Orlando Nicoara vorbeste pe blogul sau despre cele mai importante miscari ce au loc sau urmeaza sa aiba loc pe piata media din Romania. "Cine castiga, cine pierde dina ceste mutari?" e intrebarea lansata de Orlando.

Se da piata cotidienelor “serioase”, se dau playerii adica Evz (care, btw, desi toate lumea trage de el ca de o ciunga, se incapataneaza sa ramana acolo sus) + Jurnalul, in partea de sus, Gandul, Adevarul, Cotidianul, RomaniaLibera in partea de jos (nu exista mijloc). Lasam Evz si Jurnalul acolo sus ca stau bine (deocamdata), scoatem Adevarul din ecuatie ca el joaca in alta liga, cea finantata de banii kaza(h)cilor, e o nuca prea tare, raman Gandul, RL si Cotidianul.

Gandul e cel mai “tanar” din cele 3, preluat in vara lui 2006 de Publimedia, e inca pe pierdere desi a avut 2 relansari, Romania Libera a tot schimbat echipele, nu o duce prea bine, scade, patronul nu e multumit si pare a nu mai avea rabdare, e izolata, nu face parte dintr-un grup media puternic, Cotidianul, well, Cotidianul pierde la greu si el dar a miscat cel mai bine in zona de marketing prin inserturile sub forma de carti, dvd, enciclopedii.

Se da stirea 1 ca Adrian Ursu, fost redactor sef la Gandul pana in decembrie se muta la Cotidianul. Se da stirea 2 ca Emil Hurezeanu, director la Romania Libera, are oferta de a se muta in trustul Realitatea Catavencu, probabil tot inspre Cotidianul. Se da stirea 3 de duminica cum ca CTP renunta la postul de director de la Gandul.

Cine castiga din cele 3 stiri de mai sus? cine a zis Cotidianul are 100 de puncte.

Si acum sa revenim la piata cotidienelor “serioase”, cum ar arata o astfel de piata cu EVZ, Jurnalul, Cotidianul si Adevarul? Arata mai bine, nu? parca nu mai e asa inghionteala, parca oamenii respira altfel, parca si pierderile au disparut, nu?

Sah?

dezbate pe blogul lui Orlando