Elevi pusi de profesorul de Religie sa semneze in locul parintilor solicitarea de a face ora

de R.P.     HotNews.ro
Joi, 29 ianuarie 2015, 15:21 Revista Presei | Subiectele Zilei

Religia in scoli
Foto: basilica.ro
Profesoara de Religie de la o scoala din Craiova i-a pus pe elevi sa semneze in locul parintilor solicitarea de a face ora, iar pe cei din apropierea scolii i-a trimis sa aduca de acasa cererile semnate de parinti, relateaza Gazeta de Sud. Directorul scolii a declarat pentru publicatie ca "in consiliul de administratie vom lua in calcul sanctionarea profesorului". Intre timp, profesorul Emil Moise de la Buzau de la care a pornit sesizarea de neconstitutionalitate a legii educatiei, a depus petitie la Ministerul Educatiei, prin care ii cere lamuriri ministrului Campeanu si in care sustine ca "mentinerea si punerea in aplicare in continuare a prevederilor legii educatiei declarate neconstitutionale constituie un abuz".

Publicatia Gazeta de Sud scrie ca a primit urmatoarea sesizare de la parintii unor elevi de clasa a VII-a de la Scoala nr. 24 "Sfantul Gheorghe" din Craiova: "Marti, profesoara de religie le-a solicitat copiilor sa aduca fiecare scris pe o foaie acceptul pentru ora de religie, cu semnatura parintelui. Azi (ieri - n.r.), cand cei mai multi copii nu au venit cu acest ᅡbiletᅡ semnat de parinti, li s-a solicitat de catre profesoara de religie sa completeze ei aceasta cerere, iar celor care locuiesc in cartierul Brazda lui Novac sa se deplaseze acasa si sa se intoarca cu cererile semnate, pana la ora 13.00, cat profesoara este in scoala. Copiii care nu au avut posibilitatea sa mearga acasa pentru a lua semnatura parintilor au fost pusi sa scrie si sa semneze cererile in locul parintilor".

Directorul scolii, Radu Nicolae, a declarat pentru Gazeta de Sud ca a aflat ce s-a intamplat. Acesta a afirmat ca "nu este normal sa trimiti copilul din timpul orelor de curs acasa pentru a-ti aduce un acord scris semnat de parinte, la fel cum nu este corect sa pui copilul sa scrie si sa semneze o astfel de cerere in numele parintelui. Maine (azi - n.r.) vom avea consiliu profesoral si vom dezbate aceasta problema, iar in consiliul de administratie vom lua in calcul sanctionarea profesorului care a avut astfel de initiative".

Radu Nicolae a precizat pentru publicatia citata ca, cel mai probabil, profesoara "a recurs la un astfel de gest de teama ca va ramane fara ore din toamna. Oficial insa, incadrarea se face la fel ca anul trecut, orele de religie sunt prinse in continuare in trunchiul comun. Mai este insa o problema pentru care ar trebui gasita rezolvare de pe acum. Daca din toamna parintii nu vor opta pentru ora de religie, sa vedem cum vom rezolva aceasta problema, cum vom umple catedra minima pentru profesorii de religie, in caz ca nu se vor mai aduna suficienti elevi"

Inspectorul scolar judetean, Georgica Florea-Bercea, a declarat pentru Gazeta de Sud ca le-a "cerut reprezentantilor scolii, dar si inspectorului de specialitate din cadrul inspectoratului scolar, sa discute cu profesorii de religie din unitatile de invatamant pentru a nu se mai intampla astfel de situatii. (...) In perioada 6-13 februarie, noi lucram deja la incadrarile pentru anul scolar viitor. In plus, parlamentul este cel care trebuie sa decida ce se intampla si cum va pune legea educatiei in acord cu hotararea Curtii Constitutionale. In plus, hotararea Curtii nu poate produce efecte retroactiv".

Situatia aceasta se inregistreaza dupa ce Monitorul Oficial a publicat vineri, 23 ianuarie 2015, decizia Curtii Constitutionale a Romaniei (CCR), care spune ca este neconstitutional ca elevul care nu vrea religia sa trebuiasca sa depuna solicitare pentru a se retrage de la aceasta ora.

HotNews.ro l-a contactat la inceputul saptamanii pe ministrul Educatiei, Sorin Cimpeanu, care a declarat ca "pozitia Ministerului este urmatoarea: ceea ce s-a publicat in Monitorul Oficial se aplica din septembrie 2015", si ca parintii trebuie sa depuna solicitare la scoala pentru ca elevii sa faca ora de Religie incepand cu anul scolar urmator.

Potrivit Constitutiei, dispozitiile constatate ca fiind neconstitutionale sunt suspendate timp de 45 de zile, termen in care Parlamentul trebuie sa modifice aceste articole de lege. Liliana Preoteasa, subsecretar de stat in Ministerul Educatiei, a declarat pentru HotNews.ro ca "ceea ce s-a suspendat este modalitatea de optiune, nu faptul ca Religia este in trunchiul comun, deci obligatorie. Prevederile [din legea educatiei declarate neconstitutionale - n.red.] se refera strict la modul in care elevii si parintii opteaza pentru ora de Religie, iar asta se schimba in momentul in care ei fac optiunile, adica septembrie 2015".

Emil Moise, profesorul de filosofie din Buzau care a ridicat exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor Legii educatiei ce reglementeaza inscrierea la ora de Religie, a declarat insa pentru HotNews.ro ca "pana cand Parlamentul va schimba legea, Constitutia spune ca se suspenda dispozitiile neconstitutionale. Asta inseamna ca nu mai putem preda Religia in aceste 45 de zile, pentru ca a picat cadrul legal".

In urma cu o zi, pe 28 ianuarie, Emil Moise a declarat pentru HotNews.ro ca a depus la Ministerul Educatiei o petitie, semnata de mai multe organizatiile neguvernamentale, prin care ii cere ministrului Sorin Campeanu si subsecretarului de stat Liliana Preoteasa sa spuna daca declaratiile de mai sus "sunt reale", calificand pozitia oficialilor drept "instigare la nerespectarea legii", refuz de respectare a prevederilor Constitutiei Romaniei "cu privire la aplicarea de indata a dispozitiilor Deciziei Curtii Constitutionale".

Semnatarii petitiei sustin ca "mentinerea si punerea in aplicare in continuare a prevederilor legii educatiei declarate neconstitutionale constituie un abuz sanctionat ca infractiune prin prevederile Codului penal" si anunta ca urmeaza "sa initieze procedurile legale pentru a fi respectate drepturile copiilor".

Citeste si:


Citeste mai multe despre   






















11346 vizualizari

  • +36 (42 voturi)    
    Ce-o sa zica profesoara si ortodocsii nesimtiti (Joi, 29 ianuarie 2015, 15:30)

    Alui [anonim]

    "Pai care e problema, parintii semnau oricum".
    Ca la vot cand sa baga voturi in urne pentru cei plecati din localitate sau morti dar nescosi de pe listele electorale."Care e problema, ca astia voteaza cu PSD-ul oricum?".
    Cand o sa intelegeti ca Romania e inapoiata din cauza oamenilor astora, educati asa de ortodoxie?
    • +3 (19 voturi)    
      Nu e neaparat ortodoxia (Joi, 29 ianuarie 2015, 15:52)

      Peraspera [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Ar fi bine sa pastram un ton echilibrat cand e vorba de simboluri nationale, religioase sau de traditii culturale, e mai util sa ne informam si apoi sa avem o pozitie exprimata, pentru ca din fericire traim intr-o tara europeana libera, unde putem face caricaturi cu cine vrem.

      Curtea Constitutionala a procedat foarte just, cu adevarat echitabil si echidistant, protejand tinerii romani de o influenta exagerata a mediului religios. Acesta are rolul sau in morala colectiva, dar nu ii putem permite sa domine formarea personalitatii la varste fragede, ar fi un abuz din partea oricarei biserici, nu doar a BOR.

      Dna profesoara si-a exercitat abuziv atributiile, e o incalcare a deontologiei sa manipulezi astfel elevii si sa le dai sarcini care nu sunt deloc prevazute in programa scolara. Si asta pentru ca nu stii ce sa faci cu viata ta inafara de predarea unor ore de "religie". O fi onorabil, nu e neaparat necesar si ar trebui evitat conflictul de interese.

      Iar dl ministru al Educatiei ar face bine sa se grabeasca cu punerea in aplicare (prin norme metodologice) a deciziei CCR, nu sa faca precum Parlamentul sau alti politicieni care pun frana la decizii de justitie. Mai ales ca dumnealui nu e politician, e profesor universitar si nu cred sa fie vreun mare credincios.

      Cat timp parintii sunt investiti de lege cu protectia minorilor din familie, ei sunt cei care au drept sa semneze pentru ora respectiva de religie si asta numai daca doresc o astfel de educatie pentru copiii lor, e o libertate nu o obligatie ! Nici profesorii, nici BOR sau alt cult nu se pot substitui si nu au drept sa decida pentru viitorul acestor copii, nu trebuie sa permitem indoctrinarea religioasa fara sa existe limite clar definite (de aia se fac manuale, de aia trebuie ca parintii sa fie de acord).
      • +8 (10 voturi)    
        Ba e, vezi comentariul meu de mai jos (Joi, 29 ianuarie 2015, 17:01)

        Alui [anonim] i-a raspuns lui Peraspera

        Profesoara a facut ceva "normal" din punctul ei de vedere. Pai copiii TREBUIE botezati de mici, copii TREBUIE sa urmeze orele de religie(toti, indiferent daca sunt din familii ortodoxe sau nu, CA ASA E BINE), parintii TREBUIE sa semneze cererile respective, etc, etc.
        • 0 (0 voturi)    
          de unde (Vineri, 30 ianuarie 2015, 21:43)

          Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          stii tu ce trebuie si ce nu trebuie, ce e bine si nu e bine? Daca te gandesti un pic, de fapt habar n-ai.
  • +21 (31 voturi)    
    scoala (Joi, 29 ianuarie 2015, 15:30)

    ovidiu2 [utilizator]

    Mai, ce fotografie! Înspăimântător pentru o clasă din Uniunea Europeană a anului 2014. Oare mai există aşa ceva? Poate doar în Grecia.
    • -16 (22 voturi)    
      daca-i ora de religie.... (Joi, 29 ianuarie 2015, 16:47)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu2

      ce este surprinzator.........daca era ora de clubism , ii invata sa traga pe nas.....probabil ca asta ti se parea mai potrivit.........urmeaza ora de talharit si excrocat, ca suntem in anul 2015
      • +3 (9 voturi)    
        Ora de falsificat acte e mai buna? (Joi, 29 ianuarie 2015, 17:03)

        Alui [anonim] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

        Asa scuze gasesti?
        • 0 (0 voturi)    
          Cum adica (Vineri, 30 ianuarie 2015, 21:36)

          Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          scuze? De-acu cine e crestin trebuie sa ceara scuze? Exagerezi dincolo de orice limita admisibila.
      • +4 (8 voturi)    
        atat poti si tu sa judeci (Joi, 29 ianuarie 2015, 17:24)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

        .... pesudonimul tau spune tot despre tine si cat poti. macar sa fii sanatos.
      • 0 (6 voturi)    
        Daca tu asta ai invatat la scoala... (Joi, 29 ianuarie 2015, 17:29)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

        Oricum, nu cred ca te-a obligat cineva sa inveti asa ceva.
      • +1 (7 voturi)    
        aghiasma isi face efectul? (Joi, 29 ianuarie 2015, 17:34)

        kax [utilizator] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

        Pai aghiasma isi face ceva efect, sau e frectie la picior de lemn?
  • +17 (23 voturi)    
    Asa e la ortodocsi, hotarasc altii in locul tau (Joi, 29 ianuarie 2015, 15:34)

    Alui [anonim]

    ... cand si daca te botezi, cand si daca semnezi cereri de inscriere la ora de religie, cand si daca donezi bani din taxe la catedrala "MANTUIRII NEAMULUI", si decid altii, adica popii care-ti zic ca daca donezi bani la spurcaciunea respectiva de catedrala esti mantuit automat, cand si daca esti mantuit!
    • -12 (16 voturi)    
      daca tu (Joi, 29 ianuarie 2015, 16:57)

      Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      ai alta religie decat ortodoxa, poti scrie pe alte site-uri, si nu aici, ca vad ca tare te mai chinui, si nu-ti face bine la sanatate... :-)
      • +3 (5 voturi)    
        Esti pe site-ul lui tata-tu sa hotarasti poate (Vineri, 30 ianuarie 2015, 0:20)

        Alui [anonim] i-a raspuns lui Gicu_007

        comenta aici? Ortodocsii ca tine imi provoaca scarba!
        • 0 (0 voturi)    
          pai (Vineri, 30 ianuarie 2015, 18:59)

          Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          ia niste apa cu lamaie taticu, sa mai calmezi scarba. Si ce inseamna "... sa hotarasti poate comenta aici?"? Nu stii sa scrii? Problema ta este ca esti vehement in privinta unor lucruri pe care nu le cunosti; si de ce generalizezi? Si te exprimi intr-un mod spurcat. Deci mai controleaza-te si tu. Ia si te calmeaza dupa ce citesti o stire, respira adanc, gandeste si dupa aia scrie. Poate ca si mie imi provoaca scarba ignorantii si neganditii ca tine, dar nu ma apuc sa scriu aici pe tema asta.
          Aici era vorba despre o "profesoara" care face lucruri inadmisibile. Tu te legi de ortodocsi, de toti. Asta e o mizerie, clar?
    • -11 (15 voturi)    
      nu crezi totusi (Joi, 29 ianuarie 2015, 17:57)

      Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      ca-ti dai drumu prea tare pe-aici? Mai sunt si ortodocsi pe-aici pe siteul asta.
      • +3 (5 voturi)    
        Omul are dreptul la libera exprimare. (Vineri, 30 ianuarie 2015, 0:13)

        Phil Austin [utilizator] i-a raspuns lui Gicu_007

        Ai uitat episodul din Franta? Acolo de partea cui ai fost? S-or simti ortodocsii ofensati? Hai sa facem caricaturi la adresa religiei lor.
        • -1 (1 vot)    
          libertatea asta (Vineri, 30 ianuarie 2015, 19:06)

          Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui Phil Austin

          e cam multa cateodata, judeca cum vrei afirmatia asta. In momentul in care injuri niste lucruri la care cineva tine cu adevarat, asta NU MAI ESTE LIBERTATE DE EXPRIMARE. Si daca injuri, dai drumul si asteapta-te la reactii/represalii. Deci nu ma invata tu pe mine despre libertatea de expresie.
    • -2 (4 voturi)    
      Clarificari (Vineri, 30 ianuarie 2015, 9:40)

      Acestnicknameestedejainregistrat [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      In primul rand cred ca ar trebui sa clarifici la cine te referi cand spui "ortodcsi". "Ortodox" inseamna "optiune adevarata, dreapta" si termenul se aplica credinciosilor conservatori din toate religiile. Banuiesc ca te referi la Crestinii Ortodocsi, si cel mai probabil la cei din Romania. Banuiesc doar ...

      Apoi, te asigur ca peste tot, in toate religiile, crestine, musulmane, budiste sau oricare alta este EXACT LA FEL!

      In ceea ce priveste ura ta impotriva ortiodoxiei, si ea este la fel de hotarata de altii, si are origini foarte pamantene.
      • -1 (3 voturi)    
        Toata lumea intelege la ce m-am referit (Vineri, 30 ianuarie 2015, 10:46)

        Alui [anonim] i-a raspuns lui Acestnicknameestedejainregistrat

        Am zis "ortodocsii nesimtiti", nu "nesimtitii de ortodocsi". N-am ura fata de ortodoxie, ci mai degraba dispret, pentru ca reduce omul la stadiul de animal dresat care n-are voie sa gandeasca/decida pantru el. Decizia mea de a dispretui ortodoxia e bazata pe propria mea educatie care m-a invatat sa dispretuiesc minciuna, ipocrizia si aroganta celor ca profesoara din articol.
        • +1 (1 vot)    
          Las-o (Vineri, 30 ianuarie 2015, 19:10)

          Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          jos ca macane. Dupa ce te-ai "desfasurat" pe-aici, te dai impaciuitor.
        • +1 (1 vot)    
          Si (Vineri, 30 ianuarie 2015, 19:10)

          Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          religia nu te face in nici un caz animal dresat cum crezi, ci om responsabil si bun.
        • 0 (0 voturi)    
          Ai tu (Vineri, 30 ianuarie 2015, 21:08)

          Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          educatia lu" peshte. Macar nu te mai lauda ca esti om integru, ca esti departe de asa ceva.
  • +19 (25 voturi)    
    auzi si la asta.. (Joi, 29 ianuarie 2015, 15:41)

    exilatul [utilizator]

    " Mai este insa o problema pentru care ar trebui gasita rezolvare de pe acum. Daca din toamna parintii nu vor opta pentru ora de religie, sa vedem cum vom rezolva aceasta problema, cum vom umple catedra minima pentru profesorii de religie, in caz ca nu se vor mai aduna suficienti elevi"...pai tovarasii profesori sa se mute la biserica si sa fie platiti de credinciosii practicanti...""profesori de religie""!!!!..hai si-tir!
    • +3 (7 voturi)    
      hmmm (Joi, 29 ianuarie 2015, 16:22)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      sictir! sau marsh! ?
  • +28 (30 voturi)    
    Pai ce sanctiune? (Joi, 29 ianuarie 2015, 15:43)

    LiviuX [utilizator]

    Asta e fals si uz de fals sub amenintare deci caz penal. Parchetul si Politia trebuie sa intervina.
  • +32 (34 voturi)    
    aha (Joi, 29 ianuarie 2015, 16:10)

    bogdan1477 [utilizator]

    Deci asta e prima lectie pe care o invata elevii la ora de religie, sa falsifice semnaturi. Buna invatatura, n-am ce zice.
    • +10 (14 voturi)    
      Lejer, de vara! (Joi, 29 ianuarie 2015, 16:46)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Da, dar scapi lejer daca dai o spaga la popa si apoi te spovedesti :))
  • +13 (19 voturi)    
    petrecaret (Joi, 29 ianuarie 2015, 16:27)

    silaghi florian [anonim]

    religia sa se face la biserica nu la scoala.
    am trecut de faza in care biserica impune ce sa facem.
    • +2 (8 voturi)    
      Biserica fara enoriasi nu are putere (Joi, 29 ianuarie 2015, 17:37)

      kax [utilizator] i-a raspuns lui silaghi florian

      Biserica daca ar fi singura, n-ar avea nici o putere.
      Dar crestinii romani, se aduna in spatele ei si asa prinde putere.
      Daca crestinii Romaniei sunt de acord ca statul sa vireze 100 de milioane de euro/an catre biserica, ce sa faca biserica, sa zica nu?
    • 0 (4 voturi)    
      N-ai trecut. (Vineri, 30 ianuarie 2015, 0:16)

      Phil Austin [utilizator] i-a raspuns lui silaghi florian

      Evul Mediu acum incepe.
  • +12 (16 voturi)    
    Pur si simplu (Joi, 29 ianuarie 2015, 16:34)

    batmanss [utilizator]

    imi este scarba sa comentez prostia profesoarei, da mare scarba .
  • +12 (16 voturi)    
    Mare Om! (Joi, 29 ianuarie 2015, 16:40)

    Francisc 1 [utilizator]

    eu personal lui Emil Moise i-as face statuie, profesorul care a reusit de unul singur sa schimbe pardaigma in timp ce noi ceilalti ,desi nu eram de acord ,ne framantam ca niste babe si ne temeam de gura lumii.
  • +12 (18 voturi)    
    felicitari parintilor (Joi, 29 ianuarie 2015, 16:45)

    as [anonim]

    Feicitari parintilor vigilenti care se opun manipularii si indoctrinarii copiilor nostri! Impreuna invingem prostia, supersticiile si obscurantism!
    • -2 (8 voturi)    
      cand copilul "neindoctrinat.".. (Joi, 29 ianuarie 2015, 20:05)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui as

      va aplica cateva lovituri de topor parintilor sai pt. ca nu-i vireaza bani pt. droguri,,,,,cred ca veti fi fericiti......
    • +1 (5 voturi)    
      vigilentii...... (Vineri, 30 ianuarie 2015, 0:19)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui as

      sa sune la salvare ,inca de pe acum, sa-si rezerve loc prin spitale...... ca-i vor gasii copii aia "educati" de ei si-n gaura de sarpe.
      • -3 (3 voturi)    
        Cum spuneam mai sus de scoala pe care ai facut-o (Vineri, 30 ianuarie 2015, 14:26)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

        Probabil acolo ai invatat sa-ti educi si copii la fel. Cred ca in cazul asta ar fi mai bine ca ti sa ai grija. Eu sigur nu-mi fac griji.
  • -7 (15 voturi)    
    religia in scoli (Joi, 29 ianuarie 2015, 17:17)

    ramona [anonim]

    Intoarcem invatamantul pe dos pentru ca sunt cativa care nu vor sa faca religia. Mi se pare foarte ciudat ca nu ne deranjeaza alte probleme importante, cum ar fi modul de predare in scoli, modul cum se toarna efectiv informatie in creier fara nici cel mai mic interes pentru elevi, pentru formarea lor, fara sa sa tina cont de principii elementare de pedagogie. Nu conteaza ca in epoca internetului si a xeroxului se dicteaza (in cel mai bun caz, in care se preda lectie) in loc sa se explice, sa se discute, sa se faca mici concursuri de stimulare a interesului pentru studiu. Sa se coreleze notiunile interdisciplinar. Nu ne deranjeaza vulgaritatea, ne deranjeaza religia. Asa am rezolvat toate problemele din invatamant. E firesc sa ne cunoastem istoria (inclusiv cea a localitatii in care traim) si religia proprie. Fiecare religie e tributara culturii in care traiesti, de aceea este e firesc sa o stii cel mai bine. Interzice cineva sa citesti istoria religiilor? Exista biblioteci, librarii, internet.
    • +4 (6 voturi)    
      amuzant... (Joi, 29 ianuarie 2015, 19:46)

      DNA [utilizator] i-a raspuns lui ramona

      Interzice cineva predarea religiei in biserica? Exista biserici, catedrale... chiar mai multe decat scoli si spitale.

      Apropo, modul in care se toarna efectiv informatie in creier este exact ce se intampla la orele de religie si se cheama indoctrinare. Si da, se dicteaza - TREBUIE sa faceti religie, TREBUIE sa credeti ce va turnam noi.

      Si in ultimul rand - da, ne deranjeaza vulgaritatea, doar ca aici e vorba despre predarea religiei si niste fapte comise de o profesoara de religie.
    • +1 (5 voturi)    
      E firesc sa VREI sa cunosti! (Vineri, 30 ianuarie 2015, 0:20)

      Phil Austin [utilizator] i-a raspuns lui ramona

      Nu e firesc sa ti se impuna in modul cel mai mizerabil. In rest, de acord cu tine. Sa lasam liberul arbitru sa-si spuna cuvantul. Libertatea de alegere e data de Dumnezeu.
  • -1 (5 voturi)    
    De ce nu mai lasati comentariile? (Joi, 29 ianuarie 2015, 18:36)

    Alui [anonim]

    Ati primit un telefon?
  • +3 (7 voturi)    
    Alternativa la Religie (Joi, 29 ianuarie 2015, 18:43)

    profa [anonim]

    Scoala trebuie sa ofere o alternativa pentru ora de Religie. Despre acest aspect nu se vorbeste. Ce fac elevii care nu participa la ora de Religie? Sa speram ca nu vor zace pe culoare ca acum. Ar trebui stipulat ca ora de Religie sa fie la finalul sau la inceputul orarului.
    • -1 (5 voturi)    
      Fizica cuantica (Vineri, 30 ianuarie 2015, 0:22)

      Phil Austin [utilizator] i-a raspuns lui profa

      ar fi o alternativa. Chiar si la nivel de incepator. Macar ar fi un castig de inteligenta pentru copii.
      • 0 (2 voturi)    
        habarnamistu'......... (Vineri, 30 ianuarie 2015, 20:59)

        oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui Phil Austin

        preda fizica cuantica la clasa pregatitoare ....ha...ha.....mare e gradina lui Dumnezeu.
  • +7 (11 voturi)    
    Pai DE CE? (Joi, 29 ianuarie 2015, 19:05)

    Nicu [anonim]

    De ce o dati pe dupa gard? Ceea ce a facut profa de religie e FALS si UZ DE FALS. Deci "organili" trebuie sa se autosesizeze si s-o bage la zdup unde o sa aiba timp sa mediteze daca e lucru curat sau dracesc ce a facut ea.
  • +3 (5 voturi)    
    Zeci de ani (Vineri, 30 ianuarie 2015, 5:25)

    John M. [utilizator]

    milioane de oameni si-au irosit viata la cursurile de invatamant politic obligatoriu. Asa si cu acesti copii carora li se baga pe gat o dogma in care trebuie sa creada fara ca ceva sa poata fi demonstrat vreodata. Copiii nu se gandesc la Dumnezeu sau la viata de apoi, ci isi aleg eroii din carti laice si-si stabilesc modele de urmat de acolo. N-am auzit niciodata un copil spunand ca vrea sa fie ca Sf.Petru cand creste mare, dar Superman,da.
    • 0 (0 voturi)    
      Mda (Vineri, 30 ianuarie 2015, 21:13)

      Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      Vad ca nici adultii nu se mai gandesc la lucrurile importante. Iar Superman nu exista, stiai?
  • 0 (4 voturi)    
    Nu este de mirare (Vineri, 30 ianuarie 2015, 8:16)

    CONSTANTIN [anonim]

    Nu este de mirare. La Scoala I. Creanga din Cluj Napoca, In anul scolar 2013-2014, copii clasei a 7-a C, au fost luati de la primele ore de curs (prima ora fiind matematica) si dusi la biserica pentru ritualul de marturisire (spovedanie). Intrebata diriginta clasei de aceasta activitate, a mentionat ca nu are cunostinta, si ca, intelegerea este intre profesorul de religie si profesorii care aveau predare la primele ore. Unde este directorul scolii? Unde este inspectoratul scolar? Cum este posibil ca un profesor dintr-o scoala sa desfasoare activitati cu elevii dupa bunul lui plac? A fost sceasta activitate conforma cu programa scolara?
    • 0 (4 voturi)    
      Profesorii n-au voie sa scoata copiii din scoala (Vineri, 30 ianuarie 2015, 10:50)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui CONSTANTIN

      fara acordul prealabil al parintilor. Asta s-ar putea interpreta drept rapire de persoane.Daca ai fost afectat ca parinte, fa o plangere in legatura cu asta, poti consulta un avocat deschis la minte daca vrei.
    • -1 (1 vot)    
      Asa si unde (Vineri, 30 ianuarie 2015, 21:49)

      Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui CONSTANTIN

      voiai sa-i duca? Daca ii ducea la un bar mai intelegeam si eu sa te agiti.
      • -1 (1 vot)    
        Tu chiar nu faci pe prostu! (Sâmbătă, 31 ianuarie 2015, 7:04)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui Gicu_007

        Chiar, unde vroiau parintii sa-i duca profesorii oe copiii lor, DE LA SCOALA?
  • -2 (2 voturi)    
    haha (Vineri, 30 ianuarie 2015, 15:29)

    jimmy [anonim]

    AFARAAAAA eu unul nu as fi semnat in viata vietilor mele aseamea porcarie.
  • 0 (0 voturi)    
    comentariu (Miercuri, 18 februarie 2015, 15:17)

    nae [anonim]

    Faptul că niste elevi au semnat în locul părinţilor pentru menţinerea orei de religie ,dovedeste dorinţa lor de a urma această oră.Poate părinţii nu au avut timp,poate au uitat,poate nu au fost acasă.Eu unul nu m-aş fi supărat dacă băiatul meu ar fi semnat în locul meu.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version