Business Standard: Cum poti creste cota de piata pana la 79%

de Ana Draghici     Business Standard
Miercuri, 17 septembrie 2008, 6:04 Revista Presei | Business

Apple, Sony, Adidas sunt cateva dintre companiile care au ales pentru promovare una dintre cele mai neconventionale metode: disruption. Desi considerat de specialistii media unul dintre cele mai costisitoare instrumente, metoda disruption are ca principal efect cresterea cotei de piata.

Conceptul, propriu retelei TBWA/Merlin, consta intr-o idee neconventionala care poate repozitiona o companie pe o anumita piata, cu efecte vizibile in cresterea cotelor de piata si a vanzarilor, a declarat Nick Baum, presedintele TBWA/Europe. Acesta a adaugat pentru Business Standard ca piata din Romania este pregatita pentru a aplica aceasta metoda de promovare. “Faptul ca lucrurile nu sunt inca asezate in perfecta ordine aici, poate garanta, o data in plus, recuperarea investitiei si cresterea businessului care alege sa aplice distruption”, a subliniat Baum.

Integral in Business Standard.






















217 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă