Opel isi regandeste logo-ul, iar anul acesta vom cunoaste cu sigurata noul aspect. O prima fotografie cu cercul care circumscrie un fulger o avem deja si in realitate, probabil, il vom putea vedea peste doua luni, pe grila fata a modelului Insignia. Lansarea noii berline medii a Opel este anuntata pentru salonul auto de la Londra din iulie.

Din imaginea alaturata putem observa apartita numelui Opel gravat pe cercul logo-ului, care este acum integrat in grila metalica. Atat cercul, cat si fulgerul din interiorul sau par mai late si mai mari, imaginea generala a “noului” logo fiind una contemporana.

Actuala forma a logo-ului Opel a fost adoptata in 1963. Fulgerul este inspirat de numele marcii europene de camioane a GM, Blitz, iar cercul simbolizeaza roata. Initial, Opel folosea ca logo un zepelin, la vremea respectiva acest aparat de zbor fiind varf de tehnologie.

Opel isi reimprospateaza logo-ul, dar renunta si la numele de Vectra. Agentul schimbarii este Insignia, model cu care Opel incerarca sa urce inca o treapta spre zona berlinelor medii premium. Daca aceste schimbari sunt benefice brandului vom afla peste ceva timp; in cele din urma totul se masoara in unitati vandute.

StiriAuto.ro