Geniul neurochirurgiei romanesti, Leon Danaila, isi da casa pe o carte

de Monitorul de Botosani     HotNews.ro
Marţi, 24 martie 2015, 9:14 Revista Presei | Subiectele Zilei

Leon Danaila
Foto: Monitorul de Botosani
​Geniul neurochirurgiei româneşti şi unul dintre cei mai mari neurochirurgi ai lumii, academicianul născut la Darabani, Leon Dănăilă îşi vinde apartamentul, singurul bun pe care îl deţine, pentru a face rost de banii necesari tipăririi unei cărţi de specialitate.

Asta se întâmplă în ţara în care politicienii şi apropiaţii sunt reţinuţi pentru luare de mită şi trafic de influenţă, iar „parandărătul” sau comisionul ajunge la milioane de euro, scrie Monitorul de Botosani.

Autor şi coautor a peste 40 de cărţi de specialitate, acad. prof. dr. Leon Dănăilă a plătit în urmă cu trei ani 130.000 de lei pentru publicarea celor trei volume ale tratatului „Functional neuroanatomy of the brain”. Cum sponsori nu se mai găsesc, iar posibilităţile sale financiare sunt extrem de reduse, pentru publicarea următorului tratat de neorochirurgie la care spune că ţine foarte mult va încerca să facă rost de bani într-un mod ce-i va aduce prejudicii. „Acum scriu încă o carte şi mă gândesc cum s-o plătesc. Dar am găsit o soluţie - eu am donat casa de la Darabani şi tot ce am acolo Primăriei, iar casa soţiei de la Davideşti, Argeş, am donat-o tot Primăriei. Am apartamentul în care stau ca avere şi acum m-am trezit că nu am bani cu ce să public. Am găsit pe cineva să-i vând apartamentul în care stau, cu condiţia să stau în el până când mor şi-mi dă o sumă de bani şi aşa o să pot publica o altă carte pe care o am aproape”, spune Leon Dănăilă.

Potrivit academicianului, venitul său lunar, obţinut de la Institutul Naţional de Neurologie şi Boli Neurovasculare se ridică la 2.500 de lei, lucru demonstrat şi de fluturaşul de salariu. Mai mult, profesorul consultă gratis pe oricine, de la politicieni şi oameni de afaceri, până la boschetari. Pe uşa cabinetului său este chiar lipit un afiş pe care chiar scrie că toate consultaţiile oferite de acad. prof.dr. Leon Dănăilă, de luni până vineri între orele 7.00 şi 8.00, sunt gratuite.

Ministrul Sănătăţii, Nicolae Bănicioiu, a fost contactat de reporterii „Monitorului” pentru a-şi expune punctul de vedere în această chestiune, însă consilierii săi au susţinut că oficialul a avut un program extrem de încărcat şi nu a avut timp să se documenteze.

Cititi si interviul cu Leon Dănăilă "În loc de muncă prin gloduri, am ajuns să operez 40.000 de pacienţi", publicat in Monitorul de Botosani.

N.R. Doctorul Leon Danila multumeste tuturor cititorilor care s-au oferit sa doneze bani pentru publicarea cartii sale, insa doreste sa se limiteze la resursele financiare proprii.






















88617 vizualizari

  • +11 (17 voturi)    
    halal tara (Marţi, 24 martie 2015, 9:20)

    virginia [anonim]

    orice comentariu este de prisos ...
    • +4 (6 voturi)    
      cred ca se poate rezolva si altfel... (Marţi, 24 martie 2015, 12:02)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui virginia

      nu inteleg cum de in anul 2015 anumite lucruri sunt prezentate tragic cand au o rezolvare simpla..

      inteleg frustrarea si nemultumirea la care se poate ajunge, dar avdn in vedere experienta si personalitatea domnului in cauza, nu consider ca este necesar sa isi vanda apartamentul ....

      se pot strange fonduri din donatii sau sponsorizari

      o iau ca pe o palma, ca un om care nu poate ajute pe altii mai mult, dar pot ajuta la publicarea unei carti, cu o donatie su poate ceva relatii la ediuri etc. ... ne trebuie doar putina vointa

      multa stima si respect ;)
    • +2 (2 voturi)    
      pai de ce "halal tara"!!!..poate.. (Marţi, 24 martie 2015, 15:53)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui virginia

      vrei sa spui.. .popor de c-cat....exista ceva de valoare care este apreciat in rom....nu, pt ca majoritatea este compusa din hoti, mincinosi, puturosi, escroci,...si de revolutionari..etc...asa ca....ma duc sa v-mit...
    • +3 (3 voturi)    
      domnul prof.Danaila (Marţi, 24 martie 2015, 19:31)

      dorin [anonim] i-a raspuns lui virginia

      Domnilor !!!! daca , ministru sanatatii nu are timp si interes pentru o asa EMINENTA CENUSIE A MEDICINII ROMANIESTI ,cum credeti dumneavoastra, ca este interesat de noi muritorii de rand.
    • +1 (1 vot)    
      Ai dreptate (Marţi, 24 martie 2015, 23:40)

      Alina [anonim] i-a raspuns lui virginia

      Ai dreptate Virginia, Halal tara!

      Am onoarea de a il cunoaste pe Dl Profesor, este un OM si CHIRURG exceptional!
      Cineva a facut un comentariu cum ca Dl Profesor nu mai opereaza, total eronat! La sfirsitul anului trecut Dl Profesor impreuna cu mina dreapta a dinsului (alt OM si CHIRURG exceptional) mi-au salvat mama dupa ce 2 "doctori" au trimis-o acasa sa moara!
      Dl Profesor este un om umil si modest, nu are avere pentru ca nu accepta un ban de la pacienti, chiar Dinsul mi-a spus "M-am facut doctor sa ajut si sa vindec oameni, daca vroiam sa ma imbogatesc, ma faceam bancher!"
      Dl Profesor nu o sa accepte un ban, donatie sau "cheta" cum au sugerat unii. Ce ar fi posibil sa accepte, este o oferta sa ii fie publicata cartea gratuit.
      Dl Profesor este un GENIU, este tatal neurochirurgiei vasculare, cunostiintele Dinsului de domeniu sunt de neptretuit, orice carte publicata de Dinsul o sa ajute multe generatii de chirurgi neurlogi si o sa salveze multe vieti.

      Romania este o tara in care toate parasutele sunt vedete si fac o poala de bani, multi doctori sunt excroci si nu se uita la tine daca nu bagi mina in buzunar, in acelasi timp, oameni decenti, geniile si valorile adevarate ale Romaniei sunt cei care isi vind casele pentru a continua sa faca bine omenirii!

      Halal tara!
    • 0 (0 voturi)    
      ..... (Miercuri, 25 martie 2015, 7:49)

      m.l [utilizator] i-a raspuns lui virginia

      http://ro.wikipedia.org/wiki/Leon_Dănăilă
  • +29 (31 voturi)    
    sa nu vanda!! (Marţi, 24 martie 2015, 9:23)

    m [anonim]

    Sa nu vanda. E absurd.
    Strangem bani pentru toti maidanezii si nu se poate pentru asta?

    Va rog - voi deschide un cont pentru el si cartile lui. Il trimit intr-un comentariu. Publicati?

    ma intreb confratii lui medici, care se plimba cu SUVuri, de ce nu l-or ajuta?
    Sau Primaria care a primit donatiile, de ce doamne-iarta-ma nu ii da bani????
    • +20 (20 voturi)    
      ai dreptate (Marţi, 24 martie 2015, 10:07)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui m

      mama s-a operat la dl Danaila la sectie, de curand. Dl Danaila nu mai opereaza demult pt ca este in varsta, dar a fost operata de prof dr Stefanescu. Acesta este un escroc: mi-a cerut 2000 euro spaga, i-am dat pt ca eram disperati, si operatia nu a fost stralucita.
      Hotia d-lui dr Stefanescu a fost ca ne-a cerut banii cand mama era deja internata in spital, si ne pregateam de operatie. Daca ni-i cerea din timp, nu ne mai duceam acolo, pt ca cu 2000 euro o operam si la un spital privat.
      Asa ca la Spitalul de Neurochirurgie Vasculara al d-lui Leon Danaila se ia spaga la greu. Dl profesor nu ia spaga, are si un afis pe usa cu ,,consultatii gratuite", dar in rest toti sunt manjiti: chirurgi, anestezisti, asistente, brancardieri, etc, etc,
      Primii care ar trebui sa dea bani pt dl prof Leon Danaila ar trebui sa fie chiar doctorii din institut, pt ca ei s-au imbogatit de pe urma meseriei pe care au incatat-o de la dl dr Leon Danaila.
      • +4 (8 voturi)    
        dat in judecata (Marţi, 24 martie 2015, 11:35)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui bancher

        pai ai facut sesizarea la departamentul anicoruptie?daca nu, degeaba vorbesti ca numai vorba de voi ce treceti prin momente de astea in spitale si in alte institutii, daca ai facut plangere, bravo tie si la cat mai multe persoane ce denunta astfel de cazuri si cu timpul sa se formeze lista de oameni care fac sesizari si cu timpul va trebui sa se ia masuri
        • +3 (3 voturi)    
          se cer dovezi (Marţi, 24 martie 2015, 11:51)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

          Plangerea se face inainte la politie, si ti se dau niste bani marcati, pe care se scrie MITA. Apoi se organizeaza flagrantul.
          Prof Stefanescu a mirosit situatia, nu a luat banii in mana, m-a pus sa ii pun intr-un tratat de medicina de pe raft, la pagina 100. El nu a pus mana pe bani. Chair daca intra politia, nu il aresta pe ca spunea ca eu am pus banii acolo, din proprie initiativa.
          Ce m-a frapat a fost faptul ca a avut pretentia sa ii dau euro, ca sa fie plicul mai mic. Am mai umblat si pe la casele de schimb valutar, sa schimb 9000 ron in euro.
          • +1 (1 vot)    
            @ bancher (Marţi, 24 martie 2015, 17:06)

            Vlad Tepes [anonim] i-a raspuns lui bancher

            "dl doctor" Stefanescu, daca este asa cum ziceti, are si el o casa, unde vine seara. Noi , minoritatea de popor de tarani blajini, unii cu studii altii fara dar tot onesti, avem pe langa casa: cazma, sapa, box de mana din bronz, dar nu prea le folosim.

            Din pacate 2000 de euro nu cred ca ajung la un spital privat (s-ar putea sa ma insel) doar o nastere prin cezariana costa atat, iar cu cheltuieli adiacente pe parcursul sarcinii se dubleaza minim.

            Dar cum spaga probabil au necesitat si altii (asistente, anestezisti etc) se apropie.

            La subiect, domnul doctor nu avea decat sa publice o scrisoare deschisa catre scurso.. pardon VIP-urile de la TV, marii artisti si artiste si moderatori/reducatori de inteligenta ai lui peste prajit, rapperi si tarfe si salamuri si toti. Sa vedem, cu cat sareau.
        • +2 (2 voturi)    
          mita lor! (Marţi, 24 martie 2015, 14:34)

          dan [anonim] i-a raspuns lui Adrian

          - ce le pasa, salta cate un doctor daca le cere lor spaga. pe urma n-au ce sa le faca. legea nu e buna: l-a prins cu mita da-l afara din system, nu-I mai recunoaste diploma si sa ramana fara pensie de la stat. treaba ar fi grozava pentru sistemul nostru si poate fi aplicata si la profesori, magistrati, parlamentari, functionary. chiar si parlamentarii nostrii stiu ca astfel de legi se aplica in Europa, bineinteles ca noi inca nu facem parte din Europa.
          • 0 (2 voturi)    
            eu (Marţi, 24 martie 2015, 15:22)

            eu [anonim] i-a raspuns lui dan

            Dupa 12 ani de scoala si manjit prin rahat de ceilalti doctori , renuntat la viata persoanala, viata de familie, stat zeci de ore in picoare in salile de operatie si suportat stresul si responsabilitatea unei vieti pe mana primesti 2500 de ron si asta ca medic specialist, rezidentii primesc 800 , asa zisele burse intarzie cu lunile si stai cu bisturiul in mana si te gandesti , am platit chiria si intretinerea, oare eu ce mananc deseara?

            Aruncati cu noroi in stat care nu este incapabil sa ofere salarii decente pentru cei mai scoliti bugetari, ca sa nu mai spunem de conditiile din spital.
            • +1 (1 vot)    
              Dar (Marţi, 24 martie 2015, 17:22)

              Vlad Tepes [anonim] i-a raspuns lui eu

              Dar 5000 de euro la privat pentru o nastere, pe 9 luni cu jdemii de analize care nu sunt necesare, si 500 de ron cazare ca la hotel de 5 stele in Maldive e normal?

              Statul este reflexia societatii: mizeria si setea de bani. "Statul" ca atare nu exista, tot niste bugetari scoliti mai mult sau mai putin fura banii, si rudele lor din afara sistemului.

              Si eu am cam 20 de ani de scoala (17 + cursuri tehnice ulterioare facultatii , daca pica sistemele pe care lucrez nu mai apuca sa va cheme nimeni, si nimeni in privat nu arunca mai mult de 4000 de RON pe mine aici. Dar nici 10 bani spaga nu am luat in 15 ani.

              Cunosc personal mai ales dentisti care nu ar pleca pentru nimic in lume: unde mai poti cere 300-400 RON pe un dinte, platind (daca, totul merge fara bon) 16% impozit si cu responsabilitate cam zero?

              Faceti greva, dati afara administratorii sau directorii care fura, dar nu justificati spaga. Intr-o tara unde industria e aproape la pamant si multi lucreaza la privat pe salarul minim la shaormarii cu profit vesnic zero, de unde salarii la bugetari?

              Si o alta chestie - in Vest salariile la medici nu sunt astronomice, poate la varfuri dar in general se invart la cateva mii de euro pe luna (3-4-5000). La noi nemernicii cer de la FIECARE pacient aproape un salariu
        • 0 (0 voturi)    
          ridicol (Marţi, 24 martie 2015, 21:08)

          csd [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

          cum sa dai in judecata in situatia in care se afla omul,daca mama lui era intr-o situatie grava,demersurile facute pentru operatie,trebuia sa intrerupa tot si sa se ocupe de anchete,ridicol.
    • 0 (0 voturi)    
      răspuns (Miercuri, 25 martie 2015, 16:04)

      mariuca [anonim] i-a raspuns lui m

      Nu mai amestecați problema maidanezilor,cu altele,fără legătură!Statul TREBUIA să publice GRATUIT cartea acestui medic!Sunt convinsă că aceia care n-au dat bani pentru maidanezi,nu vor da nici pentru cartea în cauză,nici pentru altceva!Gata,ați găsit vinovatul,din cauza maidanezilor nu se poate edita gratuit cartea medicului!
  • +20 (20 voturi)    
    Rusinos (Marţi, 24 martie 2015, 9:29)

    mircea samoila [anonim]

    Este rusinos. Hai sa punem de un crowdfunding. Daca asteptam de la autoritati sa fie bine in Romania, nici stranepotii nostri nu prind un trai mai bun. Exista un cont ceva al dlui dr Danaila? Sa facem totul pe donatii de la oameni.
    • -4 (6 voturi)    
      De ce? (Marţi, 24 martie 2015, 12:54)

      misha [anonim] i-a raspuns lui mircea samoila

      Sa-i dea bani primariile carora a donat 2 bunuri, de destept ce e!
      Cat de emerit trebuie sa fii ca sa nu-ti dai seama ca vei avea nevoie de bani si la batranete? Eu donez tot, ca tot nam dat bani pe ele (probabil si apartamentul e primit pe semnatura, pe timpul lui Ceasca) si apoi sa ma intretina si pe mine cineva, nu-i asa?
      • +2 (2 voturi)    
        Rusinoasa este ... (Miercuri, 25 martie 2015, 0:41)

        Nick [anonim] i-a raspuns lui misha

        Gandirea dvs. .... chiar ma deranjeaza ca am avut ocazia nefericita sa o intalnesc.

        Vorbim despre un om care:
        - nu numai ca este o eminenta in neurochirurgie ....
        - orice consultatii pe care le ofera sunt GRATIS iar dansul refuza donatii (a se vedea partea finala din articol) ...
        - de asemenea, motivele pentru care dansul a donat 2 bunuri imobile statului sunt numai ale dansului (nu cred ca este necesar ca un "non-emerit" ca dvs. sa comenteze ....fara a avea nici un mijloc de a-si proba provenienta bunurilor sale sau dorintele dansului in acest sens ....
        - in plus, de cata ingrijire credeti dvs ca va avea parte de la statul roman .... sau cati bani dati de dvs vor ajunge in ingrijirea dansului?

        Mi-e personal imi este rusine ca impart aceeasi nationalitate cu dvs. (daca o impart ... ca zilele acestea postacii dedicati actioneaza pe orice filiera care produce rezultatul dorit) ... si doi .... ar trebui sa mentionez faptul ca mi-e rusine ca faceti parte din aceeasi specie cu mine ....

        Iar avand in vedere varianta cu specia ... se intelege de ce nu puteti sa va exprimati corect in limba romana.

        Totusi, salut capacitatea dvs. de a descoperi WWW (i.e. world wide web-ul). Este un pas inainte spre evolutie ....
  • +16 (16 voturi)    
    hai (Marţi, 24 martie 2015, 9:30)

    goguleana lugojana [utilizator]

    hai sa-l ajutam pe om pentru cauza nobila.
    un cont bancar, unul de paypal si viram care cum poate 1-2 euro. hai sa ne apreciem valorile.

    p.s. ma adresez hotnews!!!
  • +7 (7 voturi)    
    Initiativa (Marţi, 24 martie 2015, 9:30)

    Soljenitin [utilizator]

    Cum poate fi contactat? Poate se strange un grup ce va dori sa ii ofere un sprijin financiar.
  • +11 (11 voturi)    
    cum? (Marţi, 24 martie 2015, 9:31)

    L2 [anonim]

    cum putem ajuta la cofinantare? il ajuta cineva sa puna proiectul pe un site de crowd-funding?
  • -3 (15 voturi)    
    asa e cu banii (Marţi, 24 martie 2015, 9:34)

    Dodo Panait [anonim]

    Poate recupereaza Satul de Drept Roman cate ceva din ce au furat alde Udrea, Cocos, Base si ceilalti si atunci vor fi bani de carti, cultura si stiinta in tara asta.
  • +13 (13 voturi)    
    Crowdfunding (Marţi, 24 martie 2015, 9:54)

    miss saloane [utilizator]

    Daca apare un cont donez si eu.
    • 0 (0 voturi)    
      Subscriu ... (Miercuri, 25 martie 2015, 0:43)

      Nick [anonim] i-a raspuns lui miss saloane

      Donez si eu .... rog hotnews sa posteze contul/conturile si informatiile de contact pentru unde putem face donatii.
  • +13 (13 voturi)    
    Nepasare totala (Marţi, 24 martie 2015, 10:05)

    Lucian [anonim]

    In atentia hotnews.ro...Tineti articolul asta pe prima pagina si printer primele articole postate pana cand cineva se va sesiza, sau se vor strange bani pentru acea carte. Vreti sa fiti folositori nu numai sa fiti postaci atunci faceti asta.
  • +9 (9 voturi)    
    Incredibil (Marţi, 24 martie 2015, 10:06)

    _CK_ [utilizator]

    Şi când te gândeşti că omul a donat 2 case (moştenite) către Primarie. Dacă vindea acum casele alea, poate că îşi publica tratatul. Cum e viaţa asta ...

    Iar acum, probabil că cel care obţine apartamentul în schimbul publicării, face şi o afacere din situaţia asta. Nu s-ar încumeta nimeni să cumpere un apartament, pe care să nu îl poata folosi ani de zile (până ar muri medicul). În mod clar, plăteşte o sumă mai mică decât valoarea apartamentului.

    Crowdfunding? Subscriu.
  • +7 (7 voturi)    
    Mediafax, ne auziti? (Marţi, 24 martie 2015, 10:14)

    Alin Ilie [anonim]

    Citeste cineva comentariile sau doar publicam articole si apoi ni se rupe?

    Luati legatura dl profesor, cereti-i un IBAN si publicati-l. Multi cred ca prefera un transfer direct dumnealui.
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Marţi, 24 martie 2015, 10:42)

      Alin Ilie [anonim] i-a raspuns lui Alin Ilie

      Hotnews pardon, obisnuinta de a-i certa pe mediafax. :)
  • +3 (5 voturi)    
    campania de crowdfunding (Marţi, 24 martie 2015, 10:29)

    MP [anonim]

    Vad ca se poate dona aici: http://www.gofundme.com/pppuzs
    • 0 (0 voturi)    
      Din pacate nu (Marţi, 24 martie 2015, 22:05)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui MP

      Pe site se precizeaza:
      "Supported countries and currencies include: United States of America ($USD), United Kingdom (£GBP), Canada ($CAD), Australia ($AUD), and some European Union countries that use the Euro as their official currency (€EUR)."
      Fara comentarii.
    • +1 (1 vot)    
      nu donati fara sa fie verificat (Marţi, 24 martie 2015, 22:26)

      Masy [anonim] i-a raspuns lui MP

      gofund me este un site unde ma pot inregistra si eu sa cer bani pentru Dl. Prof. Danaila, iar dumnealui sa nu vada banii aceia niciodata. Autoarea nu a dat niciun raspuns oficial in legatura cu modul in care donatiile ajung la domnul profesor, nu mai donati acolo pana nu este oficial, e posibil sa fie frauda.
  • +8 (8 voturi)    
    sustin (Marţi, 24 martie 2015, 10:34)

    toxx [utilizator]

    crearea unui crowdfunding. omul asta a revolutionat cunostintele despre creierul uman. taica-miu a fost operat pe creier in 1982 (acum 33 de ani) de domnul profesor, cu laser !!! O reala reusita pana in ziua de azi, a fost o operatie de exceptie. Acest om nu trebuie lasat sa se zbata in mocirla societatii romanesti.

    propun sa ne unim intrun fel si sa contactam si digi24, am observat ca ei sunt mai "responsive" la campanii de donatii in scopuri nobile.
  • +6 (6 voturi)    
    Catre Hotnews (Marţi, 24 martie 2015, 10:48)

    cititor [anonim]

    Ma alatur si eu celorlalti cititori si va indemn sa va informati astfel incat sa puneti pe site un cont paypal. As vrea sa contribui.

    Care este suma totala?

    Multumiri.
  • +6 (6 voturi)    
    /// (Marţi, 24 martie 2015, 10:51)

    Cojocaru O [anonim]

    Va scriu in calitate de mama a a carei fata de 25 ani a fost operata de domnul profesor Leon Danaila in data de 18.02.2015 de malformatie artero-venoasa cu grad ridicat de risc. Operatia a fost mare reusita. Multumim din suflet domniei sale pentru salvarea unicului copil .Dorim si noi sa ajutam la publicarea cartii. Unde putem depune bani?
  • +7 (7 voturi)    
    toata stima pentru domnul profesor (Marţi, 24 martie 2015, 10:55)

    Iulia [anonim]

    acest domn a operat-o pe mama in urma cu mai multi ani iar operatia a fost un succes maxim.
    este dureros sa vezi acum cat de putin este aspreciat asa ceva...imi pare rau pentru domnul profesor. as dori sa il ajut si eu cum pot...poate daca se face acel cont...
  • +5 (5 voturi)    
    RUSINE (Marţi, 24 martie 2015, 11:01)

    far [anonim]

    Simtiti ceva jena, politicieni neispraviti?
    Sunteti cea mai rusinoasa pagina de istorie a Romaniei, rebuturi sociale!
    Ati reusit sa distrugeti TOT...viermilor!
    Adresarea politicoasa nu va mai face nici sa va scarpinati in ceafa asa ca macar sa va enerveze cele de mai sus!...Ei as...! La ce nesimtire zace in voi...nici o sansa!
  • +2 (2 voturi)    
    interesat (Marţi, 24 martie 2015, 11:19)

    nicu copot [anonim]

    si eu vreau, hai sa ne implicam.
  • +2 (2 voturi)    
    Campanie umanitara (Marţi, 24 martie 2015, 11:25)

    Hotnews!! [anonim]

    incercati organizarea unei campanii umanitare pt dl profesor.

    - voi aveti de castigat prin promovarea campaniei si a credibilitatii
    - dl profesor nu isi vinde casa
    - noi, restul, suntem multumiti ca puteam ajuta un om care merita tot respectual si admiratia noastra
  • +2 (2 voturi)    
    vreau sa donez (Marţi, 24 martie 2015, 11:36)

    maria iancu [anonim]

    Spune-ti-ne, va rog, contul in care se pot face donatii pentru publicarea tratatului.
  • +2 (2 voturi)    
    domnul profesor (Marţi, 24 martie 2015, 12:06)

    iuliana [anonim]

    Datorita mainilor DE AUR ale DOMNULUI PROFESOR eu traiesc si am reusit sa ajung la pensie.La 30 de ani am fost operata de dumnealui ( pe 31 mai 1985) si nu imi vor ajunge cuvintele si nici anii sa ii multumesc. Sa le fie rusine politicienilor si tuturor hotilor din tara asta care ne-au adus in aceasta situatie!
  • +5 (5 voturi)    
    Profesorul (Marţi, 24 martie 2015, 12:14)

    anonimus [anonim]

    Tatal meu a fost operat si de Stefanescu si de Profesor. Dar o sa zic despre Profesor(Danaila). Un om de rara calitate, un geniu.

    Oameni buni, acest geniu a operat direct pe creier mii de pacienti, multi cu stadii grave de tumori . Acest OM a avut oferta sa profeseze in strainatate pe bani grei, dar a refuzat. O operatie gen Danaila costa 40-60 000 de euro in orice clinica din lumea civilizata. Tatal meu a intrat la operatie in 5 zile fara nici un cost.
    A dat din banii lui ca sa se puna gresie in sala de operatie, pt ca acum 15 ani era o cocioaba acolo. Se opera in conditii grele si bolnavii dormeau pe ude apucau.
    Am vazut multe la viata mea si am umblat pe multe continente. Credeam asta pana azi. Nu am mai plans de mult.

    Sotia Profesorului a murit de cancer, paradoxal. Tot la creier. De aia a si donat casa, cred

    Hai sa facem un cont, sa facem ceva

    Hotnews, ce zici?
  • -8 (8 voturi)    
    CERSITUL INTERZIS PRIN LEGE IN ROMANIA!!! (Marţi, 24 martie 2015, 12:18)

    Adrian [anonim]

    Cum ba sa nu vanda, voi sunteti tampiti, sunteti dobitoci? Poate sa fie si nepotu lu Arcu de Triumf, ca ce chestie toti ceilalti cetateni ai Romaniei sa ne vindem bunurile pentru a ne indeplini o dorinta, si astia nu, asta e stire? Si eu daca vreau ceva, renunt la altceva daca nu am bani, oricum banii pe carti se scot cam de 40 de ori si sa nu imi spui ca nu are bani, cum aparuse si acum vreo luna chirurgu lu namol ca el are pensie de 800 de lei dupa ce fusese director de spital si cersea la RTV si el avea pensie de 5300 de lei, terminati cu prostiile, dati stiri serioase, fiti jurnalisti nu lingai!!!
    • +8 (8 voturi)    
      ... (Marţi, 24 martie 2015, 12:42)

      Alin [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Esti prost. Treci in banca. Ai nota 2.

      Daca eu vreau sa-i dau bani ca sa scoata o carte ce ar aduce folos tuturor, cine esti tu sa ma opresti? Imi administrezi tu mie finantele? Jigodie. Nu vrei sa dai, nu da, nu te obliga nimeni. Daca eu vreau sa-l ajut, e treaba mea.

      Si ca sa nu crezic a te-am jignit aiurea uite argumentele:

      - arcul de Arcul de Triumf e o constructie, nu poate avea nepoti, deci metafora ta, sau de mama dracului ai vrut sa fie, e total retardata
      - banii pe carti NU se scot de 40 de ori, nu toate cartile sunt best-seller-uri
      - omul are pensie de 2500 dupa cum iti puteai da seama daca citeai articolul
      - omul nu cerseste nimic, cei de aici s-au oferit singur sa ajute dupa propriile buzunare.

      Concluzia? Esti prost! Esti un ratat ordinar care nu ar trebui sa aiba acces la internet. Imi e rusine ca mizerii ca tine ne respira noua aerul.
    • +2 (2 voturi)    
      Vai de mama ta (Marţi, 24 martie 2015, 13:00)

      Oroles [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Vai de mama ta baiete!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Haideti sa-l ajutam !!! (Marţi, 24 martie 2015, 12:30)

    Valer [anonim]

    Unde pot dona ?
  • -6 (6 voturi)    
    posibila propaganda (Marţi, 24 martie 2015, 12:33)

    maistor kokir [anonim]

    isi face moshu reclama , n-avem noi de unde stii, cate e adevarata toata povestea ...
  • +1 (1 vot)    
    donatia este cea mai buna solutie (Marţi, 24 martie 2015, 12:48)

    Medic [anonim]

    Domnule Profesor, cu siguranta veti strange banii necesari pentru tiparirea cartii. Mai exista medici care vor sa invete de la Dvs si mai exista oameni sufletisti in Romania. Voi contribui si eu cu o donatie si va voi cumpara cartea. Sanatate si putere de munca, D-le Profesor!
  • +1 (1 vot)    
    De ce emigreaza medicii. (Marţi, 24 martie 2015, 12:51)

    Valer [anonim]

    Uite asa ramane tara fara medici .... ! Rusine guvernantilor! Iau spagi de milioane si nu-s in stare sa sponsorizeze o asa lucrare!
  • +2 (2 voturi)    
    Adevarat Doctor (Marţi, 24 martie 2015, 12:57)

    Oroles [anonim]

    ACESTA ESTE UN ADEVARAT DOCTOR.
    SI IN FATA LUI SA NE DAM JOS "CACIULA" SI SA SPUNEM CU RESPECT "SARUT MANA DOMN DOCTOR SI SA ITI DEA D-ZEU ZILE MULTE SA FACI MULTE ALTE LUCRURI FRUMOASE IN VIATA"
  • +1 (1 vot)    
    Prof . Danaila (Marţi, 24 martie 2015, 13:43)

    eli [anonim]

    Traim intr-o tara de plans,in care valorile nu sunt appreciate.Daca din tot ceea ce se strange abuziv la bugetul asta care este o gaura neagra nu se poate publica un tratat , ce sa mai asteptam mai departe?
    Ceva bun? Nu se va intampla! Toti analfabetii oinvart banii cu lopata iar cei care au merite si fac ceva pentru tara asta , chiar daca nu cer mult - in acest caz c.v. unei posete- nu au de unde sa ia acesti bani. Ba mai mult acest om nici nu cere bani se gandeste cum sa-i procure de unul singur. Sa ne fie rusine! Ce sa-i ceri unuia ca Ponta , un maidanez plagiator si lui Banicioiu, un alt specimen tembel ?!
  • 0 (0 voturi)    
    mai usor cu cifrele (Marţi, 24 martie 2015, 13:56)

    Anonimus Boss [anonim]

    Doar o observatie fac :
    40000 de operatii inseamna , in 40 de ani de cariera , o medie de 4-5 operatii /zi lucratoare , de cand a iesit de pe bancile scolii .... fara pauze si fara concedii ....
    Cifrele sunt absurde : este vorba de neurochirurgie , nu de tuns la frizer . ... Atunci , ce ar trebui sa luam drept adevar ?
    • 0 (0 voturi)    
      stai prost cu matematica (Marţi, 5 aprilie 2016, 12:23)

      alt anonim [anonim] i-a raspuns lui Anonimus Boss

      faci observatii proaste. ia mai calculeaza o data. a intrat la 28 de ani neurochirurg. asta inseamna 54 de ani de activitate. deci doua operatii pezi. mai mult decat rezonabil. la fundeni Sinescu opereaza pe banda rulanta la urologie zilnic. cand esti bun esti cautat.
      asa ca inainte sa te trezesti destept stai si rumega de doua ori
  • -3 (3 voturi)    
    Unde e multa stiinta e si multa nebunie.... (Marţi, 24 martie 2015, 14:00)

    Drona [anonim]

    Am citat din Biblie...
    Omul e nitel absurd. Se plange de bani dar isi permite sa doneze case ......cui? Primariilor! Macar daca le dona unor sinistrati....facea o fapta buna. Dar asa?!
    • 0 (0 voturi)    
      Biblie?! (Marţi, 24 martie 2015, 18:31)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui Drona

      o fi varianta hazlie-ateista.
  • 0 (0 voturi)    
    Se pot scoate carti si in format digital (Marţi, 24 martie 2015, 14:03)

    totoreanf [anonim]

    Eu am donat deja, dar ar fi cazul sa va ganditi la un format digital al cartii pentru ca nu costa atat de mult si se vinde mai repede, se poate pune tratatul pe google play sau apple store la un pret rezonabil si se va vinde ca painea calda! Ganditi-va si la noile tehnologii!
  • +3 (3 voturi)    
    rugaminte (Marţi, 24 martie 2015, 14:25)

    ion [anonim]

    Banicioiu fa un gest de omenie si plateste publicarea cartii,si in fiecare an care va trai ,ministerul sanatatii sa-l sarbatoreasca.
    Aveti grija de putini oamenii de valoare pe care ii avem
    cu respect
  • 0 (0 voturi)    
    cam ciudat (Marţi, 24 martie 2015, 14:32)

    ave-ave [utilizator]

    Intr-adevar, chiar scrie ca donatiile intra in contul d-nei Lucia Maria Popa: "This person will receive your donation directly.
    All payments are final and cannot be refunded.
    Only give to people you know and trust."
    Poate o fi o persoana bine intentionata si de incredere, dar totusi...am rezerve.
    • 0 (0 voturi)    
      Totusi (Marţi, 24 martie 2015, 15:26)

      _CK_ [utilizator] i-a raspuns lui ave-ave

      Nu o sa vina doctorul sa iti dea contul IBAN. Nu o sa accepte asta. Cineva trebuia sa inceapa de undeva.

      Iar daca fata respectiva a facut primul pas, nu cred ca cine vrea sa doneze, moare pentru niste $.

      Iar daca ea nu este de incredere, exista optiunea:

      "REPORT FOR FRAUD
      You know this campaign is breaking the law."

      Si bineinteles, exista multimea de oameni care doneaza si care o pot trage la raspundere apoi.

      Site-ul respectiv este unul sigur si se fac campanii de milioane de $ acolo.

      Google "online crowdfunding"
  • +1 (1 vot)    
    Listă de subscripţie (Marţi, 24 martie 2015, 14:39)

    Diana Grigoriu [anonim]

    Stimate domnule profesor, propuneţi-le mai tinerilor dumneavoastră colegi medici să facă o chetă, să pună mână de la mână şi să plăteasca publicarea cărţii dumneavoastră din buzunarul propriu, că au de unde şi de la dumneavoastră au învăţat meserie. Dv. daţi consultaţii gratuite dar ei iau şpăgi de zeci de milioane de lei!
  • +1 (1 vot)    
    gresala (Marţi, 24 martie 2015, 14:52)

    geo71 [anonim]

    O sa ajunga ca medicul Alexandru Pesamosca sa doarma prin debarale.. mare pacat.
  • +2 (2 voturi)    
    Stima si respect (Marţi, 24 martie 2015, 14:59)

    Mihaela [anonim]

    Multumesc, domnule profesor! In urma cu 31 de ani, intr-o singura zi, l-ati operat pe tata de doua ori. Sansele de supravietuire erau minime dar, datorita dumneavoastra, tata traieste si astazi. Multumim si va dorim succes si multa sanatate!
  • -1 (1 vot)    
    no comment (Marţi, 24 martie 2015, 15:01)

    Ion [anonim]

    Pentru limbaj si jignirile gratuite aruncate unul altuia, degeaba faceti pe filantropii ! Rusine !
  • +2 (2 voturi)    
    comment (Marţi, 24 martie 2015, 15:16)

    Ion [anonim]

    Ii doresc minstrului penal al Sanatatii, un nedemn urmas al medicilor nazisti de pe vremea lui Hitler si cu aceleasi rezultate, o chemare cat mai degraba la DNA si sa ia 10-15 ani de puscarie . Sa mediteze acolo cum mor oamenii din vina lui din lipsa de medicamente ( exemplu medicamentele antivirale pentru hepatita C )
    Pe vremea lui Ceausescu, daca delapidai 100.000 lei erai condamnat la moarte . La cate morti trebuie condamnati clasa politica, guvernul si pana la cel mai marunt prefect sau consilier . O tara de hoti !
    Cine a furat si e la puscarie sa dea banii inapoi. Nu asa, sta doi-3 ani apoi iese ai are zeci de milioane de euro furati sa traiasca zece vieti de huzur.
  • +2 (2 voturi)    
    saracu caragiale (Marţi, 24 martie 2015, 16:21)

    stefan [anonim]

    traim intr-o tara de caraghiosi,la noi totul e tragi-comedie!
    vai de mamaliga noastra!
  • 0 (0 voturi)    
    toata stima (Marţi, 24 martie 2015, 16:35)

    melanj [anonim]

    chiar m-a apucat plânsul citind acest articol;
    mai vazusem o emsiune cu domnul academician prof dr Danila ;
    sunt sigura ca dansul NU va dori sa-i oferim vreun sprijin material;

    in fine...daca aveti vreo idee constructiva, subscriu ;
  • 0 (0 voturi)    
    comentariu (Marţi, 24 martie 2015, 17:23)

    Viorel [anonim]

    Cred ca asta le place romanilor,sa vada cum un geniu al medicinei romanesti ajunge sa-si vanda casa pentru as putea scrie o carte! Asta e situatia cu medicii din romania, nu sunt rasplatiti la adevarata valoare! Cat investeste un astfel de om in cariera sa!Nu mai dati exemple cu tari din Europa!Salariul unui neurochirurg in orice tara din UE civilizata sare cu mult peste 15000 de euro! Sigur in astfel de conditii daca gresesti platesti! dar nu poti sa ai pretentia sa faci performanta din 2500 lei sau sa-ti vinzi casa ca sa scoti o carte!
  • -1 (1 vot)    
    ????? (Marţi, 24 martie 2015, 17:47)

    Francisc 1 [utilizator]

    "geniul" e cam mult desi inteleg ca e un om valoros , cat despre lucrarile de la batranete.... nici unul din geniile recunoscute nu a schimbat lumea la batranete , imi pare rau.
  • 0 (2 voturi)    
    CE FRUMOS SE MINTE (Marţi, 24 martie 2015, 18:05)

    gabriel [anonim]

    O fi geniu,dar nu e om.
    Daca sunteti curiosi ?
    Cati neurochirurgi de clasa lasa in urma acest geniu?
    Ce a facut pentru scoala de neurochirurgie romanesaca?.( ma refer la ce specialisti neurochirurgi)
    Nimic, adica a facut ceva- a determinat cel putin un rezident de an 4 sa renunte la tot , sa plece pe meleaguri straine si sa ia rezidentiatul de la inceput.
    Ani pierduti doar pentru ca vroia sa invete. In chirurgie nu poti inavata privind, ci doar lucrand- insa geniului nu-i pasa de tanarul ( si nu numai de el) care perfera spitalul zi si noapte,doar sa invete. Era pasiune lui.
    In Romania nu s-a putut, afara insa DA.
    Ma mandresc -ESTE FIUL MEU.
    Mltumesc GENIULE ca mi-ai determinat copilul sa
    scape din cloaca sistemului asta.
    Acum este un specialist adevarat respectat de colegi de pacienti si de societate.
    Fara SPAGA, dar cu salariu. O garda echivalentul castigului lunaral al unui medic specialist tara asta.
    Te inleleg d-le profesor - la fel s-a purtat cu dumneavoastra si cel de la care a-ti furat meseria.
    Dumneavoastra nu trebuia sa-l copiati.
    Asa ceva se facea doar la armata.
  • 0 (0 voturi)    
    wtf?! (Marţi, 24 martie 2015, 18:05)

    boogiewoogie [utilizator]

    aproape 1000 USD si nu are sustinerea respectivului...

    multi naivi si multa prostime..

    "N.R. Doctorul Leon Danila multumeste tuturor cititorilor care s-au oferit sa doneze bani pentru publicarea cartii sale, insa doreste sa se limiteze la resursele financiare proprii."
  • 0 (0 voturi)    
    ministrul si consilierii ... (Marţi, 24 martie 2015, 18:26)

    baimarean [utilizator]

    nu au timp.....ca nu-i DOARE de durerile romanilor.
    Poate doar daca se trezesc oricare din ei cu vreo afectiune neurologica......Amin!
  • 0 (0 voturi)    
    Revoltator (Marţi, 24 martie 2015, 19:25)

    doru [anonim]

    Cum este posibil ca un ministru sa nu aiba timp pentru asa somitate in domeniul medical? Numai in tara asta se tote asa ceva cred ca daca se punea problema unui10-20% se rezolva direct cu finantarea . RUSINE LUI Banicioiu
  • +1 (1 vot)    
    S-a rezolvat (Marţi, 24 martie 2015, 20:35)

    Abra [anonim]

    UPDATE Contactat de reporterii „Adevărul“, Leon Dănăilă a precizat că este impresionat de mobilizarea generală care s-a făcut pe internet pentru el. „M-au sunat la spital peste 300 de persoane care s-au oferit să mă ajute să public cartea. Am primit chiar şi din Germania un telefon. Este impresionantă această iniţiativă de la oameni foarte amabili“, spune Leon Dănăilă. Totodată, neurochirurgul a precizat că deja problema cu editarea cărţii s-a rezolvat. Mai precis, Editura Academiei Române s-a oferit să publice, fără să ceară niciun ban, lucrarea profesorului Dănăilă. „Am primit un telefon de la Editura Academiei Române, prin domnul director D.R. Popescu, care mi-a spus că vor edita cartea. Mi-au cerut manuscrisele. Le-am spus că mai am puţin de lucru. S-a rezolvat problema“, adaugă mulţumit neurochirurgul.
  • 0 (0 voturi)    
    Apreciere ! (Marţi, 24 martie 2015, 20:47)

    stefan aurelian [anonim]

    in anul 2000 am avut un accident vascular cerebral ...16 ore am fost incostient...m-am trezit la Urgenta. Medicii de la urgenta au vrut sa ma opereze dar sotia mea s-a opus . A vrut parerea d-lui profesor Danaila . M-am internat in clinica condusa de dansul. M-a tinut sub observatie timp de doua saptamani si a dat verdictul . NU ERA NEVOIE DE OPERATIE. Hematomul s-a resorbit. Concluzia : dansul opereaza doar daca este necesar. Sa-i dea Dumnezeu sanatate multa !!!
  • +2 (2 voturi)    
    Putem sa-l ajutam noi!!!! (Marţi, 24 martie 2015, 22:21)

    Sebastian [anonim]

    Eu il pot ajuta cu paginarea si cu o parte din banii pentru tipografie. Cine se mai baga? Daca oficialitatile nu fac nimic, in schimb putem face noi!
  • +2 (2 voturi)    
    Romania lucrului bine facut (Marţi, 24 martie 2015, 22:51)

    tlz [anonim]

    NO COMENT,cei care ar trebui sa stea in fata sunt dati la o parte de cei din spate(politicienii).
  • +1 (1 vot)    
    Ce face Academia? (Marţi, 24 martie 2015, 23:13)

    vali05 [anonim]

    E membru al Academiei Romane care ar trebui sa aiba ceva fonduri din cate proprietati detine (terenuri, case, conace, etc. primite donatie si recuperate), nu sa-si vanda domnul doctor casa!
    E vorba doar de un tratat de nivel academic!

    Ce face deci Academia?
  • +1 (1 vot)    
    Astfel de situatii ma fac (Miercuri, 25 martie 2015, 0:27)

    elena [anonim]

    ...sa-mi fie rusine ca sunt romanca!
    Mass-media face circ cu tiganiadele ...in timp ce unicele si adevaratele valori ale Romaniei se zbat in saracie si neputinta, ajungand sa-si vanda caminul pentru a putea tipari acest manual de specialitate, al 41-lea din intreaga si colosala cariera a acestui mare OM si academician prof. dr. Leon Danaila!
    Mi-e rusine ca traiesc in Romania!
  • +1 (1 vot)    
    vreo editura interesata? (Miercuri, 25 martie 2015, 4:45)

    Alchimist [anonim]

    Mi se pare ciudat ca nu poate tipari cartea. Rezulta din articol ca a mai publicat multe carti si banuiesc ca nu le-a publicat pe toate din banii lui. De obicei astfel de carti sunt publicate de edituri si veniturile in mod normal acopera cheltuielile si mai ramane si un profit din care o parte revine autorului. Publicarea unei carti nu este un act care tine de bunatatea sau bunavointa unui guvern, tine de o editura. Poate se pot gasi fonduri la guvern doar in cazul cazul in care partidul la putere ciupeste ceva pentru propriul buzunar, cum a fost cu renumitul album "Eterna si fascinanta Romanie" (sau ceva de genul asta). E posibil ca editurile sa considere cartea neprofitabila, dar si in cazul acesta poate fi publicat de editura vreunei universitati.
  • 0 (0 voturi)    
    Adrian (Miercuri, 25 martie 2015, 8:39)

    Bonciu Adrian [anonim]

    I-am cerut lui Dumnezeu să fiu puternic si Dumnezeu mi-a dat greutati pe care sa le inving. I-am cerut să-mi dea înţelepciune si Dumnezeu mi-a dat o grămadă de probleme să le rezolv. I-am cerut prosperitate si Dumnezeu mi-a dat o forţă şi un creier cucedător să muncesc. I-am cerut curaj si Dumnezeu mi-a dat situaţii periculoase prin care să trec. I-am cerut răbdare si Dumnezeu m-a pus în situaţii în care eram obligat să aştept. I-am cerut iubire si Dumnezeu mi-a trimis semeni cu probleme pe care să-i ajut. I-am cerut favoruri si Dumnezeu mi-a dat oportunităţi. N-am primit nimic din ce am cerut de la Dumnezeu dar am primit tot ce aveam nevoie. Un Prof Dr Academician! Dumnea lui ma operat pe mine; si am acum noua ani. In anu 2006 in premiera mondiala. De cand sunt operat la craniu. Si aici am fost invitat la TVR.1 sa-i inmanez un trofeu un simbol din partea mea. Pentru curaj si prosperitate. De asta am ales sa traiesc demn si frumos. Am ales cea ce; e mai frumos si bun pentru mine in ziua de astazi. Realitatea e mult prea dura; atunci cand dai de greu. Visele se spulbera aproape instantaneu; pentru o viata mai modesta. Si plina de civilizatie.
  • 0 (0 voturi)    
    prof. dr. Leon DANAILA (Miercuri, 25 martie 2015, 10:48)

    Iosif PASCU [anonim]

    Sunt revoltat cind vad ca OAMENI ca domnul prof.dr.Leon DANAILA un chirurg care a salvat vietile atitor oameni ,este tratat cu indiferenta de ministrul de paie al sanatatii .Este INUMAN ca acestui reputat chirurg al medicii noastre ,romanesti sa nu i se aloce o suma infima pentru tiparirea unei carti ,strigator la cer ca acest OM deosebit din toate punctele de vedere,doctor neuro chirurg sa nu poata fi ajutat de ministerul sanatatii in conditiile in care vedem JAFURI pe toate domeniile de activitate POLITICA mai ales in sanatate,Mafia medicamentelor.Un OM ca domnul Leon DANILA nu v-a accepta niciodata o cheta din partea romanilor ,pentru ca domnia sa vede in ce stare au ajuns majoritatea romanilor ,mai ales din punct de vedere al sanatatii.RUSINE celor in pixul carora stau milioane de Euro si nu vor sa-l ajute pe OMUL care a salvat multi oameni.Astea sunt nenoricitii de POLITICENI ,ne le pasa de necazurile oamenilor si mai zic ca sunt SOCIAL DEMOCRATI .Hotii cu totii,atenti cu buzunarele lor in schimb.Sunt pensionar si sunt convins ca suma de 130.000 lei poate fi adunata de oamenii care apreciaza valoarea unui doctor nu in orice domeniu ci intr-un domeniu in care fara aplecare ,constiinta ,daruire nu se poate lucra pe creierul unui om. Sunt pensionar si ma alatur la oamenii care vor sa-l ajutam pe domnul doctor Leon DANAILA sa-si publice lucrarea.
  • 0 (0 voturi)    
    doctor Leon Danaila (Miercuri, 25 martie 2015, 11:54)

    baranci doina [anonim]

    Este o durere si o RUSINE pt cei ce ne conduc tara ca nu apreciaza si nu respecta adevaratele valori, d ul ministru al sanatatii ar trebui sa si dea demisia dupa asa atitudine DOMNULE DOCTOR VA MULTUMESC CA !
    EXISTATI
  • 0 (0 voturi)    
    Geniu .. (Miercuri, 25 martie 2015, 14:17)

    Nicu [anonim]

    Ce imi plac geniile neintelese care ajung la batranete sa traiasca cu 2500 Ron.

    Adica a donat doua case !! iar acum trebuie sa o amaneteze pe ultima ca sa poata publica o carte ?

    Omul poate e un neurochirurg de renume dar altfel pare un idiot, sa ma iertati.

    Un geniu in neuro ar fi trebuit sa conduca un spital, sa ajunga ministru, sa reuseasca in viata. Nu sa se amaneteze ca sa publice un ra*at de carte.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri