Cotidianul: Retailerii transfera criza financiara in buzunarele romanilor

de Alina Stanciu     Cotidianul
Vineri, 10 octombrie 2008, 8:15 Revista Presei | Business

Zvonurile si semnalele crizei financiare au scazut apetitul romanilor pentru produsele electrice si electrocasnice. Este posibila si o majorare de preturi.

Deprecierea leului in raport cu euro ar putea avea efecte si asupra activitatii retailerilor care se afla in postura de a lua in consideratie decizia de a majora preturile. Aceasta in conditiile in care ponderea produselor din import este mare. Deja, in ultimele doua saptamani comerciantii de electrice si electrocasnice au semnalat o scadere a numarului de clienti. „Efectele crizei financiare au generat o usoara scadere a dorintei de cumparare din partea clientilor in ultimele doua saptamani, motiv pentru care este prea devreme sa evaluam cat de mult va afecta acest fapt vanzarile din ultimul trimestru al anului“, ne-a declarat Jiri Rizek, CEO al Flamingo International.

Problema scaderii consumului si-o pun si cei de la Domo. „Afacerile ar putea fi afectate doar daca consumul va scadea in general, datorita unei abordari mai prudente a consumatorului“, apreciaza oficialii Domo, potrivit carora ponderea produselor importate, in cazul retelei Domo, este in scadere.

Integral in Cotidianul






















250 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi