VIDEO Chiliman: Becali este unul dintre accidentele istoriei PNL, accident indus de Antonescu

de I.R.     HotNews.ro
Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 11:44 Revista Presei | Politic

Primarul Sectorului 1, liberalul Andrei Chiliman, considera ca George Becali este "unul dintre accidentele istoriei PNL, accident indus de Crin Antonescu" si care nu a adus voturi partidului, ci, dimpotriva, a dus la pierderea mai multor votanti.

"Marele liberal Becali. Este unul dintre accidentele istoriei PNL, accident indus de Crin Antonescu", a declarat Chiliman, vineri seara, la B1 Tv, citat de Mediafax.

Intrebat de ce a fost indus acest accident, Chiliman a raspuns: "Probabil pentru ca Gigi Becali poate sa spuna anumite lucruri pe care Crin Antonescu nu vrea sa le spuna".

Acesta a adaugat ca Becali nu a adus niciun plus politic pentru USL, cauzand mai multe pierderi decat victorii la alegeri.

"Cred ca am pierdut mai multi votanti decat a adus el voturi", a spus Chiliman.

Intrebat de ce crede ca a fost primit Becali in PNL, Andrei Chiliman a raspuns: "Mai sunt si altii care au venit in ultima perioada si au avut rolul asta. De exemplu, Sorin Rosca Stanescu. Nici n-a intrat bine in PNL si a inceput cu atacurile impotriva mea".





















5639 vizualizari

  • +25 (29 voturi)    
    Perfect adevarat (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 12:08)

    evoque [utilizator]

    insa becali este un accident al istoriei romanie si o mare pata pe imaginea tarii. Vina ne apartine noua romanilor pentru ca permitem acestor personaje sa ne faca de ras.
    Televiziunile au si ele partea lor de vina pentru ca prezinta aceasta caricatura a istoriei de dimineata pana seara.
    • +12 (12 voturi)    
      NU ! (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 13:51)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Televiziunile au cea mai mare VINA ! Expresia nu-i corecta ca au si ele vina lor,au cea mai mare vina ! Multe persoane care nu ar avea ce cauta pe ecran ,sunt promovate, peroane despre care nu ai ce spune inafara ca au bani si bani multi,in scimb CULTURA NIET !
      • +2 (4 voturi)    
        nu doar.... (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 16:07)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

        ....bisnitarii sunt promovati de televiziuni dar si toate mazdroabele care isi arata bucile siliconate fiind prea tampite pentru a realiza altceva.
        Asa s-a imbecilizat cetateanul si s-a transformat intr-o leguma baloasa, tocmai buna de manipulat.
        "Accidentul" cu Becali in PNL este de fapt o normalitate intr-o tara de "accidentati" iar "meritul" pentru halul acesta de degradare morala in care s-a ajuns, apartine tuturor politicienilor, inclusiv lui Chiliman.
        Culegeti ceea ce ati semanat !!!
    • -9 (13 voturi)    
      Gresesti! (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 14:02)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Legile democratiei ne arata ca atata timp cat o persoana are reprezantivitate, nu trebuie considerat "un accident", "o caricatura". Europa ne-a dat o lectie din care noi, totusi, nu invatam: acelasi Becali (mai mult, alaturi de Vadim) a/au reprezentat Romania la Bruxelles. S-a ofuscat cineva de-acolo? I-au considerat accidente? Au incercat sa ii blocheze? Ne-au criticat ca i-am trimis? Nimic din toate astea... Asa ca, de ce sa fim mai catolici decat papa?
      • +2 (4 voturi)    
        mda (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 15:19)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        nici cu "nepotismul" nu au nimic cei din parlamentul european, dovada sunt "succesurile" care le avem acolo pe langa vadim si becali :)
      • +2 (2 voturi)    
        ce inseamna sa fii manipulat (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 19:57)

        veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        de televiziunile din romania!

        da de curiozitate "prostul europei" pe google!
        multe publicatii occidentale il considera pe becali un deseu, in consecinta, si poporul care l-a trimis la Bruxelles, e pe masura!
        • -2 (2 voturi)    
          Nu esti consecvent in idei (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 21:11)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui veninusrl

          Ma acuzi ca as fi manipulata de televiziuni. Dar eu am comentat parerea unui politician, aducand ca argument ca in lumea asta, a politicienilor, altii (adica cei din structurile politice ale UE) au o atitidine toleranta, democratica. Ca in final sa imi arati ce spun... publicatiile de-aiurea.
          Pai, hotaraste-te...!
  • +16 (24 voturi)    
    SE POATE !!! (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 12:09)

    UnOarecareRoman [utilizator]

    Hai mos Chiliman, hai ca se poate! Hai sa facem o dreapta noua, sa ne curatam de gunoaie ! Alaturati-va lui MRU si liberalilor din PDL si scapati de mizeriile gen Udrea, Antonescu, Blaga, Becali !!!!! Mai sunt si barbati liberali adevarati in tara asta !!!
  • +13 (15 voturi)    
    PNL-accident la USL (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 12:11)

    aditurars [utilizator]

    E clar ca subordonarea PNL la PSD va fi sanctionata (indepartarea lui Antonescu);Becali e doar un animalut de casa al PSD care da din coada in PNL pentru scindare:face bine cateodata si scindarea tinand cont de ultima, a PNL-istilor la PD!PDL are nevoie de Antonescu-scindat pentru ca e micut si firav;dar si PDL e pasibil de scindare:Base si Boc se potrivesc in barca lui MRU.PPDD are si el ceva de spus, dar nu are culoare doctrinara:deci va fi curtat de PSD!Pana una-alta e pace/'coabitare' in tara...petitieonline.ro/petitie/04760149
  • +4 (10 voturi)    
    Accident?!?! (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 13:02)

    MariusParaschiv [anonim]

    Sa nu confundam lucrurile!
    Nu te poti vinde accidental.
  • +9 (11 voturi)    
    Parlamentul European (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 13:26)

    andrey23 [utilizator]

    Un accident nu la fel de mare precum reprezentarea Romaniei in Parlamentul European. Nu suntem inca o tara de analfabeti.
    • +2 (2 voturi)    
      Inca (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 14:35)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui andrey23

      bine zis
  • -7 (19 voturi)    
    Ceva a reusit sa ne invete democratia asta... (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 13:35)

    finutza [utilizator]

    ... ca oricine si orice trebuie sa fie reprezentat. Magistratii sunt reprezentati de fel de fel de asociatii, organizatii, chiar si de CSM, contabilii de CECCAR, avocatii de barouri, cei cu idei politice de partide, poporul,, in intregul sau, de Parlament, Romania de Basescu... asa ca, fiti ingaduitori, si Becali reprezinta, cu siguranta, un esantion din populatia tarii. Eu ma abtin s-o identific sau s-o numesc, va las placerea sa faceti dv. acest lucru.

    Dar nu fiti exclusivisti, de ce sa-l atacam atata? Mie mi se pare, totusi, pitoresc. Si atata timp cat reprezinta pe cineva, isi are locul si rolul sau asigurat...
    • +5 (11 voturi)    
      De ce? (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 14:43)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      pentru ca este unul din cele mai promovate modele din societatea romaneasca de acum si asta e rusinos.

      Poate el reprezinta o parte a cetatenilor dar si formeaza (prin expunerea masiva in presa si recunoasterea de care are parte) aspiratiile tineretului.

      Urat! personal nu ma regasesc in 'valorile' promovate de/prin acest personaj grotesc, caricatura a societatii romanesti post comuniste, personaj nascut din impreunarea lumii interlope cu cea securiste, simbolul absolut al succesului post decembrist.
      Sa nu uitam cum si-a dobandit averea cu care se tot lauda... si cum nu a patit nimic pentru asta.
      Tara Bisnitarilor.
      • -2 (2 voturi)    
        Fiindca ai in minte ideea ca este incult... (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 16:11)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        .., necioplit, are prieteni dubiosi, avere prin afaceri necinstite, etc. Si foarte probabil sa ai dreptate. Dar si noi suntem prada unor stereotipuri care ne conduc in aprecieri. De exemplu, sunt convinsa ca toata lumea ar putea spune numai lucururi frumoase despre cuplul Marin-Banica. Dar cum ar/ai reactiona daca s-ar afla ca din banii de la UNICEF nu s-au folosit in scopuri umanitare decat o parte infima, iar in averea cuplului, lumea afla azi ca intra 5-6 case, tot atatea terenuri, si un bloc cu 14 apartamente. Da, nu l-au egalat pe Becali, dar esti sigur ca in acest ultim caz, totul a fost legal si fara ceva deturnari de fonduri?
        • +3 (3 voturi)    
          Sa plateasca (Duminică, 13 ianuarie 2013, 0:50)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          Cand esti hot si criminal si te lauzi cu asta pericolul social este si mai mare.

          Repet: Becali este simbolul Romaniei corupte si violate de sistemul securisto-interlop, unde spaga este telul suprem in viata, iar mertanul piatra filozofala.

          Cat despre altii, nu ma intereseaza, sa plateasca daca fura. Macar nu candideaza la presedentie. Nici nu stiu de ce ai dat exemplu cu cu plul Banica, oameni de show... aveai pretentii?
          Dar de la un parlamentar european, senator al Romaniei, lider (se pare) al unui partid aflat la guvernare nu se poate sa nu ai pretentii. PNL s-a sinucis.
          • -1 (1 vot)    
            De ce nu vezi partea buna a situatiei (Duminică, 13 ianuarie 2013, 14:10)

            finutza [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

            Eu cred ca este bine ca este in vizorul tuturor, asa poate fi atacat pe fata, asa lumea ia la cunostinta de afacerile (necurate) desfasurate, fiind, in timp, o lectie pentru noi toti. Zic asta in contradictie cu situatia altora, de aceeasi teapa, care stau bine-mersi ascunsi si... nimeni nu le zice nimic (Popoviciu, Tender, regii asfaltului, etc.).
            • +1 (1 vot)    
              Toata lumea stie (Luni, 14 ianuarie 2013, 11:50)

              VictorS [utilizator] i-a raspuns lui finutza

              de afacerile necurate si NU PATESTE NIMIC.

              Ce o fi de bine
              Din punctul meu de vedere societatea romaneasca e bolnava de cancer si indivizii ca Becalii sunt tumorile. Ce sa vad bine in asta? trebuie operat rapid!
    • +7 (9 voturi)    
      Tine-ti pitorestii si lasa-ne (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 14:47)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      Daca te referi la esantionul pomanagiilor si puturosilor, halal tara. Viziteaza si tu o tara civilizata ca sa vezi cum e la ei cu politicienii.
      • -2 (2 voturi)    
        La ei sunt mai cizelati (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 16:14)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        Iata, chiar acum este pe fluxul de stiri povestea unui foarte iubit, apreciat, premiat, devenit referinta pentru altii, realizator de televiziune din M.Britanie, care s-a dovedit a fi un dezaxat, un maniac sexual, un pedofil, etc.

        Civilizati zici?
        • +1 (1 vot)    
          ? (Duminică, 13 ianuarie 2013, 0:52)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          Regina? Prim ministru?
          Si au iesit in presa sa se laude?
          Nu inteleg de ce atatia il apara (absolut fara nici un argument sau logica) pe Becali. Sa va dea domnu sa aveti parte de oameni ca el in viata. Amin!
          • 0 (0 voturi)    
            Daca nu intelegi... (Duminică, 13 ianuarie 2013, 14:19)

            finutza [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

            ... intreaba-i pe cei cateva sute de beneficiari ai caselor contstruite de Becali prin zonele inundate din Moldova si din Lunca Dunarii, pe cei carora le-a oferit bani pentru tratamente-n strainatate, etc.
            Vei spune ca o face din bani murdari, si poate ai dreptate, dar altii, cu sume deturnate poate intr-un mod mult mai oneros, nici macar nu au schitat vreun astfel de gest.
            • 0 (0 voturi)    
              Tin minte (Luni, 14 ianuarie 2013, 11:58)

              VictorS [utilizator] i-a raspuns lui finutza

              cand s-a isterizat ca nu erau televiziunile sa il filmeze cum doneaza si ce spectagol grotesc face cand da ceva... din cate stiu eu intentia conteaza, chiar foarte mult

              Sincer... draga Finuta, eu am plecat din Romania, ma bucur insa ca exista si romani care s-au adaptat la societatea romaneasca si se bucura si de rahatul de caine de pe pantofi... Succes in continuare.
  • -9 (9 voturi)    
    chilimaaan! (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 13:53)

    laurentiucat [utilizator]

    pi cum e cu pnl spre rusia? cum e cu pnl socialist?
    cum e cu dictatorul antonescu? daca erai in pdl sau in psd zburai pana acum...
    esti tare? fa o motiune la congres, acolo e pe voturi. da dupa aia mucles sau pa...adica pa, daca mai jignesti, ca in rst poti sa ceri sa se micsoreze taxele, sa se schimbe un ministru, o politica fiscala sau sociala.
    da fara atacuri la persoana. asa e de bun simt, nu?
  • +8 (8 voturi)    
    Chiliman (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 16:26)

    yolande [utilizator]

    Adevarat. Am fost intotdeauna un votant PNL pana anul acesta cand gravele devieri ale PNLului m-au indepartat total. Crin Antonescu are misiunea de-a distruge PNL. Il transforma in ceva care nu mai poate fi recunoscut: un partid nationalist cu o puternica tenta etatista, cu mebrii care nu au nimic de-a face cu doctrina liberala. Ceea ce ma intristeaza profund este lipsa de reactie a membrilor. Cateva voci izolate protesteaza fara putere. Ce se intampla? De ce lideri care au avut si mai au inca sprijinul electoratului (Tariceanu, Chiliman, Orban) nu reusesc sa inchege o miscare in acest partid amortit? Va da afara? Si va lasati dati afara? Pareati adevarati liberali. Primul compromis a fost fatal. Alianta cu PSD. Restul nu a fost decat o continuare fireasca. Si cu asta au fost de acord si cei mentionati mai sus. Eu inca sper ca voi vedea o reactie a unui PNL inca viabil.
  • +4 (4 voturi)    
    Becali e accident genetic (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 18:00)

    Wanheda [utilizator]

    Asta e in primul rand si nu exista nici o scuza si nici un motiv logic pt faptul ca el e membru pnl. Ce e mai rau e faptul ca el e role model pt multi tineri. Serios poate se trezeste odata societatea civila...am uitat, au cam plecat toti.
  • +4 (4 voturi)    
    in sfarsit.. (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 22:57)

    akillies [utilizator]

    ..un om cu principii in PNL!!!
    Pe aceasta "Rebeliune" a lui Chiliman, Antonescu o sa faca spume la A3..sau poate Ponta.. Cert e ca in PNL sunt clar doua tabere cu doua idei diferite despre ce directie trebuie sa ia PNL si pe ce cale se afla acum...
    Imi doresc mai multi Chiliman in PNL!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version