Presa internationala despre protestele de la Bucuresti: Medicul Raed Arafat, catalizatorul demonstratiilor

de Mircea Barzoi     HotNews.ro
Luni, 16 ianuarie 2012, 0:15 Revista Presei | Internaţional

Protestele din Romania au continuat duminica la Bucuresti si in marile orase ale tarii. Desi autoritatile au retras proiectul de reformare a legii sanatatii prin care se acorda acces si firmelor private in sistemul de urgenta, oamenii continua sa iasa in strada de patru zile cerand acum demisia presedintelui Basescu si a premierului Boc.

Guvernul a adoptat in ultimii doi ani masuri de austeritate dictate de intelegerea cu FMI pentru asigurarea stabilitatii financiare a statului si a monedei nationale. Potrivit politiei, sambata au iesit in strada in jur de 4.000 de persoane in peste 20 de orase. Demonstratiile au fost in general pasnice in afara celor din Bucuresti, scrie Reuters.

BBC anunta ca la Bucuresti protestatarii care demonstreaza impotriva masurilor de austeritate s-au ciocnit cu fortele de ordine. Cel putin noua persoane au fost ranite intre care si un politist in cea de-a treia zi de proteste. Peste 30 de persoane au fost retinute de politie.

Violentele au izbucnit duminica seara in timpul unei manifestatii impotriva presedintelui Traian Basescu, acuzat de scaderea dramatica a nivelului de trai in Romania. Desi cateva mii de oameni au demonstrat pasnic timp de mai multe ore in Piata Universitatii, un grup de circa 100 de tineri cu fetele acoperite au inceput sa arunce cu pietre, petarde si fumigene catre fortele de ordine. Cel putin un politist a fost ranit, iar jandarmii au folosit gaze lacrimogene impotriva manifestantilor.

Protestele au fost provocate de demisia fondatorului serviciilor medicale de urgenta, dr. Raed Arafat dupa un conflict cu presedintele Basescu privind controversata reforma a sistemului de sanatate. Partidele de opozitie cer Parlamentului o sesiune extraordinara pentru discutarea situatiei politice actuale si considera ca singura solutie pentru incetarea crizei politice ar fi alegerile anticipate, informeaza AFP.

CNN relateaza ca politia a fost nevoita sa foloseasca gaze lacrimogene impotriva protestatarilor care cer demisia presedintelui Basescu si alegeri anticipate. Participantii au blocat circulatia si au aruncat cu pietre in fortele de ordine. Protestele au inceput joi impotriva unei legi pentru reformarea sistemului de santate, lege care a fost si retrasa inca de vineri asa cum a anuntat presedintele Basescu.

Oamenii au considerat ca noua lege a sanatatii favoriza sistemul de sanatat private caruia ii dadea acces catre fondurile guvernamentale in timp ce sistemul de sanatate asigurat de stat se zbate in lipsuri financiare.

In Romania au loc cele mai dure proteste de la preluarea puterii de catre regimul Basescu in anul 2004. Politia a arestat 29 de persoane intre care si membri ai galeriilor de fotbal aflati deja in baza de date a autoritatilor. Catalizatorul demonstratiilor a fost medicul Arafat, care si-a dat demisia nefiind de acord cu noua lege a sanatatii.

Raed Arafat a fost asemuit de analisti cu celebrul Laszlo Toekes care a jucat in 1989 rolul de catalizator al revolutiei anti-Ceausescu. Ziua de duminica a adus proteste si in alte tari din Europa de Est. In Croatia cateva mii de oameni au iesit pe strazi demonstrand impotriva intrarii tarii lor in structura UE. Si cetatenii Ungariei au fost duminica in strada, unde reprezentantii partidului de extrema dreapta cer un referendum legat de apartenenta tarii la UE, scrie Washington Post.

Huffington Post informeaza ca protestele din Romania impotriva presedintelui, guvernului si a masurilor de austeritate au continuat zgomotos si duminica. Presedintele Basescu continua sa fie in centrul maniei protestatarilor care au afisat duminica si caricaturi ale fiicei sale Elena Basescu si ale ministrului turismului Elena Udrea. Premierul Emil Boc a anuntat ca dialogul este singura solutie pentru rezolvarea nemultumirilor si ca violenta nu poate reprezenta o optiune.


Citeste mai multe despre   






















9165 vizualizari

  • +19 (23 voturi)    
    conflictele din Romania (Luni, 16 ianuarie 2012, 0:53)

    carcotasul [anonim]

    Ma intreb citi jurnalisti straini /romani au fost in Ro si cunosc situatia reala atunci cind scriu despre "scaderea dramatica a nivelului de trai in Romania".
    Ce vad eu pe strazile din Buc. si pe soselele Romaniei sunt extrem de multe masini bengoase, predomina BMW, Audi, Mercedes, Lexus, multe SUV. Aceste masini merg cu benzina/motorina care in Ro are probabil cvel mai mare pret din Europa. Pentru masin si benzina e nevoie de bani, deci: liumea are bani.

    Ce mai vad? In toate zonele tarii, fie oras, sat, statiune
    vad extrem de multe case/vile noi, mai cu gust, mai fara gust, dar ele exista bsi pentyru a le construi si a le locui (intretinere, impozite, etc) e nevoie de bani si acesti bani exista la majoritatea populatiei caci altfel nu s-ar plimba cu milioanele de masini si n-ar locui in milioanele de case noi - construite in ultimii 20 ani.

    Atunci unde este saracia? Unde, in afara de capul celor care vor sa mascheze scopul major al acestor tulburari, care in opinia mea si dupa ce am vazut cum a degenerat totul, as zice ca aceste manifestari sunt o incercare de dezechilibra atmposfera si de a muta centrul atentiei de la:
    1. Comunicarea sentintei in procesul lui A. Nastase care se va face intr-o saptamana.
    2. Deturnarea atentiei publicului civilizat si cinstit de la procesele intrate pe rol ale diferitilor imbogatiti peste noapte, gen I. Nicolae si acolitii lui, si a multor altora.
    3. Chiar nu exista in Ro un medic priceput si corect care sa primeasca sarcina si fonduri de la MAI pentru organizarea unui sistem de urgente eficient ????
    • +16 (16 voturi)    
      exemplu real (Luni, 16 ianuarie 2012, 1:39)

      NewLevel [anonim] i-a raspuns lui carcotasul

      Nu, Romania nu e afectata de criza, nici de saracie.
      Inainte de Craciun s-a spart o teava, in zidul pe care e montata chiuveta, in baie.
      2 saptamini au fost necesare ca lucrurile sa fie reparate (demontat chiuveta si faianta, spart zidul, inlocuit teava, reparat zidul, pus faianta si chiuveta la loc). 2 saptamini si 5 mesteri (o echipa de 2, inca una de 2, inca una de un singur om).
      Toti, dar absolut toti, fara exceptie, cum dadeau cu ochii de "grozavie", incepeau sa se plinga ca e mult de lucru. Intr-o tara afectata de saracie s-ar fi bucurat: mult de lucru inseamna multi bani, nu?
    • -2 (12 voturi)    
      . (Luni, 16 ianuarie 2012, 1:51)

      noname [anonim] i-a raspuns lui carcotasul

      Nu cred ca ai dreptate, referitor la vile si masini, exista destul de multe, dar nu cred ca ai numarat 7-10 milioane de vile si masini, totusi suntem 20 de milioane si majoritatea abia traieste de pe o luna pe alta
      • +11 (13 voturi)    
        rusine bucuresteni (Luni, 16 ianuarie 2012, 8:08)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui noname

        Care amarati care dau 15 lei pe andive,7 lei pe struguri si 17 lei pe rosii cherry?Umplu supermarketurile si cumpara de rup carucioarele?Au inceput reducerile si nu au bani?Sunt full magazinele.Eu am 4 copii,stau cu chirie si muncesc cu sotul si copiii sa dezvoltam o afacere si traim de pe o zii pe alta.Asta este o diversiune deoarece au inceput sa se scoata gunoiu la lumina,furaciunile,am lucrat in sectorul bugetar si stiu cat si cum se fura,rusine.
        • -5 (7 voturi)    
          care e problema ta ? (Luni, 16 ianuarie 2012, 8:28)

          Dana [anonim] i-a raspuns lui anonim

          Si care e problema cu bucurestenii ?
          Daca tot ai 4 copii, mai bine cautai un job mai bun decat bugetar...dar ma rog, fiecare isi croieste viata asa cum il duce capul. Bafta la afacere ! As fi curioasa ce fel de afacere e.
        • +4 (6 voturi)    
          rusine bucuresteni (Luni, 16 ianuarie 2012, 9:41)

          ginutza [anonim] i-a raspuns lui anonim

          Probleme mea este lipsa celor 7 ani de acasa a bucurestenilor care au distrus zona centrala.Si altii au manisfestat in restul oraselor civilizat.Am lucrat in sistemul bugetar ca imi place profesia mea aceea de contabil,iar firmele mele au mai multe obiecte de activitate in functie de cerintele pietei dar nu asta face obiectul comentariului ci faptul ca am copiat tot ce este mai rau de afara,ne plangem de mila fara motive si ne meritam soarta.
          • +4 (4 voturi)    
            si eu am o problema... (Luni, 16 ianuarie 2012, 10:04)

            me [anonim] i-a raspuns lui ginutza

            cu cei care generalizeaza si pentru 100-200 de dezacsati baga toti bucurestenii in aceeasi oala!

            d c nu spui "rusine huliganilor" lozinca cu care sunt 100% de acord, ce ai cu toti bucurestenii?!
            in bucuresti sunt ~2 mil oameni... nu am vazut 2 mil de oameni aruncand cu pietre...

            s-a vazut foarte clar diferenta intre un grup de protestatari violenti si grupul mult mai mare si pasnic de protestatari pasnici!

            va te rog distingtia!!!
            • +1 (1 vot)    
              rusine bucuresteni (Luni, 16 ianuarie 2012, 10:29)

              ginutza [anonim] i-a raspuns lui me

              Am pretentia ca traiesc intr-o tara libera si am dreptul la libera exprimare,este parerea mea si mi-o sustin.Tot asa, la alegeri suntem >foarte prezenti >in a ne exercita votul tot ca aseara fara atitudine ,si suntem condusi cum suntem de> Primarele care este....>si asa mai departe.
              FELICITARI BUCURESTENI PENTRU SIMTUL CIVIC FOARTE DEZVOLTAT!Poate asa nu mai deranjeaza parerea mea,dar ganditi-va la copii jandarmilor,la famiile lor,cand au vazut ce patimesc ai lor in misiune.Sunt >produsul democratiei>cei care au distrus centrul,asta au invatat parintii si bunicii lor din >revolutie>,halal educatie.
          • -1 (1 vot)    
            Am 7 ani de-acasa si nu mi-e rusine cu ei... (Luni, 16 ianuarie 2012, 10:26)

            dan [anonim] i-a raspuns lui ginutza

            Ce treaba ai cu cei sapte ani ai mei de-acasa?
            Cred ca prietenului tau ar trebui sa-i numeri... de-ai lui nu te plangi?
            Este evident ca hooliganii i-au facut un serviciu... Stapanul galeriei lui Dinamo este UNPRist, stapanul lui Steaua este Becali... Si mai e ceva... Cum isi vor justifica existenta fata de urmatoarea conducere politica puhoiale de jandarmi si securisti care freaca duda pe banii nostri? Trebuiau sa faca ceva sa zica: Sefu', daca nu eram noi....
            Dar cand l-am alungat pe ceasca, noi, bucurestenii, cu ce te ocupai?
            Nu vezi prietena draga, cum in fata au venit numai iepurasi cu facultati absolvite cu plata lunara, care mai au si tupeu de doctori in stiinte... Ne tii lectii de buna purtare?
          • 0 (0 voturi)    
            esti desteapta ..foc... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 6:11)

            monica [anonim] i-a raspuns lui ginutza

            padure fara uscaturi nu gasesti in toata lumea asta...daca ai urmarit la tv si daca ai gandire sanatoasa...ai putut sa vezi...,,cu ochiul liber'' cine au fost aceia fara 7 ani de acasa de care vb tu...daca chiar esti ,,contabila '' cum zici..ar trebui sa fi mai desteapta ..putin...si sa iti dai seama de ceea ce se petrece ..sau poate tu...ti cu ..URSUL...ai sa fi mancata in cele din urma..
    • -5 (9 voturi)    
      Intr-un fel ai dreptate (Luni, 16 ianuarie 2012, 2:22)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui carcotasul

      DAR SI CATI MOR DE FOAMEEEE????????????
      • +10 (12 voturi)    
        mor de foame (Luni, 16 ianuarie 2012, 7:34)

        sam [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        Poti sa dai si un exemplu de om care a invatat si munceste cinstit a murit de foame, in cazul in care nu sufera de o boala uncyrabila.
        • -3 (3 voturi)    
          lol (Luni, 16 ianuarie 2012, 10:06)

          me [anonim] i-a raspuns lui sam

          nu pot sa dau nume dar cunosc destui...
          pe langa asta batranii, majoritatea au muncit cinstiti si au o pensie cu care, fara ajutor de la copii, ar muri de foame... (evident ce ce nu-s cnistiti au niste pensii frumusele)...

          se poate sa muncesti cinstiti sa sa mori de foame... hai sa nu mai dam vina pe lipsa de munca pentru toate problemele ca nu e chiar asa...
    • +1 (5 voturi)    
      Re - Punctul 3 (Luni, 16 ianuarie 2012, 2:26)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui carcotasul

      Stim cu totii ca problema cea mai mare in Romania nu este saracia, ci saraciREa cauza de coruptie. La punctul 3 trebuie sa vezi ca acest sistem exista, insa acum se vrea spargerea lui si transformarea lui, in timp, in unul privat. Daca pare ca stii mai multe, da-ne detalii despre ineficienta sistemului actual de urgente, luand in calcul si situatia economica.
    • -3 (3 voturi)    
      Crezi? (Luni, 16 ianuarie 2012, 7:46)

      alt carcotas [anonim] i-a raspuns lui carcotasul

      Hm si domnia ta esti unul dintre cei care continua sa laude straiele "imparatului gol"...Despre ce vile vorbesti? Despre cele ale bugetarilor corupti nepurecati? Ale celor care aproape si-au destramat familiile muncind in strainatate ori ale interlopilor?
      Despre care masini? Cele luate la a zecea mana sau cele luate de imaturi cu riscul de a fi executati datorita intarzierii platii ratelor? La capitolul "milioane case noi" cred ca ai o problema in apreciere sau poate ai ceva lipsuri la aritmetica. Cat despre Justitia din Romania...Hm...Stiam ca este oarba dar nu si fata mare !! Iar in "povestea" legii sanatatii crezi ca problema a fost doar cea legata de "sistemul de urgente"...Mai gandeste-te.Daca mai ai un neuron decent capabil sa o faca!
    • -3 (3 voturi)    
      degeaba ai ochi daca nu ai si ratiune.... (Luni, 16 ianuarie 2012, 10:00)

      un platitor de taxe [anonim] i-a raspuns lui carcotasul

      Pe soselele din Romania masinile bengoase sunt ale politicienilor, prefectilor, primarilor, judecatorilor, sefilor de politie, de vami, de piete, ale mafiotilor, curvelor, a celor care au vandut padurile, ale celor care au vandut uzine care functionau, ale celor care "construiesc" autostrazi in 50 de ani, ale celor care fac "inginerii" financiare, ale bancherilor care sau imbuibat in anii de criza, ale organizatiilor care iubesc maidanezii, ale amantelor, ale copiilor acestor lichele si evitent si masina ta dupa cum pui problema. Aceesi idee este valabila si incazul miilor de vile.
    • 0 (0 voturi)    
      esti cam destept.... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 6:00)

      monica [anonim] i-a raspuns lui carcotasul

      mai carcotasule anonim..nu ai avut curajul nici macar sa iti dai numele...probabil ca faci parte dintre oameniiii care locuiesc in cartierele in care se vad intr-adevar .MERCEDES -uri, BMW, LEXUs..etc..intr-adevar LUMEA din GUVERN si SEFII de companii au bani..nu a zis nimeni ca nu e adevart...da, intr-adevar au MILIOANE DE EURO ei...da, au DOMENII ... NU case...si nu au
      doar in BUCURESTI , daca ii verifici au si la MONACO..si in FLORIDA daca vrei...se pue intrebarea ..DE UNDE PROVIN aceasti BANI?
  • -10 (10 voturi)    
    Presa straina (Luni, 16 ianuarie 2012, 2:32)

    Danutz [anonim]

    BBC-ul Coroanei britanice ce sa spuna atata timp cat Printul Charles asteapta de la Basescu confirmarea ca este cetatzean britanic cu origini romanesi si are dreptul la cel putin o padure din Romania.
    CNN-lui Obama, pai se supara Basescu si inchide baza de la Deveselu.
    Huffington Post (cine mai sunt si astia?) daca nu-i cuminte Dna Merkel Basascu da drumul comisiei aleia de analiza a datoriei Germaniei catre Romania.
    Asha ca ce sa scrie si ei?
    Carcotasii nostri in schimb vad altfel situatia. La ei nivelul de trai se masoara in limuzinele luxoase si vilele de milioane de euro ale celor 1% din populatie plini de bani ,cam 1,9 milioane de persoane raspandite in toata Romania.Si ce mai scapa cateva mii cu imprumuturi la banci.
    Dar cand unul de-si zice roman gandeste asha, ce sa mai zici de un strain?
    • +10 (10 voturi)    
      raspuns lui Danutz, Alex, Anonim, Noname, New leve (Luni, 16 ianuarie 2012, 4:05)

      carcotasul [anonim] i-a raspuns lui Danutz

      S-o luam cu matematica intii:
      a. 1.9 milioane de persoane raspindite in toata Ro reprezinta cam 10 % din populatia de 20 mil. de romani nu 1% cum zisesi matale.
      b. acesti "1.9 mil de persoane raspandite in toata Romania" se pare ca sunt raspindite numai in Buc si Ilfov, hai sa zic si spre Ploiesti.

      Dar ce te faci ca vile si masini bengoase sunt si in Moldova, si in Transilvania (Brasov, Sibiu, Cluj etc), si in Banat (Timisoara, Lugoj, etc) si in Oltenia (Craiova, R. Valcea, etc), Muntenia toata si chiar si prin Dobrogea. Deci cam toata tara. Concluzia este ca sunt mult mai multi oameni/gospodarii care-si permit sa aiba masini si vile decit 1.9 mil ai matale.

      Deci dupa cum spunea Newlevel, dorinta de a munci exista pina la a lipsi cu desavirsire. Dar daca se poate fura sau se pot face bani negri in orice fel atunci romanul e istet dar trebuie sa se plinga "ca nu i se da".

      Lui Alex:"saraciREa cauza de coruptie". De-aia sunt corupti, Nastase, Niculae, etc pt. ca sunt saraci. Gogomanie ca asta n-am mai auzit!!!

      Lui Anonim: I-ai numarat matale? Cam citi mor de foame?? Nu spun ca nu sunt si unii care o duc mai greu, dar in afara de cei care sunt bolnavi, nu vad pe cineva sa moara de foame decit daca nu vrea sa munceasca. Mergi la tara si incearca sa angajezi vreun localnic care se plinge sa vina sa lucreze cu ziua, platit si cu mincare. Nu vine ca e mai usor sa stea la circiuma si sa-si bea ajutorul social.

      Lui Noname: e adevarat ca n-am stat sa numar milioane de case si masini, ca n-am timp, mai trebuie sa si muncesc. Dar in calatorii prin tara m-a frapat numarul mare de case noi, masini de toate marcile si calibrele, cele mai multe mari, ici si colo cite un Matiz sau SMART, care e mica si SCUMPA si altele la fel. Daca te duci prin Europa, Franta de ex. n-ai sa vezi atitea masini si case noi.
      • 0 (0 voturi)    
        Haida de! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 4:38)

        athanaeln [anonim] i-a raspuns lui carcotasul

        Vorbim de masini si bani cumparate de romani care au muncit/muncesc/o sa muncesca in alte tari decat Romania. Si de o clasa politica care nu face absolut nimic pentru a apara drepturile milioanelor de romani care muncesc in alte tari (siliti de situatia economica din tara), milioane de romani care ajuta bugetul de stat cu bani grei. Chiar credeti ca oamenii nu vor sa muncesca in tara lor, ca le convine sa sclavagesca pentru altii doar ca sa isi un trai decent? Cat despre masinile si casele de lux eu nu cred ca sunt atat de multe. Si daca sunt, de ce nu se fac anchete pentru a afla care este sursa financiara? Toti politicienii sunt u apa si-un pamant si-o mana se spala pe alta...
  • +7 (7 voturi)    
    nici o legatura (Luni, 16 ianuarie 2012, 8:30)

    catelu [utilizator]

    Credeti ca maimutele care arunca cu pietre pe strazi au citit proiectul de lege a sanatatii?
    Eu cred ca au luat cate 100 de lei de la PNL si PSD ca sa faca scandal si atat.
    • +1 (1 vot)    
      sau poate nu (Luni, 16 ianuarie 2012, 13:37)

      ionas [anonim] i-a raspuns lui catelu

      sau poate au luat de la PDL, ca sa poata iesi apoi PDL-ul pe post si sa arate cu degetul ca manifestarile au degenerat si ca defapt in strada au iesit numai derbedei care s-au luat la incaierare cu jandarmii, si ca defapt acestia nu aveau nici o treaba cu protestul impotriva noii reforme a sanatatii...
  • -1 (1 vot)    
    bogati si saraci (Luni, 16 ianuarie 2012, 9:45)

    vio [anonim]

    Haideti romanilor sa ne spunem pasul fara sa facem jocul partidelor care de conduc de 22 de ani:psd+udmr,pntcd+udmr,psd,pnl+udmr,pdl+udmr iar in viitor usl+udmr.Eu am fost si ieri si mi-am scris sitetic parerea :
    1.NUMAI SISTEMUL REPRESIV FUNCTIONEAZA IN ROMANIA
    2. JOS CU TIRANII! (cei de dupa 89)
    3.RELANSAREA ECONOMIEI = LOCURI DE MUNCA
    4.PENSII SI SALARII RAPORT : 1-5
    5.AMENZI IN FUNCTIE DE VENIT
    6.DESFIINTAREA SINDICATELOR (ele nu ma reprezinta)
    Cei care muncesc - asta in cazul fericit in care au gasit un loc de munca-cum sa traiasca din salariul minim pe economie? Dar un pensionar cu 300lei? Da sunt unii care se imbogatesc si din pensii - din cate am citit - sunt vreo 150.000 de privilegiati care mananca 30% din fondul de pensii.
  • +5 (5 voturi)    
    Destul! (Luni, 16 ianuarie 2012, 9:59)

    Cristi [anonim]

    Saracire, nesaracire, eu m-am saturat sa platesc la stat si sa nu primesc nimic inapoi. Tot respectul pentru Dr. Raed si munca lui, dar am nevoie de servicii medicale de calitate.

    Nu ma incalzeste nimic ca SMURD-ul culege in seara de craciun sau dupa romani care nu stiu ce e aia cumpatul, pe banii nostrii. Da, e nevoie de servicii de urgenta, dar atunci cand tu esti cauza pt care salvarea aia e pe drum, platesti tata. Si platesti sa tii minte.

    Vreau sa am o asigurare de sanatate pe care o aleg eu (la stat sau privata) vreau sa nu fiu obligat sa platesc peste tot si cand am nevoie nu sunt bani. De 20 de ani cotizez la un fond de pensii / sanatate si can sunt bolnav nu sunt niciodata fonduri pentru analize / medicamente compensate (ca sa nu zic gratuite)

    Urgenta e urgenta, nu ne jucam cu asta. Dar daca cineva abuzeaza de ea, nota de plata va rog!
    • +2 (2 voturi)    
      catre cristi (Luni, 16 ianuarie 2012, 11:01)

      carmen [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      E adevarat ca toti visam la unsistem medical mai bun!Eu am platit 8 ani o polita de pensii privata si cand nu am mai putut continua si am cerut sa o transform in ceva medical in favoarea copilului am renuntat dupa ce mi-a facut calculul.Trebuia sa platesc in jur de 2500-3000 lei pe an.Nu era nici cea mai simpla nici cea mai de varf.Era am gandit eu, o polita de care ar avea nevoie tot omul de rand.Dar atunci ,daca o familie are minim 3 membri din care sa zicem 2 muncesc pe 1000 lei(si e un caz fericit), credeti ca si-ar permite 3 astfel de polite?In Romania nu e problema numai in sanatate,totul e putred si trebuie schimbari in toate domeniile dar cel mai mult in politica.Toti cei de acolo tb sa plece si actuala putere si opozitia.Toti au saracit tara si cred ca ar fi timpul sa-si "doneze"averile colosale bugetului de stat de unde au furat.Ca daca ii aduni pe toti mogulii si le insumezi averile (cred ca doar la primii 1000) achiti si datoriile statului si mai apuci sa salvezi si ceva din economie.Dar ce folos ca tot ei sunt la putere si o fac prin rotatie!Noi nu mai putem respira de atatea datorii,joaca box cu soarta noastra.Nici bine nu-si revine omul dintr-o lovitura ca ei gata ii aplica alta.
    • 0 (0 voturi)    
      De acord, dar nu la noi (Luni, 16 ianuarie 2012, 15:02)

      Irina [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Sunt total de acord cu tine, DAR asta nu se poate aplica intr-o tara ca Romania, unde salariul mediu este de 700 ron BRUT, iar un set de analize complete la sange la o clinica medicala privata ajunge la 300 ron...
      O alta problema la afirmatia de mai sus si la legea sanatatii ar fi fost ca la 112 sa aiba acces si celelalte servicii medicale private de urgenta. Asta insemna sa se ajunga ca la taxiuri cand se anunta un client. Toti s-ar fi "batut" pe el, ca deh accesau niste bani o data cu el.
      Ah, ca sa nu mai mentionam ca la coruptia de la noi cel mai probabil ca s-ar fi favorizat firmele private, ca in final sa se arate cu degetul sistemul de stat si sa zica ca e complet ineficient. Atunci pentru ce naiba mai platim atat la sanatate/luna?
  • +3 (3 voturi)    
    proteste in bucuresti (Luni, 16 ianuarie 2012, 10:39)

    carmen [anonim]

    Oare huliganii aia care instiga la violenta si distrugere s-au intrebat cand au dat foc masinilor ce ar fi facut daca erau masinile lor ,sau cand a luat foc omul acela s-au gandit daca era tatal sau fratele sau prietenul unuia din ei?Sunt o rusine pt societate si ne mai suparam cand alte tari ne fac tiganii Europei. Cu creaturi de genul alora sa nu ne mai miram. Nu s-au gandit ca ce au distrus ei sunt facute tot din banii omului de rand?Probabil ca ei nu platesc la stat taxe si impozite ca sa le para rau de ceea ce distrug.Asa vad ei Romania?Parca sunt la mineriada ca si atunci au fost oameni care au ramas mutilati.Zic de jandarmi dar ce au avut cu cameramanii si oamenii aia ce protesteaza pasnic!Si chiar daca sunt vinovati jandarmii,eu ma gandesc cum ar fi aratat centrul daca nu erau ei si ce ar fi iesit!Masacru?Chiar am ajuns ca in tarile arabe?Bine ca nu avem ca in America permise de port-arma ca erau in stare sa traga si cu pistolul!Daca au probleme psihice sa se trateze! Bravo romanilor adevarati care stiu sa spuna civilizat pasul!Trebuie sa ne unim sa ne sustinem unii pe altii, nu sa creada puterea ca ramanem in "somnul cel de moarte".
  • -2 (2 voturi)    
    Raed Arafat = Tokes Laszlo (Luni, 16 ianuarie 2012, 11:36)

    Ave [anonim]

    Ma uit si ma minunez ..........In urma cu douazeci si ceva de ani ,,revolutia " a pornit de la un parinte de etnie maghiara ..........acum se doreste inca o revolutie si nici acum nu porneste pentru vre-un roman .....adica da un roman, dar nu sa nascut de etnie romana , acum totul porneste de la un medic palestinian .........interesant ............si se tot spune marele stat unitar Roman ......

    Cu deosebita consideratie pentru cei doi oameni care au vrut si vor sa faca ceva pentru statul in care traiesc .........
  • -1 (3 voturi)    
    ... (Luni, 16 ianuarie 2012, 12:13)

    gabi64 [anonim]

    wowwwwwww am ajuns si in presa straina, macar dca ajungeam cu ceva bun...dar asa.
  • 0 (2 voturi)    
    Respect pentru Raed Arafat (Luni, 16 ianuarie 2012, 13:30)

    iona [anonim]

    Cum poti sa faci o astfel de comparatie?
    Sa il compari pe Raed Arafat cu Laszlo Toekes, un intrigant platit si corupt?
    Ceea ce a facut Raed Arafat pentru tara asta, nu cred ca a mai facut nimeni in ultimii 20 de ani!
    Respect pt Raed Arafat ! Nu incercati sa aruncati in el, facand astfel de comparatii defaimatoare!
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Luni, 16 ianuarie 2012, 18:35)

    silviu [anonim]

    e nasol ca am aparut in presa straina cu acest protesc, numai cu lucrui nasoale iesim in presa straina.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Luni, 16 ianuarie 2012, 20:02)

    bobi [anonim]

    am ajuns in presa straina din cauza acestor huligani, doamen ce se intampla.
  • 0 (0 voturi)    
    :) (Marţi, 17 ianuarie 2012, 0:19)

    owl [anonim]

    1. presa straina pare sa fi relatat destul de corect
    2. nu e de prima pagina, nici de a doua... e la si altele la ei. Aproape inexistent.
    3. daca te uiti la Antena3, ai impresia ca e singurul lucru despre care se discuta in lume
    4. intradevar, "gloata" era la mall, nu in piata. Daca se duceau la Afi, sigur erau mai multi decat in piata...
    5. Daca te uiti pe hotnews, la comentarii, ai impresia ca ne intoarcem in anii 90, cu golanii... trebuie infierati, pentru lupta de clasa... Dragi postaci, macar va platesc orele suplimentare ??? :)) Va straduiti prea mult, nu e nevoie...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri