Volkswagen a cuplat treapta superioara: va prezenta modele revizuite si noi la foc continuu, astfel ca, pana la sfarsitul deceniului, isi va reinnoi toata gama. Ofensiva debuteaza cu lansarea lui Golf VI si Scirocco in acest an, urmate de Polo (2009), cot la cot cu noua citadina up! si Passat CC, iar la final greii: noul Phaeton si, respectiv, un nou model de lux, pozitionat sub acesta, dar peste Passat CC.

Intreg designul generatiei a sasea a modelului Golf (foto) va fi mai agresiv, pentru a face fata orientarii spre sportivitate a concurentei venite din Asia - Kia c'eed, Toyota Auris, dar si de pe continent, si amintim aici pe FIAT Bravo. Modificarile se axeaza mai ales la nivelul designului, pentru ca din punct de vedere tehnic noul Golf nu va suferi modificari majore.

Sunt preconizate motorizari noi, precum un propulsor de 1.4 litri de 140 si 170 CP, un altul de 2.0 litri de 200 CP si o gama diesel care va include trei versiuni ale unui motor de 2.0 litri, de 120, 150 si 170 CP. Practic, tendinta este de a mari puterea motoarelor, pastrand cilindreea cat mai mica. Nu sunt asteptate noutati in privinta cutiilor de viteze. Pozitionarea noului Golf este gandita pentru un segment inventat practic chiar de grupul german si pe care Golf l-a condus cu mana de fier doua decenii.

Autonews.ro