Comunicarea in interiorul organizatiei devine o arma esentiala pentru orice companie care doreste sa se mentina pe o piata a muncii tot mai concurentiala.

In functie de compania care dezvolta astfel de practici, modul de comunicare difera de la o entitate la alta. Unele si-au dezvoltat tactici proprii, specifice domeniului de activitate din care fac parte, altele au trecut la implementarea unor „reguli" occidentale, folosite cu rezultate pozitive pe alte piete. Comunicarea interna a inceput sa capete un rol tot mai important pe agenda managerilor din companiile romanesti, dar mai ales multinationale.

Dezvoltarea unei comunitati in care angajatul sa se simta parte din structura organizationala este una dintre cheile de pastrare si atragere de noi talente. Cu cat compania este mai interesata de soarta angajatului, dincolo de rigorile profesionale, cu atat sansele de pozitionare ca o companie de tip „employer of choice" sunt mai mari. Canalele de comunicare interna sunt cu atat mai importante, cu cat ele pot deveni oricand subiectul discutiei intre prieteni, crescand notorietatea companiei in cauza.

Integral in Adevarul.