Marian Munteanu, intrebat daca Zelea Codreanu a fost un criminal: Justitia romana a spus ca nu

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 18 aprilie 2016, 8:56 Revista Presei | Subiectele Zilei

Marian Munteanu
Foto: Captura Realitatea TV
Candidatul PNL la Primaria Capitalei, Marian Munteanu, a evitat duminica seara, intr-un interviu acordat agentiei Mediafax, sa spuna daca, in opinia sa, fostul lider al Miscarii Legionare, Corneliu Zelea Codreanu, a fost un criminal, raspunzand ca "justitia romana a spus ca nu".

El a fost solicitat sa raspunda cu Da sau Nu daca  Zelea Codreanu a fost un criminal.

"Justitia romana a spus ca nu", a afirmat Marian Munteanu.

Intrebat ce crede personal, nu care a fost decizia justitiei, Munteanu a raspuns: "Nu stiu. Astept demult, de la istorici, de la justitie, sa stabileasca toate lucrurile legate ... Eu am ... cand eram acuzat ca as fi legionar, sa stiti ca atunci incepusem sa citesc si eu si am citit si eu cateva. Habar n-aveam, mai toti colegii mei, si erau foarte multi, mai ales de astia tineri, cand domnul Iliescu ne facea legionari, ei ziceau, dom'le, inseamna ca e ceva de bine, daca zice domnul Iliescu ca aia is rai, stati putin, sa vedem despre ce-i vorba, ca nu e chiar asa, lucrurile sunt complicate. Si nu am gasit foarte multe date,  informatii, sunt controverse, m-as bucura daca..."

Iata mai jos dialogul lui Marian Munteanu cu ziaristul agentiei Mediafax:

Reporter: Exista cel putin o crima dovedita in justitie.

M.M.: Care?

R: Prefectul de la Iasi, daca nu ma insel

M.M.: Pai la aia ma refer. De ce l-au achitat?

R.: Acolo au fost prezentate dovezi in timpul procesului.

M.M.: Dar l-au achitat si era o guvernare...

R: ... sub o presiune a strazii destul de mare si inclusiv in sala de judecata.

M.M.
: Deci daca eu sunt convins ca aceste lucruri pot fi analizate si orice crima trebuie sanctionata, bine, post - factum, moral. Miscarea legionara, in interiorul ei, s-au comis crime si greseli enorme, enorme, dar aceasta este un aspect. Eu in viata mea intotdeauna cand am avut de a face cu subiectul acesta, eu ma refeream la unele personalitati culturale in special, care, sigur, unele au fost mai apropiate mai mult sau mai putin, dar cele culturale in special cred eu ca trebuie sa aiba un statut oarecum aparte, pentru ca nu cred eu ca ei s-au implicat in actiuni de genul acesta. Sigur, daca se va dovedi ca au facut-o, automat lucrurile trebuie clarificate, pentru ca nu trebuie in nici un caz incurajate sau perpetuate forme de extremism de nici un fel. Noi nu avem de o societate - uitati-va ce se intampla in lume, uitati-va ce se intampla in jurul nostru.

R:
Din Orientul Mijlociu pana in Asia

M.M.
: Si pana in Paris, vedeti ce drame sunt, nu ne trebuie asa ceva, Doamne fereste.


Citeste mai multe despre   



















14240 vizualizari

  • +27 (85 voturi)    
    Ăsta e răspuns? (Luni, 18 aprilie 2016, 9:12)

    zet [utilizator]

    Așa nici Hitler nu a fost condamnat niciodată de justiție pentru lovitura de stat (puciul de la Munchen), a fost condamnat la 2 ani de închisoare pentru tulburarea ordinii publice în loc de închisoare pe viață pentru trădare.
    MM, ne crezi proști? Au fost câteva sute de martori oculari la crima lui CZC. Decizia rușinoasă a justiției este o dovadă mai puternică?
    • -26 (66 voturi)    
      Te-ai găsit (Luni, 18 aprilie 2016, 9:53)

      Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui zet

      judecător! Habar n-ai cum stau lucrurile! Se vede că te uiți la Discovery si citesti HN. Cultură de hipster...
      • +15 (31 voturi)    
        pai explica! (Luni, 18 aprilie 2016, 13:22)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

        Unde anume greseste "zet"?
        Pana una-alta, eu nu vad la tine argumente - ci doar insulte!
        • -1 (15 voturi)    
          ... (Luni, 18 aprilie 2016, 14:44)

          pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Vezi ca am explicat eu olecutica mai jos.
          Omu' n-a avut rabdarea mea.
          Citeste si vorbim dupa aia...
          • +7 (13 voturi)    
            ești amuzant :) (Luni, 18 aprilie 2016, 16:53)

            zet [utilizator] i-a raspuns lui pathfinder

            1. Întrebare răuvoitoare :))), scuze, nu știam că politicienii trebuie tratați cu întrebări binevoitoare, gen "nu-i așa că vreți să faceți numa bine?” :)).
            Ce treabă are MM cu procesul lui Zelea Codreanu? Păi răspunsul la întrebarea asta turnesol tocmai ne-a arătat că MM este legionar, ceea ce MM nu a negat niciodată dar nici nu a confirmat. A confirmat acum, nu mai pot spune susținătorii lui ne-legionari că MM nu e legionar. Cât despre susținătorii lui legionari, probabil că sunt satisfăcuți ;)
            Decizia rușinoasă a justiției se referă la crima contra prefectului, nu la ultraj. Nu ți-a ieșit fenta ;)
            Hitler - am intrat și eu pe wikipedia, spuneam din memorie, a fost condamnat la 5 ani, a făcut 8 luni în condiții de lux, ideea comentariului meu se păstrează, în loc să fie eliminat din viața publică pentru 10-20-30 de ani, caz în care ororile naziste nu ar mai fi avut loc, a fost făcut scăpat de o decizie rușinoasă a justiției.
            off topic: știi ce spune despre tine interjecția aia ”Punct.” de la sfârșitul unui comentariu? Îți las plăcerea să gugălești singur să afil :)))
            • -3 (13 voturi)    
              ... (Luni, 18 aprilie 2016, 17:27)

              pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui zet

              1. Te invarti in jurul cercului. Sa nu ametesti!
              Unde confirma MM ca e legionar?
              Poti cita?

              2. "Fenta" era ca exemplul tau are si contraexemplu.
              Pare-se ca nu te-ai prins.

              3. "Interjectia" :) 'Punct." de la sfarsit spune ca-s concis. Sau, ma rog, incerc. In schim tu o scalzi.

              4. Alea erau legile germane ale momentului. Ororile naziste puteau fi oprite in multe moduri. Chiar si dupa ascensiunea lui Hitler. Cativa chiar au incercat sa-l omoare. Din pacate nici unul n-a reusit...

              P.S. Stii ce spune despre tine faptul ca te invarti in bucle logice?
              Te las sa bing-uiest, poate descoperi...
              • +3 (11 voturi)    
                are u fo' real? (Luni, 18 aprilie 2016, 19:13)

                comentac [utilizator] i-a raspuns lui pathfinder

                cum adica unde confirma marian munteanu ca e legionar? confirma atunci cand zice ca zelea codereanu nu a fost criminal, exact cum ar spune un legionar. stii proverbul ala - arata ca o rata, macane ca o rata, inoata ca o rata, atunci e rata? asa si cu munteanu - vorbeste ca un legionar, se poarta ca un legionar, culmea, si arata ca un legionar (s-a pozat in suman specific legionar), atunci e legionar, nu stiu de ce te mai chinui sa demonstrezi contrariul, ar putea foarte simplu munteanu sa iasa si sa zica ca nu este suporter al acestei miscari. de ce nu o face? pai oare de ce?
              • +6 (10 voturi)    
                Eși în stare să combați idei? (Luni, 18 aprilie 2016, 19:44)

                zet [utilizator] i-a raspuns lui pathfinder

                Și nu persoana care le emite? spui despre mine că mă învârt, că nu m-am prins, că o scald etc. O minimă cultură a dialogului în contradictoriu este necesară, dacă vrei să nu fii ignorat. Ar fi mai interesant dacă ai fi în stare să combați conjectura (extrem de simplă) pe care o transmite acest articol: la o întrebare ingenioasă a reporterului, dacă CZC a fost criminal sau nu a fost criminal, MM a răspuns că ... justiția l-a găsit nevinovat. Deci CZC nu a fost criminal. De aici cam toată lumea a înțeles în ce ape se scaldă MM: este legionar. La toate întrebările directe dacă este sau nu legionar, MM a evitat răspunsul. De aceea articolul de față este foarte interesant.
                - bucle logice înseamnă altceva (until ... loop), probabil ai vrut să spui că am emis vreun sofism. Dacă găsești un singur sofism în comentariul meu mă declar învins și mă retrag. Dar să fie sofism, ipoteza să fie congruentă cu concluzia.
                • +4 (4 voturi)    
                  ... (Marţi, 19 aprilie 2016, 8:23)

                  pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui zet

                  1. "Păi răspunsul la întrebarea asta turnesol tocmai ne-a arătat că MM este legionar, ceea ce MM nu a negat niciodată dar nici nu a confirmat."

                  2. "A confirmat acum, nu mai pot spune susținătorii lui ne-legionari că MM nu e legionar."

                  Te citez, ca poate asa-ti dai seama cum te invarti in cerc...:
                  - MM este legionar
                  - nu a negat
                  - nu a confirmat
                  - a confirmat acum (unde?!?)

                  Si continuarea, tot citat din mareata ta opera...:
                  - vorbeste ca un legionar
                  - se poarta ca un legionar
                  - arata ca un legionar

                  Cum vorbeste, cum se poarta si cum arata un legionar???

                  Eu, daca as fi MM sau membru al echipei lui de campanie as cere HN sa-mi ofere datele tale (IP-ul de la care ai postat) pentru a te da in judecata pentru acuzatii calomnioase.

                  P.S.1 Aseara MM la B1: "Ma delimitez de tot ce inseamna legionarism."
                  Multamit?

                  P.S.2 Da' tot te-as da in judecata...
                • +3 (3 voturi)    
                  "logica" de bolsevic (Marţi, 19 aprilie 2016, 8:32)

                  Metusala [utilizator] i-a raspuns lui zet

                  inseamna ca si judecatorul a fost "legionar" Sunteti tampiti de-a binelea.
    • +6 (58 voturi)    
      ... (Luni, 18 aprilie 2016, 11:06)

      pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui zet

      1. Aia e intrebare?!?
      Ce treaba are MM cu procesul lui Zelea Codreanu?
      Intrebarea a fost rauvoitoare. Punct.

      2. "Hitler and Hess were both sentenced to five years in Festungshaft (literally fortress confinement) for treason."
      Pentru tradare.

      3. Lui CZC i-au dat zece ani de munca fortata pentru "ultraj adus unui demnitar în exercițiul funcțiunii" si l-au omorat la Tancabesti.
      10 ani!
      "Decizia rușinoasă a justiției este o dovadă mai puternică?"
      hi hi hi hi hi

      "În urma unui răspuns dat lui Nicolae Iorga, care luase poziție față de Mișcarea Legionară („ești un necinstit sufletește”), este trimis în instanță pentru ultraj adus unui demnitar în exercițiul funcțiunii[13]. Condamnat la șase luni de detenție, în luna mai 1938 este rejudecat și condamnat la zece ani de muncă forțată[13].

      În noaptea de 29 spre 30 noiembrie 1938 Codreanu este omorât (sugrumat), împreună cu alți 13 legionari (Nicadorii și Decemvirii), de jandarmii care îi transportă pe deținuți la închisoarea Jilava. Incidentul are loc în pădurea Tâncăbești, din apropierea capitalei. Motivul oficial invocat a fost încercarea de evadare, dar din mărturiile participanților reiese că asasinarea celor 14 legionari a fost executarea unui ordin dat de Carol al II-lea, fapt care face din acest asasinat o crimă de stat, fenomenul acesta fiind strîns legat în România burgheză a vremii de o tradiție înrădăcinată de brutalitate politică instituțională.[14]. Trupurile neînsuflețite au fost arse cu acid și înhumate în fortul Jilava.[8]"
      • +3 (29 voturi)    
        ete na (Luni, 18 aprilie 2016, 12:10)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui pathfinder

        " din mărturiile participanților reiese că asasinarea celor 14 legionari a fost executarea unui ordin dat de Carol al II-lea"

        unde sunt aceste marturii ? sunt curios. in ce forma sunt ? audio, video, scrise si certificata sau baliverne ?
        • +8 (16 voturi)    
          ... (Luni, 18 aprilie 2016, 13:28)

          pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          Veiga, Francisco: Istoria Gărzii de Fier 1919-1941, Mistica Ultranaționalismului, p. 257, Ediția a II-a, Humanitas, București, 1995, ISBN 9789732803929.
          • +3 (9 voturi)    
            ... (Luni, 18 aprilie 2016, 15:36)

            pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui pathfinder

            Carevasazica, cel putin pana acum, cineva nu-i de acord cu citatele din Francisco Veiga, dusman declarat al miscarii legionare.

            Nu-i de acord doar in ceea ce priveste moartea lui CZC.
            In rest este de acord, imi inchipui, cu tot ce a scris autorul.

            E un fel de bucla logica din care utilizatorul de mouse si buton minus n-are cum sa iasa.

            Ha! Ha! Ha! Ha! Ha!
            • +2 (14 voturi)    
              Nu l-am citit pe Francisco Veiga dar am citit (Luni, 18 aprilie 2016, 16:52)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui pathfinder

              Delirul lui Marin Preda si se pare ca el a avut cam aceiasi documentare, pt ca relateaza similar episodul uciderii lui Zelea Codreanu si a Nicadorilor si Decemvirilor. Deci, eu unul, te confirm. Cred ca restul s-au pozitionat intr-un fel ce li se pare rezonabil... deci nu poti sa-i convingi. Interesant este ca discutam si rasdiscutam un subiect care nu are nicio legatura cu faptul ca MM vrea sa devina Primarul Bucurestiului. Am mai spus-o, o repet : daca Munteanu o sa ajunga primar, la iarna o sa ne "incalzeasca" doar discutiile in contradictoriu cu si despre el, in timp ce caloriferele vor fi reci. Problema asta e, nu ideologia crestin-ortodoxa dacopata a lui Munteanu.
              • 0 (8 voturi)    
                ... (Luni, 18 aprilie 2016, 17:47)

                pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                "Cred ca restul s-au pozitionat intr-un fel ce li se pare rezonabil."

                In chestiuni ce orivesc istoria, eu unul ma documentez si dupa aia "ma pozitionez".

                Daca ce spui tu are un sambure de adevar inseamna ca vorbim despre indivizi care se "pozitioneaza" fara a cunoaste adevarul.
                Ceea ce-i ingrozitor de grav...

                Daca te uiti la ce-am postat pe aici cam asta incerc sa spun si eu: toata valva asta n-are nici un rost.

                Intrebarile trebuiau sa vizeze candidatura lui MM la primarie.
                Ce vrea sa faca, ce planuri are, s.a.m.d.
        • +7 (7 voturi)    
          ca sa stii (Luni, 18 aprilie 2016, 17:48)

          ramis [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          http://www.historia.ro/exclusiv_web/general/articol/dorit-rege-asasinarea-lui-corneliu-zelea-codreanu-e-pus-punct-gavril
          si
          Singura menţiune documentară care face legătura dintre acest asasinat şi regele Carol al II-lea se găseşte în însemnările zilnice ale lui Armand Călinescu, pe atunci ministru de Interne şi om de încredere al regelui (ulterior, prim ministru care va fi asasinat de legionari în toamna anului 1939). La 13 noiembrie 1939 Călinescu scria în agenda sa: „Urdăreanu: Codreanu şi Maniu. Eu nu la Maniu”.
    • +5 (27 voturi)    
      Si asta e comentariu? (Luni, 18 aprilie 2016, 11:17)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui zet

      Mai avem sa ne batem capul cu Paraipan al lui Sergiu Nicolaescu.
      Pai in loc sa ne clarificam daca MM are ceva in cap despre Primarie, ne arde stomacul daca CZC era vreun inger. Da, era un instigator la crima. Si ce are asta cu primaria, sau ce relevanta are ca regele Carol al II-lea a dat ordine directe de asasinare? A fost el judecat? Si asta sta in calea candidatilor la primarie?
      • +2 (22 voturi)    
        exact (Luni, 18 aprilie 2016, 12:26)

        vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui minus

        dezbaterea se muta in cu totul alta directie decat ar trebui.

        In loc sa vorbim despre bucuresti si probleme lui, si de ce crede el ca e potrivit pentru asta, noi vorbim de zelea codreanu cu ai lui legionari.
      • -2 (4 voturi)    
        Adica nu v-ar deranja (sa zic) sa aveti un (Luni, 18 aprilie 2016, 22:10)

        deval [utilizator] i-a raspuns lui minus

        primar care numeste crima (pentru o ideologie) eroare sau gresala ??!! Sau pe cel care a comandat crime autor al unor erori ?!
        • +2 (2 voturi)    
          multe ma deranjeaza.... (Marţi, 19 aprilie 2016, 6:25)

          minus [utilizator] i-a raspuns lui deval

          Am avut Presedinte un criminal comunist, Primar un faraon imbalsamat, un altul si medic si hot...
          De fapt ma intrebati daca ma deranjeaza sa am ca primar un om care nu are o "inalta tinuta morala" in ceea ce priveste o particica de istorie controversata si pe care nu o cunosc nici eu bine? Pana sa ma deranjeze asta, nu prea cred ca MM are vreo tangenta cu functia de primar- dar poate ma insel.
    • +6 (8 voturi)    
      gresit (Luni, 18 aprilie 2016, 13:03)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui zet

      Hitler a fost condamnat de un tribunal. sentinta a fost de 5 ani pentru inalta tradare. nu stiu cum te crede MM. decizie rusinoasa? era o curte cu juri si s-a deliberat doar 5 minute. ai auzit de procesul lui OJ Simpson?
    • +11 (17 voturi)    
      Miron Cosma, initial, tot pt tulburarea linistii (Luni, 18 aprilie 2016, 13:08)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui zet

      publice a fost sanctionat, nu pt mineriada (razboi civil, cu victime). Revenind, Munteanu "balteste" raspunsurile astea la intrebarile "grave" ce i se pun, intr-un mod de-a dreptul penibil. Si pt el si pt Bucuresti cel mai bine ar fi sa-si retraga candidatura. Presupunand ca ar castiga ( ma indoiesc tare de lucrul acesta, deoarece toti cei care candideaza la postul de primar, cei fara sanse ,spun, Ciucu, Fenechiu, candidatul PMP, etc, vor urmari castigarea unor posturi de consilieri generali, astfel incat nu vor renunta in favoarea proaspatului liberal), Munteanu, ar avea un mandat impartit intre "strambele" pe care i le-ar baga consilierii PSD (si nu numai !) si dezvinovatirile permanente pe care ar trebui sa le faca aproape zilnic, vis a vis de acuzele de ordin ideologic care i s-ar aduce de catre adversari si de catre mass media. Ar fi un mandat dezastruos
      aflat permanent si in vizorul DNA. PNL, oricum
      A RATAT TERIBIL si cu el !
    • -1 (1 vot)    
      da nici rejele Carol (Luni, 18 aprilie 2016, 20:47)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui zet

      I. G. Duca sau Gabriel Marinescu nu au fost condamnati de vreo justitie pt. crimele facute.
  • +12 (44 voturi)    
    O istorie ambigua, plina de neclaritati , chiar si (Luni, 18 aprilie 2016, 9:18)

    deval [utilizator]

    minciuni ale comunistilor care nu a fost pusa la locul ei in spiritul adevarului nu poate fi temelie pentru nimic dar poate fi teren fertil pentru demagogi, manipulatori si chiar mai rai decat acestia ! O istorie recenta deasemenea ingropata nu face cinste unui popor care se respecta !! Cine numeste niste crime "greseli" imi repugna profund si cu atat mai mult daca e vorba de cineva atat de legat de Piata Universitatii.Pare ca Munteanu recent de-criogenizat-singur se " lupta" sa-si darame statuia, nu e nevoie de delatori, de vanzari de arme sau de imaginea penibila a desemnarii de catre un pnl ambuscat (aripa tupeista a psd)....
    • +9 (11 voturi)    
      asa este ! (Luni, 18 aprilie 2016, 9:55)

      nedumeritul [utilizator] i-a raspuns lui deval

      O istorie recenta deasemenea ingropata nu face cinste unui popor care se respecta !!
  • +8 (20 voturi)    
    Exista undeva interviul nefractionat? (Luni, 18 aprilie 2016, 10:02)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Pe Mediafax sunt date vreo 3 bucatele de 1 minut! Nu imi formez o opinie dupa un "interviu" de acest fel, adica vadit manipulator! Nu imi place personajul, pentru ca s-a dus sa se pupe cu Antena3 , dar ma enerveaza teribil tentativele de minciuna!
    • +11 (15 voturi)    
      ... (Luni, 18 aprilie 2016, 11:10)

      pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Eu as vrea sa stiu cine e reporterul.
      Filtrele nu "ma lasa" sa vad filmele iar Mediafax nu spune cine e...
    • -1 (15 voturi)    
      si unde sa se duca? (Luni, 18 aprilie 2016, 12:47)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      a fost la Realitatea, la Digi. posturi la care se uita lumea doar cand se apasa gresit pe telecomanda. normal ca s-a dus si la aia cu audienta cea mai mare.
      toti stramba din nas cand aude de A3 dar cum naiba se face ca stie toata lumea ce s-a discutat la Gadea show. nu am vazut nici un interviu cu MM in direct. si ma simt bine. nici nu am nevoie sa-l vad raspunzand la intrebari tampite,dar pe care aia, de se cred ziaristi, le considera intrebari cu schepsis, intrebari incuietoare. valul de invective revarsat asupra lui MM m-a convins ca "e ceva putred in Danemarca" si exista un interes ca el sa nu ajunga cumva primar. de aceea are votul meu.
    • 0 (0 voturi)    
      Vedeti integral interviul recent din ziarul Lumina (Luni, 18 aprilie 2016, 22:06)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      al Patriarhiei.Si ala e relevant !! Mai vedeti delegatia asociatiei recente care nu stiu daca e inregostrata Romania noastra -care a fost salutata de dna Le Pen la Sinaia . Delegatia a fost formata din Florin Zamfirescu, o tanti, si Avramut stegarul ala ambuscat care se bucura agitand tricolorul si cand a fost arestat si cand a fost eliberat Nastase !
  • +9 (19 voturi)    
    Nu conteaza istoria (Luni, 18 aprilie 2016, 10:32)

    Robert M [utilizator]

    Istoria si justitia nu conteaza, adevarul este stabilit de comisii din institute speciale.
    Legile unei tari sunt subordonate institutelor si comisiilor pentru stabilirea adevarului.
  • +1 (41 voturi)    
    O realitate (Luni, 18 aprilie 2016, 10:57)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Numarul celor care au aprobat raspunsul lui MM ne arata de fapt in ce tara traim si de ce a fost propus candidat de PNL. Grav e cand un partid asa-zis liberal (de fapt, criptocomunist, caci extremele politice se atrag) incurajeaza legionarismul si extremismul pe fata si voit in scop de a atrage electorat.
    • +9 (27 voturi)    
      ... (Luni, 18 aprilie 2016, 11:11)

      pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Un partid criptocomunist care incurajeaza legionarismul?
      Mai sa fie...
      • +5 (23 voturi)    
        DA (Luni, 18 aprilie 2016, 11:44)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui pathfinder

        Nazismul și comunismul sunt ambele manifestări extremiste cu aceleași tragice urmări. Chiar și extrema dreaptă franceza simpatizeaza cu putinismul, cit despre partidul nazist, el se numea socialist.
        • 0 (18 voturi)    
          mai sa fie (Luni, 18 aprilie 2016, 12:35)

          freestyle [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

          spui ca frontul national francez simpatizeaza cu putinismul. ideologic sau doar asa, ca e Putin macho si ia cazut cu tronc lui Marine? vrei sa spui ca putinismul este o varianta de socialism? hai, lumineaza-ne! baga cu ideologiile.
        • +5 (11 voturi)    
          ... (Luni, 18 aprilie 2016, 13:32)

          pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

          Bre!
          Te-ai invartit in jurul cozii fara sa spui, de fapt, nimic.

          Eu repet intrebarea, poate ai si un raspuns la ideile fantasmagorice pe care le arunci pe aici:
          Un partid criptocomunist care incurajeaza legionarismul?!?
    • +1 (29 voturi)    
      Really (Luni, 18 aprilie 2016, 11:48)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Romaniei ii sunt aduse acuzatii false iar adevaratii eroi ai neamului sunt interzisi a fi cinstiti. Incet , incet se va va face lumina. Cu atacurile asupra lui MM s-a mers deja prea departe.
  • -6 (22 voturi)    
    Intrebarea a fost (Luni, 18 aprilie 2016, 11:09)

    banateanul. [utilizator]

    adresata lui deci el Marian Munteanu trebuia sa raspunda cu DA sau NU , si el a dat un raspuns fara inteles !
    • +2 (24 voturi)    
      ... (Luni, 18 aprilie 2016, 11:32)

      pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

      "deci el Marian Munteanu trebuia sa raspunda cu DA sau NU"

      GRESIT!
      Justitia da raspunsurile la intrebarile astea.
      • +3 (15 voturi)    
        reporter slab! (Luni, 18 aprilie 2016, 13:28)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui pathfinder

        Intrebarea corecta era: "in opinia Dvs. CZC a fost sau nu a fost un criminal?"
        De fapt, o intrebare si mai buna ar fi fost: "in opinia Dvs., miscarea legionara a fost buna sau rea?"
        • 0 (14 voturi)    
          ... (Luni, 18 aprilie 2016, 15:11)

          pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Da, reporterul a fost foarte slab si rau intentionat.

          Daca punea intrebarile tale era doar rau intentionat.

          Pentru ca intrebarile respective n-au nici o legatura cu planurile lui MM pentru primaria capitalei.

          Acu'-ntelesasi?
          • 0 (8 voturi)    
            ba... cam au! (Luni, 18 aprilie 2016, 16:06)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui pathfinder

            Nu cred ca bucurestenii isi doresc ca jumatate din banii lor sa se duca pe constructia de biserici sau ca UNII dintre bucuresteni sa nu se poata manifesta cum vor (in limitele legii!!) pentru ca nu-i place "capitanului"! >:
            • +4 (8 voturi)    
              ... (Luni, 18 aprilie 2016, 16:45)

              pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

              Acuma ai dat-o pe credinte. :)
              Indiferent de ce crezi sau nu crezi tu, MM are dreptul sa candideze.
              Daca si iese primar, asta-i alta discutie...

              Pana una-alta vad o gramada de din aia corecti politic care se iau de MM.
              Desi asta nu prea-i corect politic... :)
              De fapt nu-i corect deloc...
      • 0 (2 voturi)    
        te intreb ,ai citit articolul ? (Marţi, 19 aprilie 2016, 8:11)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui pathfinder

        la inceput se scrie asa ! El a fost solicitat sa raspunda cu DA sau NU ,daca Z. C. a fost criminal sau nu !
        • +1 (1 vot)    
          ... (Marţi, 19 aprilie 2016, 12:19)

          pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

          Si ti-am raspuns:
          GRESIT!
          Justitia da raspunsurile la intrebarile astea.

          Nu Marian Munteanu.
          Nu eu.
          Nu tu.
          Ce nu pricepi?
  • +8 (26 voturi)    
    Simplificam istoria (Luni, 18 aprilie 2016, 11:16)

    MPopa [utilizator]

    Incep prin a spune ca nu am nici o simpatie pentru Marian Munteanu. Nici antipatie. Omul imi este indiferent.
    Problema miscarii legionare este ca istoria ei a fost scrisa de comunisti. Legionar egal criminal. Ca au fost crime si nu putine este incontestabil (a se vedea si Jurnalul lui Mihail Sebastian, document din epoca).
    Totusi, din ce stiu, Codreanu nu s-a facut vinovat decat de crima de la Iasi. A fost judecat si achitat pe motiv de legitima aparare, e drept ca in urma unei mari presiuni populare. Poate ar trebui stiut ca impreuna cu alti initiatori ai miscarii Codreanu fusese batut crunt in sediul Prefecturii de politie din Iasi.
    In sumar: o multime de stangisti tineri si batrani sunt fericiti sa arunce anatema "legionarismului". Cum ramane cu crimele comunismului, de la ale carui teorii se revendica acesti tineri stangisti? De ce a fi legionar e o crima si a fi comunist o optiune legitima? As vrea sa imi explice si mie cineva lucrurile astea, Pana atunci nu dau doi bani pe incercarea de a inchide gura cuiva lipindu-i etichete pe frunte. Sa vedem ce zice MM ca vrea sa faca, ce va face efectiv si apoi o sa-mi fac o parere.
    • -1 (15 voturi)    
      „Dezbaterea” istoriei (Luni, 18 aprilie 2016, 13:20)

      Barosanu_nr1 [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      Dar de ce nu vă întâlniți voi legionarii cu marxiștii pe un maidan pe undeva ca să rezolvați problemele astea istorice (sper neviolent, dar na, nu am așteptări)?

      De ce trebuie ca mereu să fie prinși la mijloc oamenii normali care doar vor să-și trăiască viețile în liniște?
      • +3 (11 voturi)    
        Sa ne talmacim stimabile ... (Luni, 18 aprilie 2016, 13:46)

        MPopa [utilizator] i-a raspuns lui Barosanu_nr1

        Domnule Barosanu_nr1, in primul rand ca nu sunt legionar. In al doilea rand nu toti stangistii sunt marxisti, exista nuante. Unele demne de luat in considerare. In al treilea rand daca prin "a va trai viata in liniste" intelegeti sa mergeti unde vi se spune, sa mancati ce vi se da si sa ganditi ce trebuie aveti oricand varianta emigrarii in Federatia Rusa. In Romania avem inca libertate, dezbatem daca nu idei macar evenimente si daca nu va place nu va oblliga nimeni sa cititi.
        • +1 (3 voturi)    
          Păi (Luni, 18 aprilie 2016, 20:01)

          Barosanu_nr1 [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

          Orice discuție sterilă din start din momentul în care se recurge la manipulări colectiviste precum „noi vs. ei”...

          (citez - „o multime de stangisti tineri si batrani sunt fericiti sa arunce anatema <legionarismului>”, „Cum ramane cu crimele comunismului, de la ale carui teorii se revendica acesti tineri stangisti? De ce a fi legionar e o crima si a fi comunist o optiune legitima?”)

          ... în condițiile în care oamenii (repet, normali) au înțeles de muuultă vreme ce sunt atât legionarii, cât și comuniștii (sper că acest termen îl veți accepta*) și NU MAI AU CE SĂ DISCUTE în privința lor. Discuțiile purtate cu scopul relegitimării vreuneia dintre mișcările menționate servesc exclusiv scopului reînvierii unui trecut josnic (și crunt, si trist) la care majoritatea societății nu mai vrea să se coboare.

          * Noțiuni precum „stângiști” și „dreptaci” sunt irelevante în discuția prezentă. Refuz, ca votant de centru-dreapta (aproximativ doctrina moderată a PPE) să fiu pus în aceeași oală cu simpatizanți ai unor pseudo-naziști autohtoni. Liberalismul și creștin-democrația NU POT FI CONFISCATE de ei!
    • +4 (6 voturi)    
      Comentariul tau (Luni, 18 aprilie 2016, 15:53)

      Jordan [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      poate fi rescris pentru orice psihopat din lumea asta. Asa nici Hitler nu cred c-a omorat pe cineva personal, sau poate pe vreo 2-3, Ceausescu la fel, Ilici nu-l vad dand cu lopata in cap cuiva etc etc. Toti sunt insa conducatorii unor animale, criminali etc. Ah, si ar fi culmea ca istoria legionarilor s-o scrie ei - asa si nazistii aveau justificari pentru ce faceau...
  • 0 (40 voturi)    
    Raspunsul era simplu: DA (Luni, 18 aprilie 2016, 11:31)

    andipetre [utilizator]

    Corneliu Zelea Codreanu, pe numele sau real Corneliu Zieliński, a fost un criminal odios si un impostor. Oameni buni, a fost seful Garzii de fier, una din putinele (daca nu singura) organizatii paramilitare naziste din Romania, de o cruzime fara precedent si care, ca toate miscarile de extrema dreapta din lume a fost o rusine pentru tara in care a activat!

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Corneliu_Zelea_Codreanu

    Si a fost si condamnat pentru crima, lucru incontestabil. Faptul ca oportunistul Munteanu habar nu are de lucrul asta arata numai cat de disperata si aberanta e clasa politica in zilele astea!

    Mie imi pare rau de PNL-istii normali din partid, care sunt multi si probabil acum sunt furiosi, au ajuns sa fie condusi de incompetenti de cea mai joasa speta.
    • +4 (18 voturi)    
      Cine l-a condamnat pentru crimă? (Luni, 18 aprilie 2016, 11:46)

      Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Petre Roman sau Brucan?
    • +6 (22 voturi)    
      Surse (Luni, 18 aprilie 2016, 12:11)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Sa nu-ti para rau..comunistii au avut criminali si mai odiosi ce au pornot ostilitatile. Cat despre legionari istoricii si justitia ar trebui sa repare imaginea distrusa tocmai de aceeasi comunisti
      • +3 (3 voturi)    
        Oameni buni, o crima nu o justifica pe alta ! (Luni, 18 aprilie 2016, 17:00)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        Trebuie condamnate toate, trebuie pedepsite toate, trebuie luptat imptriva tuturor crimelor ! Opriti-va !
    • +6 (18 voturi)    
      Care crima? (Luni, 18 aprilie 2016, 12:29)

      MPopa [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      "Si a fost si condamnat pentru crima, lucru incontestabil." Pentru care crima a fost condamnat Codreanu? Sunteti sigur de adevarul a ceea ce declarati ca fiind "incontestabil"?
      Nu am nici o simpatie pentru extrema dreapta, mai ales combinata cu misticism religios, dar sa nu falsificam faptele. Realitatea a fost indeajuns de trista, sute de oameni au fost executati sumar si multi altii au fost lasati sa moara de frig, foame si sete in timpul deportarilor spre Transnistria. Daca e sa invatam ceva din istorie atunci ar fi bine sa stim despre ce vorbim.
      • +6 (10 voturi)    
        ??? (Luni, 18 aprilie 2016, 13:35)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

        pai ce au deportarile (in Transnistria??) cu Zelea Codreanu?? :O
        • -2 (12 voturi)    
          Vai de capul meu (Luni, 18 aprilie 2016, 14:20)

          MPopa [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Cum adica "ce au deportarile cu Zelea Codreanu"? Deportarile au fost organizate de guvernul national-legionar condus initial de Garda de Fier impreuna cu Antonescu. E adevarat ca la vremea respectiva Codreanu era deja mort dar aici discutam despre responsabilitatile miscarii legionare in general si ale lui Codreanu in particular. Codreanu a militat pentru "curatarea" societatii de evrei, in caz ca nu stiati. Dar nu a fost "condamnat pentru crima" asa cum eronat se afirma mai sus.
          • 0 (2 voturi)    
            Imi pare rau, (Luni, 18 aprilie 2016, 22:01)

            Burebista 12 [anonim] i-a raspuns lui MPopa

            legionarii nu mai erau membri in guvern dupa rebeliunea legionara din ianuarie 41! Ba din contra, erau vanati peste tot in tara.
            Deportarile din Transnistria au fost organizate de guvernul militar al lui Antonescu, dupa anexarea Transnistriei la Romania, in toamna lui 1941. Asa ca...
    • 0 (2 voturi)    
      Asa o fi, dar (Luni, 18 aprilie 2016, 21:55)

      Burebista 12 [anonim] i-a raspuns lui andipetre

      atunci ce spui de Mircea Eliade, Eugen Ionesco, Nae Ionescu, toti sunt extremisti, nu? Dar toti au fost membri ai Legiunii, asa ca etichetele, mai ales cele de la Wiki, ar trebui filtrate de fiecare si mai ales scoase din tiparele propagandei comuniste sau sioniste.
      Iar despre MM, cred ca in primul rand ar trebui sa conteze ce vrea sa faca ptr. Bucuresti si nu interpretarea istoriei, ca doar nu candideaza ca Secretar general al PCR sau ''Conducator'' al Tarii!
      Parerea mea!
  • +5 (15 voturi)    
    Verdictul justitiei atunci ! sau cum vedem noi azi (Luni, 18 aprilie 2016, 12:08)

    andreesanu [utilizator]

    Zelea Codreanu l-a impuscat pe prefectul politiei Iasi
    Manciu pe scarile tribunalului.
    Ceea ce a hotarit justitia la acea vreme este scris in documente si se considera un fapt judecat !!! asa- i legea,dar crima ramane crima chiar daca este facuta in
    legitima aparare.
    Cine dezgroapa mortii ???, in ce scop ???,exista azi in Romania o miscare neofascista ??? ,NU CRED CA EXISTA ,iar incoltirea lui Munteanu cu chestii despre miscarea legionara sunt speculatiile celor care vor sa-l elimine din cursa pina la alegeri.
    Munteanu se poate elimina singur ,a mai abandonat odata scrutinul ,el nu are experienta in :organizare ,
    in administratie publica; iar Bucurestiul de 26 de ani e condus de neica nimeni ,de pafaristi de indivizi pusi pe capatuiala ,ca majoritatea celor care fac politica azi si de 26 de ani.
    • +5 (7 voturi)    
      nu exista o astfel de miscare - dar... (Luni, 18 aprilie 2016, 13:37)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui andreesanu

      ... se incearca din rasputeri dezvoltarea uneia! >:

      Oricum: faptul ca Bucurestiul a fost condus 26 ani de niste pafaristi nu justifica alti 4 ani de conducere de alti pafaristi
      • 0 (0 voturi)    
        Codruto stii cine incearca si nu poate ??? (Marţi, 19 aprilie 2016, 9:11)

        andreesanu [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        In Romania nu-s partide !!,sunt niste gasti ce se scuipa sau se impaca pentru ciolan .
        De manipulari nu ducem lipsa ba chiar avem din belsug.
        Incompetenti, pafaristi,iresponsabili si nesimtiti sunt pe toate drumurile in cautare de fraieri carora sa le traga tepe . Campania de pacaleli a inceput ,iar hienele incep sa-si arate coltii !!!.
        Eu nu justific nici pafaristii nici nesimtitii ,nici iresponsabilii ,pe mine ma surprinde prostia romanilor care inca voteaza orce derbedeu,orce lichea,orce fufa.
  • +8 (12 voturi)    
    ! (Luni, 18 aprilie 2016, 12:21)

    Kpriciu [utilizator]

    Țara va trebui curățată de politicienii-hoti care au DISTRUS-O!!!
    Justiția se descurca tot mai greu!
    • +4 (4 voturi)    
      si cum (Luni, 18 aprilie 2016, 14:31)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Kpriciu

      propuneti sa o curatam, in lipsa justitiei care "se descurca tot mai greu"?
  • +1 (9 voturi)    
    fascinant (Luni, 18 aprilie 2016, 12:52)

    rrat [utilizator]

    noi vrem un primar sa puna bucurestiul pe picioare si astia vorbesc de legionari!!! ori e complot ori ce e????
    imi vine sa injur....
  • +2 (10 voturi)    
    Fum in ochi (Luni, 18 aprilie 2016, 13:15)

    midufi [utilizator]

    sau altfel spus, deturnarea discutiei sore zone neclare...
    Simplu:
    - Este Marian Munteanu un bun gospodar?
    - A furat ceva? E corupt? Caci atunci nu-l pui sa fie primar...
    Restul sunt doar perdele de fum...
    Se pare ca p$d si altii de aceeasi factura sunt speriati rau, n-au argumente, si atunci reinvie mortii de acum trei sferturi de secol...
    Dupa atata prosteala cu legionarii, mie MM aproape ca mi-a devenit simpatic.
    Sa fim bine intelesi, eu nu spun vorbesc despre legionari, eu vorbesc de un posibil primar...
    Ce are s*la cu primaria???
    • -2 (4 voturi)    
      Serios? (Luni, 18 aprilie 2016, 16:00)

      Jordan [utilizator] i-a raspuns lui midufi

      Pai asa mergem inainte cu bunu gospodar Vanghelie, cu Mazare, cu toti astia care ar fi votati de oameni in considerarea calitatilor lor de gospodari. Sa nu uitam ca Sova a fost trimis la reeducare cand a fost oarescum echivoc re soarta evreilor din Romania in acea perioada.
  • +8 (12 voturi)    
    SUNTETI (SUNT) MANIPULAT(I) "LA GREU" ! (Luni, 18 aprilie 2016, 13:37)

    Susufler0 [utilizator]

    Nu suntem in precampanie electorala pt alegeri parlamentare, sau prezidentiale. Ne pregatim sa alegem viitorul Primar General al capitalei nu al comunei Frasinestii din Stejari care are nevoie sa-i fie zugravite scoala si dispensarul. Daca Marian Munteanu ar fi ditamai nationalistul ortodoxist, protocronist si geto-daco-pac, care pana sa ceara votul pt Bucuresti, a scos din ruina sau din mocirla comuna Frasinestii din Stejari ar trebui sa fie votat pt ca nu conteaza orientarea ideologica , filosofia individului puse in cumpana cu abilitatile sale de bun gospodar, de edil, de om avand vocatia comunitatii si a binelui facut pt comunitate. Ar trebui votat impotriva lui Firea , pt ca ea candideaza si nu barbatu-sau ; ar trebui votat impotriva lui Nicusor Dan, care a dovedit cateva abilitati, dar nici pe departe cate se cer pt un bun primar. Atata timp insa cat Munteanu aduce in sprijinul sau doar ideologia si apartenenta foarte proaspata la PNL, in rest nimic, mi se pare evident ca nu are ce cauta in postul de primar . Eu il astept in Parlament, unde ideologia, apartenenta la un curent filosofico-politic, poate insemna ceva . Nu in fruntea unei Primarii care trebuie sa aiba grija de viata si confortul a peste 2,5 milioane de oameni zilnic. Aici poate face fata,cu greu, invatand si fiind ajutat, dar poate face fata dintre candidatii actuali, Nicusor Dan. Ce sa va mai spun ca , de exemplu, daca nu ar candida un Falca, Scripcaru, Robu samd (presupunand ca ei ar putea)cel mai bun pt Bucuresti ar fi Basescu ? Intrebarea nu se adreseaza publicului ideologizat care ar fi in stare sa nu aiba apa si caldura in Bucuresti, daca asta ar presupune nealegerea lui Basescu ca Primar. Norocul lor e ca Basescu a anuntat imediat ce si-a incheiat al doilea mandat la Cotroceni ca dupa Presedinte de tara, nu mai poti sa fi altceva. Faptul ca acum se alinta si Mass media ii face jocul, nu schimba datele problemei Deci, in lipsa lui, Nicusor ii e superior lui MM pt postul de primar !
  • 0 (14 voturi)    
    Cu altceva deranjeaza Marian Munteanu (Luni, 18 aprilie 2016, 13:53)

    Sparafucile [utilizator]

    Nu fiindca ar fi avut sau fiindca ar mai avea simpatii legionare , astea sunt prafuri . Ci fiindca este prea CRESTIN si prea nationalist , ceea ce reprezinta un obstacol redutabil in fata curentului secular-progresist care si-a propus sa creeze in Europa - si in lume - un om de tip nou . Fara convingeri religioase si fara sentimente nationale , adica mai exact o fiinta rationala , vorbitoare , care vine de nicaieri si se indreapta spre nicaieri ( copyright Petre Tutea ) . Vom vedea daca PNL-ul se va speria si-l va retrage sau nu se va speria . Ne macina banuiala ca nu-i va da curajul afara din casa .
    • 0 (0 voturi)    
      Fii serios (Miercuri, 20 aprilie 2016, 0:34)

      andipetre [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      O fi adevarata tendinta spre secularism, dar MM nu e nici pe departe un crestin al carui exemplu sa il urmezi sau sa reprezinte ceva serios in privinta Credintei. E un neica nimeni semianonim, cu discurs ezitant dar mistic de mucava si cu barba de protestatar de meserie dar care nu pare sa fie in stare nici macar sa isi defineasca obiectul protestului.
  • +1 (5 voturi)    
    LOL "PNL"! (Luni, 18 aprilie 2016, 13:59)

    Maniu [utilizator]

    .
  • +5 (11 voturi)    
    Ce nu-mi place mie. (Luni, 18 aprilie 2016, 15:15)

    asavreau [utilizator]

    M.Munteanu lider al P-ței Universității,anticomunist declarat și demonstrat,este acuzat de simpatii ba comuniste,ba legionare.Ce rost are părerea lui MM despre Zelea Codreanu?Nu au fost colegi și MM știe cât știm și noi,adică infirmații trunchiate și partizane.
    • +3 (3 voturi)    
      Asa e, ai dreptate ! Marian Munteanu sa ne spuna (Luni, 18 aprilie 2016, 17:20)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      ce va face el , daca va fi ales pt ca noi, bucurestenii sa traim civilizat, la nivelul unei capitale de stat membru UE !

      PS HN, cand ii iei un interviu asa cum ai luat si celorlalti candidati ?
      PPS HN, cand lansezi sesiunea (traditionala deja) de intrebari pt Marian Munteanu ?
      • 0 (0 voturi)    
        El nu vrea capitala europeana (Luni, 18 aprilie 2016, 20:58)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        vrea ca Ceausescu.
  • +1 (3 voturi)    
    individul si sistemul (Luni, 18 aprilie 2016, 15:47)

    Berazequin [utilizator]

    Intrebarea mea este urmatoarea:
    Cine este mai hot, guvernul Romaniei care concesioneaza Insula Mare a Brailei pentru nimic, sau piratul Terente care se folosea de Balta Brailei ca sa se ascunda??

    Indiferent de raspunsul vostru eu voi fi face ceea ce trebuie facut. Bolsevicii au redat balta agriculturii, eu o voi reda oamenilor.

    La planuri urbanistice, finantarea si retehnologizarea Radetului, locuri de munca pentru putori, starpirea cainilor vagabonzi, panselutze si spatii verzi, parcari, retrocedari, demolari, fluidizari de trafic rutier, revelioane,etc, chiar nu ma pricep. Sa ma iertati!...
  • 0 (2 voturi)    
    D E M O C R A T I E (Luni, 18 aprilie 2016, 16:29)

    Billymv [utilizator]

    Baaa, oameni buni, daspre dimocratie iaste vorba acilisea, ce nu intalaserati inca?!

    Tat partidu sa-si stoarca mintile, sa se screme, sa fete cate un catindat si p-orma, LA VOT, sa manifeste tat omu, frumos, fiestecare cu cate-un bolentin si vedem apoi cina iasa.

    Pana atuncilea, ce tat ii dati cu Zelea si cu legionarii, cu comunistii si cu extremele, cu Marinuta si cu Putinica, a, ce tat ii dati cu istaria aista bolanda de nu sa mai intalage om cu animal politic, da nici o culoare?

    Ce v-o apucatara, pacatele mele, de nu mai suntati in stare sa rezonati cu capu? A? Or dat soarilii cu CME-u-n tasta? Mai stati mai copii in casa, ziua-n-amiaza mare si nu mai iasiti asa tata zua la joaca.

    Bag sama ca voi mai dagraba vrati sa va impuneti, a priori, catindatu ala mai firavu al vost si fara prea mare parspactiva si, in da seim taim, sa eliminati contra-catindatu, adicatalea p-ala cu mai multa snaga ce v-ar putea da paste cap toata tarabaua politicianurista.

    Da lasati-o mai oameni buni incolo da galceava si hai sa ascultam ce vreia fistecare sa faca cu Bucurastiul aista amarat pa carele pare ca tati il iubiti cu sufletul cam prea tare daca va doare atata cine-i va fi primare.

    Ori aveti frun biznis care cu cine p-acolo, ha?
    • -1 (3 voturi)    
      M-au durut ochii citindu-te! (Luni, 18 aprilie 2016, 17:20)

      cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Billymv

      Sa stii ca nu pari mai sexi daca stilcesti limba romana in asemenea hal. Si eu votez cu Munteanu, dar parca n-as vrea sa fiu asociata cu unul ca tine.
      • -1 (3 voturi)    
        Hai mai, nu te supara pe mine ... (Luni, 18 aprilie 2016, 17:47)

        Billymv [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

        ... am facut si eu un experiment; nu asa vorbesc ori scriu eu zi de zi. Sunt chiar un "extremist" in lupta pentru corectitudinea folosirii limbii romane.

        PS Si nu, nu sunt deloc sexi, nici cu si nici fara stalcirea textului.
        • +3 (3 voturi)    
          Cand te lauzi, chiar ca nu esti "sexi... deloc ! (Luni, 18 aprilie 2016, 19:45)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Billymv

          "...in lupta pt CORECTITUDINEA folosirii limbii romane."
          PS. "pt corecta folosire a lb. romane", parca-i mai corect, nu ti se pare ?
          • +1 (1 vot)    
            Ba da (Miercuri, 20 aprilie 2016, 16:01)

            Billymv [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            ... ai dreptate, e mai corect.
  • +1 (5 voturi)    
    recunosc un pattern (Luni, 18 aprilie 2016, 16:30)

    tecumseh [utilizator]

    daca cineva se punea in gura cu sistemul, "profesionistii" rezolvau imediat problema prin denigrare si ridiculizare a persoanei. de asta se ocupau baietii destepti cu ochi luminosi, deci numitorul comun al acestui gen de situatii e interesul acestora.
    nu consider ca mm e un candidat, n-o sa-l votez niciodata, cel putin cat timp mai exista un nicusor dan pe buletinul de vot. dar..
    - a inceput o campanie evidenta impotriva lui mm, modul de abordare e clasic si arhicunoscut. nu cred ca e legionar, nu exista dovezi iar modul de prezentare a unor franturi de informatie cu scopul de a insufla o anumita parere e delirant si jignitor. asta denota interese din zona ochilor senini ca cerul.
    - hotnews participa cu motoarele la maxim la activitatea asta, deci, cu respect ca sunt cititor vechi, nu-mi ascund dezamagirea si sunt convins ca ati fost solicitati sa participati la asa ceva din locuri dubioase
    - e inutil ce se intampla, nu are sanse reale - ba mai mult, mobilizati imbecilimea ultraradicala - riscati sa-l faceti voi primar. nu de daci megacrestini ducem lipsa :)
    - sau e un test, incercati sa verificati dimensiunile delirului in Bucuresti ? atunci ce aveti cu saracul mm de l-ati gasit tap ispasitor ? pana la urma a fost simbolul luptei generatiei mele.. si nu eram o generatie de legionari, oricat si-ar dori ilici sa se creada asta.
    • 0 (0 voturi)    
      Simbolul meu n-a fost (Luni, 18 aprilie 2016, 21:00)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui tecumseh

      am avut mai multa grija in alegeri.
  • +9 (11 voturi)    
    off (Luni, 18 aprilie 2016, 16:44)

    Mazeta [utilizator]

    Și tot n-am aflat care este opinia lui Marian Munteanu despre Nero, Cristofor Columb și Titu Maiorescu.
    • +3 (5 voturi)    
      Asta e! Iar trebuie sa te laud si o fac cu placere (Luni, 18 aprilie 2016, 17:34)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      atunci cand reusesti sa pui "punctul pe i", fara sa exprimi nicio faramita de ideologie !
      Am aflat de geti, de daci, de traci, de ... dar uite, ca nu ne-a spus tot ce ne interesa despre Nero si Columb.

      PS. Si nici despre ce are in plan sa faca la Primarie !

      PPS. Hai, zau, Mazeto, de ce nu incepi sa lucrezi independent ? Fii un adevarat freelancer ! Lasa-i pe
      looseri astia, mai rau te incurca !
  • +2 (6 voturi)    
    CZC a fost asasinat miseleste (Luni, 18 aprilie 2016, 17:46)

    ramis [utilizator]

    Bucureşti. În timp ce se efectua o transferare de la Rîmnicu Sărat la Jilava, spre Bucureşti, la 5 dimineaţa, convoiul care traversa pădurea situată pe şoseaua naţională Ploieşti-Bucureşti, a fost atacat cu arme de foc, de necunoscuţi, care au dispărut. În acest moment, condamnaţii, profitînd că transportul se făcea cu un autobuz tip jandarmerie şi fiind noapte şi o ceaţă deasă, au intenţionat să fugă în pădure. Atunci jandarmii au deschis foc. Primul nume apărut pe lista ucişilor a fost acela al lui Corneliu Codreanu
    Colonelul Zeciu, acum cîteva zile a fost arestat. A declarat cum s-au desfăşurat evenimentele de la 30 noiembrie. La Tîncăbeşti, la 26 Km, de Bucureşti, în automobilul (camionul) poliţiei, Corneliu Codreanu ocupa primul loc. Aveau în spate cîte un jandarm. La un moment convenit, jandarmii ştrangulară pe cei 14 deţinuţi. Aveau ordin să nu-i facă să sosească vii la închisoarea Jilava. După ce au strangulat pe cei 14, automobilul poliţiei continuă drumul spre Capitală. Escorta este formată din jandarmi conduşi de maiorul Dinulescu Iosef. Corneliu Codreanu fu strangulat de Cojocaru.
    Tristul convoi a ajuns la Jilava, unde maiorul dr. Popovici şi dr. evreu Karmitz fură însărcinaţi cu dresarea procesului-verbal de moarte survenită prin împuşcare a celor 14 deţinuţi. Maiorul medic Popovici a refuzat să semneze procesul-verbal redactat în sensul voit. Atunci, aceiaşi jandarmi strangulatori au scos cadavrele şi le-au împuşcat, dresîndu-le procesele-verbale de împuşcare. Cadavrele au fost aruncate într-o groapă în curtea închisorii.După toate acestea, împuşcare, strangulare, ei n-au fost lăsaţi să-şi doarmă somnul de veci în linişte. Medicul evreu Karmitz, prevăzînd că într-o zi adevărul va ieşi la iveală şi ar fi putut fi motiv de agitaţii, avu ideea diabolică, cum numai evreii o au, ca după 15 zile să verse în groapă cîteva zeci de kg de acid sulfuric, spre a distruge şi a face să dispară orice urmă de cadavre.
    • 0 (0 voturi)    
      El cum a asasinat? Ca unul din Daesh? (Luni, 18 aprilie 2016, 21:01)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui ramis

      .


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi