Noua Mecca a PR-ului este brandingul pentru top management. Pe ma?su?ra ce executivii companiilor de renume castiga o vizibilitate din ce in ce mai mare, transformarea persoanei de la carma companiilor intr-un brand in sine devine inevitabila si la fel de importanta ca atingerea obiectivului trimestrial de vanzari. Doar ca extrem de putini executivi vor fi dispusi sa vorbeasca despre asta.

"E ca si cum ai recunoaste ca ai suferit operatii plastice", explica William Arruda, presedinte al Reach Communications, o firma de branding personal si executiv din New York, celor de la Portfolio. O noua "recolta" de profesionisti in comunicare s-au dedicat in ultimii ani nobilei sarcini de a modela imaginea sefilor marilor companii din peisajul de business global. Acestia intocmesc un mesaj pentru fiecare asemenea manager, ii slefuiesc si infatisarea daca trebuie si apoi il elibereaza in jungla conferintelor de presa, a lansarilor de carti si a reflectoarelor mass-media.

Totul cu speranta ca munca lor va reusi sa sporeasca - sau cel putin sa mentina - cota de piata a companiei, pretul actiunilor sau capacitatea acesteia de a atrage parteneri si investitori. Compania de relatii publice Burson-Marsteller a realizat un studiu intervievand 600 manageri de top din intreaga lume si a descoperit ca acestia atribuie in medie 50 la suta din perceptia unei companii reputatiei CEO-ului acesteia.

Integral in Targetonline.ro