Cei mai multi bani in lansarea unei afaceri online ar trebui sa fie investiti in testarea fiabilitatii portalului si intr-un design cat mai interactiv si atractiv, pentru ca "utilizatorii care intra prima oara pe site sa fie convinsi in 20 de secunde de navigare ca vor sa mai revina, si sa o si faca", a declarat pentru DailyBusiness.ro Maxim Schram, manager si fondator al serviciului web olandez RedesignMe.com.

RedesignMe.com este un portal ce a fost lansat in 2007 ca o mini retea sociala, prin intermediul careia utilizatorii isi pot da cu parerea si pot veni cu idei in ceea ce priveste designul anumitor produse. Din martie 2008, Schram a fost abordat de mai multe companii care doreau feed-back-ul vizitatorilor de pe site, platind in schimbul sfaturilor si ideilor de redesign atat pe cei de la RedesignMe.com cat si utilizatorii.

"Un portal trebuie sa-si stabileasca inca de la inceput scopul si targetul si nu trebuie privit ca un simplu site, ci ca un business in sine. Devine obligatoriu sa fie interactiv, iar designul atractiv. Cele mai des intalnite erori in designul unor portaluri sunt faptul ca acestea sunt aglomerate si ofera prea multe informatii intr-un singur loc", a mai spus Schram, in cadrul evenimentului Webstock organizat vineri la Bucuresti de Evensys.

Integral pe DailyBusiness.ro