Business Standard: Advertisingul local va atinge optimul in 2012

de Ana Draghici     Business Standard
Luni, 11 februarie 2008, 4:05 Revista Presei | Business

Industria de advertising din Romania este departe, ca nivel de dezvoltare, de ceea ce se intampla in alte tari din regiune, precum Polonia si Cehia, sustine Andrea Stillacci, Co President si Executive Creative Director al agentiei de publicitate GB Grey, din Paris, jurat in competitia festivalului european de print publicitar AdPrint.

Specialistul de origine italiana sustine ca Romania va atinge nivelul optim de dezvoltare in urmatorii doi pana la patru ani.Pana atunci, condidera acesta, romanii au nevoie de observatii sincere din partea specialistilor din alte tari mai avansate. “Ultimul lucru de care au nevoie publicitarii romani este complezenta”, spune el.

Publicitatea din Romania nu este inca eficienta, deoarece nu este destul de originala, a mai spus acesta. Italianul recomanda publicitarilor romani o mai mare deschidere catre ceea ce se face in strainatate, de la a pleca si a lucra in agentii din afara tarii pana la a importa profesionisti de acolo.
Integral in Business Standard
























79 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică