Totalul general al celor patru luni de campanie (17 septembrie 2007 - 17 ianuarie 2008) s-a apropiat astfel de 4,1 milioane de clienti, adica 80% din numarul total de salariati din economie (5,1 milioane). Companiile de administrare s-au declarat unanim surprinse de volumul urias de vanzari raportat pentru ultima perioada.

Desi era asteptata o oarecare crestere fata de raportarea anterioara, amplitudinea ultimului val de clienti a luat toata piata prin surprindere. Chiar si dupa ultima raportare, piata si-a mentinut gradul de concentrare, primele cinci fonduri atragand in total 3,35 milioane de clienti, adica 82% din total.

Lider s-a mentinut ING, cu 1,32 milioane de clienti (si o cota de piata de 32,2%), fiind urmat de Allianz-Tiriac (1,03 milioane de clienti, adica 25,3%), Generali (410.000 de clienti, adica 10% din piata), Aviva si Interamerican. Singura schimbare de ierarhii din top 10 a avut loc intre BT Aegon si BCR. BT Aegon a urcat pe locul 7, cu aproape 129.000 de clienti, surclasand BCR (care a picat astfel pe locul 8), care a atras doar 124.000 de clienti. In afara top 10, singura schimbare o reprezinta ascensiunea Prima Pensie de pe 13 pe 11, compania depasind Bancpost (locul 12) si OTP (pozitia 13).

Integral in Ziarul Financiar