Business Standard: Promovarea pe site-urile internationale, un milion de euro 

de Dinu Boboc     Business Standard
Vineri, 15 august 2008, 7:01 Revista Presei | Business

Companiile din Romania vor investi, in acest an, aproximativ un milion de euro pentru a se promova pe site-urile straine, potrivit lui Adrian Stanescu, country manager al agentiei de publicitate online ThinkDigital, care reprezinta, pe plan local, site-uri internationale precum ebay.com, economist.com, MySpace si Facebook.

Pe piata locala a vanzarilor de publicitate pe site-uri internationale, ThinkDigital ar putea ajunge, la finele acestui an, la o cota de piata de circa 25%, vizand atingerea unei cifre de vanzari de aproape 250.000 de euro, precizeaza Stanescu. Site-urile straine, reprezentate in Romania de catre agentia de publicitate online ThinkDigital Romania, numara aproape 3,5 milioane de vizitatori locali, aproape 50% din numarul total al utilizatorilor de internet din tara noastra.

Pentru acest an, primul din istoria companiei, care si-a inceput activitatea in luna aprilie, este vizata o cifra de vanzari de un sfert de milion de euro. “Aceasta este o estimare pesimista, avand in vedere ca, pana acum, in primele trei luni de activitate am avut vanzari de aproape 50.000 de euro”, a afirmat Stanescu.

Integral in Business Standard
























86 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri