Financial Times: Basescu ar trebui sa reflecteze la ceea ce l-a facut atat de nepopular in randul cetatenilor

de I.R.     HotNews.ro
Marţi, 31 iulie 2012, 10:29 Revista Presei | Subiectele Zilei

Lupta pentru putere de la varful scenei politice din Romania a atins apogeul la sfarsitul saptamanii, cand, pe canicula, romanii au mers la urne pentru a decide daca isi demit sau nu presedintele, referendum castigat de Traian Basescu. Insa, desi presedintele isi va pastra locul de munca, pozitia sa a fost slabita de cele peste 7 milioane de voturi - 87% din total - care au fost exprimate impotriva sa, iar Basescu ar trebui acum sa reflecteze la ce l-a facut atat de nepopular in randul concetatenilor sai, scrie Financial Times intr-un editorial.

Rezultatul referendumului risca sa prelungeasca duelull dintre premier si presedinte, insa, cu o economie inca suferinda, un blocaj politic este ultimul lucru de care Bucuresti are nevoie, scrie publicatia.

Ambele parti ar trebui sa arate ca si-au invatat lectia dupa vot, indeamna FT. Referendumul a fost perceput la scara larga ca o "incercare ingrijoratoare a premierului Victor Ponta de a inlocui un inamic politic cu un aliat mai flexibil". Aceasta perceptie si decizia de a inlocui Avocatul Poporului cu o figura mai prietenoasa "suna a practici antidemocratice, pe care Guvernul ar trebui sa le evite", subliniaza FT.

"In ceea ce il priveste pe Basescu, el ar trebui sa reflecteze la ceea ce l-a facut atat de nepopular in randul concetatenilor sai. Desi acuzatiile lui Ponta au fost in mare masura exagerate, presedintele nu a actionat intotdeauna in mod neutru, asa cum cere Constitutia". Basescu "a cautat sa se amestece in afacerile economice, care sunt dincolo de mandatul sau", subliniaza FT, adaugand ca "stilul sau de viata extravagant le provoaca resentimente alegatorilor care lupta cu austeritatea".

Intr-un alt material despre Romania, Financial Times scrie ca ceea ce s0a intamplat in Romania va duce la dezbateri cu privire la noii membri ai UE din Balcani, ridicandu-se intrebarea daca Romania ai alte foste state comuniste nu au aderat prea repede.























9333 vizualizari

  • -15 (49 voturi)    
    hmmmm (Marţi, 31 iulie 2012, 10:36)

    liviu_ [utilizator]

    in sfarsit un articol impartial :)
    totusi astept ziarul care o sa zica conditiile reale ale referendumului... : boicotul si faptul ca cel mai probabil suntem mult mai putini de 18 mil cu drept de vot!
    • +39 (53 voturi)    
      sigurrr (Marţi, 31 iulie 2012, 10:43)

      DavidM [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Aia nu stiu ce s-a intamplat in sudul tarii, unde au votat 120%. Traian Basescu presedintele nordului, fiindca in sud sunt baronii USL care FURA si saracesc populatia. Frauda electorala din Oltenia a lasat o mare scarba tuturor romanilor.
      • +7 (13 voturi)    
        Sunt dispus....... (Marţi, 31 iulie 2012, 10:59)

        polonyca [utilizator] i-a raspuns lui DavidM

        .......sa port o conversatie cu redactorii FT. Sunt absolut sigur ca as putea sa-i fac sa inteleaga ca de fapt , B. este f.f., popular !!! Si sa le si explic d c e asa !!!!Poporul roman este in aceste clipe istorice , efectiv .....VIOLAR, de acesti derbedei politici care au sprijin sovietic !!! Asta e o forma de lupta impotriva scutului american de fapt !!!! Ce e atat de greu de inteles ? Care parte n-o pot pricepe baietii de la FT ????
        • +1 (1 vot)    
          pai poti sa-mi explici (Marţi, 31 iulie 2012, 11:43)

          n_asul [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

          mie si le zic eu daca inteleg explicatia
        • -6 (12 voturi)    
          Ha, ha,ha... (Marţi, 31 iulie 2012, 11:54)

          Mai mult de un neuron [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

          În ce limbă, limbă a lui Băsescu ai purta matale discuția ? În rromanes ? Că după cum te exprimi nu cred că ai alte cunoștințe. Sigur, e o luptă împotriva scutului american, a blugilor americani și a Coca-Cola, dacă încă nu te-ai prins, dar ăia deștepții și bunii sunt cei care vor să-l dea pe Băsescu jos. Dar probabil că nu te-ai prins nici de asta pentru că cerșitul la ușa PD-Lului în general n-ascute mintea.
          • +4 (6 voturi)    
            iarasi schimbati subiectul (Marţi, 31 iulie 2012, 12:52)

            math [utilizator] i-a raspuns lui Mai mult de un neuron

            ...s-a furat mult, au fost sute de cazuri penale IN CONDITIILE IN CARE numai USL avea interesul sa existe mai multi votanti, mai multe voturi, mai multe urne.... si aproape nimeni nu avea interesul sa ii prinda pe cei care votau de 7 ori.

            Tot timpul vedem minciuni (vezi Sova cu 52%) si interpretari aberante. SRS marele formator de opinie independent spunea aseara ca INS va anunta ca suntem 16 milioane si Curtea Constitutionala trebuie sa tina cont si sa valideze sau sa repetam referendumul.
            La 2-0 pentru ei se bat lovituri de la 11m pentru ca suntem tara mica ! Voi astia de la USL aveti imaginatie mai mare decat in Liga lui Mitica.
        • 0 (10 voturi)    
          culmea (Marţi, 31 iulie 2012, 12:15)

          zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

          poporul roman e efectiv violat... nu cred ca 7,5 mil sunt de aceeasi parere
          • +1 (1 vot)    
            da (Marţi, 31 iulie 2012, 19:22)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

            ma, asa e, dar uitasi, ca sa vorbesc olteneste,
            ca 7,5 = 5. Cinci milioane, atitia neolitici sint, restul pina la sapte virgula cinci sint furturile comise de neoliticii sefi, cei numiti cocalari agresivi, asa ca sova si dragnea.
        • +9 (11 voturi)    
          Nu doar (Marţi, 31 iulie 2012, 12:17)

          cetatean_cu_drept_de_vot [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

          impotriva scutului. Trebuie sa reamintim sprijinul lui Basescu pentru proiectul Nabucco si pentru orientarea R. moldova catre Europa. Kremlinul chiar are boala pe Basescu pentru politica dusa impotriva lor.
        • 0 (8 voturi)    
          mda (Marţi, 31 iulie 2012, 12:19)

          Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

          Cota de popularitate a lui Basescu este de cam 25% pe cand a USL este de 40%.
          Cel mai puternic dusman al lui Basescu sunt Antenele lui Voiculescu, daca nu gaseste mijloacele prin care sa convinga populatia ca acolo se minte a pierdut razboiul. Al doilea dusman al sau este el insusi si abia al treilea sunt fotele politice care i se opun deoarce acestia din urma sunt lipsiti total de inteligenta.

          Pentru toti cititorii: In democratie dreptatea este cea pe care o spune majoritatea.
        • +6 (8 voturi)    
          as mai adauga: (Marţi, 31 iulie 2012, 12:26)

          Teo61 [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

          este o forma de lupta de a pune mana pe justitie,de a-i scapa de inchisoare pe voiculescu,patriciu si de a-i gratia pe nastase si vantu(intentionat nu am scris numele cu majuscule) .
        • -5 (9 voturi)    
          Negativ (Marţi, 31 iulie 2012, 12:31)

          aniod [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

          Base este un personaj negativ . El este cel care a dat jos pe Ciorbea de exemplu. El este cel care nu a acceptat un premier echilibrat si competent, ca de ex. Johannis, de la Sibiu.
          In mod hotarat trebuie sa faca cativa pasi inapoi si sa NU ne lase alti membrii ai serviciilor (MRU de ex. ) mostenire
          • +3 (5 voturi)    
            Exact (Marţi, 31 iulie 2012, 13:13)

            cetatean_cu_drept_de_vot [utilizator] i-a raspuns lui aniod

            De ce sa avem ca prim ministru un om integru si competent cum e MRU? Mai bine sa promovam prostia si minciuna.
            • -3 (5 voturi)    
              Adrian Cioroianu (Marţi, 31 iulie 2012, 14:05)

              aniod [utilizator] i-a raspuns lui cetatean_cu_drept_de_vot

              de ce nu este bun? Johanis de ce nu? Doar pt ca nu sunt cu grade si nu trebuie sa asculte de ordinele serviciilor, bineinteles.
              • +1 (1 vot)    
                Cioroianu? (Marţi, 31 iulie 2012, 18:58)

                zapada reloaded [utilizator] i-a raspuns lui aniod

                pai nu a fost? Nu am vazut ce-i poate pielea?? merci...nu
                cat despre Johanis, nul-am auzit sa spuna vrea sa candidez ....cand l-oi auiz atunci poate ca mai vedem.
              • +2 (2 voturi)    
                cioroianu (Marţi, 31 iulie 2012, 19:31)

                baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui aniod

                a fost penibil ca ministru de externe, s-a facut de ris, pe el si Romania, iar ciolanis e un pedesrrist sas asa cum frunda e un pedeserist maghiar, in plus, nu are nici un fel de autoritate asupra pdsr si pnl-pc. Altceva?
        • -2 (2 voturi)    
          continuarea comentariului (Marţi, 31 iulie 2012, 12:51)

          Pao [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

          Va rog sa ma credeti ca nu sunt nici macar un simpatizant al USL sau Victor Ponta, iar de partizanat nici nu poate fi vorba...nu am votat nici macar o data cu PSD sau cu I. Iliescu.
          Consider (este o parere strict personala) ca palaria de prim ministru este prea mare pentru Victor Ponta si mai ales acum cand este clar plagiatul domniei sale ...ar trebui sa faca cativa pasi inapoi (in actiunile sale politice, asta daca ar mai dori sa revina intr-un fel cu o alta fata si alta atitudine ) pentru a avea timp suficient sa isi faca eventual un doctorat echitabil si corect...eventual in strainatate, poate la o universitate de elita daca il tin neuronii (acolo ar fi sigur ca macar nu i s-ar pune la indoiala originalitatea lucrarii).

          Revenind la domnul. presedinte(suspendat ) Basescu, atitudinea domniei sale, lipsa obiectivitatii si ruptura de realitate, modul grosolan de exprimare, caracterul parsiv, faptul ca se vrea popuplar si persuasiv (numai atunci cand este la stramtoare si are nevoie de sprijin), faptul ca este deosebit de arogant si calca totul in picioare (atunci cand simte ca este pe cai mari si-i bate vant din pupa).....ei bine toate acestea si multe altele nu ma fac deloc sa ma simt mandru ca sunt roman si mai mult decat atat ma fac sa fiu un om framantat, sa am o stare continua de neliniste, sa fiu frustrat(exclusiv de situatia creata de clasa politaica din care bineinteles ca nu-l exclud pe domnul T. Basescu) si in final sa fiu suparat ...pe viata de roman.

          Daca domnul T. Basescu ar mai avea o frantura de demnitate si ar putea privi in ochi macar unul din cei 7,5 milioane de cetateni care au mers la referendum si au votat DA pentru demitere...atunci ar alege singura calea prin care ar inceta sa-si mai umileasca propriul popor.....!
      • +3 (21 voturi)    
        sudul a fost mereu pro-PSD (Marţi, 31 iulie 2012, 11:18)

        nb2k [utilizator] i-a raspuns lui DavidM

        Eu sunt din Valcea si pot sa-ti spun ca sudul a fost mereu pro-PSD si pro-Iliescu. Mi-aduc aminte ce jale a fost cand a iesit Constantinescu presedinte, "tapul", cum ii ziceam. Credeam ca o sa se aleaga praful de Romania. Daca ai impresia ca toate rezultatele care nu iti plac tie sunt fraudate, inseamna ca nu intelegi nimic din ce se intampla in tara.
        • +5 (9 voturi)    
          Sa fim seriosi!!! (Marţi, 31 iulie 2012, 11:49)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

          Daca veneau la vot si sprijinitorii lui Traian Basescu scorul ar fi fost de 55-45%, ceea ce ar fi fost mai mult decat onorabil pentru un politician atacat de dimineata pana seara!
          Scorul reflecta doar lipsa de la vot, nimic mai mult. In schimb USL a pierdut cel putin 10%.
          Un calcul rapid: 46% (votanti)-11%(votanti impotriva demiterii)-1%(voturi anulate)-5%(frauda)=29%!
          • -3 (5 voturi)    
            nu stii matematica sau manipulezi? (Marţi, 31 iulie 2012, 12:14)

            zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            cei 11 % sunt din 46% nu din totalul de 100%
            cat are USL in realitate?
            7,5 mil (cei care au votat "da" si care vor veni si la parlamentare si vor vota tot impotriva lui base, adica tot cu USL) din maxim 12 mil care vin la vot la parlamentare adica 62%
            acum explica unde e pierderea USL
            • -5 (7 voturi)    
              Eram sigur ca asta o sa spuneti (Marţi, 31 iulie 2012, 12:24)

              MariusNi [anonim] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

              Eram convins ca Base, Blaga si fanaticii lor sustinatori or sa zica dupa referendum ca cei care n-au votat sunt sustinatorii lui Base. Bah, dar mult tupeu aveti ma. Adica daca la alegerile locale au votat 56% , inseamna ca cei care n-au votat erau sustinatorii PDL-ului dar nu prea au avut chef ei sa vina la vot. Can de fapt poate doar cei 10% lipsa pana la 46% ar putea fi considerati (dar si aici sunt niste dubii) sustinatorii lui Base.
              • +8 (8 voturi)    
                Serios? (Marţi, 31 iulie 2012, 13:20)

                cetatean_cu_drept_de_vot [utilizator] i-a raspuns lui MariusNi

                Eu nu am votat tocmai pentru ca sunt impotriva demiterii presedintelui. Si cunosc destui care din acelasi motiv nu au venit la vot. Care parte din cuvantul "boicot" nu ati inteles-o? O sa ajungeti sa spuneti ca doar cei 7 milioane care au votat "DA" au drept de vot.
                • -2 (2 voturi)    
                  serios (Marţi, 31 iulie 2012, 15:10)

                  zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui cetatean_cu_drept_de_vot

                  te cred ca tu nu ai votat pt ca esti impotriva demiterii, te cred ca multi altii nu au votat din acelasi motiv, dar nu cred ca toti cei 10 mil care nu au venit la vot nu au venit din acelasi motiv
            • +3 (3 voturi)    
              calcul bolsevic (Marţi, 31 iulie 2012, 12:37)

              CNBC [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

              Ai uitat ca tot pentru demitere au votat si simpatizantii PP-DD, chiar nu inteleg cu cata nesimtire isi atribuie PSD si ce nu este al lor. Daca ambele partide PSD+PNL obtin un scor de 35 % sa spuna mersi, ca sa nu mai vorbim de procentele furate de organizatorii referendumului.
              • -2 (4 voturi)    
                hai ca esti tare (Marţi, 31 iulie 2012, 15:11)

                zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui CNBC

                "chiar nu inteleg cu cata nesimtire isi atribuie PSD si ce nu este al lor"
                dar ti se pare normal ca basescu sa-si atribuie toti absentii? asta nu e nesimtire?
        • +8 (10 voturi)    
          nu zau? (Marţi, 31 iulie 2012, 12:31)

          Teo61 [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

          procentul aberant in sudul tarii s-a obtinut prin frauda,prin turismul electoral dupa lasarea intunericului.Sunt convinsa ca se vor face cercetari si veti vedea si voi realitatea.Pacat ca nu va incinati cu rusii sa va lipiti de ei!!!
        • +2 (4 voturi)    
          Saraci (Marţi, 31 iulie 2012, 12:33)

          aniod [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

          cei din sud au fost foarte saraci si in urma cu 50 de ani, cand efectiv, gainile dormeau in pomul din curte.
          • +1 (1 vot)    
            citat (Marţi, 31 iulie 2012, 19:36)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui aniod

            ''saracia e un viciu'', a spus un mare scriitor si eseist englez, iti las placerea sa-l descoperi singur. Sint de aceeasi parere. Matale ce zici?
      • -4 (20 voturi)    
        chiar sunt curios (Marţi, 31 iulie 2012, 11:30)

        sellerman [utilizator] i-a raspuns lui DavidM

        de unde tot scoateti voi prostia asta cu 120%?????? Adica daca tot ii dati inainte ca antenele prostesc si mint voi faceti acelasi lucru luand de bune ce spun ceilalti la B1 sau mai stiu eu care post ....Si inca ceva, ai dovezi ca au votat 120%? Daca da, atunci trimite-le organelor abilitate altfel esti partas la frauda. Daca nu, atunci ai exact aceeasi valoare ca cei de la antene, adica un mare zero barat. Deci? astept si eu sa vad dovezile tale.....
        • -8 (8 voturi)    
          ce nu inteleg unii oameni ????? (Marţi, 31 iulie 2012, 11:44)

          Imi_pasa_de_tara_mea [utilizator] i-a raspuns lui sellerman

          In zonele turistice e normal sa se voteze peste 100 % pentru ca voteaza PE LISTELE SUPLIMENTARE si e VACANTA DE VARA, multi sunt PLECATI la MARE si la MUNTE si e NORMAL sa fie procentul celor care voteaza MAI MARE in locurile alea !!!!!
          • +10 (12 voturi)    
            satele din oltenia sunt "zone turistice" ? :)))))) (Marţi, 31 iulie 2012, 12:10)

            TP [utilizator] i-a raspuns lui Imi_pasa_de_tara_mea

            haidi bre, ca PSD s-a facut de ras si-a bagat spaima-n votantii alorlalti

            continuati asa, nu schimbati nicio virgula, si sa vedeti voi ce va fi la parlamentare !


            Rezultate halucinate au fost anunţate şi în alte 18 comune din Olt: Bărăşti (106%), Cezieni (102%), Cîrlogani (101%), Corbu (100%), Coteana (102%), Dobrun (104%), Drăghiceni (109%), Făgeţelu (103%), Gostavăţu (102%), Grădinile (101%), Ipoteşti (103%), Leleasca (108%), Morunglav (100%), Oboga (100%), Oporelu (100%), Schitu (107%), Şopîrliţa (109%) şi Tătuleşti (147%).

            EVZ.ro
            • +7 (7 voturi)    
              acolo existe (Marţi, 31 iulie 2012, 13:04)

              math [utilizator] i-a raspuns lui TP

              ..multe resort-uri de 5 stele, trasee de alpinism, cascade, aqua-parcuri. In Oltenia s-a invetsit foarte mult este zona cea mai dezvoltata din Romania. Comparati singuri Brasovul sau Clujul cu Craiova sau Slatina, dar mergeti acolo nu va luati dupa Antene.

              Este clar ca s-a furat ca in codru, adica voturi bagate la greu fara sa le mai numere!

              Chiar sunt curios daca PDL a avut oameni seriosi in toate sectiile. Chiar daca ar fi fost, e greu sa fii pe faza 16 ore in continuu! pentru ca de la "independenti" gen Alistar sau Pro-Democratia ce poti sa te astepti ?
          • +3 (7 voturi)    
            e vorba de o comuna prin Oltenia (Marţi, 31 iulie 2012, 12:17)

            zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui Imi_pasa_de_tara_mea

            unde pe liste erau vreo 500 si au votat vreo 600, "s-au furat vreo 2 voturi" cum zicea videanu in 2009
        • +8 (8 voturi)    
          ?? (Marţi, 31 iulie 2012, 12:05)

          Reshape [utilizator] i-a raspuns lui sellerman

          De la Biroul Electoral Judetean, de acolo am scos "prostia" asta cu 120%.
          Chiar cu 250%, in deosebit de frumoasa, micuta si retrasa comuna turistica vrinceana Lepsa. Nu-ti dau link, cauta si tu pe Google.
          • -1 (1 vot)    
            Ai fost vreodata (Marţi, 31 iulie 2012, 12:48)

            miguelito [utilizator] i-a raspuns lui Reshape

            la Lepsa? Daca aia e comuna micuta... si chiar merita sa te duci pentru turism
      • +4 (4 voturi)    
        frauda la tara (Marţi, 31 iulie 2012, 12:04)

        Vise [utilizator] i-a raspuns lui DavidM

        intr-adevar,sunt localitati in care au votat aproape inca o data numarul de locuitori,pe liste suplimentare.

        eu nu am votat,dar vreau sa verific daca asa e si in acte.o sa depun o cerere la BEC sa vedem cum figurez,ca te pomenesti ca am votat si eu nu stiu:)

        A treia,ce tot o tineti cu numarul real de locuitori?s-au aprobat listele cu populatia cu drept de vot de catre ministerul de interne,condus de stim noi cine,s-a stabilit ca acestea nu mai pot fi modificate (acelasi minister a stabilit),regulile nu se pot schimba in timpul jocului.
        • +1 (1 vot)    
          pai asa (Marţi, 31 iulie 2012, 19:38)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Vise

          au sarcina de la partidul cel dragut, usl, cel sprijint de vocea rusiei si implicit de kgb.
      • -3 (3 voturi)    
        cand am gresit mai mult, atunci sau acum? (Marţi, 31 iulie 2012, 12:37)

        Pao [utilizator] i-a raspuns lui DavidM

        Eu, un umil roman, in nemernicia mea l-am votat pe Basescu in 2004,

        am votat si PD-ul cam tot pe atunci, dar pe 29 iulie am fost la referendum si am votat imporiva domnului presedinte (suspendat)Traian Basescu...si asta pentru ca este un las, (doar domnia sa a spus asta cand s-a referit la faptul ca daca nu s-ar prezenta la vot si ar castiga la masa verde...ar fi un las), un mincinos, un om care stie numai sa dezbine si un om fara scrupule caruia nu-i pasa absolut de loc de propriul popor.
        Am asteptat ca in 8 ani de mandat sa faca ceva din ce a promis: in sanatate, invatamant, justitie...sa modernizeze tara si clasa politica (asa cum isi propusese) mai ales ca a avut guvernul de partea lui cel putin in ultimii 3-4 ani.
        Cum este cu putinta sa vina sa spuna tocmai acum ca trebuie sa tinem seama de ce s-a hotarat la referendumul din 2009 (atunci cand am votat parlamentul cu max. 300 de parlamentari)... de ce nu a rezolvat treaba asta atunci imediat sau in cei 3 ani ce au urmat...mai ales ca avea majoritate in parlament?

        Se foloseste de subiecte care stie ca sunt de interes pentru populatie...dar in care nu crede si pe care le aduce in atentie doar pentru a ii aduce un avantaj electoral.
        Sunt in total dezacord cu modul in care s-a comportat presedintele (acum suspendat) in ultimele 3 luni si de starea de incetitudine pe care a produs-o in afara tarii (prin atitudinea unor oameni apropiati)...total in defavoarea poporului roman.

        As fi dorit ca presedintele (pe care l-am votat...si in care imi pusesem mari sperante) sa aiba o atitudine de adevarat "primul om in stat", sa se situeze putin deasupra clasei politice, sa nu fie partizan, sa fie un liant intre clasele sociale si un om intelept care sa stie sa uneasca poporul si clasa politica macar atunci cand interesul national o cerea.
        Va rog sa ma credeti ca nu sunt nici macar un simpatizant al USL sau Victor Ponta, iar de partizanat nici nu poate fi vorba...nu am votat nici macar o data cu PSD sau cu I. Il
      • -3 (3 voturi)    
        Cand am gresit mai mult atunci sau acum? (Marţi, 31 iulie 2012, 12:50)

        Pao [utilizator] i-a raspuns lui DavidM

        Eu, un umil roman, in nemernicia mea l-am votat pe Basescu in 2004,

        am votat si PD-ul cam tot pe atunci, dar pe 29 iulie am fost la referendum si am votat imporiva domnului presedinte (suspendat)Traian Basescu...si asta pentru ca este un las, (doar domnia sa a spus asta cand s-a referit la faptul ca daca nu s-ar prezenta la vot si ar castiga la masa verde...ar fi un las), un mincinos, un om care stie numai sa dezbine si un om fara scrupule caruia nu-i pasa absolut de loc de propriul popor.
        Am asteptat ca in 8 ani de mandat sa faca ceva din ce a promis: in sanatate, invatamant, justitie...sa modernizeze tara si clasa politica (asa cum isi propusese) mai ales ca a avut guvernul de partea lui cel putin in ultimii 3-4 ani.
        Cum este cu putinta sa vina sa spuna tocmai acum ca trebuie sa tinem seama de ce s-a hotarat la referendumul din 2009 (atunci cand am votat parlamentul cu max. 300 de parlamentari)... de ce nu a rezolvat treaba asta atunci imediat sau in cei 3 ani ce au urmat...mai ales ca avea majoritate in parlament?

        Se foloseste de subiecte care stie ca sunt de interes pentru populatie...dar in care nu crede si pe care le aduce in atentie doar pentru a ii aduce un avantaj electoral.
        Sunt in total dezacord cu modul in care s-a comportat presedintele (acum suspendat) in ultimele 3 luni si de starea de incetitudine pe care a produs-o in afara tarii (prin atitudinea unor oameni apropiati)...total in defavoarea poporului roman.

        As fi dorit ca presedintele (pe care l-am votat...si in care imi pusesem mari sperante) sa aiba o atitudine de adevarat "primul om in stat", sa se situeze putin deasupra clasei politice, sa nu fie partizan, sa fie un liant intre clasele sociale si un om intelept care sa stie sa uneasca poporul si clasa politica macar atunci cand interesul national o cerea.
        Va rog sa ma credeti ca nu sunt nici macar un simpatizant al USL sau Victor Ponta, iar de partizanat nici nu poate fi vorba...nu am votat nici macar o data cu PSD sau cu I. Il
    • +33 (39 voturi)    
      FT (Marţi, 31 iulie 2012, 10:43)

      Tbone [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Da, de acord. Oricum, in momentul de fata, mingea este in terenul USL-ului. Au guvernul (guvern format in urma numirii lui Ponta de catre mult hulitul, ei bine da, Traian Basescu), au presedintii camerelelor, au castigat cat de cat alegerile locale, au tot ce le trebuie.Vreau sa ii vad la treaba. PDL-ul a avut clar greselile lui (dar ce guvern nu le are, pana la urma) dar tocmai aceste greseli nu le-as mai vrea repetate. Din pacate, se pare ca pe agenda actualului guvern nu se regasesc nici economia, nici sanatatea, nici invatamantul, nici seceta, ci doar Basescu, Basescu si iar Basescu. Trist..
      • +14 (16 voturi)    
        da (Marţi, 31 iulie 2012, 10:56)

        renegatul [utilizator] i-a raspuns lui Tbone

        Dar USL-ul nu poate coabita cu TB!!!!
        Asta e mare lor problema ! Nu pot face nimic pana nu elimina "problema"! Nu pot dormi, nu pot manca ... ce sa mai rezolve alte puncte din agenda. Daca il demiteau duminica, acum ar fi putut sa "treaca la treaba" :D, dar asa ce sa mai faca, saracii :((( trebuie sa isi screama creierele alea obosite sa il inlature totusi pe TB... si culmea ca prostimea cu mintea incetosata de latrine se limiteaza la aceeasi "problema"
      • +5 (7 voturi)    
        bun comentariul (Marţi, 31 iulie 2012, 11:34)

        sellerman [utilizator] i-a raspuns lui Tbone

        Chiar e un mare test pentru USL perioada urmatoare. A trecut si referendumul, au in subordine toate institutiile de care au nevoie, nu cred ca ii poate impiedica cineva sa faca treaba, deci, au cu ce. Acum daca in doua-trei luni se va vedea ca misca ceva va fi bine si pentru tara si pentru ei la urmatoarele alegeri. Daca in schimb nu vor face nimic, atunci e clar ca nu vor desi au toate parghiile necesare, si vor pierde pe mana lor urmatoarele alegeri. Deci, sa treaca la treaba ....
    • +26 (28 voturi)    
      dar (Marţi, 31 iulie 2012, 10:46)

      renegatul [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      de frauda la "marele greu" ce zicem ???

      In fine, nu pot sa neg realitatea ca Basescu nu mai este popular, insa trebuie sa acceptam rezultatul ! Asa cum zicea si Banciu aseara ... referendumul asta e precum calificarile in cupa europei - daca iei bataie du 4-0 si tu trebuie sa bati cu 4-0 si faci egal , atunci nu te califici, indiferent daca ai jucat ff bine ...
      Astea sunt regulile "jocului" !
      • -3 (11 voturi)    
        asta cu frauda (Marţi, 31 iulie 2012, 11:37)

        sellerman [utilizator] i-a raspuns lui renegatul

        am mai scris si mai sus, cei care ii tot dati inainte cu frauda, veniti fratilor cu dovezile si prezentati-le organelor competente, asa toti stim de fraude masive dar nu dam nici o dovada ...... e normal ca cei din PDL sa tipe acum ca s-a fraudat, la fel cum PSD urla in 2009 acelasi lucru. Adevarul? ei il stiu, eu sint convins ca au furat de au rupt in 2009 ai lui Basescu, la fel cum au furat si acum USListii ....Dovezi? Nu am , deci tac. E simplu.
        • +6 (6 voturi)    
          concluzie (Marţi, 31 iulie 2012, 11:59)

          alip [utilizator] i-a raspuns lui sellerman

          Cand ai trage concluzia ca s-a fraudat din moment ce s-a vorbit de o multime de dosare penale pentru frauda? Sau esti judecator si inca nu a ajuns nimic la tine?
          • -2 (2 voturi)    
            acelasi numar (Marţi, 31 iulie 2012, 14:24)

            sellerman [utilizator] i-a raspuns lui alip

            de dosare a mai fost si la alte alegeri ...... rezultatul sa il vedem, condamnari si toate cele.
    • +2 (4 voturi)    
      ha, ha, ha (Marţi, 31 iulie 2012, 11:18)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Basescu sa reflecteze asupra greselilor trecutului...buna poanta asta.
    • +2 (2 voturi)    
      Teoria japitei. (Marţi, 31 iulie 2012, 17:30)

      uzurpatorul [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      A spune ca sunt 16 milioane de oameni cu drept de vot in Romania,este o mare neobrazare.Rezulta ca in 10 ani aproape 3 milioane de romani s-au evaporat. Sunt 16 miloane in tara,dar cel putin 2 milioane locuiesc in strainatate.Acestia sunt cetateni romani cu drept de vot. Nimeni,nici macar o japita care nu stie ce zice nu are dreptul sa minta in halul acesta.In ce priveste boicotul,tin sa-ti precizez ca el este la fel de legal ca si voatarea in sine. Nici o lege nu interzice neexprimarea la urne.Este un drept al romanilor sa voteze sau nu. A infiera boicotul ca pe ceva rau si ilegal ,este o atitudine iresponsabila
      Afirmatia publicatiei Financial Times,cu privire la cifre si procente,prin care-si informeaza cititorii ca 7 milioane de voturi impotriva lui Basescu reprezinta 87% din total, este o minciuna ordinara si ea are menirea sa induca in eroare. 7 miloane reprezinta 46 % este prcentul de participare la vot al romanilor,restul de 54 % fiind impotriva demiterii lui Basescu.87 % reprezinta numarul celor care au spu da pentru demitere.Deci 87% din 46 %. Incurcarea si amestecarea acestor cifre eronat prezentate denota ca autorul articolului de fata habar nu are despre ce scrie si se plaseaza el si publicatia Financial Times in zona sustinatorilor unor pucisti nenorociti care au incercat sa-l indeparteze pe Basescu de la putere printr-o lovitura de stat. A prezenta niste cifre eronate cu privire la un eveniment atat de important pentru o natiune,denota lipsa de bun simt.Eu traiesc in America si stiu ca si in aceasta tar sunt destul de multi nesimtiti si mincinosi si diversionisti la toate nivelurile. de aceea nu ma mir ci doar ma indignez. Financial Times prin acest articol devine ,pentru mine personal asociatul trustului Intact chiar daca in realitatea poate ca nici nu a auzit despre acesta. A-l prezenta pe Basescu ca pe un "personaj extravagan" intrece orice masura. Unde este extravaganta lui Basescu ? Necunostinta de cauza,iata ce rezulta din acest a
  • +24 (30 voturi)    
    tvvvvvv -ul (Marţi, 31 iulie 2012, 10:45)

    ca_32 [utilizator]

    va zic io ce l-a facut nepopular aprox 90%, antena3, realitatea, rtv...., cam astea in principal.
    oricum orice face bine sau rau, la tv e prezentat ca si rau.
    • +8 (8 voturi)    
      ma intrebam si eu... (Marţi, 31 iulie 2012, 11:20)

      brita [utilizator] i-a raspuns lui ca_32

      ce vor jurnalistii FT sa spuna cu "stilul sau de viata extravagant"?!
    • -4 (8 voturi)    
      nu pe bune? (Marţi, 31 iulie 2012, 11:51)

      Imi_pasa_de_tara_mea [utilizator] i-a raspuns lui ca_32

      pai atunci va zic si eu de ce unii arunca cu piatra in USL, din cauza Realitatea TV, OTV, B1 TV, chiar si TARAF TV care facusera si piese PRO BASESCU de exemplu: Manea Basescu : Guta - Basescu Presedinte (youtube). Acum ramane sa vedem care sunt mai inteligenti? aia care se uita la TARAF si OTV sau aia care se uita la toate televiziunile ca sa-si formeze o opinie PROPRIE!?
      • +3 (3 voturi)    
        Tare (Marţi, 31 iulie 2012, 13:02)

        cetatean_cu_drept_de_vot [utilizator] i-a raspuns lui Imi_pasa_de_tara_mea

        Da vad ca esti la curent cu ce se da pe Taraf :))) Dar sa nu fim rai. Hai sa-ti zic eu de ce aruncam cu piatra in USL. Cat au fost in opozitie tipau sus si tare ca daca ar veni ei la putere ar curge lapte si miere. Veniti la putere au aratat ca economia nu e o prioritate, principalul lor obiectiv fiind doar demiterea presedintelui. Dar U.E. de ce da cu piatra in USL? Precis s-au uitat la maneaua aia de care spui tu ;)
    • -1 (3 voturi)    
      si pe ceausescu l-a facut impopular europa libera (Marţi, 31 iulie 2012, 12:19)

      zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui ca_32

      da, stim si pe ceausescu l-au facut impopular europa libera si vocea americii
      incetati sa considerati poporul o adunatura de tampiti, nimeni nu va crede ca ponta a facut scandal pt ca voia el vila dante
  • +32 (40 voturi)    
    Haida-de (Marţi, 31 iulie 2012, 10:46)

    Copy-Paste [utilizator]

    Asta cu stilul de viata extravagant e de la cine? Au vazut vila Dante ?
    Putem sa-l acuzam de o gramada de lucruri, dar asta cu stilul extravagant, cu sigurata, se refera la alt personaj.
    Poate singura extravaganta este ca prefera whisky-ul si fumeaza.
    Nu l-am vazut nici la restaurante de mare lux, nici imbracat in nu stiu ce costume Brioni si nici nu se plimba cu Mercedes Hybrid.
    • +10 (14 voturi)    
      Vila Dante (Marţi, 31 iulie 2012, 10:54)

      Tbone [utilizator] i-a raspuns lui Copy-Paste

      Episodul cu vila Dante si modul in care l-au prezentat antenele, mi s-a parut desprins din Romania anului 1946, toamna. N-am trait acele momente dar banuiesc ca, pastrand proportiile si mijloacele de comunicare existente atunci, asa trebuie sa fi fost.
      • 0 (2 voturi)    
        paul & shark e ieftin? (Marţi, 31 iulie 2012, 12:21)

        zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui Tbone

        ai idee cat costa tricourile lui base de la paul&shark?
        si mie episodul dante mi s-a parut din 46, partea in care voi sustineti ca ponta o voia pt el
    • +5 (7 voturi)    
      asta e (Marţi, 31 iulie 2012, 11:00)

      renegatul [utilizator] i-a raspuns lui Copy-Paste

      mentalitatea romanului! Gndire de kko!!!
      Se cramponeaza de paiu' din ochiul altuia dar nu vedea barna din ochiul lui!
      De parca acuzatorii se numara printre "sarmanii" acestei natii...
    • 0 (4 voturi)    
      Desi nu cred (Marţi, 31 iulie 2012, 11:09)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Copy-Paste

      te/ai gandit ca poate fi un articol cosmetizat?
      POate ca s/a platit acel articol!
      Repet, Financial Times, este totusi un ziar serios, dar mergand pe logica latrinelor, poate uslasii l/au platit! Ce FN, nu are nevoie de ceva malai?!
      Daca tot este Basescu mare si tare de ii stapaneste pe toti, de ce nu ar avea si uslasii, margica lor la FN?
    • -2 (4 voturi)    
      lasa, lasa (Marţi, 31 iulie 2012, 11:19)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Copy-Paste

      ca are conturi ascuse...stai tu linistit ca e bogat Basescu.
    • +1 (3 voturi)    
      poate ca (Marţi, 31 iulie 2012, 11:39)

      sellerman [utilizator] i-a raspuns lui Copy-Paste

      nu s-a referit direct la el , ci la personajele din jurul lui, si atunci autorul a avut dreptate.
  • +6 (6 voturi)    
    poate ca ... (Marţi, 31 iulie 2012, 10:51)

    sile1 [utilizator]

    ....e adevarat ca aderarea Romaniei s-a facut prea repede.

    Dupa ani lungi de dictatura carlista,antonesciana,ceausista, se vede cu ochiul liber ca romanii nu prea au vocatia democratiei in sange.
    In orice politician roman zace un mic demon autoritar care il face sa actioneze ca un mic dictator atunci cand ajunge la "butoane".

    Intrebarea ar fi cand si daca vom avea in viitorul apropiat politicieni adevarati care sa aiba preocupari mai inalte decat mahalageala ca la usa cortului.
  • +6 (8 voturi)    
    Stilul sau extravagant? (Marţi, 31 iulie 2012, 10:59)

    ennola25 [utilizator]

    Oare Dl. Basescu e cel mai extravagant dintre toti??Dar Voiculescu cum e?? E sarac si cinstit, nu-i asa?? Dar Ponta cum e, cu sotia europarlamentar si tata socru, Ilie Sarbu?? Oare acestia nu sunt extravaganti?? Politica e din tata in fiu...
    Austeritate, o fi, dar totusi consumul creste!!??!!
    Ca sa nu mai spun ca multi romani prefera sa stea la carciuma, sau sa primeasca ajutoare sociale, decat sa munceasca!!!
  • +5 (7 voturi)    
    Referendum (Marţi, 31 iulie 2012, 10:59)

    _Un stelist_ [utilizator]

    Se tot face caz ca 7 milioane au votat pentru demiterea Presedintelui, dar nimeni, absolut nimeni, nu face referiri/calcule legate de celelate 11 milioane de romani cu drept de vot. De ce e mai importanta o minoritate de 40% in raport cu majoritatea de 60%? Guvernul lupta pentru 7 milioane sau ar trebui sa lupte pentru 18?!? Ca suntem sau nu18, nu conteaza; regulile au fost facute pentru 18 milioane si acceptate de ambele parti, acum e tardiv sa se vehiculeze cifre mai mici. EU unul stiu ca ultimul recensamant nici macar o persoana de pe strada mea nu a fost recenzata. Si atunci cum sa credem USLul cand spun ca suntem mai putini de 18 milioane cu drept de vot?
    • +1 (3 voturi)    
      obiectivi sa fim (Marţi, 31 iulie 2012, 11:44)

      sellerman [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

      de ce nu ti-ai pus aceeasi intrebare cand Basescu a fost ales presedinte cu 5 milioane de voturi? Restul de 13 milioane ??????
    • 0 (2 voturi)    
      get real ! (Marţi, 31 iulie 2012, 11:58)

      JohnnyBoy [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

      Tu chiar crezi ca T.B. are 60% sustinere ? Sau celalta varianta ca 60% din populatie e impotriva USL ? Acum serios ! 40% din populatie e scarbita de toata clasa politica si de mult nu-i mai vezi pe la urne. S-a vazut la locale si se va vedea la parlamentare ce sustinere are T.B. si cei de la PDL. Chestia cu asimilarea tuturor celor care au stat acasa ca voturi pentru T.B. seamana cu abuzul pe care au vrut sa-l faca bancile modificand contractele cu clientii prin "acord tacit". (pentru cine cunoaste situatia)
      Cat despre faptul ca suntem sau nu 19 mil cu drept de vot, iti dau dreptate. Scandalul asta trebuia sa se consume inainte de referendum, acum e frectie la piciorul de lemn. S-au acceptat listele asa cum erau, sanatate ! Tot la acele liste trebuie sa se raporteze daca s-a indeplinit sau nu cvorumul de 50% + 1.
    • -2 (2 voturi)    
      lamurire pentru un stelist (Marţi, 31 iulie 2012, 17:20)

      armaghedon [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

      Pai cand au votat numai 5 milioane la referendumul trecut sa ramana Basescu, cei de la PDL au numit-o victorie mare...Acum peste 7 mlioane i-au spus sa plece, deci era bine sa se retraga onorabil, nu sa tina cu dintii de privilegiile functiei de presedinte( caci asta a facut pana acum si am mai si stricat imaginea tarii si mai mult cu scandaluri mediatice - o relatie buna Basescu cu alti presedinti UE oricum nu avea, am vazut toti la TV , cum l-au tratat cu indiferenta celalti presedinti de state membre UE, la ultima intrunire...)
      Credam ca stelistii sunt mai isteti, dar m-am inselat dupa cate vad...
  • +5 (7 voturi)    
    Sigur (Marţi, 31 iulie 2012, 10:59)

    vasile-roaita [utilizator]

    Este vina lui Basescu ca avem o criza economica in UE si USA si ca a trebuit sa ia niste masuri nepopulare (ca in majoritatea tarilor din UE) Este vina lui Basescu ca avem o coruptie mare in tara si ca romanii au o mentalitate "sa ní se dea".
  • +6 (8 voturi)    
    extravagant (Marţi, 31 iulie 2012, 11:01)

    nico3 [utilizator]

    asta cu extravagant nu o inteleg de loc. poate il confunda cu clovnul din Constanta sau cu nea jiji sau se uita la cate Ferrari se vand in RO. vad ca nimic de copy-paste, adica hotia-hotiilor in vest sau manipularea cu oug ca sa-ti atingi anume scopuri. cum au ajuns cei doi clovni la senat si camera iar nimic. am sa le trimit un email.
  • +4 (4 voturi)    
    realitatea e... (Marţi, 31 iulie 2012, 11:04)

    TheBiggestReckless [utilizator]

    ...ca rezultatul de la referendum-ul asta nu l-a desemnat pe Basescu castigator...ci practic a fost un "vot" impotriva USL-ului, dar nu neaparat un vot PENTRU PDL sau Basescu...asta ar trebui sa le dea de gandit.

    PDL&Basescu au avut noroc ca berbecii de la USL au facut prea mare scandal in politica externa si ne-au cam sifonat imaginea, cursul e la pamant, s-au calcat in picioare prea multe legi si "cutume", datorita acestui mod de lucru al USL, acestia au fost penalizati prin neparticipare la referendum, si nu neaparat ptr a sustine pe Base & PDL.

    Eu cel putin datorita acestui motiv nu am mers la referendum, nici unii nici altii nu ma reprezinta si nu sunt OK ptr a fi la conducere.

    O zi buna!
  • -4 (8 voturi)    
    au dreptate (Marţi, 31 iulie 2012, 11:06)

    JohnnyBoy [utilizator]

    Tocmai ieri ce scriam un comentariu in care subliniam ca T.B. si PDL nu ar trebui sa interpreteze rezultatele referendumului ca pe o mare victorie, dar multi au comentat si au sarit cu minusurile: batman, batman ! Treziti-va la realitate: sa afirmi ca 55% din poupulatie te-a sustinut prin neprezentare la vot e o afirmatie eronata si genereaza o imagine falsa despre sustinerea pe care o ai ! Daca T.B. chiar ar fi crezut acest lucru, nu ar mai fi cerut sustinatorilor sa boicoteze refendumul, o vicotrie la urne i-ar fi desfiintat pe cei de la USL. Insa caracteristic dumnealui, s-a sucit cand si-a dat seama ca n-are nici o sansa decat la masa verde. Scoateti capul din nisip: conteaza doar parerea oamenilor care voteaza ! Nu va mai amagiti ca de vina este Antena 3 pentru increderea scazuta in T.B. si PDL. A3 in cele mai bune momente au maxim 2 mil spectatori audienta, pana la 7 mil cat au votata DA, mai este. Daca nu accepti ca ai o problema, nu vei ajunge niciodata la o solutie. PDL in acest moment are o mare problema si foarte putin timp sa o rezelve cat de cat: vin alegerile parlamentare unde statul acasa nu se mai contabilizeaza ca vot pentru PDL.
    • +2 (2 voturi)    
      Si de ce era nevoie de un referendum ca sa aflam? (Marţi, 31 iulie 2012, 12:24)

      TP [utilizator] i-a raspuns lui JohnnyBoy

      ca Tb are o "incredere scazuta" ? Asta o stiam deja !
      Incredere mare dupa 8 ani de mandat e imposibil intr-o tara in care nu ai majoritatea in presa - ca USL


      Si-atunci, cine a pierdut, de fapt ? USL a pierdut pt. ca avand totul - si guvern, si parlament si servicii si Presa, n-a reusit sa stranga 50% + 1 - cand ei au spus ca 80% + 1 dintre romani vor veni la vot.


      Daca pe langa presa, vor avea si ce n-au avut pana acum, adica guvern+ parlament, atunci sigur dupa 8 ani vor avea incredere 100% ca-n Africa
    • 0 (0 voturi)    
      cel putin 60% (Marţi, 31 iulie 2012, 20:00)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui JohnnyBoy

      johnny, cred ca s-a furat cel putin 5%, deci procentul ajunge la cel putin 60% si de acum vorbim de altceva.
  • +4 (6 voturi)    
    falsitati (Marţi, 31 iulie 2012, 11:14)

    alip [utilizator]

    De unde vine aia cu stilul de viata extravagant? Apropo de vila Dante? Astia nu cred ca trebuie sa se informeze inainte de a face o afirmatie? Ce se aplica la ei nu se aplica si la noi, ca nu acuzi fara sa ai probe? Din dorinta de a se arata impartiali, dau in ambele parti implicate si macar de s-ar lega de lucrurile reale. Daca Basescu are un stil de viata extravagant, desi nu s-a pomenit niciodata nimic despre asta in presa noastra, atunci de Mazare ce sa mai zici?
    Si inca o treaba: ce i-a nemultumit pe romani... Ar trebui analizat pe categorii sociale, dupa ce excluzi fraudele de la vot, dar pe cei mai multi nemultumiti care mai si voteaza ii supara ca i-a deranjat din al lor dolce far niente.
  • +4 (6 voturi)    
    :)))))))))) (Marţi, 31 iulie 2012, 11:15)

    skanda7 [utilizator]

    Funny: "stilul sau de viata extravagant le provoaca resentimente alegatorilor care lupta cu austeritatea". Probabil occidentali au fost oripilati de luxul din Loganul alb al lui Basescu si de tricoul "opulent" ce l-a purtat toata campania electorala. Problema Romaniei nu e Ponta, Antonescu sau Basescu ci Voiculescu + Vantu + Iliescu si generatorul de ura si minciuna numit Antena3(+altele). Vreti sa opriti dezbinarea, inchideti televizorul (sau Antena3)
  • -6 (8 voturi)    
    lamurire (Marţi, 31 iulie 2012, 11:30)

    armaghedon [utilizator]

    Ce l-a facut nepopular pe domnul Basescu? pai raspunsul e foarte simplu :
    -minciunile spuse poporului ( langa cele 10 minciuni celebre se mai adauga 2 : a spus ca nu vrea sa piarda la masa verde si vad ca ramane, desi peste 7 milioane de oameni i-au spus sa plece, a doua mincina este ca ne-a zis ca va vota si nu a mai facut-o )
    - incoerenta declaratiilor
    - aprobarea tacita a oamenilor corupti in jurul sau , corupti numiti de presa nu de mine( Videanu -borduri de lux,Blejnar ce a vaut toata tara ce facea cu Marta,doar e seful lui,Udrea cu vestita frunza de la turism luata la preturi exorbitante, Ritizi de a carui dosar nu se mai stie nimic...)
  • +4 (6 voturi)    
    nu e chiar impartial... (Marţi, 31 iulie 2012, 11:32)

    danzigk [utilizator]

    era un articol normal pentru o tara normala. Insa Romania e o tara ANORMALA. E nepopular deoarece o FOARTE mare parte din cetateni traiesc inca in epoca de piatra/comunism/pesteri - care pe unde s-a simtit bine. Si sunt bine mersi acolo... nu evolueaza (asta si din cauza ca TOTI cei ce ne-au condus la un moment data nu au avut absolut nici un interes sa faca asta... dimpotriva).
  • +6 (6 voturi)    
    Ministerul propagandei (Marţi, 31 iulie 2012, 11:33)

    Demigod [utilizator]

    Ce l-a facut nepopular e ca si-a asumat el raspunderea de a da vesti proaste poporului (reducerile salariale); dar mai mult de atat a contribuit ministerul propagandei USL, in fdunte cu antenele si i-realitatea tv, care mint cu nerusinare si-l ataca fara obraz sau raspundere profesionala de ani intregi.
  • +4 (6 voturi)    
    Ce l-a facut nepopular? (Marţi, 31 iulie 2012, 11:35)

    Anjo [utilizator]

    Pai taierea salariilor, majorarea TVA, taierea pensiilor. Chestiile astea l-au facut nepopular.
    Acum continuand rationamentul, tarile care in momentul de fata practica aceleasi masuri de austeritate si de reduceri a cheltuielilor bugetare ar trebui sa treaca prin acelasi lucru. Guvernul Spaniei sa demita regele, sa dea jos guvernul si apoi sa vada ei ce mai fac. Problema este ca noi avem un PIB relativ scazut, asta datorita faptului ca majoritatea judetelor aflate sub influenta PSD sunt judetele cu cel mai mic venit pe cap de locuitor din Romania. Judetele unde se fura cel mai mult
  • +4 (4 voturi)    
    nedumerire... (Marţi, 31 iulie 2012, 12:06)

    dobra_iezer1342276131019 [utilizator]

    "Aistia" de la "Financial Times" parca-s "batuti in cap" -de canicula pe care n-o au! Ca sa vezi: "Basescu ar trebui acum sa reflecteze la ce l-a facut atat de nepopular in randul concetatenilor sai" - scrie Financial Times. Adica ce sa faca? Sa "dispuna" retragerea masurilor inpopulare luate, dar care, cat de cat, au ferit Romania de situatia Greciei? Astia (de la FT) traiesc cu "capu-n nori"! E adevarat, la ei mai mult ploua....
  • +7 (7 voturi)    
    Nepopular (Marţi, 31 iulie 2012, 12:11)

    vasile-roaita [utilizator]

    Este si normal sa ajungi nepopular cind trebuie sa faci concedieri sa micsorezi salarii si pensii sa aduci bugetul in balanta, ca daca nu le-ar fi facut atunci rechinii gen Sörös s-ar fi napustit asupra leului si in citeva zile l-ar fi facut varza. Inflatie, cresterea preturilor, falimente, somaj, una alta. Romanii nu au inteles ca aceste masuri pe care le-a luat Basescu si Boc au fost inevitabile. marea majoritate a romanilor habar nu au ce este o economie de piata, inflatie bursa si alte mecanisme. Ei vor doar "sa ni se dea".
  • +3 (3 voturi)    
    Au dat cu oistea in gard (Marţi, 31 iulie 2012, 12:18)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Basescu extravagant !!!!!!!!!! Mai oameni buni, aici ati facut-o de...oaie. Cate yahturi/vile/Rolls Royce detine Domnul Basescu ? Aud... ? Luati-va de mana cu megaavocatul Sova sau retractati imediat gogomania...
  • +1 (1 vot)    
    golanii psd din Ungro-Vlahia Fură ! Fură cu toţii (Marţi, 31 iulie 2012, 12:25)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    golanii psd din Ungro-Vlahia Fură ! Fură cu toţii la votare !
  • -1 (1 vot)    
    udrea, poate? (Marţi, 31 iulie 2012, 12:38)

    gigelM [utilizator]

    stilul de viata extravagant? pai, poate se refera la Udrea? e extravagant in UE sa iti faci favorita ministru...

    iar punctul de vedere cu votantii lipsa e deja pe Euronews, am vazut-o pe dna Mungiu explicind clar ca listele nu sint actualizate. pe de alta parte, cine e de vina ca nu sint? cind vrei sa faci referendum, macar actualizezi listele...
  • -2 (2 voturi)    
    Nu mai e demult presedinte (Marţi, 31 iulie 2012, 12:40)

    ViorelSandu1319195823917 [anonim]

    Omul asta nu mai e de foarte mult timp presedinte.
    Acum a fost demis de 90% din votanti.
    Rusinos. O demisie din partea lui ar mai spala putin aparentele si l-ar ajuta sa iasa din scena nu chiar ca o canalie absoluta.
  • +2 (2 voturi)    
    OMFG (Marţi, 31 iulie 2012, 12:58)

    PeterPanzer [utilizator]

    "stilul sau de viata extravagant le provoaca resentimente alegatorilor care lupta cu austeritatea".

    Asa-i ma. Eu i-am scris domnului presedinte sa lase naibii Loganul ala si sa mearga cu trabantul, dar din pacate nu am reusit sa-l conving.
  • +5 (5 voturi)    
    SA O ZICEM PE SCURT PE AIA BUNA! (Marţi, 31 iulie 2012, 13:04)

    AculMorarului [utilizator]

    Ce l-a facut pe Basescu atat de nepopular:
    1.Recomandarile FMI, in special cele care i-au lovit pe bugetari
    2.Insisitenta UE ca puscariabili sa fie bagati insfarsit la puscarie
    3.Insistenta UDMR pe pretentia autonomiei regionale pe criterii etnice
  • +1 (1 vot)    
    extravagant (Marţi, 31 iulie 2012, 19:56)

    revo [utilizator]

    ce-or fi intelegand astia prin extravagant? Eu zic ca extravagant este copy-paste cu pretentia lui de mare copylot, cu apartamentul lui de 500 mp si bona filipineza etc.
  • +1 (1 vot)    
    procentaj real (Marţi, 31 iulie 2012, 22:31)

    visio [utilizator]

    indiferent ca este campanie electorala obisnuita sau referendum, diferentele obtinute la acest scrutin intra in normalitatea alegerilor electorale ale romanilor; la prezidentialele din 2009, basescu a castigat cu putin; acum a castigat cu mai mult; asta spun cifrele indiferent ce arata usl-stii sau analistii; basescu nu a tinut pe cineva acasa cu forta pt ca nu are posibilitatea aceasta; romanii au inteles ca numai prin absenteism pot combate frauda comisa de usl; iar realitatea referendumului confirma; ce s-ar fi intamplat daca am fi iesit la vot? voturle celor pro basescu ar fi fost anulate de "eficienta" electorala, a usl-ului, de 126% sau 115%; si nu vedem actiuni ale MAI pentru pedepsirea hotilor electorali; asta uita sa spuna cei dela FT; si mai este ceva de spus: procentul corect al celor pro-usl este de 36%; de asta sunt dispereati sa obtina puterea cu price pret si indiferent de metode; isi dau seama ca au pierdut definitiv; majoriattea votantilor au ales sa il sprijine pe basescu din simplul motiv ca alternativa este un guvern de plagiatori si lenesi; iar votantii usl trebuie sa se maturizeze; eu mi-am pierdut afacerea...la fel ca multi altii; insa plagiatorii nu imi pot rezolva problemele, si mai mult de atat nu vor renunta la putere decat prin sange; exact ca Ceausescu...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version