Business Report: Cosmote s-a inteles la pret cu Zapp: putin peste 200 mil. €; Cum sa oferi feedback angajatilor; Transferurile interbancare refuza sa se ieftineasca si Cel mai puternic si rapid automobil din lume

de Ionut Baias     HotNews.ro
Marţi, 12 mai 2009, 5:04 Revista Presei | Business

Business report
Costurile firmelor cresc cu sute de euro pe an pentru fiecare masina. Liber profesionistii, prestatorii de servicii si firmele mici vor suporta cheltuieli mult mai mari in fiecare an pentru fiecare autoturism detinut, dupa eliminarea deducerii TVA. Normele Codului fiscal aduc noi confuzii, in loc de clarificari, scrie Capital.

Cosmote s-a inteles la pret cu Zapp: putin peste 200 mil. €.
Cosmote Group (Grecia), care detine in Romania al treilea operator de telefonie mobila, a agreat cu Saudi Oger, proprietarul Zapp, termenii financiari ai tranzactiei, precum si aspectele comerciale majore in urma carora operatorul elen isi va consolida puternic prezenta pe piata telecom din Romania, au declarat pentru Business Standard surse apropiate discutiilor, scrie Business Standard.

Transferurile interbancare refuza sa se ieftineasca
. Nu toate bancile au ieftinit platile interbancare, desi costurile suportate au scazut semnificativ in ultimii ani. In plus, bancile taxeaza mai aspru clientii atunci cand efectueaza viramente de valori mai mari, cu toate ca efectuarea tranzactiei nu genereaza cheltuieli suplimentare, scrie Conso.ro.

Cel mai mare speculator pe titluri de stat intra in lichidare. Fondul inchis de investitii DePfa Money Market, intrat pe piata locala pentru a specula dobanzile mari si aprecierea leului, a fost lichidat de catre actionari dupa mai bine de sase ani de existenta. Timp de trei ani, intre 2003 si 2006, DePfa Money Market a investit aproape in exclusivitate in titluri de stat romanesti, mizand pe aprecierea leului in fata monedei europene, scrie Ziarul Financiar.

Conturile AVAS, golite de pagubitii FNI. Surse din interiorul AVAS ne-au confirmat ca Autoritatea se confrunta cu o situatie financiara mai dificila, asteptand eliberarea imprumutului de 212 milioane de lei de la Trezorerie ca sa poata efectua o parte din platile FNI, scrie Bursa.

Cum sa oferi feedback angajatilor. Cand le oferi feedback oamenilor din echipa ar trebui sa pui accentul mai mult pe observatiile pozitive, decat pe cele negative. Consultantii in resurse umane spun ca raportul ar trebui sa fie de 3:1 in favoarea feedback-ului pozitiv. Aceasta este formula de echilibru, care aduce beneficii atat angajatului, cat si angajatorului, scrie Startups.ro.

Conturile bancare din Elvetia, mutate in Singapore. La doar 6 saptamani dupa abandonul partial al secretului bancar de catre Elvetia, ingrijorarea s-a instalat printre clientii cei mai bogati ai bancilor de aici. Tot mai multi dintre ei incep sa-si transfere conturile uriase in Singapore, unde, cred ei, nu sunt atat de amenintate de hotararile G20, scrie Capital.

Banca nr. 1 restructureaza 2% din creditele retail. Cea mai mare banca de pe piata in functie de active, BCR, are in plan restructurarea a 2% din contractele de finantare de pe segmentul retail, adica 20 mii de credite. Trei sferturi din contractele vizate sunt credite de consum. In primul trimestru, BCR a inregistrat o scadere de 60% a numarului de credite noi contractate fata de perioada similara a anului trecut, pe fondul restrictiilor impuse de BNR in toamna la contractarea de imprumuturi, scrie Business Standard.

SEGA implementeaza PhysX. NVIDIA a acordat corporatiei Sega licente pentru tehnologiile PhysX si APEX. Aceasta le va utiliza ca platforme de dezvoltare in toate studiourile companiei si le va folosi pentru a crea un nou val de jocuri, scrie Chip.ro.

Cel mai puternic si rapid automobil din lume. Uitati tot ce stiti in materie de recorduri de putere si viteza la automobile! Modelul din imagine promite sa fie cel mai rapid si puternic din lume. Are la baza modelul Mosler MT900 GTR XX, conceput de un constructor american implicat in competitiile GT. Compania californiana Intense Automotive Design l-a ales pentru The Land Shark, un supercar a carui putere ajunge pana la 2.500 CP, prin supraalimentare cu doua turbocompresoare, scrie 24auto.ro.

Noul VW Golf Cabrio vine in 2011. Modelul de clasa compacta Volkswagen Golf n-a mai beneficiat de o versiune cabrio de la cea de-a patra generatie, Golf V fiind construit doar in variante hatchback si break. Constructorul german a confirmat ca Golf VI va avea insa si o versiune cabrio, care va fi lansata la jumatatea anului 2011, scrie auto.ro.


Citeste mai multe despre   






















5653 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    Cel mai rapid... (Marţi, 12 mai 2009, 7:17)

    Auto [anonim]

    ...automobil din lume e supersonic si sigur nu e asta.
  • +1 (1 vot)    
    cel mai rapid automobil de serie (Marţi, 12 mai 2009, 9:36)

    anonim [anonim]

    Daca citesti articolul ai sa vezi clar ca e vorba de cel mai rapid automobil de serie. Cele despre care vorbesti tu nu cred ca sunt fabricate in serie.
  • +3 (3 voturi)    
    Oare? (Marţi, 12 mai 2009, 10:36)

    Spidogozales [anonim]

    va sa zica de la 67 m/s=240 km/h la 0 m/s in doar 2 s! este o crunta prostie si nu cred asa ceva!!! valabil doar, poate, in cazul in care se izbeste de un zid!
    nu exista nici o masina de o tona care sa opreasca in 2 secunde, nici macar mototcicletele nu pot opri de la 240 km/h la 0 in 2 secunde!!! calcul acceleratiei de franare: v=v0-at, adica 0=67-ax2=>a=33,5 m/s2 sau 3,41 g (g=acceleratia gravitationala g=9,81 m/s2). vorbiti cu pilotii militari sau cu cosmonautii sa va explice ce inseamna o acceleratie/deceleratie de 3,5 g!!! (la acceleratii/deceleratii de 4 g un om obisnuit lesina profund!)
    ps. calculul este pur teoretic, fara a considera mase si inertii, timpi de reactie ca si avelope si/sau coeficienti de fricitune (totdeuna mult mai mari decat cazul teoretic!!!=> accelerati mult mai mari pentru a mentine timpul de 2 s!!!)
  • 0 (0 voturi)    
    cartela bonus cosmote,de specula tipic romaneasca (Duminică, 21 februarie 2010, 9:51)

    gabyygsm [anonim]

    cei care sunteti in domeniu stiti ca s-a renuntat la cartela standard cu numar cu credit initial de 5 euro si s-a introdus cartela bonus care se ofera gratuit la orice achizitionare de credit cosmote. pana aici toate bune si frumoase. comerciantul primeste la primirea cartelelor gratuite un bonus sub forma de Pocket minutes sau mai nou de Voucher 4e cosmote iar dupa ce cartelele cu numar sunt activate adica incarcate, mai primeste inca un bonus identic cu cel initial. sistemul pare destul de bine pus la punct. Numai ca de distribuirea cartelelor bonus se ocupa firma sunlight care are un sistem de acordare limitat. maxim 50 simuri bonus lunar pe fiecare magazin , indiferent cate activari e magazinul capabil sa faca. de aici s-a ajuns la o super specula. magazinele care fac activari cateva sute pe luna sunt obligate sa faca rost de numere suplimentar si au gasit. au gasit cu miile. deci cineva din sistem le da dar nu mai da bonusurile de predare respectiv de activare simuri si in pplus le dau si cu bani. nu am stat sa redactez textul . daca exprimarea este de neinteles si cineva este interesat de detalii sa posteze si revin..,.
    momentan simurile cu numar gratis au ajuns sa se vanda cu 5 lei bucata fara se se mai dea cele 2 bonusuri adica la clientul final un sim cu numar cu credit de 5 euro va ajunge in medie la pretul astronomic de 30 de lei in loc de 20 lei cat ar fi normal pentru ca atat costa 4 e credit in mod normal (la creditul de 5e se ajunge in conditile in care cartela mai primeste cadou 1 e lunar timp de 48 de luni)

    Concluzia mea este ca sistemul este foarte bun, conditiile sunt foarte bune atat pentru comercianti dar mai ales ptr clienti finali dar in urma speculei angajatilor din firma cosmote s-a ajuns la o bataie de joc tipic romaneasca...pe ce pune mana romanul se alege praful


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă