Traian Basescu: Cele doua state, Olanda si Finlanda, au avut un comportament non-european. Responsabil pentru esec este seful statului

de Catalina Ciociltan     HotNews.ro
Joi, 22 septembrie 2011, 21:10 Revista Presei | Radio TV

Presedintele Romaniei, Traian Basescu, a declarat, joi seara, la postul B1 TV ca isi asuma esecul amanarii cadidaturii Romaniei la Spatiul Schengen si ca tara noastra nu va avea un comportament non-european, adaugand ca Olanda si Finlanda au fost cele care au afisat un astfel de comportament. "Polonia a procedat extrem de inteligent", pentru ca nu a mai supus la vot aceasta decizie si a permis amanarea, sustine seful statului, care afirma ca strategia pe care Romania o va adopta in continuare va fi stabilita in saptamanile urmatoare.

Despre guvern si coalitie
  • Am o colaborare foarte buna atat cu guvernul, cat si cu partidele din care provin. Insa, sunt lucruri in care partidele au interese, presedintele are o viziune. Cum ar fi reorganizarea teritoriala.
  • Nu va ascund ca se simte orientarea tot mai pregnanta a celor trei partide catre momentul electoral, iar una dintre misiunile mele e sa-i tin ancorati in realitatile din economia UE.
  • La un moment dat o sa spun "Plecati, daca nu puteti sa creati locuri de munca".
  • Eu as vrea ca anul acesta sa fie create cateva mii de locuri de munca, pentru ca la anul oameni sa poata sa inceapa asa lucreze. V fi un an greu.
  • Sunt convins ca remanierea se va face la momentul potrivit. Cu certitudine trebuie facuta o remaniere.
  • La un moment dat o sa spun "Plecati, daca nu puteti sa creati locuri de munca".
  • Vreau sa le arat celor din guvern ca imi asum si eu alaturi de ei riscurile mediatice.
Despre acordul cu FMI
  • Cea mai mare catastrofa pentru Romania ar fi sa nu-si respecte programul la care s-a angajat cu FMI si UE. Nu e o problema de transe, este o problema de credibilitate pe realizarea unor pocese de reformare a economiei romanesti si a statului, asupra carora toata lumea priveste
  • Toata lumea priveste catre Romania.
  • Daca stam sa vedem actiunile Rompetrol pe o eminenta incetinire economica la nivel global, o sa ne para rau.
  • Exista un risc major de revenire a recesiunii in 2012.
Despre aderarea la Schengen
  • Stiam ca exista opozitie din partea Olandei, stiam si motivele.Nu am reusit sa-i convingem pe parlamentarii francezi, desi Predoiu a facut o impresie foarte buna in Parlamentul lor; am informatii in acest sens.
  • Noi am stiut pozitia guvernului olandez inca de la instalarea lui.
  • Ce poate sa faca diplomatii cand guvernul contata ca tiganii cersesc agresiv. Ce poate sa faca diplomatia, pentru ca acolo e reactia unei opinii publice.
  • Saptamana viitoare voi cauta o solutie sa vedem cum putem clinti decizia Olandei
  • A fost un moment in care era Franta cu un veto clar. S-au moblizat toate fortele sa gasim o solutie cu Franta si Germania. Am ajuns sa  ne facem din cele doua tari un aliat. Cu Olanda nu am reusit.
  • Nu am dreptul sa spun ca Baconschi este sau nu vinovat. S-ar fi putut cere capul lui daca nu-si facea treaba. Eu imi asum acest esec, e responsabilitatea sefului statului.
  • La urmatorul Consiliu Olanda are interese foarte mari, pentru a satisface cererea interna. Olanda va avea niste exigente.
  • Nimeni sa nu se astepte ca Romania sa aiba comportament non-european. Acest comportament l-au avut Olanda si Finlanda.
  • Polonia a procedat extrem de inteligent. Desi, a constatat ca 19 state sustin aderarea celor doua tari, si doua nu, nu a mai supus la vot aceasta decizie, pentru a se inregistra o respingere, ci a permis amanarea.
  • In momentul de fata, nu ne-am definitivat strategia pe care o vom adopta.
Despre Regele Mihai
  • Nu avem niciun fel de relatii, dupa caderea comunismului ex-regele nu a mai participat la evenimentele publice nationale
  • Romania nu are un rege. Romania are un ex-rege. Obligatia mea constitutionala este sa apar Constitutia tarii.
  • Eu nu pot intra in acest joc mic, ca sa nu ma atace presa.
  • Eu nu ma pot preface ca nu vad ca principele Radu Duda joaca un rol de princepe consort.
  • Atata timp cat Romania are o Constitutie, eu nu pot intra in jocuri de imagine.
  • Daca Regele Mihai nu este intr-un joc cu PSD, PNL sau Voiculescu, sa ceara Parlamentului sa se transforme in constituant si sa faca o alta Constitutie. Dar eu cred ca s-a incercat castigarea unei parti monarhiste din electorat.
  • Eu sunt revoltat. Nu putem batjocuri Constitutia.
  • Cum sa pot tolera afirmatiile domnului Duda conform carora Constitutia e o bazaconie sau ca prevederile ei sunt trucuri juridice. Domnul Duda habar nu are ce scrie in Constitutia Romaniei. Articolul 1 si multe altele sunt nerevizuibile. Nu putem batjocori constitutia, articolul 1 sa poata fi combatut de un altul care sa il contrazica
  • Partidele politice au vrut sa capteze o parte monarhista de electorat
  • 80% din romani vor sa aiba un presedinte, bun, rau, dar pe care sa il poata schimba
  • Actiunea de citire a unui document in Parlament de catre Regele Mihai nu este un act anticonstitutional
  • Nu am sa ma duc la sedinta parlamentului, am calificat aceasta ca fiind un joc politic in care ex-regele Mihai a fost prins
  • Il rog pe Theodor Paleologu sa nu ma roage (sa asiste la sedinta solemna din Parlament-n.r.), nu am o alegie la ideea de monarhie, simpatizez regimul monarhic ca structura.
  • Mie nu are cine sa-mi faca rau. Eu sunt cel mai liber politican. 
  • Am mare respect pentru ce a facut monarhia, in general.
  • Eu am fost revoltat cand il fugarea politia pe Regele Mihai pe aeroportul Otopeni.
  • Astazi, a incerca sa te pozitionezi deasupra acestei natiuni, a emana o solutie pentru Romania, nu cred ca reprezinta decenta si de fapt, acest lucru ma deranjeaza cel mai tare.
Despre Sebastian Lazaroiu
  • Nu ai istoria partidului, nu ai riscurile implicate in politica si vii dintr-o data si devii criticul acelui partid. Nimeni nu iti inchide gura. Dar du-te in partid si spune.
  • Am avut o discutie cu Lazaroiu cand a plecat la Cotroceni. Relatia mea cu Lazaroiu ramane aceeasi.
Despre vizita in SUA
  • De cand am venit am stabilit o linie cu structurile omoloage din Statele Unite. Acea linie a fost respectata si de Ministerul Apararii, SIE, SRI si de Politie, iar ce s-a intamplat saptamana trecuta este exact rezultatul acestei consecvente in a ne crea un aliat pentru care sa fim credibili si la randul lui sa fie credibil pentru noi.
  • Au avut o mare contributie in a acoperi declaratiile mele de parteneriat strategic cu faptele structurilor de care tinea acest parteneriat strategic. Dar speculatia "vizita a fost aranjata de serviciile secrete" excludeti-o, pentru ca eu nu fac vizite aranjate de serviciile secrete
  • Nu vreau sa folosesc o expresie care sa fie speculata, dar eu ma consider seful lor, ca sef al CSAT, si am sentimentul ca avem o colaborare corecta ca de la sef de stat catre structuri care raspund de siguranta nationala. Acesta e sentimentul meu.
  • Nu mi-am facut niciodata probleme ca "vai, serviciile intorc armele". Impotriva cui sa le intoarca? Ca serviciile au o singura directie - in slujba statului. Daca presedintele e si el pe directia aia, foarte bine, daca nu, serviciile isi urmaresc drumu


Citeste mai multe despre   






















8318 vizualizari

  • -30 (46 voturi)    
    Hmmm (Joi, 22 septembrie 2011, 21:14)

    MRSmrs [utilizator]

    Te inseli:
    =Cea mai mare catastrofa pentru Romania esti tu si gasca ta de mafioti...
    • -2 (6 voturi)    
      hahaha (Vineri, 23 septembrie 2011, 1:59)

      THEGOOD [anonim] i-a raspuns lui MRSmrs

      "Plecati, daca nu puteti sa creati locuri de munca".
      de parca asta e "problema"
      problema evaziunea si juridicul nu somajul !
  • +46 (58 voturi)    
    Catastrofa (Joi, 22 septembrie 2011, 21:21)

    Vizitiul [utilizator]

    Cea mai mare catastrofa ar fi revenirea PSD la putere, ce sa mai in sus si in jos.
    • -9 (15 voturi)    
      ai dreptate! (Vineri, 23 septembrie 2011, 7:37)

      omo [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      Decat sa nu mai fie la butoane portocalele, mai bine murim cu totii!
    • +1 (11 voturi)    
      clar ... schimba placa ! (Vineri, 23 septembrie 2011, 8:48)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      daca tot nu ai ce zice ... mai bine taci !
      • -2 (4 voturi)    
        Am schimbat-o (Vineri, 23 septembrie 2011, 15:12)

        Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        Si culmea, pe partea cealalta zice la fel :))))
  • -22 (40 voturi)    
    aiureli prezidentiale, seara la B1 TV..... (Joi, 22 septembrie 2011, 21:38)

    costica [anonim]

    Olanda si Finlanda nu au avut un comportament european???!!
    Sa mori de ras, nu alta!!
    Ce sa zic, Romania si mai ales Presedintele ei sunt foarte europeni!!!!

    "Olanda si Finlanda au anuntat oficial ca se opun oricarei aderari, chiar si partiale. „Olanda si Finlanda nu sunt in realitate singurele tari care se impotrivesc aderarii, ci sunt singurele care o spun public”, a marturisit un diplomat european, citat de Hotnews.
    Adica, tarile din UE regreta ca au primit in 2007 Romania si Bulgaria complet nepregatite dar sperand europenii ca vor indeplini angajamentele luate!!!
    Nu le-au indeplinit, numai vorbele sunt de politicienii nostri!! Vorbe goale si minciuni!!!

    http://www.contributors.ro/fara-categorie/dincolo-de-scandalul-schengen-o-privire-la-rece-cu-ajutorul-unui-profesor-englez/
    • -1 (7 voturi)    
      ai si citit peGallagher? (Vineri, 23 septembrie 2011, 7:30)

      bula [anonim] i-a raspuns lui costica

      parca era vorba de Ilici acolo! de el zici ca are aiureli prezidentiale?
    • -4 (10 voturi)    
      Nu-s aiureli! (Vineri, 23 septembrie 2011, 7:57)

      omo [anonim] i-a raspuns lui costica

      Timp de ani de zile olandezii si-au trimis florile nesterilizate in Romania. In sfarsit, cineva a luat decizia inteleapta, prietenoasa si in spiritul european de-a bloca acele transporturi, salvandu-ne de genocidul planificat de florari, mai ales ca, avand in vedere caracterul inca necunoscut al atacului biologic, nici nu aveam antidotul potrivit! Si unde mai pui ca, dupa inca 2-3 tiruri oprite , olandezii o sa-si dea seama de marea greseala pe care au facut-o punandu-se cu noi si, drept compensatie, vor face de-acum lobby pentru integrarea in Schengen a Romaniei retroactiv , de la 1 ianuarie 2011!
      Avand in vedere cele de mai sus, propun ca initiatorul acestei actiuni geniale sa fie avansat la gradul de general cu 4 sau chiar 5 stele (chiar daca-i civil/civila, o astfel de masura dovedind aptitudini napoleoniene!)., cu exceptia cazului in care ideea a venit de la geniul armatei romane, caz in care se trece direct de la 4 la 6 stele!
      • +2 (2 voturi)    
        Azi s-a descoperit... (Vineri, 23 septembrie 2011, 14:49)

        George [anonim] i-a raspuns lui omo

        ... ca florile n-au nici pe dracu'
      • 0 (0 voturi)    
        Hmmm (Duminică, 25 septembrie 2011, 15:09)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui omo

        Of, of, of...cum mai inghit portocaliii propaganda ca pelicanii!
  • +9 (21 voturi)    
    Nedumeriri (Joi, 22 septembrie 2011, 21:42)

    Edy [anonim]

    -Olanda are interese foarte mari-poate mai privatizam ceva, poateporturi.
    - Finlanda: Ce poate sa faca diplomatia cand guvernul constata ca tiganii cersesc? ... Eu cred ca Finlanda nu are politie sau politia lor e slab pregatita, sau nu au legi contra cersitului( aici sigur e vina Romaniei). SI de ce judeci o tara pentru relele care le facdoar o mica parte din cetateni, celelalte lucruri pozitive nu se vad? Am cumparat ce au vrut ei (EADS, etc.) Am restructurat pe banii si suferintele poporului nostru , nu am cersit ca altii care numai asta stiu si totusi sunt ajutati in continuare. Pacat. Dar vorba unui cintec: Nu facem facultati si dam pe carti ultimii bani ca sa fim gunoieri la Amsterdam, si nu emigram in suedia cu 7 copii ca sa luam ajutoare. Oare cine o face asta? Intrebam niste ministrii ai emigratiei, daca au si moralitatea sa rasponda corect? Nu cred !!
    • -8 (18 voturi)    
      aiureli (Joi, 22 septembrie 2011, 23:59)

      corbul [anonim] i-a raspuns lui Edy

      Decizia nu are nimic de-a face cu cersit, ajutoare sociale si alte bazaconii. Are de-a face cu raspunsul la intrebarea ; in cine ai avea incredere sa apere granita spatiului; in Romania si Bulgaria sau in Ungaria? Restul e gargara pentru aburit fraierii
      • +6 (10 voturi)    
        ... (Vineri, 23 septembrie 2011, 2:48)

        uzu [anonim] i-a raspuns lui corbul

        tu de cate ori ai trecut granita ? eu locuiesc langa granita cu ungaria si am avut permis de mic trafic si pe vremea lui ceausescu. tu cand vorbesti de aparat granitele nu ai habar ce spui. vino maine sa merge sa ducem un sac de marijuana in ungaria. nu ne opreste nici dracu' ... si daca ne opreste cineva e daca ne intalnim cu politia de frontiera din romania. la unguri n-avem cu cine.
        dar ... vezi cum e, toata lumea vorbeste pentru ca i se pare interesant sa spuna ceva. asa si tu.
        in schimb am fost ca si turist in franta, spania si italia de mai multe ori: splendide tari, orase superbe... singurele mizerii: tiganii din romania. in barcelona i-am zis uneia "du-te femeie de-aici" si au venit smecheri la mine ca ce am cu ea ... ma rog ... daca tu ai fi spaniol si ai locui in barcelona, sunt convins ca nu ti-ar conveni sa iti invadeze tigani orasul.
        dar tu esti si tu un fel de tigan de pe langa bucuresti, nu stiu de ce-mi bat capul sa-ti explic.
      • +1 (3 voturi)    
        abureli de corb (Vineri, 23 septembrie 2011, 7:25)

        cioara [anonim] i-a raspuns lui corbul

        Granitele unui stat sau a unei uniuni de state sunt aparate de acel stat/acele state.Sunt sigur ca in fata unui atac sau a unei agesiuni a unui stat puternic (un ex. ipotetic fiin CSI), nici un stat european nu ar face fata. Sa fim seriosi; chiar Franta ar avea serioase probleme.
        Problema in discutie era securizarea. Dintr-un punct de vedere securizarea prevede supraveghere - aici avem EADS + supravegherea prin lantul trans pontic (geamandurile acelea portocalii NATO cu emitatoare satelit).
        Daca discutam despre apararea granitei, atunci discutam despre radarele din Polonia, scut, ... dar care nu rezolva problema luptei corp, la corp. Apararea se face prin lupta, iar linia frontului este acolo unde partile beligerante pun piciorul. Iata un subiect bun de meditatie pentru maghiari si austrieci, ce ar putea fi interesati (reinteresati) sa cantoneze pe teritoriul Romaniei, la gurile Dunarii si transfrontalier (n'asa) ca sa contribuie la apararea UE, si sa se convinga prin propriile lor simturi despre eficienta sistemului european de aparare.
        "Bienvenue au club exclusif"
      • +1 (3 voturi)    
        Granita Spatiului Schengen (Vineri, 23 septembrie 2011, 12:36)

        Erji politista [anonim] i-a raspuns lui corbul

        Si tu, mai cioara (am dubii ca ai fi corb ;), ai impresia ca granita Spatiului Schengen este aparata acum de cei doi politisti de frontiera de la Nadlac, Pisti politaiul si Erji politista???
        Hai ca esti simpatic... Te salut: crauuuu!
      • 0 (0 voturi)    
        Aiureli aiurea (Duminică, 25 septembrie 2011, 11:03)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui corbul

        Decizia lor are de-a face cu faptul ca in momentul de fata in ambele tari la guvernare sunt partide de soiul Romania Mare, care tre' sa-si arate muschii fata de proprii cetateni. N-are nimic de-a face cu tiganii sau cu increderea.
  • -14 (26 voturi)    
    Urmeaza demisia in 5 minute ? (Joi, 22 septembrie 2011, 21:49)

    Louis [anonim]

    ... Scuze, alta poveste ...
  • -15 (27 voturi)    
    vorbe prezidentiale... (Joi, 22 septembrie 2011, 21:52)

    lili [anonim]

    vorbe goale, povesti cu ascultatorii de serviciu de la TVR sau B1TV....
    Rezultate ??!!
    Zero... numai vorbe.....
    • +1 (9 voturi)    
      poate ne spui tu! (Vineri, 23 septembrie 2011, 7:34)

      bula [anonim] i-a raspuns lui lili

      ce se poate face contra lui Pivniceru, Costiniu, Barbulescu care nu vor sa judece procese de coruptie??? care corupt (care a stiut cat si unde sa dea JUDECATORILOR) a fost condamnat???
      • +2 (2 voturi)    
        poate ne spui tu (Vineri, 23 septembrie 2011, 19:58)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui bula

        legatura vorbelor tale cu subiectul.

        iar daca doresti sa o faci totusi la subiect, poate ne spui in ce consta ASUMAREA RASPUNDERII??
    • -2 (10 voturi)    
      ai rabdare ... (Vineri, 23 septembrie 2011, 8:51)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui lili

      avand in vedere ca si-a asumat acest esec major , o sa urmeze si demisia de onoare .

      cu totii stim ca basescu este un om integru , un om de onoare .
      • +3 (5 voturi)    
        nu cred... (Vineri, 23 septembrie 2011, 12:38)

        Sore [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        Iti imaginezi cumva ca a-ti asuma raspunderea pentru un esec inseamna sa demisionezi sau sa platesti cumva pentru esecul ala? Ei bine, nu-i asa. In Romania, spui ca-ti asumi raspunderea si gata. Cred ca Basescu are marele dar de sti sa se inspire din marii ganditori ai neamului. In acest caz, vorbim de MIrcea Sandu care, dupa ratarea calificarii la mondialul din 2004, a aparut in fata presei si a spus: "Ne asumam raspunderea" (el si Tata Puiu). Urmarea: i-a prelungit contractul lui Tata Puiu si i-a marit salariul.
  • -10 (22 voturi)    
    Hmmm (Joi, 22 septembrie 2011, 22:09)

    MRSmrs [utilizator]

    =Eu as vrea ca anul acesta sa fie create cateva mii de locuri de munca=
    La cate sute de mii de locuri de munca a inchis acest guvern...ce mai conteaza cateva mii pe care SPERA sa le creeze?!
    • +1 (9 voturi)    
      unde nu da Dzeu? (Vineri, 23 septembrie 2011, 7:35)

      bula [anonim] i-a raspuns lui MRSmrs

      sa mai inchida vreo 300 000 de locuri de munca la bugetari? Ti s-a inchis postul de inspector la ajutorii de bagatori de seama?
      • 0 (0 voturi)    
        Hmmm (Vineri, 23 septembrie 2011, 23:21)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui bula

        Postacul portocaliu nu stie decat sa acuze...
        Din cate stiu, zeci de mii de firme PRIVATE s-au inchis..."afacerile" cu statul le face clanul bese+mafia apropiata lui si devine inimaginabil de bogat .
        Apropo:marele luptator impotriva bugetarilor unde a lucrat toata viata?
        Este cel mai gras bugetar din Romania...
        PS.Eu am afacere privata...postacule!
  • -13 (23 voturi)    
    gargara medicinala (Joi, 22 septembrie 2011, 22:16)

    acasa1284285656193 [utilizator]

    Nu cred ca mai intereseaza pe nimeni ceea ce va cuvanta dl.presedinte! Ne-am plictisit de atatea panglici de circ!!
  • -11 (19 voturi)    
    mi se pare mie (Joi, 22 septembrie 2011, 22:30)

    mirel [anonim]

    sau nimic nu e interesant din gura unui om care e presedintele unei tari. de ce nu vorbeste de riscuri, de viitor, de cum pierdem cea mai veritabila resursa forta de munca pe gratis. oare numai valuta in tara ii multumeste pe cei care conduc destinele??? ce vrem si noi nu conteaza?? vrem salarii la nivel de UE sau sa se inchida granitele, romanii sa nu mai fie prostituatele europei.unde e demnitatea de care vorbea??
  • +36 (48 voturi)    
    este prima data (Joi, 22 septembrie 2011, 22:35)

    amanda13 [utilizator]

    cand un politician roman postdecembrist isi asuma un esec. ar fi putut da vina in totalitate pe atitudinea Olandei, etc., insa a spus simplu ca este un esec care ii apartine. nu vreau sa par un aplaudac, nu am nicio legatura cu vreun partid politic si nu locuiesc in tara de multi ani, insa pentru mine acest moment, vazut pe internet, a fost unul extrem de important. Domnule presedinte, toata stima pentru onestitate!
    • -14 (26 voturi)    
      e usor... (Joi, 22 septembrie 2011, 23:12)

      vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

      sa spui ca iti asumi un esec. Conteaza ce faci dupa asta. Intr-o firma privata un astfel de esec ar fi fost urmat, cat se poate de diplomatic, de o invitatie la demisie.
      • +6 (16 voturi)    
        mda (Vineri, 23 septembrie 2011, 3:38)

        amanda13 [utilizator] i-a raspuns lui vercingetorix

        asa ati vrea voi. insa nu uitati ca presedintele este acolo nu ca persoana privata (aka firma la care faci referire) ci legitimat prin voturile cetatenilor. cat despre diferenta dintre public si privat, voi, postacii uslasi, o invocati numai cand va convine. in rest i-ati incalcat dreptul la viata privata ori de cate ori v-a venit la gura. asa ca.... bye
        • +2 (6 voturi)    
          Legitimat? (Vineri, 23 septembrie 2011, 12:48)

          Sore [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

          "Legitimarea" a avut loc in noiembrie 2009 (si aia vai mama ei de legitimare), iar asta nu inseamna ca aia care l-au legitimat atunci sunt de acord cu Basescu pe viata. Dupa absolut toate sondajele, indiferent cine le comanda si cine la face, un eventual referendum i-ar legitima lui Basescu plecarea urgenta din post. Demisia nu este un act caracteristic relatiilor din economia privata si care nu se aplica in sectorul public. Dimpotriva, as zice, cu atat mai mult in institutiile publice trebuie sa fi folosita, atunci cand situatia o cere.
        • 0 (2 voturi)    
          Hmmm (Vineri, 23 septembrie 2011, 23:25)

          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

          Normal ca nu este firma...bese nu a lucrat NICIODATA la privat.
          S-a imbuibat numai de la stat...
      • 0 (10 voturi)    
        he he (Vineri, 23 septembrie 2011, 7:57)

        vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui vercingetorix

        Minusurile luate de comentariul meu arata multa ipocrizie.

        1. Nu am spus ca cer demisia presedintelui, doar ca e important ce faci dupa ce iti asumi un esec.

        2. Am spus si ca intr-o firma privata esti inivitat sa-ti dai demisia dupa un astfel de esec, iar cei care lucreaza la privat stiu despre ce e vorba. Sunt insa sigur ca toti cei care au dat "-" sunt oameni pro Basescu, ceea ce ma face sa cred ca mult trambitata lor sintagma "sunt om de dreapta" e doar gargara.
    • 0 (8 voturi)    
      nu e atit de important... (Vineri, 23 septembrie 2011, 8:43)

      defav [anonim] i-a raspuns lui amanda13

      momentul , daca spicuieste doar pe la tv-uri , unde sta ca la claca sa-si mai coafeze imaginea, singurul lucru pe care-l face bine...inca sint destui bizoni care mai pun botu' la vrajelile lui, depinde din ce unghi privesti problema, faptul ca mai declara si lucruri pertinente nu-l absolva de vina de a nu fi un presedinte asa cum trebuie . Nu intru in detalii, faptele lui, modul in care a gestionat treburile vorbesc de la sine...
    • -1 (9 voturi)    
      LOL ... ce memorie scurta au unii ... (Vineri, 23 septembrie 2011, 8:54)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui amanda13

      e a n-spea oara cand isi asuma un esec sau o greseala !!!

      si apropo asumarea unei greseli / esec nu inseamna doar vorbe goale gen 'e vina mea' , mai sunt necesare si anumite actiuni de onoare !


      PS : parerea mea : esti aplaudaca , si locuiesti in tara asta .
    • +1 (7 voturi)    
      Normal (Vineri, 23 septembrie 2011, 10:41)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui amanda13

      Normal, ce-ti pasa tie? Te-ai luat catrafusele si ai plecat, sa fii sanatoasa. Daca e atat de bun dragul nostru presedinte, de ce nu te intorci tu frumos acasa, ca doar nu mai sunt comunistii si securistii la putere, nu-i asa? Totul e roz si frumos :X:X
  • -7 (27 voturi)    
    de ce Rosia Montana si nu agricultura? (Joi, 22 septembrie 2011, 22:57)

    dumitru [anonim]

    De ce sustine atat de mult dl Basescu proiectul Rosia Montana despre care specialistii scriu ca este o teapa pentru poporul roman, si nu se preocupa de dezvoltari mai durabile precum agricultura in care potentialul este nu numai incomparabil mai mare ci si de perspectiva? Ce interese apara acest presedinte pe care regret ca l-am votat de doua ori?
    Dl Basescu nu citeste ce scriu oamenii cu carte din tara asta? Ii recomand ultimul numar din revista "22".
    • -8 (18 voturi)    
      Este bine sa ne reamintim ca ... (Joi, 22 septembrie 2011, 23:59)

      Marse [anonim] i-a raspuns lui dumitru

      ... potrivit experientei noastre, din 1990 incoace, domnul Basescu este priceput la un singur lucru: la scandal . Niciodata, ca ministru, primar sau presedinte nu a facut ceva DURABIL (imi place termenul dvs) .
      • +1 (5 voturi)    
        :) dar ii merge foarte bine ! (Vineri, 23 septembrie 2011, 8:56)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Marse

        pentru ca , di pacate , asta prinde la romani ...
        OTV-ismul e in floare !
    • +6 (12 voturi)    
      si ce ar trebui sa faca TB? (Vineri, 23 septembrie 2011, 7:38)

      pragmatic [anonim] i-a raspuns lui dumitru

      sa munceasca pamantul in locul celor ce proptesc carciuma toata ziua? numai 0,4% din romani s-au asociat! sa-i asocieze cu forta presedintele? PS. daca citesti (nu pe zvonuri) regulile europene ai sa vezi ce subventii se pot in agricultura si NU NE CALIFICAM decat pt. una sau doua!
    • +5 (11 voturi)    
      AUR vs. CEAPA (Vineri, 23 septembrie 2011, 8:07)

      A9 [utilizator] i-a raspuns lui dumitru

      Pentru ca aurul ar fi un profit imens, imediat.

      Pai marii bogatasi ai tarii au investit in televiziuni si ziare!!!
      Ia intreaba-l pe Voiculescu, de ce n-o fi incropit el o fabricuta de conserve??? La Caracal???
  • +18 (24 voturi)    
    constatare (Vineri, 23 septembrie 2011, 0:08)

    sile [anonim]

    Oare de ce mi se pare mie ca majoritatea comentatorilor anteriori sunt,fie USL-isti de serviciu,fie fac parte din categoria celor care aud un om vorbind sau citesc un text si nu sunt in stare sa inteleaga despre ce e vorba ?

    Cei cu multa minte stiu bine ca ambele categorii exista !
    • +5 (9 voturi)    
      ti se pare (Vineri, 23 septembrie 2011, 2:51)

      uzu [anonim] i-a raspuns lui sile

      daca citesti mai atent o sa constati ca majoritatea mesajelor sunt scrise de acelasi individ. are aceiasi expimare peste tot. putina imaginatie, dar e harnic. :))
  • -4 (18 voturi)    
    minusurile sunt fara logica! (Vineri, 23 septembrie 2011, 0:20)

    horia [anonim]

    hotnes blocati minusurile pentru a vedea si comentariile pro si cele contra, minusurile si plusurile nu isi mai au rostul !
    • +6 (10 voturi)    
      Daca vrei sa vezi toate comentariile... (Vineri, 23 septembrie 2011, 8:53)

      enter [utilizator] i-a raspuns lui horia

      foloseste 'Facebook'. Acolo nu exista decat buton 'Like', nu exista 'Hate', 'Dislike' sau asemanator.
    • +9 (13 voturi)    
      Pai de vazut poti vedea! (Vineri, 23 septembrie 2011, 8:56)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui horia

      Chiar daca are multe minusuri, comentariile pot fi vizualizate. Dar pentru asta trebuie sa faci o micuta manevra: sa dai click pe titlu! :). Nu trebuie sa fii doctor in IT pentru asta.
      Si cum adica minusurile sunt fara logica? Au logica foarte profunda: scad scorul comentariului! :)).
      Uite, ia de la mine un minus, ca sa intelegi mai bine cum functioneaza sistemul. :))
    • -1 (5 voturi)    
      ba au ... la statul de plata ! (Vineri, 23 septembrie 2011, 8:59)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui horia

      oricum cred ca 90% din cititorii HN stiu sa dea click pe comentariile cu - ca sa vada ce scrie ...
  • -14 (22 voturi)    
    asumare = demisie (Vineri, 23 septembrie 2011, 0:47)

    bors cu miere [utilizator]

    dar ce morală poate avea cianuristul şef....
    • +8 (14 voturi)    
      tocmai (Vineri, 23 septembrie 2011, 3:45)

      amanda13 [utilizator] i-a raspuns lui bors cu miere

      a demonstrat ca are mai multa morala decat toti cei care sde ascund de ani buni sub fustele bunicii justitie... vreau sa-l vad pe nastase asumandu-si dosarele, vreau sa-l vad pe felix asumandu-si mizerabila colaborare, vreau sa-l vad pe ilici asumandu-si toata caricatura de politica cu pumnul in gura pe care a dus-o si toata coruptia care a inflorit sub "onestitatea" sa si pentru care platim si acum polite gen schengen
    • +4 (10 voturi)    
      Corectare (Vineri, 23 septembrie 2011, 8:57)

      alexandru [anonim] i-a raspuns lui bors cu miere

      Logica si limba romana bat-o vina. Asumare=recunoasterea greselii. Demisia se practica ca si consecinta doar in cele mai grave cazuri. In cazul de fata nu cred ca e grav. in fond romanii nu au mult de pierdut: tot avem libera circulatie, doar trebuie sa aratam buletinul sau pasaportul la intrarea in Schengen. Personal mie-mi convine pt ca eu nu am avut niciodata probleme, insa membrii unei anumite minoritati de-a noastre sunt intotdeauna "intervievati" cand prezinta actul de identitate la intrarea in Schengen.
    • -1 (3 voturi)    
      deci vine Ipo-Crin presedinte??? (Vineri, 23 septembrie 2011, 16:03)

      naiv [anonim] i-a raspuns lui bors cu miere

      si a doua zi intram in Schengen? ba chiar si cu scuze? intr-o noapte judeca ICCJ toate procesele de coruptie amanate de trei-patru ani? Cu Crin presedinte, cum va fi judecat Nastase? repede, incet, deloc? ai curaj sa raspunzi???
      • +1 (1 vot)    
        răspund (Vineri, 23 septembrie 2011, 17:52)

        bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui naiv

        nu mă interesează cine vine preşedinte. important este să fie altul.
  • -4 (12 voturi)    
    sustenabil (Vineri, 23 septembrie 2011, 1:12)

    paraipan [utilizator]

    "Saptamana viitoare voi cauta o solutie sa vedem cum putem clinti decizia Olandei " , bai ma lasi ?? =))

    Singura modalitate prin care "am" putea clinti decizia Olandei ar fi demisia de onoare, preferabil inainte sa iei comisionul de la Rosia Montana.
  • 0 (8 voturi)    
    Basescu: "NU mai am nimic de pierdut!" (Vineri, 23 septembrie 2011, 6:16)

    Sandu [anonim]

    Oare guvernul nu are chiar nici o vina?
  • +9 (11 voturi)    
    1 decembrie (Vineri, 23 septembrie 2011, 8:30)

    buncrestin [utilizator]

    Aseara a fost scos la iveala un fapt interesant: Regele Mihai nu a participat niciodata la sarbatorirea Zilei Nationale, de 1 decembrie. Pentru mine este de neinteles, pentru ca 1 decembrie nu are conotatii politice, nu inseamna democratie populara sau antimonarhie.
  • -9 (13 voturi)    
    Are dreptate ! (Vineri, 23 septembrie 2011, 8:31)

    S [anonim]

    Respingerea intrarii in spatiul Shengen este responsabilitatea lui si a politicii de confruntare pe care o duce de ani de zile cu marile puteri europene. Razboiul lalelelor demonstreaza inca odata ca Romania confunda Europa cu o curte de recreatie intr-o scoala rau famata.
  • -2 (10 voturi)    
    in sfarsit!!! (Vineri, 23 septembrie 2011, 9:36)

    geo12 [utilizator]

    Base isi recunoaste o vina ! Ar fi putut sa o faca si in alte domenii in care a gresit...l-am criticat de multe ori pe Base, dar TOT RESPECTUL meu pentru acest prim pas facut de presedinte! Asumarea esecului insa nu e suficienta, Base trebuie sa-si schimbe comportamentul in politica externa!
  • +3 (9 voturi)    
    Vina este la romanii din tara. (Vineri, 23 septembrie 2011, 9:56)

    mircea [anonim]

    Romanii din tara sunt mai vinovati decat cei care sunt plecati afara.Nu stiu cati dintre comentatori,mai ales cei caustici,au discutat cu unroman intors de prin strainatate,dar toti acei care se intorc spun ca in tara nu ne comportam cum trebuie.Cei intorsi sunt radical schimbati.Ce spun in general.Ca in vest se munceste pe rupte.Nu se castiga din smecherii.Se protesteaza si acolo,dar protestele chiar si violente au cu totul alta miza decat in Romania.In Romania ,in majoritatea cazurilor la proteste participa aceiasi oameni si folosesc aceleasi lozinci indiferent de tema protestului.Par organizate de niste structuri mafiote.Este multa indiferenta in Romania in a-l trage de maneca pe cel care greseste,politia fraternizeaza cu hotii,functionarii te buzunaresc din priviri(nu dai ,nu obtii ce vrei).Prin anii '90 la o discutie cu niste olandezi spuneau despre Romania ca-i mai rau ca in Iugoslavia,pentru-ca sarbii aveau razboi,dar noi ne distrugeam singuri.Si felul cum comenteaza unii pe aici spune multe.Nici-un pic de respect,in primul rand fata de ei ca romani si pe urma fata de Romania ca tara lor.O formatiune legionara poate ca ar face ordine si obraznicia unora spre asta va duce.Sunt si oameni care nu inteleg ca este libertatea de a vorbi,dar trebuie sa fie si raspunderea a ceia ce spui.Si cand ei nu au aceasta responsabilitate ,trebuie sa o impui.
    • 0 (0 voturi)    
      bine punctat! (Vineri, 23 septembrie 2011, 14:40)

      Jagged Fel [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      si nimic de adaugat.
  • +1 (7 voturi)    
    abureală securistă (Vineri, 23 septembrie 2011, 10:34)

    Gheorghe Padureanu [anonim]

    Vameșii sunt corupți în continuare, justiția la fel, și totuși, Olanda și Finlanda au avut un comportament non-european !!!!! Dar noi ne vom comporta european, chiar dacă am avut ca răspuns blocada florilor olandeze și chiar dacă. Adică facem o țigăneală securistă. Cum îți asumi răspunderea și pe de altă parte Olanda și Finlanda au avut un comportament non-european. Una se exclude pe cealaltă: ori asumi răspunderea și atât, ori Olanda și Finlanda au avut un comportament non-european.
  • +1 (5 voturi)    
    cata ipocrizie... (Vineri, 23 septembrie 2011, 12:38)

    costica [anonim]

    TB arunca cu noroi in stilu-i caracteristic si mizerabil in familia regala a Romaniei, dar in acelasi timp i se adreseaza autointitulatrului Print Paul de Romania cu "Printe" !!!!!?????
    Omul asta nu are limite in ale ipocriziei....
    Astept sa-i aud pe alde Liiceanu, Patapievici, Tismaneanu, Cartarescu si alti scriitori altfel de bine despre perioada regalitatii in Romania si despre regele Mihai, luand atitudine fata de marlania lui TB!!!
    Bineinteles ca astept degeaba, daca Domniile lor ar spune un cuvintel despre asta ar ramane muritori de foame..... atitudinea de supunere tacita fata de aberatiile Presedintelui Romaniei le da o paine alba de mancat, altfel ar ramane muritori de foame precum restul intelectualilor neinregimentati la portocalii vremelnici la guvernare...
    Scapam de PDL si TB, mult nu mai e, sper ca intelectualii lui TB sa aiba demnitatea si sa taca pentru totdeauna, asa cum tac acum....
  • 0 (0 voturi)    
    Daca... (Duminică, 25 septembrie 2011, 16:48)

    Ioana [anonim]

    asta numesti, ipocrizie, faptul ca Presedintele ales de 80% de romani, respecta Constitutia Romaniei, in timp ce domnul fost actor, ajuns prin inteligenta artistica la fusta unei foste printese, se numeste principe? Daca domnul Presedinte are decenta sa respecte monarhia, probabil istoriceste, mie ca roman, trecut printr-o dictatura comunista si traind un timp, intr-una monarhica, ii propun domnului principe sa se reintoarca la vechea actorie.
    PS: Regii Spaniei sunt in cautarea unui clovn politic cu scoala diplomatica. Este o functie tocmai potrivita pentru Radu Duda. ¡Ya! Tengo asco.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică