Costurile firmelor cresc cu sute de euro pe an pentru fiecare masina. Liber profesionistii, prestatorii de servicii si firmele mici vor suporta cheltuieli mult mai mari in fiecare an pentru fiecare autoturism detinut, dupa eliminarea deducerii TVA. Normele Codului fiscal aduc noi confuzii, in loc de clarificari, scrie Capital.

Cosmote s-a inteles la pret cu Zapp: putin peste 200 mil. €. Cosmote Group (Grecia), care detine in Romania al treilea operator de telefonie mobila, a agreat cu Saudi Oger, proprietarul Zapp, termenii financiari ai tranzactiei, precum si aspectele comerciale majore in urma carora operatorul elen isi va consolida puternic prezenta pe piata telecom din Romania, au declarat pentru Business Standard surse apropiate discutiilor, scrie Business Standard.

Transferurile interbancare refuza sa se ieftineasca. Nu toate bancile au ieftinit platile interbancare, desi costurile suportate au scazut semnificativ in ultimii ani. In plus, bancile taxeaza mai aspru clientii atunci cand efectueaza viramente de valori mai mari, cu toate ca efectuarea tranzactiei nu genereaza cheltuieli suplimentare, scrie Conso.ro.

Cel mai mare speculator pe titluri de stat intra in lichidare. Fondul inchis de investitii DePfa Money Market, intrat pe piata locala pentru a specula dobanzile mari si aprecierea leului, a fost lichidat de catre actionari dupa mai bine de sase ani de existenta. Timp de trei ani, intre 2003 si 2006, DePfa Money Market a investit aproape in exclusivitate in titluri de stat romanesti, mizand pe aprecierea leului in fata monedei europene, scrie Ziarul Financiar.

Conturile AVAS, golite de pagubitii FNI. Surse din interiorul AVAS ne-au confirmat ca Autoritatea se confrunta cu o situatie financiara mai dificila, asteptand eliberarea imprumutului de 212 milioane de lei de la Trezorerie ca sa poata efectua o parte din platile FNI, scrie Bursa.

Cum sa oferi feedback angajatilor. Cand le oferi feedback oamenilor din echipa ar trebui sa pui accentul mai mult pe observatiile pozitive, decat pe cele negative. Consultantii in resurse umane spun ca raportul ar trebui sa fie de 3:1 in favoarea feedback-ului pozitiv. Aceasta este formula de echilibru, care aduce beneficii atat angajatului, cat si angajatorului, scrie Startups.ro.

Conturile bancare din Elvetia, mutate in Singapore. La doar 6 saptamani dupa abandonul partial al secretului bancar de catre Elvetia, ingrijorarea s-a instalat printre clientii cei mai bogati ai bancilor de aici. Tot mai multi dintre ei incep sa-si transfere conturile uriase in Singapore, unde, cred ei, nu sunt atat de amenintate de hotararile G20, scrie Capital.

Banca nr. 1 restructureaza 2% din creditele retail. Cea mai mare banca de pe piata in functie de active, BCR, are in plan restructurarea a 2% din contractele de finantare de pe segmentul retail, adica 20 mii de credite. Trei sferturi din contractele vizate sunt credite de consum. In primul trimestru, BCR a inregistrat o scadere de 60% a numarului de credite noi contractate fata de perioada similara a anului trecut, pe fondul restrictiilor impuse de BNR in toamna la contractarea de imprumuturi, scrie Business Standard.

SEGA implementeaza PhysX. NVIDIA a acordat corporatiei Sega licente pentru tehnologiile PhysX si APEX. Aceasta le va utiliza ca platforme de dezvoltare in toate studiourile companiei si le va folosi pentru a crea un nou val de jocuri, scrie Chip.ro.

Cel mai puternic si rapid automobil din lume. Uitati tot ce stiti in materie de recorduri de putere si viteza la automobile! Modelul din imagine promite sa fie cel mai rapid si puternic din lume. Are la baza modelul Mosler MT900 GTR XX, conceput de un constructor american implicat in competitiile GT. Compania californiana Intense Automotive Design l-a ales pentru The Land Shark, un supercar a carui putere ajunge pana la 2.500 CP, prin supraalimentare cu doua turbocompresoare, scrie 24auto.ro.

Noul VW Golf Cabrio vine in 2011. Modelul de clasa compacta Volkswagen Golf n-a mai beneficiat de o versiune cabrio de la cea de-a patra generatie, Golf V fiind construit doar in variante hatchback si break. Constructorul german a confirmat ca Golf VI va avea insa si o versiune cabrio, care va fi lansata la jumatatea anului 2011, scrie auto.ro.