​VIDEO Gafa a lui Klaus Iohannis. Intrebat de ce alti profesori nu au 6 case din munca cinstita, candidatul ACL a raspuns  "Ghinion!"

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 16 octombrie 2014, 15:17 Revista Presei | Subiectele Zilei

​Candidatul Aliantei Crestin Liberale la alegerile prezidentiale, Klaus Iohannis, a facut o gafa in timpul unui interviu acordat miercuri ziarului Gandul. Intrebat de moderator cum si-a cumparat cele 6 case trecute in declaratia de avere, Iohannis a raspuns "din banii mei, facuti din munca cinstita". "Ati fost profesor", a venit raspunsul moderatorului, care a amintit de salariile mici din sistemul de invatamnt romanesc. "Oamenii aia care sunt profesori, invatatori, educatori, cred ca se intreaba, uitandu-se la dumneavoastra: domnule, eu de ce n-am reusit, de ce n-am reusit ca prin munca cinstita, ca domnul Iohannis, sa am sase case?", a insistat moderatorul. "Ghinion", a raspuns Klaus Iohannis, adaugand apoi "Ghinion pentru mine".



Dialogul Klaus Iohannis - Claudiu Pandaru (jurnalist Gandul):


- Domnule Iohannis, cate case aveti?
- Cate scrie in declaratia de avere.
- Sunt 5-6.
- Cate scrie acolo.
- Apreciati si dumneavoastra drept corect dreptul unora de a isi pune niste intrebari. Una dintre ele ar fi cum ati ajuns in posesia lor?
- Cumparandu-le.
- Cu ce bani?
- Banii mei, facuti din munca cinstita.
- Ati fost profesor.
- Da, am fost si profesor.
- Uneori, salariul de profesor abia le permite unora dintre cei ce lucreaza in invatamant in Romania sa traiasca de la o luna la alta.
- Da, este o mare problema.
- Oamenii aia care sunt profesori, invatatori, educatori, cred ca se intreaba, uitandu-se la dumneavoastra: domnule, eu de ce n-am reusit ca prin munca cinstita, ca domnul Iohannis, sa am sase case?
- Ghinion!
- Au ghinion?
- Eu am ghinion.
- Si ei ce au?
























7918 vizualizari

  • +4 (12 voturi)    
    ! (Joi, 16 octombrie 2014, 14:46)

    tudorr [utilizator]

    Sorry guys, dar acel interviu este trucat, sunt taiate bucati incat sa iasa "ce trebuie". Daca chiar va pasa, cautati pe net tot interviul si va lamuriti!
    • +8 (16 voturi)    
      !!! (Joi, 16 octombrie 2014, 15:57)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      Partea cu "ghinion" nu este trucata. A zis "ghinion" fara sa se gandeasca, dupa care la intrebarea moderatorului "ei au ghinion?" il vezi ca o pauza, probabil sunt pornite toate alarmele in cerebel, si dupa aia spune "eu am ghinion", clipind, in conditiile in care n-a clipit tot interviul. Asta a fost un moment pur de sinceritate involuntara a domnului Iohannis si ne arata ce gandeste el de fapt vizavi de toata situatia asta. "Au fost profesori si nu au facut bani? Niste fraieri". Raspunsul ulterior, "eu am ghinion", nici macar nu are sens. Asta este, omul s-a dat de gol, votati-l, ca doar nu este tot ala care statea cu pesedeii la masa in 2009 si 2012, un pucist.
      • -1 (5 voturi)    
        ei, lasa... (Joi, 16 octombrie 2014, 16:35)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

        Mai bine sa il voteze pe Ponta - ca el n-are case DELOC! :P
        • +5 (5 voturi)    
          ... (Joi, 16 octombrie 2014, 17:34)

          Tomis [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Mai bine sa voteze Macovei, ca pana acum nu a dat vreo dovada ca isi bate joc de lege si de statul de drept.
  • +5 (5 voturi)    
    AGENTIE IMOBILIARA (Joi, 16 octombrie 2014, 15:01)

    andrey23 [utilizator]

    De ce nu face o AGENTIE IMOBILIARA evaluarea caselor, apoi scazute veniturile sotiei, salariul lui de primar si vedem cati bani a castigat din "pregatire la fizica". END GAME
  • +1 (3 voturi)    
    fairness (Joi, 16 octombrie 2014, 15:15)

    gentro [utilizator]

    il acuzati tot timpul ca e prea serios , dar cand arunca o gluma in stilul lui sec, o catalogati ca gafa!
    how about fairness?
  • +1 (17 voturi)    
    Pt ca e corect si nu-i uns cu toate alifiile (Joi, 16 octombrie 2014, 15:23)

    Je__ [utilizator]

    Daca ar fi fost un Basescu sau un Antonescu, ar fi intors intrebarea cu un raspuns gen:
    De ce Victor Ponta are 7 case? Din ce venituri?
    Sau intrebati-l pe actualul prim minustru...de ce are 7 case, si profesorii in mandatul dumnealui nu si le permit?

    Asa-i ca n-ar mai fi fost breaking news, si toti ar fi bagat capul intre picioare?
  • +18 (20 voturi)    
    nu votez cu el... (Joi, 16 octombrie 2014, 15:26)

    lucyan [utilizator]

    merg cu macovei, dar totusi as intreba, cat valoreaza casele lui iohanis? dar ale lui ponta? de unde a avut bani ponta? pai ponta a acheltuit banii pe o casa numai pe bona filipineza, nu?vad ca nimeni nu-l ia la intrebari... chiar si faptul ca plateste o filipineza cu mii de euro pe luna si mai are nerusinarea sa spuna ca campania lui sa bazeaza pe unitatea romanilor....
    • +3 (3 voturi)    
      Pai... (Joi, 16 octombrie 2014, 16:15)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

      ... salariul filipinezei e asigurat pana la majoratul beizadelelor din platile celor 25 de ore pe zi "tepuite" impreuna cu amicul handy capat sova pe contracte oneroase de "consiliere" a intreprinderi de stat falimentare. "Consiliere" pentru a le ingropa definitiv, bineinteles.
  • +4 (4 voturi)    
    pilaf (Joi, 16 octombrie 2014, 15:28)

    neintelesul [utilizator]

    listele de prezidentziabili la fel ca la chinezi: "comuniste"! eu ma asteptam... din motive punctuale nici unul din cei 3 "mari" nu merita sa ajunga in scaun: toti au relatia cu justitia nerezolvata, ar trebui exclusi de catre bec pana la rezolvarea situatiilor, nu poti accede la o functie in stat atata timp cat nu esti declarat "curat".
    e de bun simt.
    • 0 (2 voturi)    
      ce e aia (Joi, 16 octombrie 2014, 20:16)

      auch [utilizator] i-a raspuns lui neintelesul

      prezumtie de nevinovatie? ce e aia "limitarea exercitarii unui drept"?
      greau cu demo9cratia si statul de drept, nu?
  • +10 (12 voturi)    
    Iohannis, da' tu de ce nu mananci salam cu soia? (Joi, 16 octombrie 2014, 15:28)

    RytMx [utilizator]

    Desi Iohannis nu va fi presedintele Romaniei, el e totusi util istoriei romanilor, demonstrand fara tagada ca principiul caprei vecinului n-are moarte la romani, chiar cu pretul suferintei personale.

    Sunt doua mari categorii de profesori: cei care pe langa lucrul din clasa mai dau meditatii particulare, si ceilalti care s-au facut profesori doar pentru locul relativ sigur de munca, orele putine de lucru si vacantele lungi.

    A insista cu intrebarea daca Iohannis a platit impozite pentru banii obtinuti dand meditatii e hilar, in conditiile in care in Romania exista zeci de primari care si-au desfasurat campanii electorale pe care le-au si castigat in perioada cat au fost urmariti de DNA/ANI/etc.

    Si cireasa de pe tort...in Romania zicala "Hotul neprins, negustor cinstit" e interpretata exact invers, si anume "Hotul prins e cinstit" (Ponta-plagiat evident) respectiv "Hotul neprins, evazionist evident" (Iohannis, acuzat ca n-ar fi platit taxe pe veniturile obtinute din meditatii particulare).
  • +10 (12 voturi)    
    In Romania si Bill Gates ar fi fost un paria... (Joi, 16 octombrie 2014, 15:32)

    RytMx [utilizator]

    ...fiindca e bogat, "ca a avut noroc", a "exploatat angajatii", a "profitat de ceilalti" samd.

    Lehamite, Romania e tara ta.
    • -1 (1 vot)    
      ... (Joi, 16 octombrie 2014, 17:01)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui RytMx

      Bill Gates si-a platit taxele.
  • -8 (8 voturi)    
    ... s-a dat ...si asta .. (Joi, 16 octombrie 2014, 15:40)

    Observatore [utilizator]

    ... in petec . Totzi o apa si-un pamint .
  • +12 (12 voturi)    
    ... (Joi, 16 octombrie 2014, 15:43)

    tirolez [utilizator]

    Sincer, un profesor de matematica bun facea destui bani la inceputul anilor 90. Si proful meu de mate din generala avea o casa si o garsoniera, a mai luat si un apartament pentru al doilea copil cand s-a nascut, "sa fie" presupun.
    La ce inflatie era in anii aia era o decizie foarte buna sa cumperi case, inca nu se formase bula imobiliara de dupa 2004.
    Ma mir ca nu-l intreaba nimeni de evaziune fiscala, a platit impozite pe meditatii? Dar e o chestie atat de naturala ca nici macar in campania electorala nu ni se pare ciudata.
    • +4 (4 voturi)    
      Neplata taxelor se prescrie repede in lumea buna (Joi, 16 octombrie 2014, 16:03)

      RytMx [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      E absurd sa intrebe cineva acum daca a platit careva taxe in anii 90, cand atunci totul era literalmente "la liber".

      Iar romanii care ii blameaza pe altii, in special pe micii intreprinzatori ca "nu platesc taxe" si "nu respecta legea" ar face bine sa-si puna intai intrebarea daca respectivele contributii fiscale sunt justificate sau nu.

      Dar...romanului majoritar tot modelul haiducesc ii este drag.
    • 0 (0 voturi)    
      exact (Joi, 16 octombrie 2014, 17:43)

      Europiu [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Am postat, inainte de a vedea mesajul tau, ceva asemanator vis-a-vis de proful meu de fizica.

      Problema evaziunii este evidenta dar ignorata de aproape toata lumea, iar problema "orelor particulare" este, din pacate, specifica mai mult mediului urban.
  • +7 (11 voturi)    
    Sasii (Joi, 16 octombrie 2014, 15:53)

    buncrestin [utilizator]

    De unde 6 case? Asta e o intrebare de om care n-a vazut un neamt la viata lui. Pana si sasii sau svabii, niste nemti un pic mai diluati, exceleaza fata de romani la capitolul harnicie si simt de economie. Pentru un sas fara copii, cu parintii si sora in germania, ajuns inspector scolar si apoi primar de succes, averea lui este absolut normala daca nu chiar mica. Chiar si in cele mai grele momente ale Romaniei, nemtii se descurcau mai bine, aveau totdeauna strictul necesar si nu faceau foamea ca romanii. De ce? Iohannis a fost inca prea indulgent. Raspunsul lui trebuia sa fie "pentru ca am muncit si am economisit, nu am cheltuit pe toate prostiile, cum faceau romanii dupa 90". Cine a cumparat atunci case, la pret de nimic, azi o duce bine. Altii cumparau guma TURBO!
    • +1 (1 vot)    
      Corect! Romanii ar vrea doar sa primeasca (Joi, 16 octombrie 2014, 16:14)

      RytMx [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      Asta e dealtfel una din problemele principale ale romanului tipic - convingerea ca cel mai bogat ARE OBLIGATIA sa il ajute pe sarac, obligatoriu dezinteresat.

      Daca cumva nu-l ajuta e egoist.

      Daca il ajuta in scopul unui profit reciproc atunci e profitor, exploatator, mai bine n-ar ajuta, samd.

      Si daca cumva totusi il ajuta fara a cere ceva in schimb, "sigur ceva nu-i in regula, sigur ascunde ceva" - dar in general data viitoare saracul cere si pretinde mai mult.

      Germania e Germania datorita nemtilor.

      Romania e Romania din cauza romanilor.
    • 0 (0 voturi)    
      da,de acord cu tine (Joi, 16 octombrie 2014, 16:35)

      Andor74 [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      sunt destui cei care au avut ceva bani pusi deoparte in '90 si au cumparat apartamentele de la stat la preturi de nimic.
      Si cu banii din chiria a 2 apartamente, pusi deoparte si necheltuiti, iti poti cumpara in 10 ani al treilea...
  • +4 (4 voturi)    
    Vulnerabilitate (Joi, 16 octombrie 2014, 16:31)

    EllySt [utilizator]

    Din pacate pentru d-l Iohannis este o problema cu explicatia ca a cumparat 6 case pe banii de la meditatii.
    Daca nu are dovezi ca a declarat la fisc venitul din meditatii este o problema de credibilitate si de legalitate. Desigur ca se poate spune ca multi profesori fac la fel, dar ceilalti nu candideaza la functia de presedinte al Romaniei.

    Daca ar fi primit bani de la parinti sau de la sora trebuia sa spuna acest lucru. Dumnealui a spus ca a cumparat casele din banii de pe meditatii.

    Este normal ca atunci cand vrei sa devii om politic trebuie sa fii pregatit sa explici ceea ce ai facut inainte.

    Din pacate, din cauza acestei probleme cei de la ACL nu mai pot vorbi mai mult despre averea mult mai mare a d-lui Ponta (cele sapte case, terenuri, conturi bancare, etc.) sau despre omisiunea din declaratiile de avere a caselor si terenurilor detinute de d-na Daciana Sarbu.
  • +1 (1 vot)    
    ! (Joi, 16 octombrie 2014, 16:48)

    tudorr [utilizator]

    Suneti obsedati de case, am cunostinta de 35 de ani care are 2 apartament si 1 casa in Iasi si e un om absolut normal! Casa si un apartament mostenite, celalat apartament cumparat din veniturile lui. Care e problema? Mai sunt si oameni care muncesc in tara asta. Era mai fain daca facea o combinatie cu socru sa taie cateva zeci de mii de hectare de padure, iar banii sa-i trimita in Elvetia? Vreti un sarantoc la putere care sa poata fi corupt cu un purcel si 1 damingeana de vin? Ponta pun pariu ca ar da niste raspunsuri halucinante la problema asta, iar a doua zi ar nega ca era el care a dat interviul :))
  • +1 (1 vot)    
    Povesti de adormit copii (Joi, 16 octombrie 2014, 17:40)

    Europiu [utilizator]

    Nu am nimic, nici pro, nici contra lui Iohannis. Vis-a-vis de Base, multi ma considera "basist" (e o insulta, cumva?).

    Cu toate acestea, nu sunt de acord cu felul zeflemitor in care s-a exprimat Base vis-a-vis de meditatiile la fizica.

    Sa ma explic: am facut liceul in Cluj, la mate-fizica, pe timpul lui Ceasca. Profesorul meu de fizica era tanar (cam de o varsta cu Iohannis) si foarte bine cotat. Cei ce-si pot aminti, fizica de a Xi-a si a XII-a era obligatorie la medicina. Meditatiile private la d-l profesor se plateau cu 125-150 lei ora. Iarasi apelez la amintiri: mai stiti ce insemnau 125 lei in 1988?

    Cred ca problema lui Klaus vine de altundeva: nu ca nu poate justifica veniturile din meditatii ci ca nu a fost impozitat pentru ele! Evazionist, cu alte cuvinte.
  • +3 (3 voturi)    
    Comunism (Joi, 16 octombrie 2014, 17:57)

    rokoz [utilizator]

    Ce atitudine de comunist are domnul moderator ... Nu stiu amanuntele financiare ale caselor lui Johanis, nu stiu daca sunt inca platite in totalitate, insa nu pot sa inteleg de ce daca omul a reusit sa investeasca in imobiliare, reusita lui trebuie sa fie urmata de toti profesorasii din Romania. Valoarea averii lui Ponta este mai mare decat a lui Johanis, insa numeni nu il intreaba pe Ponta: Sunt multi cu doctoratul ( uni chiar neplagiat ) si nu au ajuns prim-ministri si cu atata avere. La urma urmei, cele 6 case nici nu se compara cu majoritatea averilor baronilor si baronetilor PSD, PDL, PNL. Nici nu vreau sa amintesc capushele la bani statului precum Becali, Cocos samd.
    Eu prefer incetineala si spiritul de mic intreprinzator a lui Johanis, decat maimutareala si baronismele lui Ponta. Johanis a facut treaba buna in Sibiu si o sa faca treaba buna si ca presedinte al Romaniei.
  • +4 (4 voturi)    
    Case si meditatii (Joi, 16 octombrie 2014, 17:59)

    Dana Bob [anonim]

    Daca asta e " buba" lui Iohannis , eu il votez fara ezitare!
    La un moment dat , jurnalistul il intreaba pe Iohannis cat lua din meditatii ! Acesta raspunde simplu: nu imi amintesc!
    Acum , va intreb si eu cati dintre dvs va amintiti salariul din anii 90??????
    Apropo , eu am 2 case si le am din munca cinstita !


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri