VIDEO Membru PSD, despre "cosmarul" DNA: Traficul de influenta, intra in gena poporului nostru sa ajuti pe cineva

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 21 martie 2015, 22:38 Revista Presei | Politic

Un social-democrat participant la Consiliul National al PSD, desfasurat la Parlament, a declarat pentru site-ul stiripesurse.ro ca actiunile procurorilor au devenit "un adevarat cosmar, in fiecare zi sunt arestari", si ca "trebuie schimbat ceva". Potrivit acestuia, "daca se merge in ritmul asta, o sa ramanem fara Guvern, fara Parlament, fara primari". El a mai sustinut ca "intra in gena poporului nostru sa ajuti pe cineva", astfel ca, "daca intervii undeva sa ajuti sincer pe cineva, mai ales daca ai o functie", poti fi acuzat de trafic de influenta.

"Trebuie schimbat ceva, am devenit pe plan international o tara penala, o tara de hoti. Or nu ne caracterizeaza asta, deci pe undeva se exagereaza. Nu zice nimeni sa nu se faca curatenie, sa se faca, dar sunt multe intrebari care se pun. De ce a durat 10-15 ani ca sa scoti la iveala un caz?", spune pesedistul.

"Acum, ce sa va spun? Traim un adevarat cosmar, in fiecare zi sunt arestari, lumea la inceput se bucura dar acum va spun ca nu se mai bucura nimeni, se ingrijoreaza, pentru ca este vorba de cei pe care i-au ales ei si nu intamplator sunt oameni care au fost alesi mai multe mandate si atunci se produce un haos si in puterea de orientare a oamenilor, toti pot fi penali. Mai ales ca s-au inventat niste chestiuni, acest trafic de influenta. Vreti sa va spun? Traficul de influenta... intra in gena poporului nostru sa ajuti pe cineva, deci daca intervii undeva sa ajuti sincer pe cineva faci trafic de influenta, mai ales daca ai o functie, si esti penal", este de parere social-democratul.

"Pe urma, alta chestiune. Cineva care este retinut poate sa aiba o viata mai usoara daca toarna pe cineva. Ce inseamna asta? Justitia nu  ai are parghii de analiza? Trebuie sa se recurga la aceste chestiuni neplacute? Noi si cand eram elevi nu incurajam para. (...) Daca se merge in ritmul asta o sa ramanem fara Guvern, fara Parlament probabil, fara primari, fara presedinti de Consilii Judetene aproape am ajuns. Nu, nu chiar asa. Daca in celelalte tari cu pretentii s-ar proceda la fel, sa-i caute peste tot, si in buzunarele cusute, credeti ca nu s-ar afla? Orice om intr-o functie are niste privilegii, asta e de cand e lumea. In America functioneaza dictonul 'Nu ma intreba cum am facut primul milion'", a mai declarat acesta.























9511 vizualizari

  • +90 (94 voturi)    
    Exact... (Sâmbătă, 21 martie 2015, 22:49)

    Baiazid [anonim]

    de tipul asta de "om" trebuie curatat Parlamentul si toate structurile statului. Nu imi vine sa cred ce citesc... omul asta e de pe alta planeta. Pana nu schimbam mentalitatea asta avem putine sanse sa intram in ceva de genul normalitate....
    • +54 (60 voturi)    
      Nu ma intreba cum am facut primul milion (Duminică, 22 martie 2015, 0:31)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Baiazid

      iti doresc sa ajungi aici si sa faci cunostiinta cu legile americane....sau mai bine zis cu ..puscariile lor...si sa vezi atunci ca iti trece cheful de escroc de a mai acuza justitia ca va trimite unde va e locul..
      • +18 (22 voturi)    
        E complet i (Duminică, 22 martie 2015, 9:39)

        thatchme [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

        nu s-a auzit de vot in comisiile de decizii, de licitatii, de competitie, de institutii, de reguli care trebuie respectate. Doar "asa vrea muschii mei" de parlamentar.
    • +1 (5 voturi)    
      Te învârți în jurul cozii (Duminică, 22 martie 2015, 14:51)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Baiazid

      cu schimbarea mentalității. Te duce capul ce poți face cu mentalitatea existentă?
  • +53 (55 voturi)    
    Un intelep a grait .... (Sâmbătă, 21 martie 2015, 22:50)

    unu [anonim]

    Sanatoasa mentalitate are asta !!!
    Niste "privilegii" nu-i asa ???
    Bravo !
  • +65 (67 voturi)    
    Dimpotriva! (Sâmbătă, 21 martie 2015, 22:51)

    grunespferd [utilizator]

    Romanii au gena care baga in puscarie pe cei cu gena asta!

    Pana la urma toti vor plati, pentru fiecare leu, fiecare cent, fiecare "ajutor".

    Daca esti in politica, meseria ta este Binele Public, al poporului tau. Faci legi destepte, si le respecti.
    Nu faci asta, atunci mergi la puscarie.

    "Polticienii" astia inca nu au inteles. La romani S_A SCHIMBAT CEVA in ultimii ani. Frate, nefrate, politicienii care fura vor fi trimiti la parnaie si averea consfiscata, fara nici o mila (la ultima parte inca se mai lucreaza, dar vom ajunge acolo). Pentru poporul asta, ei sunt cea mai mare amenintare de pana acum. Mai cu seama cei de teapa astuia, care o dau pe sentimentalisme cretine.
  • +59 (61 voturi)    
    exemplu perfect de mentalitate PSD-PDSR-FSN (Sâmbătă, 21 martie 2015, 22:54)

    R.I. [utilizator]

    Deci cam asa gandesc toti politicienii nostri . Adica ce tupeu pe magistrati .... auzi tu , sa nu-i lase sa fure in pace "primul" milion .
    Suntem condusi de niste penali de 25 de ani ...
    si o sa fie al naibi de greu sa-i curatam pe toti .
  • +61 (63 voturi)    
    .. Interesant subiect. (Sâmbătă, 21 martie 2015, 23:07)

    valy_74 [utilizator]

    Asta chiar trebuie dezbatut in presa cu psihologi competenti. Ca si individul de mai sus, mai gandesc 90% dintre alesi. Ce nu intelege nenea, sau nu vrea sa inteleaga e faptul ca nici un infractor penal nu a fost arestat pentru ca a vrut sa ajute pe cineva. Au ajutat apoi au luat o spagutza mai mica sau una mai mare, au dedicat contracte, meciuri, sponsorizari, case, vile, matusi pana la caltabosi... Si pentru cei care nu pricep treaba asta, o sa le explice procurorii, pe'ndelete.
  • +43 (45 voturi)    
    Asa e tot psdul, caz clinic (Sâmbătă, 21 martie 2015, 23:13)

    Wanheda [utilizator]

    E nevoie de o deratizare la nivel national.
    • -10 (16 voturi)    
      asta e PDL ul caz clinic amice (Duminică, 22 martie 2015, 5:17)

      Seserman [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      Au fost cei mai mari hoti ai Romaniei... si nu mai zic ca am aflat tot de la hotnews cum erau platiti postacii ca tine..la negru. de tot rasul sunteti toti varza indiferent de partid,.
  • +42 (44 voturi)    
    E in gena sa ajuti ? (Sâmbătă, 21 martie 2015, 23:14)

    adrian88000 [utilizator]

    L-as intreba pe hotul social - democrat anonim de cate ori a ajutata el un batran sa traverseze stada?
    Asta asa , ca exemplu.Nu cred ca a ajutat pe nimeni desinteresat. El ajuta , ca sa fie apoi ajutat si el de acea persoana. Intr-un fel sau altul.
    Mare ipocrit. Ii este frica de puscarie ?
    Sa stea linistit si sa-si aduca aminte de o vorba din batran:
    " De ce iti este frica , de aia nu scapi !"
  • +51 (53 voturi)    
    Stimate domn (Sâmbătă, 21 martie 2015, 23:17)

    miss saloane [utilizator]

    Asa este, coruptia este deja (dupa secole) in gena poporului nostru. Aveti perfecta dreptate. Noi oamenii suntem doar niste fiinte in cadrul natural. Cum rezolva natura aceste mutatii genetice? Simplu: cu o extinctie. Exact asta vreau sa vad si eu. Nastasi, iliesti, udre, etc, toti cu cate o tablita la Antipa in diorame, dupa sticla si cu un numar trecut in dreptul lor.

    Si inchei, stimate domn, nu credeti ca vorbiti ca un dinozaur?
  • +45 (47 voturi)    
    Dă Doamne! (Duminică, 22 martie 2015, 0:00)

    anonimicus [utilizator]

    "Daca se merge in ritmul asta o sa ramanem fara Guvern, fara Parlament probabil, fara primari, fara presedinti de Consilii Judetene aproape am ajuns."

    De 25 de ani aştept minunea asta!
  • -6 (18 voturi)    
    a ajuta pe cineva (Duminică, 22 martie 2015, 0:12)

    xanti [utilizator]

    Tine de crestinism,suntem un popor de crestini asa ca......
    • +4 (6 voturi)    
      Suntem un popor de crestini?! Si ce daca? (Duminică, 22 martie 2015, 11:49)

      nord-est [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Se pare ca pentru uni romani "crestinismul" este bun sa explice si sa justifice orice! Deci: fura, inseala, minte, spaguieste, dar "este un bun crestin"!!! Si "anonimul PSD-ist" este un exemplu tipic de roman, crestin si explicator&justificator al hotiei: " Traficul de influenta... intra in gena poporului nostru sa ajuti pe cineva"! O" explicatie" tipica": "am furat, dar fura toata lumea, ca intra in gena poporului roman sa fure!" "Propagandistul PSD" incearca sa acrediteze ideia(de sorginte comunista, nu crestina!), co exista o "vina colectiva", ca toti suntem la fel, ca asa suntem noi romanii, gata oricand "sa-i ajutam"(gratis!) pe apropiatii nostri, si pe cale de consecinta, toti suntem vinovati, intregul popor roman crestin!
      Pe "logica" anonimului PSD-ist se impune urmatoarea concluzie: procurorii si judecatorii din sistemul de justitie(a treia putere suprema in stat) nu sunt romani si nici crestini! Va este clar, tovarasi si pretini?!
    • +3 (5 voturi)    
      Da ma, ... (Duminică, 22 martie 2015, 11:53)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      ... da' a ajuta pe cineva nu inseamna sa-i ceri bani. Ori astia de ajung la puscarie asa "ajuta" lumea - iau si mita, si fura si de la stat. Astia-s la fel de crestini ca Iliescu.
    • 0 (0 voturi)    
      Crestin nu e egal cu Cretin (Luni, 23 martie 2015, 12:43)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Ori omul e indiscutabil Cretin. de altfel sunt si pe aici cativa ce ii dau dreptate. Din acelasi motiv
  • +30 (32 voturi)    
    Veniti cu totii in America la spart bani! (Duminică, 22 martie 2015, 0:22)

    fLoreign [utilizator]

    Uite, Vanghelie s-a orientat corect cu fiu-sau care sparge milioanele facand scoala. Este un bun exemplu: haideti cu totii si cheltuiti-va milioanele pe care le-ati facut din furat! Economia americana abia va asteapta!

    Daca insa credeti ca si pe aici merge cu dat tunuri ca in Romania, ar fi bine sa-l intrebati pe Raj Tunaru cati ani de puscarie a facut in America.
  • +24 (26 voturi)    
    Gena (Duminică, 22 martie 2015, 0:24)

    mercedes [utilizator]

    Dar gena traficului de influenta pentru tot poporul unde ati pierdut-o ?
  • +31 (33 voturi)    
    "Toti pot fi penali!" Oare? (Duminică, 22 martie 2015, 0:27)

    Primula [utilizator]

    Uite ca eu nu pot fi penal! Pe mine nu ma sperie deloc ca se incearca incatusarea si incarcerarea hotilor!
    Doar cei care gandesc tara ca pe propria lor mosie sunt penali!
    Ce ochi speriati are individul!
    Incercarea de a culpabiliza si pe oamenii onesti este un tupeu fara margini!
  • +29 (31 voturi)    
    unul pe zi (Duminică, 22 martie 2015, 0:28)

    invalidprotocol [utilizator]

    Nu e nici o afacere daca DNA-ul salta doar cate unul pe zi. Sunt peste 580 de parlamentari si un an are maxim 366 de zile...
  • +33 (35 voturi)    
    auzi la el are coruptia in codul genetic asta ... (Duminică, 22 martie 2015, 0:36)

    maryus999 [utilizator]

    ha ... daca aveti traficul de influenta inscris in codul genetic o sa va modifice genetic DNA ul :))
  • +33 (35 voturi)    
    Verificati-l pe acest domn (Duminică, 22 martie 2015, 0:39)

    banatul e fruncea [utilizator]

    Acestia sunt membrii mafiei care se afla PESTE partide... Aceasta este mentalitatea lor, "ne ajutam intr-e noi", "sa ne fie bine la toti" , "doar nu dam in cap la nimeni" etc... De acesti dinozauri trebuie sa scapam odata, si tara asta poate fi bogata! EU VOTEZ DNA!
  • +23 (29 voturi)    
    Daca ajuti pe cineva... (Duminică, 22 martie 2015, 0:42)

    banatul e fruncea [utilizator]

    Legal nu cred ca e problema... Problema e ca pentru ajutor iei 900.000 eu sau terenuri, sau copii tai sunt angajati la firma ajutata.
  • -34 (36 voturi)    
    adevar (Duminică, 22 martie 2015, 0:57)

    32liviu [utilizator]

    omul are dreptate. lasand la o parte marile dari si luari de mita, chiar o sa ne fie frica sa ajutam pe cineva.
    spuneti-mi voi dumneavoastra cei ce comentati aici.. daca ajungeti mari intr-un minister sau primarie ceva, nu veti dori sa va angajati acolo pe fratele sau varul.. sa le fie si lor bine? eu zic ca DA. Si repet. ma refer strict la exemplul meu.. ca asa zice si tipul asta.. pe care nu il recunosc. Nu ma refer la marea mafie.
    • +17 (21 voturi)    
      Nu-ti mai dori ceva ilegal (Duminică, 22 martie 2015, 2:27)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui 32liviu

      Understood? Ce e asa greu? Ah, da, e in gene. Atunci nu-ti mai dori nici o tara ca afara.
    • +7 (9 voturi)    
      Clar social-democrație. (Duminică, 22 martie 2015, 10:24)

      vali47 [utilizator] i-a raspuns lui 32liviu

      Deci bandiții de la PSD cred că poporul român se bucură,îi este în obicei,ca voi de la PSD să luați mită și dându-i celui păgubit un leu de pâine,l-ați ajutat să nu moară de foame.Hoțul(PSD)moare de grija păgubitului(poporul român)!Probabil se gândesc că nu mai găsesc fraieri care să-i voteze.Așa ajută ei,nu lasă populația să scape de ei,creându-și imunități în fața legilor sau promovând în justiție oameni coruptibili.
    • +9 (11 voturi)    
      incompetenta (Duminică, 22 martie 2015, 11:40)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui 32liviu

      Amice, peste tot se angajeaza cu pile si peste tot a scazut competenta, daca cauti mai bine in oras sigura gasesti pe cineva mai bun profesional vorbind decat "fratele varul", iar cel care plateste contribuabilul este inselat daca ii oferi un functionar mai putin competent. Al detaliu este ca incurajam lenea, de ce sa te omori cu studiatul dacaposturile se obtin cu alta metoda ? Angajarile cu pile sunt generalizate, pana si la biserica sau alte culte religioase posturile se dau cu pile, in special clerul isi angajeaza sotiile.
    • +1 (3 voturi)    
      Aiurea (Duminică, 22 martie 2015, 11:59)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui 32liviu

      Bine, asta poate tine si de partea de tara in care traiesc, da' mi s-a intamplat de nenumarate ori ca atunci cand am nevoie un functionar public sau un politist sau o asistenta in spital sa-si rupa jumatate de ora sa imi explice ce tre' sa fac, unde tre' sa ma duc, cum sa completez formulare sau cum sa ingrijesc un bolnav. Asta, la angajati ai statului, inseamna ajutor.

      In nici unul din cazurile astea nu a conditionat careva ajutorul de o ... contributie financiara voluntara in avans, ca sa nu-i zicem ciubuc. Si in nici unul din cazurile astea nu mi s-a propus sau indicat sa fac ceva ilegal - dat fiind ca ceea ce aveam eu nevoie era ceva legal.

      Asa ca sunt si oameni cinstiti in Romania, chiar si printre cei care lucreaza la stat. As avea chiar incredere sa zic ca majoritatea sunt cinstiti. Problema sunt astia pe care a inceput sa-i adune DNA-ul, infipti in urma cu doua decenii deja de Iliescu & Co., la vremea FSN, cu scopul explicit de a asigura controlul asupra statului pentru un grup de interese format la vremea aia din fosti membri PCR, din securisti si interlopi. Nu ma astept sa se termine curatenia prea repede, da' ma bucur ca se misca lucrurile.
    • +3 (5 voturi)    
      Angajari ? (Duminică, 22 martie 2015, 19:25)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui 32liviu

      Se anunta postul liber in presa si se organizeaza concurs. Cel care are functie inalta nu are treaba cu acel concurs. Eventual verifica ca sa fie totul corect.
      Si cine castiga concursul este angajat. E complicat ?
  • +37 (39 voturi)    
    Cum e in Australia (Duminică, 22 martie 2015, 1:19)

    JAIoan [utilizator]

    Sa-i zica cuiva desteptului asta ca in Australia un guvernator de stat australian (NSW) a trebuit sa isi dea demisia ca l-au prins astia ca primise o sticla de vin de la un om de afaceri cu cativa ani inainte. O sticla de vin (chiar daca a fost evaluata la vreo 3000 de dolari, dar banuiesc ca o bause, nu o vanduse la piata)! Un alt om politic de aici e anchetat ca anticoruptia a descoperit ca folosise niste vouchere de taxi platite din bani publici (cat sa fie alea, cateva sute de dolari?) in folos personal. Deci "privilegiile" pe aici sunt chiar mai mici decat primirea de sticle de vin sau folosirea de bani publici pt plata taxiului. PSD-istul asta nu intelege ca functia publica nu iti aduce privilegii - asta e normalul. Dar romanii au in mentalitatea lor ca traficul de influenta, coruptia, furtul sunt acceptabile. E o manifestare a unui mod de gandire general care explica multe dintre problemele noastre ca natie, din trecut, prezent si probabil viitor.
    • 0 (2 voturi)    
      Pentru JAIoan (Duminică, 22 martie 2015, 19:30)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui JAIoan

      Se mai schimba mentalitatea. A inceput si la noi sa se schimbe. Nu fi asa de pesimist cand te referi la poporul roman.
  • +3 (19 voturi)    
    Are dreptate (Duminică, 22 martie 2015, 2:08)

    Nyk1 [utilizator]

    Corupția este în gena poporului român. Tocmai de aceea mă aștept la o răbufnire populară contra DNA atunci când DNA va termina cu cazurile majore de corupție și va încerca să o elimine și de la nivelul cel mai jos.
    • +2 (2 voturi)    
      un balon de incercare (Duminică, 22 martie 2015, 11:38)

      Raceanu [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Ponta inentionat a povestit ceva de declaratiile de avere pentru tot romanul , si ce foc mare s-a aprins , el nestiind ca , coruptia mica este coruptia buna .
    • -2 (4 voturi)    
      ca sa fiu sincer.... (Duminică, 22 martie 2015, 11:56)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      nu ma simt bine daca nu dau o mica atentie dupa ce sunt ajutat de cineva sa-mi rezolv o problema, cat de mica. o ciocolatica, o floare, o cafea sau un parfum, dupa cum mi-a facut viata mai usoara. sunt fericit ca se uita la mine si-mi da o mana de ajutor, ca impinge o hartie mai in fata, sa nu stea o suta de ani la aprobat sau ma scuteste de o coada. chiar mi se pare un aspect al economiei de piata, cerere si oferta. daca primesc timp economisit si neuroni care nu mor de enervare sunt de acord sa platesc. in schimb i-as ridica in furci si i-as lasa atarnati acolo pe veci, sa le manance ochii la cei care nu sunt in stare sa reformeze sistemul si sa faca ca aceasta piata sa nu existe. unde este o coada este un manager incompetent, la primul nivel sau la un nivel superior. intotdeauna. o coada inseamna cel putin un incompetent in sistem, undeva, incepand cu prim ministru si continuand cu responsabilul serviciului unde este coada.
    • +2 (4 voturi)    
      N-as crede (Duminică, 22 martie 2015, 12:04)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      In momentul in care scapam de mafia care controleaza Romania de doua decenii, multe se vor schimba. Printre altele, n-o sa mai trebuiasca sa stai la coada ca sa dai spaga, cum zice un cunoscut. Motivatia pt. coruptie va scadea mult, mai ales cand va fi pusa in balanta cu posibilele consecinte.

      Da, o sa se oftice in continuare cocalarii care o sa primeasca amenda cand trec pe rosu sau o calca de zici c-o sparg in oras, cei crescuti in padure care nu pricep la ce-s bune cosurile de gunoi amplasate pe strada tot la 20m, papagalii care se cred smecheri ca merg cu tramvaiul fara bilet. Astia, raportati la toata populatia, sunt putini. Si cu cat o sa se oftice astia mai tare, cu atat mai mult se vor bucura ceilalti.
  • +27 (29 voturi)    
    ce halmes-balmes la gura astuia... (Duminică, 22 martie 2015, 2:23)

    Lucky1 [utilizator]

    ...Incoerenta, lipsa de discernamant, greutate evidenta de a se exprima, total confuz...
    Astia sunt "alesii"! Niste analfabeti, agramati, mediocri.
    Pe scurt, acei indivizi incapabili sa execute o functie, pusi pe o lista, probabil "ajutati" de o alta "pila" sa devina parlamentari.
    Cum sa fie astia in stare sa gandeasca o lege pentru folosul natiunii cand ei nu reusesc sa lege cateva cuvinte coerente?!
    Toate gunoaiele au ajuns in Parlamentul Tarii si nici macar nu inteleg de ce sunt acolo...
  • +37 (39 voturi)    
    Viata ”crunta” de parlamentar suedez - (1) (Duminică, 22 martie 2015, 2:34)

    bizonul_nou [utilizator]

    In prezent, parlamentarii suedezi au la dispozitie
    garsoniere detinute de stat, cu o suprafata de circa 40 de metri
    patrati. Singura camera este folosita atat ca living, cat si ca
    dormitor. Spalatoria este comuna, iar demnitarii trebuie sa se
    programeze din timp daca vor sa isi spele asternuturile.

    Sunt si parlamentari care traiesc intr-un spatiu
    chiar mai mic, de doar 18 metri patrati. In aceste cazuri, inclusiv
    bucataria este impartita in comun. Nu exista personal de serviciu, iar
    regulile sunt stricte: "Pastrati curatenia".

    Biroul unui parlamentar are circa 18 metri patrati.
    Demnitarii nu au secretare sau consilieri, nici masini de serviciu cu
    sofer.

    "Eu ii platesc pe politicieni. Nu vad niciun motiv pentru care
    banii platitorilor de taxe sa fie folositi pentru a le oferi
    politicienilor o viata de lux", explica un suedez in reportajul
    televiziunii braziliene.

    Resedinta oficiala a premierului suedez nu depaseste circa 300 de
    metri patrati. Nici acesta nu beneficiaza de personal de serviciu. Mai
    mult, purtatorul de cuvant al guvernului a declarat ca premierul isi
    calca singur camasile si isi spala singur rufele, la fel ca orice
    simplu cetatean.

    Suedia este impartita in 21 de comitate conduse de cate un birou
    administrativ numit de guvern impreuna cu un consiliu ales de
    cetateni. Pe teritoriul Suediei sunt 290 de localitati.

    Nici primarii si guvernatorii nu au dreptul la resedinte
    oficiale gratuite, iar consilierii nici macar nu au salariu lunar sau
    un birou propriu, asa ca lucreaza de acasa. "Suntem alesi sa
    reprezentam cetatenii si, la fel ca ei, avem propriile noastre
    slujbe", a explicat o consiliera.

    Doar parlamentarii, care lucreaza la elaborarea legilor, se
    considera ca exercita un serviciu public pentru care trebuie sa fie
    remunerati cu salarii lunare. Un parlamentar suedez castiga aproape
    dublul venitului net al unui profesor.

    Fara indemnizatii speciale
    • +15 (17 voturi)    
      Wow! Un sincer "wow!". (Duminică, 22 martie 2015, 9:51)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui bizonul_nou

      Păi mi se pare foarte normal ca DNA sa "modifice genetic" populația Romaniei, doar, doar o sa ajungem și noi ca suedezii.
      Bravo DNA!
      • +6 (8 voturi)    
        Prescurtat (Duminică, 22 martie 2015, 13:24)

        ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

        Genele politicienilor nostri sunt codate in ADN(acid dezoxiribonucleinic).
        E nevoie de o re-codare cu DNA (Deoxyribonucleic acid)
  • +14 (16 voturi)    
    incredibil..fara nonsalanta (Duminică, 22 martie 2015, 4:05)

    M-power [utilizator]

    Cand vezi astfel de specimene, vezi cat de tare s-a extins cangrena in neamul asta nenorocit..
    Si daca se va multiplica numarul procurorilor DNA cu 100, nu va fi de ajuns sa cerceteze toti primarii (toti, nu doar din orase), sefii de CJ si CL, consilierii, parlamentarii, sefii de institutii publice, parlamentarii etc.
    Legile nu sunt dure, iar salariile acestor politicieni sunt mult prea mici (este si asta un adevar). Cine crede ca toti acestia dau spagi la partid (cotizatii, scuze..) de mii si zeci de mii de Euro, ca sa mearga in Parlament pentru un Logan, o secretara si 5000 Ron pe luna? Se merge pentru a influenta cheltuirea impreuna cu prietenii lor a miliardelor din banii nostri de taxe. Cand nu le ajung banii astia, baga pe fir Min. de Finante sa ia credite, pe care nepotii nostri o sa plateasca tot din taxe.

    E exagerat ca zilnic mai pica un politruc in beciul domnesc de la Politie? Nu este, este o mica compensare dupa 25 de ani de furt continuu al miilor de "lupi" pusi sa pazeasca turma asta de romani dusi la pascut de catre televiziunile "independente" politic.

    DNA, dati-i inainte cu treaba, e de munca..
  • +8 (10 voturi)    
    Aici trebuie inceputa curatenia (Duminică, 22 martie 2015, 6:11)

    OctavianOktavus [utilizator]

    Institutia Parlamentului Romaniei trebuie reformata fundamental. Este una dintre cele mai importante institutii ale statului. Trebuiesc eliminate prvilegiile pentru ca toti cetatenii sa fie egali in fata legii. Daca procurorul vine sa ma aresteze nu cere mai intai acceptul familiei. La parlamentari musai trebuie acordul celorlalti. Nu este corect, nu este echitabil. Legea trebuie respectata de toti cetatenii nu doar de o parte dintre acestia. Exact asta nu doresc cei din fosta garda ceausista. Dupa ce a cazut regimul tovarasii s-au aciuat prin cele mai importante structuri si practica pe fata ceea ce practicau pe vremuri pe ascuns. Doar de asta l-au chilarit pe Ceasca. Bine ziceau baietii "Comunismul a murit dar spiritul a ramas in tara".
  • +13 (15 voturi)    
    Stiam (Duminică, 22 martie 2015, 7:20)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Gandire psd-ista de hot. Un partid organizat pe baze mafiote pus pe jaf si condus de plagiatorul penal. Trafic de influneta, lefi pentru clientela, mită, nimic nu e străin de pleava rosie sau portocalie, ca toti din FSN se trag.
  • +10 (12 voturi)    
    traiesti in lumea ta (Duminică, 22 martie 2015, 7:37)

    Kpriciu [utilizator]

    Bai, vrem sa va vedem pe poti politicienii trecuti bine prin sita DNA-ului. Da, ai dreptate. Trebuie sa schimbat ceva. Trebuie inasprite pedepsele in Codul Penal si trebuie facilitat accesul Justitiei la anchetarea voastra, a politicienilor hoti prin schimbarea Constitutiei. Abia atunci ne vom bucura si MAI MULT, pesedistule ordinar!
  • +7 (9 voturi)    
    sa aresteze dom'le gena (Duminică, 22 martie 2015, 8:44)

    prenume [utilizator]

    pentru boul ala de primar:
    cand ajuti pe cineva(cum faceti voi pt spaga) faci rau alora cinstiti care au licitat corect ori, dupa caz, au invatat carte si merita postul unde va promovati voi hotii vostri.
    Dumnezeii vostri de hoti!
  • +6 (8 voturi)    
    Acești bolnavi care ne conduc... (Duminică, 22 martie 2015, 9:22)

    marki [utilizator]

    „lumea la inceput se bucura dar acum va spun ca nu se mai bucura nimeni, se ingrijoreaza, pentru ca este vorba de cei pe care i-au ales ei...”
    Ba ne bucurăm în continuare, hoților ordinari!
    „deci daca intervii undeva sa ajuti sincer pe cineva faci trafic de influenta, mai ales daca ai o functie, si esti penal”, zice ipocritul.
    De ce n-am auzit oare, niciodată, de vreun „ajutor sincer” din partea vreunui politician către un cămin de bătrâni, de exemplu, sau un spital, unde zeci de copii cu boli incurabile mor cu zile, pentru că guvernanții au alte... „priorități”?
    „O sa ramanem fara Guvern, fara Parlament probabil, fara primari, fara presedinti de Consilii Judetene aproape am ajuns”, zise „samariteanul” pesedist.
    Asta ne și dorim din tot sufletul, și nu contează deloc „culorile” sub care defilați, toți cei care confundați avutul public cu propria moșie trebuie să plătiți! Ați ajuns o cloaca, o mlaștină care trebuie urgent asanată!
    P.S. A mai observat cineva cât de bine seamănă discursul „anonimului” cu cel al șefului său?
  • +9 (11 voturi)    
    Premiera mondiala (Duminică, 22 martie 2015, 10:21)

    Trojan.H [utilizator]

    Vom fi primul popor modificat genetic de catre specialistii... anticoruptie. Excelent!
  • +8 (10 voturi)    
    sigur ca daaaa (Duminică, 22 martie 2015, 10:23)

    IancuJianu [utilizator]

    de la fanarioti incoace si accentuat de perioada comunista mai ales, traficul de influenta si furaciunile au cam intrat in gena romanului parlamentar. Dar cum orice învăț are și dezvăț, iata ca DNA-ul s-a pus in sfirșit pe treabă. Sper s-o și termine cu brio.
  • +10 (12 voturi)    
    Da, nene (Duminică, 22 martie 2015, 11:30)

    slashroot [utilizator]

    Sperie-te la tine acasă. Lasă-i pe alţii să facă politică, unii care înţeleg ce înseamnă politică, societate, scopuri mai înalte decât gaşca de profitori din jurul lor.

    Eu fac parte din generaţia pe care Iliescu a numit-o, cinic, "de sacrificiu". Şi realizez acum că am fost sacrificat din cauza generaţiei de neo-fanarioţi pe care o reprezinţi tu şi cei ca tine.

    Lasă-ne. Pleacă. Sunteţi nişte relicve sinistre.
    • +2 (4 voturi)    
      Astia nu (Luni, 23 martie 2015, 9:03)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui slashroot

      vor pleca niciodata de bunavoie. Trebuie sa fie speriati ca sa fuga.
  • +11 (13 voturi)    
    Ajuti pe cineva in dauna altuia.... (Duminică, 22 martie 2015, 11:46)

    cartofil [utilizator]

    Cam asta-i ajutorul ope care-l dau PSD-istii nostrii si sunt foarte mirati cand ii iau cu catusele. Sau ajuti pe cineva in dauna statului, care este cam acelasi lucru....
  • +1 (3 voturi)    
    PSD este partid istoric : (Duminică, 22 martie 2015, 11:58)

    ngabi_1999 [utilizator]

    Primul guvern 100% comunist al Romaniei a fost conceput la 6 martie 1945 si a fost condus de Petru Groza.
    A fost format din PCR si PSD.
  • +1 (3 voturi)    
    .... cel mai important lucru ..... (Duminică, 22 martie 2015, 12:32)

    cbogdan [utilizator]

    Cred ca cel mai important lucru care se vede este ca SUNT SPERIATI !
  • +10 (12 voturi)    
    Mare e gradina Domnului! (Duminică, 22 martie 2015, 13:05)

    EllenaS [utilizator]

    "Orice om intr-o functie are niste privilegii"
    Daca ai o asa gandire, domnule PSD-ist, inseamna ca pentru asta te-ai facut politician si alergi dupa functii! Pai atunci, ai si privilegiul de a te duce la puscarie! Adica un om obisnuit, care nu are "privilegiul" sa te cunoasca, sa astepte la coada pana rezolvi tu pe toti cunoscutii! Traficul de influenta e gangrena societatii noastre si trebuie pedepsit drastic! Pe de alta parte, in Suedia, "pâra", cum o numesti tu, e sport national si este o tara civilizata si prospera. Cine a fost acolo a vazut spiritul civic in adevaratul inteles al cuvantului!
  • +3 (5 voturi)    
    P$D partid de hoti, lua i-ar DNA pe toti! (Duminică, 22 martie 2015, 13:36)

    OmulNou [utilizator]

    P$D-istul asta incurajeaza vizibil coruptia, sub pretextul ca "asa e in alte parti".

    Bai mafiotule, asta e Romania, nu ne intereseaza cum e in alte parti, noi stim, simtim cum ar trebui sa fie lucrurile si acum vii tu sa ne inviti la coruptie? Du-te in vagauna din care ai aparut!
  • +3 (5 voturi)    
    Azi e o zi importanta (Duminică, 22 martie 2015, 16:55)

    OmulNou [utilizator]

    Avem dovada ca mafiei politice ii e teama!

    Pentru prima data in 25 de ani le e teama!

    E inceputul sfarsitului mafiei politice.

    Cel mai mult imi place cum coruptul din clip nu intelege ce-i asa in neregula cu coruptia. Oameni buni, astia ne conduc! Hoti din astia!
  • +5 (7 voturi)    
    Vedea-te-as la racoare cu ochii aia mari! (Duminică, 22 martie 2015, 16:58)

    Natasa [utilizator]

    Astia ne reprezinta, sunt alesii nostri! Nu se mai invarte Pamantul, vom fi debusolati daca ii legam pe toti! In 25 de ani tupeul lor a crescut pana la a se crede zei. "Orice om intr-o functie are privilegii!!!!" Adica el nu e pus acolo sa munceasca, nu e un muritor de orice prost de rand, are privilegii si nu ai dreptul sa-l legi pentru asta! NU-l intreba de primul milion, abia de la al doilea in sus daca nu e cuminte ai voie sa ridici mana si sa intrebi ceva! Daca tupeul si prostia nu sunt motive pentru bagat la zdup, ar trebui sa iesim in strada si sa ii scoatem din Parlament pe toti mizerabilii astia de nu au inteles nimic din ce inseamna sa conduci o tara!
  • +4 (6 voturi)    
    Este beat sau este id.iot acest individ? (Luni, 23 martie 2015, 2:19)

    quietguy58 [utilizator]

    Este beat sau este id.iot acest individ?
    Sau asta este tot ce are mai bun clasa politica romaneasca?
  • -1 (1 vot)    
    s i n i s t r u (Luni, 23 martie 2015, 13:34)

    incomodul [utilizator]

    Dincolo de poantele si resemnarea eterna de prin comentarii in legatura cu asemenea subiecte, putem intrezari gandirea absolut SINISTRA a "elitelor" statului roman. Asta nu-i un parsiv care a furat si acum se ascunde chicotind, omul asta asa crede ca e normal pentru un om intr-o functie influenta de conducere.

    Daca nu se va initia la un moment dat nesupunerea civica (pentru ca decizii potrivnice interesului comun avem de zeci de ani incoace), nu avem nici o sansa sa scapam de asemenea porci. Dar initiata de cei cu o oarecare putere de decizie - de patroni, care trebuie sa-si puna intrebarea pentru ce platesc contributii si impozite, de transportatori, care trebuie sa puna in balanta efortul pe care-l depun in afacerea lor si cheltuieli, pretul benzinei, calitatea drumurilor etc. De consumatori, care trebuie sa-si puna la un moment dat de ce da mai exact o treime din venituri statului, de ce plateste un asemenea TVA, de ce plateste un pret atat de mare fara de tarile vestice importatoare, cand avem atata petrol si gaze sub propriul c**, de ce platim in medie 1500€ anual pentru CAS etc.

    Tineti minte cat veti trai - saracie si coruptie exista doar acolo unde oamenii habar n-au sa-si ceara drepturile. Depinde doar de noi, asemenea "elite" nu vor misca niciodata un deget decat pentru propria bunastare. Ca asa-i traditia, am fost dresati sa induram pana ni se face foame si n-avem ce sa punem pe noi cand ne e frig. Dar a tot indurat gloata, in biserici li se spunea de zor ca suferinta si smerenia e cheia sigura spre rai. Intrebarea e: cat mai pot indura noile generatii, cele care ar trebui sa stie ca informarea si educatia inseamna mult ravnita libertate?...
  • 0 (2 voturi)    
    depinde (Luni, 23 martie 2015, 17:09)

    rollotomasi [utilizator]

    Eu pot sa inteleg ca demnitarul se afla intr-o situatie dificila. Te contacteaza omul cu o problema. Daca nu-l ajuti, zice ca degeaba te-a ales, daca-l ajuti, poate fi trafic de influenta.
    Eu daca as fi demnitar as actiona in felul urmator:
    As avea grija sa verific urmatoarele aspecte:
    1. Problema pe care mi-o prezinta omul e doar problema lui, sau e o problema la nivelul unei comunitati ? In primul caz as fi foarte circumspect si m-as gandi inainte foarte bine, daca voi intreprinde ceva in continuare. Pentru ca rolul unui consilier local, judetean sau al unui parlamentar este acela de a reprezenta o comunitate, nu acela de a reprezenta interese particulare (pentru asta exista institutia avocatului, de pilda).
    2. Din punct de vedere legal are omul absoluta dreptate ? Daca, da modul in care eu as actiona ar fi intru-totul in acord cu legea ?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi