VIDEO Imagini socante cu viermi pe ceafa unui pacient / Apelul unui medic de la la Spitalul de Arsi: Difuzati aceasta filmare, spitalul a ajuns sa omoare oameni

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 14 iulie 2016, 9:35 Revista Presei | Subiectele Zilei

Catalin Tolontan a publicat pe blogul lui o inregistrare video primita de la un doctor de la Spitalul de Arsi si in care acesta afirma ca a filmat viermi pe ceafa unui pacient internat la sectia Anestezie-Terapie Intensiva.

Imaginile au fost realizate in urma cu doua zile la Spitalul Clinic de Urgenta Chirurgie Plastica, Reparatorie si Arsuri din Capitala, potrivit sursei citate.

"Mai e un caz identic, insa n-am reusit sa-l filmam decat pe acesta", spune medicul.

"Sunt oameni internati la Arsi in urma cu 10-11 zile. Au fost adusi direct la noi. Cum sectia e plina de muste, ceea ce se vede pe filmare sunt, cu mare probabilitate,  larve de muste", adauga acesta, citat de Tolo.ro.

Doctorul insista ca filmul sa fie facut public in pofida duritatii sale.

"Ce sens are sa ascundem realitatea? Ce e mai grav: sa aratam sau sa induram asa ceva, pacientii si noi, cei care stim?!", se intreaba medicul.

"Acestea sunt conditiile in care sunt tratati pacientii in acest spital! Si trebuie schimbate!".

Intrebat in legatura cu imaginile filmate acum doua zile in spital, Adrian Stanculea, seful ATI, a raspus initial ca i se pare putin probabil.

Dupa care a oftat: "Acestea sint conditiile, nu avem conditii la ATI, stiti de cind ni s-a promis un spital nou?!".

"Viermii stau pe pacient de cel putin 24 de ore, de cand a inceput sa se vorbeasca de aceasta problema", spune doctorul care a filmat imaginile.

"Asta se intampla fiindca nu se urmareste igiena pacientilor, conducerea s-a resemnat", adauga el.

Spitalul de Arsi este fondat in 1958, "o institutie medicala veche", cum se prezinta pe site-ul spitalului. Pe Grivita, functioneaza de 23 de ani.

Fondata de Agrippa Ionescu in cladirea actualului spital SRI de pe strada Arhitect Ion Mincu, unitatea medicala se muta in 1993 in actualul sediu aflat pe Calea Grivitei, in locul maternitatii Steaua.

Oficial, cel putin trei dintre victimele incendiului din clubul bucurestean Colectiv s-au stins in Spitalul de Arsi din cauza infectiilor nosocomiale capatate aici.

In urma cu o zi, a aparut informatia, difuzata initial de site-ul Puterea, potrivit careia o pacienta internata la acelasi spital a murit dupa o transfuzie cu o grupa de sange gresita.

Femeia de 68 de ani fusese spitalizata dupa ce o muscase un caine.

Seful sectiei ATI de la Spitalul de Arsi, Adrian Stanculea, recunoaste faptul ca pacientii sunt tratati in conditii de igiena precara

- Domnule doctor, avem imagini cu pacienti internati in sectia condusa de dumneavoastra pe ale caror rani colcaie viermi¬
- Ce anume?!
- Viermi. Sunt cazuri frecvente in acest spital?
- Nu, Doamne fereste! Am mai avut cazuri, dar la internare si era vorba de pacienti aflati intr-o stare de mizerie fiziologica. Dar apoi sunt curatati, spalati in unica si celebra baie de la ATI si dezinfectati.
- In cazurile de fata este vorba despre pacienti care au acumulat deja zece zile de la internare. Cum explicati aceasta situatie?
- Este, evident, vorba de larve de musca, deci a existat o contaminare. Ceea ce e foarte probabil, deoarece sectia ATI nu are conditii de izolare, nu avem usi glisante, nu avem aer conditionat, deci putem avea muste¬ dar aici putem vorbi si despre o deficienta in tratamentul medical, deoarece acesti pacienti trebuie curatati si pansati zilnic.

Articolul integral, pe tolo.ro

Atentie: Imagini socante!

Apelul unui medic de la Spitalul de Arși: ”Difuzați această filmare pentru că Spitalul de Arși a ajuns să omoare oameni from Gazeta Sporturilor on Vimeo.



Citeste mai multe despre   























28443 vizualizari

  • +69 (69 voturi)    
    Pai nou nu ne trebuie spitale renovate!! (Joi, 14 iulie 2016, 9:39)

    Je__ [utilizator]

    Noi vrem inchisori goale, si hotii si criminalii din ele sa umble liberi.

    Nu ne intereseaza victimele si nici potentialele victime.

    Noi vrem ca hotii sa umble printre noi sa ne poata da in cap usor.

    Traiasca statul MAFIOT!
  • -43 (55 voturi)    
    In loc sa-l curete... (Joi, 14 iulie 2016, 9:49)

    Andor74 [utilizator]

    mai bine filmeaza si se plange...
    Sunt curios de ce nu a pus mana sa-l curete si sa arate filmuletul si "inainte" si "dupa".
    • +21 (23 voturi)    
      simplu... (Joi, 14 iulie 2016, 10:45)

      un om [utilizator] i-a raspuns lui Andor74

      amaratul ala n-a dat nicio spaga, nu dai spaga... iti schimba asistentele bandajul dupa ce mori. Sau chiar nu stiati ca in Romania in spital tre' sa dai spaga pentru-a nu fi infectat sau pentru-a fi carat pe targa?!?
    • +10 (14 voturi)    
      Personal calificat (Joi, 14 iulie 2016, 11:21)

      Coddy [utilizator] i-a raspuns lui Andor74

      E de datoria medicilor si asistentilor medicali sa ingrijeasca pacientii. Asta nu inseamna ca ii lasi sa moara daca poti sa ii ajuti, sa faci ceva. In cazul ala ce vroiai? Sa ceara manusi si pensete + dezinfectant de la asistenta si sa se apuce el sa faca treaba pe care personalul calificat ar trebui sa o faca? In general poti fi dat in judecata foarte usor daca se intampla ceva cand te joci de-a medicul...
  • +24 (38 voturi)    
    Cand a fost curata plaga ultima data? (Joi, 14 iulie 2016, 9:53)

    pedepsitorul [utilizator]

    La dmensiunea viermilr azi, ieri viermii ar fi trebuit sa fie mai mici, si chiar daca ar fi existat ieri ar fi trebuit sa dispara dupa curatarea zilnica a plagii!

    Eu cred ca cele mai multe victime se datoreaza Asistentilor medicali care nu-si fac treaba fara simulente!

    Mercenarii cei mai cruzi sunt Asistentii Medicali!
    • +10 (20 voturi)    
      Corect! (Joi, 14 iulie 2016, 10:51)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      Sunt conditii bune in spitale.
      E normal ca in sectia de arsi sa nu fie aer conditionat si sa fie muste. Asistentii ar trebui sa le omoare cu pliciul. Pe toate.
      Important este acum sa renovam toate penitensciarele pentru ca scriitorii neamului sa poata crea in liniste si confort.
      • +13 (13 voturi)    
        tehnologie clasica.. (Joi, 14 iulie 2016, 11:56)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui math_2

        se stie de mult timp de terapia cu larve.. anumite larve de musca (sterilizate..) sunt folosite pentru ca mananca doar tesuturile moarte, curatand astfel ranile. metoda se foloseste inca din antichitate. sunt sigur ca asta au incercat asistentele medicale de la Spitalul de Arsi...
        • +4 (4 voturi)    
          Asa este. (Joi, 14 iulie 2016, 21:30)

          math_2 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Sterilizarea mustelor se face in zbor ca la avioanele F16. Romania este imbinarea perfecta intre metodele antice, tehnologia de varf japoneza si PSD.
  • +36 (40 voturi)    
    Bine-bine, dar o plasa la geam nu puteati pune ? (Joi, 14 iulie 2016, 9:58)

    Susufler0 [utilizator]

    Nici macar atat ?

    Domnu Stanculea, sef ATI la Spitalul de Arsi propune sa se faca un spital nou , fiindca in asta vechiu, au intrat in sectia ATI, mustele si nu are cine sa le dea afara.
  • +61 (65 voturi)    
    astea sunt imaginile (Joi, 14 iulie 2016, 10:00)

    Sorrows [utilizator]

    care ilustreaza cel mai bine statul mafiot creat de ion iliescu si perpetuat de nastase, ponta, dragnea etc. Alaturi de aia legati cu lanturi in Arges. Asta-i Romania lui 2016. Multumiti-i lui iliescu.
    • -8 (40 voturi)    
      LoL (Joi, 14 iulie 2016, 10:21)

      Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui Sorrows

      Asa vorbesti de parca 10 ani de Basescu nu au contribuit la sistemul medical actual. Toti sunt vinovati, inclusiv voi ca nu iesiti in strada. Fiecare primeste ce merita. Stiu, adevarul doare.
      • +14 (20 voturi)    
        Iliescu si FSN au pus bazele (Joi, 14 iulie 2016, 10:41)

        banel [utilizator] i-a raspuns lui Qwertz

        Minerii, vandalizarea biroului lui Ratiu, blocarea regelui Mihai...ti se pare ca sunt actiuni ale unui individ care si-a dorit o Romanie curata si prospera?
        • +6 (10 voturi)    
          Minerii (Joi, 14 iulie 2016, 12:01)

          Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui banel

          Si totusi e cineva in strada ca se moare prin spitale de atata nepasare?
          • +5 (9 voturi)    
            de ce? (Joi, 14 iulie 2016, 12:49)

            ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui Qwertz

            fanii latrinei 3 ies in strada numai pt gratierea puscariasilor?
    • -11 (31 voturi)    
      ai uitat de boc-basescu-udrea (Joi, 14 iulie 2016, 10:35)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Sorrows

      Ca 10 au fost tartori si ei.
      • -8 (22 voturi)    
        Basescu e (Joi, 14 iulie 2016, 11:09)

        Zummm [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        Sfant pe Hotnews asa ca ai grija :)) Romanul e cel mai mare sadomasochist de pe planeta Pamant
        • +5 (5 voturi)    
          basescu (Joi, 14 iulie 2016, 14:50)

          stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Zummm

          are meritul da a-si fi muscat proprii colegi comunisti din feseneu, in special pe ilici. Ia uite ce s-a intamplat cu zgonea daca a latrat la dragnea...
  • -28 (38 voturi)    
    cred ca (Joi, 14 iulie 2016, 10:09)

    Toni_Romania [utilizator]

    cred ca ala a venit deja cu viermii in el
  • +15 (17 voturi)    
    Mai departe cu CORUPTIA si HOTIA ca sa traim bine (Joi, 14 iulie 2016, 10:20)

    JohnAnticoruption [anonim]

    CORUPTIA si HOTIA FSN -KGB a furat timp de 26 de ani Romania in valoare de peste 750 miliarde de Euro !

    Nu tu INVESTITII in Spitala , Infrastructura ,Penintenciare , Armata , Desvoltare Socio -Economica si stabilitate Institutionala ect. din cauza Hotiei si Coruptiei COMUNISTE cu Partide profund tradatoare de NEAM Romanesc in Parlamentul al Romaniei .

    Hai sa CORUPEM mai departe ca sa traim bine din Fonduri UE si Buget de Popor furat cu vile la Monaco si conturi in Dubai .
    Nu ???

    MURDARIA ROMANEASCA continua si in anul 2016 !!!
    • +8 (8 voturi)    
      Sat fara câini (Joi, 14 iulie 2016, 10:43)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui JohnAnticoruption

      O știam de mult: sistemul de Sanatate in România e unul criminal. Invatamântul a fost distrus de Andronescu si clica ei de slugi. Justitia de face ca judeca dar ii lasă pe mafioți cu averile întregi. România e coruptă endemic și Europa + NATO s-au cam săturat. Așa cum țara a apărut pe hartă dintr-un capriciu al marilor puteri, la fel va dispărea distrusă din interiori
  • +17 (19 voturi)    
    Payback (Joi, 14 iulie 2016, 10:23)

    Trojan.H [utilizator]

    Romania ne returneaza ceea ce i-am dat: viermi.
  • +17 (19 voturi)    
    Care puteți (Joi, 14 iulie 2016, 10:25)

    falcoind [utilizator]

    plecați , nici nu va mai uitați înapoi luați copii cu voi și stingeți lumina.
    • +3 (9 voturi)    
      Mda (Joi, 14 iulie 2016, 10:41)

      Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      Toata lumea poate pleca.... doar ca unora le place in Rromania
    • +13 (15 voturi)    
      S-a plecat (Joi, 14 iulie 2016, 10:45)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      Pest 25% din populație. Au scuipat, au plecat, au uitat că s-au născut în țara asta condusă de hoți și mafioți. O scârbă fără margini, un popor de hoți care votează hoți. Un om onest nu poate tăi în cloaca aceea în care încă unii mai trăiesc.
      • +2 (14 voturi)    
        Corect (Joi, 14 iulie 2016, 11:59)

        Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        Total de acord. Cine mai sta acolo ori e hot ori e complice la hotie.
        • 0 (10 voturi)    
          ceva ce nu inteleg (Joi, 14 iulie 2016, 13:18)

          stani [utilizator] i-a raspuns lui Qwertz

          Daca ati plecat din Romania atunci de ce mai comentati pe aici? De ce va mai freaca grija acestei tari daca ati renuntat la a mai trai aici?
          • +1 (7 voturi)    
            Troll (Joi, 14 iulie 2016, 14:19)

            Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui stani

            Imi place sa fac trolling. Ca astia ca tine sa se oftice....
    • +2 (6 voturi)    
      copiii au plecat deja... (Joi, 14 iulie 2016, 10:49)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      ...urmeaza parintii/bunicii?
    • 0 (4 voturi)    
      Au plecat doctorii cât de cât competenți (Joi, 14 iulie 2016, 12:25)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      Iată rezultatele.
      • +2 (2 voturi)    
        nu are treaba competentia (Joi, 14 iulie 2016, 16:06)

        sascha [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        ci omenia...
        nu cred ca iti trebuie cine stie ce competente sa cureti un om sa nu il manance viermii de viu!
  • +5 (15 voturi)    
    Viata de zi cu zi in (Joi, 14 iulie 2016, 10:33)

    Zummm [utilizator]

    Colonia Rromania
  • +20 (20 voturi)    
    Sincer vorbind directorul are partial dreptate (Joi, 14 iulie 2016, 10:36)

    MarianPConstantin [utilizator]

    Sa ne explice personalul medical (mai ales ala care a filmat) cum este posibil ca acei viermi sa fie asa de mari. Din cate stiu eu ca un vierme sa creasca la acea dimensiune ii ia cel putin 48 de ore (sper sa ma insel). O persoana cu arsuri ar trebui curatata cel putin odata pe zi.
    Din experienta mea proprie. In 2008 am avut pe cineva din familie internat la Spitalul universitar. Ma duceam la doua zile si plateam cate 10 lei la infirmiere sa faca curatenie langa patul unde zacea persoana internata (fara bani nu faceau nimic. Numai fumau si beau cafea). Tin minte ca era o batranica care is veghea sotul in ultimele ore de trai (batranul suferise un atac cerebral si era in coma). Vreau sa va spun ca nimeni dar absolut nimeni (asistente sau infirmiere) nu o ajuta cu nimic (schimbat cearsaf sau curatat pacient) deoarece batrana nu avea bani sa dea. I-am dat eu odata 10 lei ca sa plateasca acele puturoase de inifirmiere ca sa-si faca minimul de treaba. Cum au primit banii sa le fi vazut cum au inceput sa-si faca treaba. MIZERABIL SI IMPUTIT personalul din spitalele din RO (si sincer nu-mi pasa ca nu sunt platiti pe cat ar merita. Nu i-am pus eu sa se faca asistenti sau infirmieri)
    Concluzionand ii dau dreptate pe de o parte sefului spitalului cand afirma asta: "dar aici putem vorbi si despre o deficienta in tratamentul medical, deoarece acesti pacienti trebuie curatati si pansati zilnic"
    • +8 (8 voturi)    
      Dilema (Joi, 14 iulie 2016, 11:32)

      LianaSerbanescu1 [anonim] i-a raspuns lui MarianPConstantin

      Are si nu are dreptate domnul director: daca acei angajati ai spitalului nu isi fac treaba, cine trebuie sa ii sanctioneze/ verifice? Domnul director se plange in media ca pacientii trebuie curatati si pansati zilnic si, iata, acest lucru nu se face?
      Si noi ce sa facem, cei din afara? Ca, daca ar vedea mesajul Dvs. despre prestatia infirmierelor, s-ar vexa, ar spune ca sunteti rau-voitor si tendentios, ca personalul medical isi face treaba in niste conditii oribile (nu ma indoiesc) si in ciuda salariilor proaste (sunt de accord). Insa, eu as fi curioasa, salariul mic suprima omenia? Ca inteleg ca poti pretinde ca ei se fac ca ne platim si noi ne facem ca muncim cand ai norma la facut suruburi, la taiat hartie, la numarat semne, la croit rochii - da, dom'le, eu as putea face 12 rochii in 8 ore, dar banii sunt putini si fac doar 7. Dar cand asisti la suferinta umana, la mizerie, cum decizi? De 8000 de lei pe luna, ii curat de viermi; de 800, ii mai las si sa moara...
      • +1 (3 voturi)    
        e o problema... (Joi, 14 iulie 2016, 14:18)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui LianaSerbanescu1

        e f greu sa sanctionezi, cu atat mai putin sa dai afara... un angajat la stat!
        asta cumulat cu faptul ca nu ai suficient personal, nu gasesti personal s.a.m.d. ghici la ce duce?!

        practic ai de ales intre personal prost, sau deloc...
        mult noroc!

        desi cei care platesc sunt medicii sau managerii de spitale... adevaratii vinovati sunt mai sus!!!
        • +1 (3 voturi)    
          Ha Ha (Joi, 14 iulie 2016, 15:13)

          Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Aici erai tzoparlane? Aici te ascundeai? Hai zi cum e cu larvele prin Europa? Ieri spuneai ca nu numai in Rromania te musca cainii si mori apoi prin spitale ca ti-au gresit grupa sanguina. Hai zi cum e cu larvele prin Europa?
    • +10 (10 voturi)    
      Confirm! (Joi, 14 iulie 2016, 11:35)

      mfilip91 [utilizator] i-a raspuns lui MarianPConstantin

      Da! Asa este! Din pacate am avut si eu ocazia sa vad ca numai cu mita "functioneaza" infirmierele, asistentele si medicii ... Medicul care a filmat a facut bine ca a popularizat starea spitalului si a pacientilor dar facea si mai bine daca facea ceva ca acel pacient sa fie spalat/dezinfectat. ... La ora aceasta, am inteles ca, din pacate, a murit deja. Bineinteles ca nu viermii sint de vina! ... Incredibil: Romania secolului 21!!!
  • +9 (11 voturi)    
    Nu conteaza, (Joi, 14 iulie 2016, 10:51)

    Rdu [utilizator]

    spitalele, azilele...
    Importante sunt inchisorile!
    N-au conditii suficient de bune, sa scrie zeci de carti pe an, poate sa-si dea si doctorate, ca la CV pt un post public pe langa o condamnare prinde bine si un doctorat , cateva carti publicate.(Evident tot pt " cei mai buni fii ai nemului" ca doar n-or fi aceleasi conditii pt toti)....Cand ies de acolo (amnistiati) sa fie promovati! Si-au stabilit posturile?
  • +9 (9 voturi)    
    PORCARIE ROMANEASCA & CORUPTIE (Joi, 14 iulie 2016, 11:00)

    JohnAnticoruption [anonim]

    PORCARIE ROMANEASCA unde Statul este HOT, CORUPT si Mafiot !

    Unde este C. P. Tariceanu , Victor Ponta , Liviu Dragnea , Traian Basescu , Ion Iliescu, Vasile Blaga si celebru Adrian Nastase alaturi de murdaria BOR care a aparat Mafia Comunista inca 26 de ani ???

    Ce a facut SRI/Consiliu Judetean , Prefectul si Primarul corupt ca sa apere copii si de ce nu a intervenit POLITIA ROMANEASCA pana acuma ???
  • -9 (9 voturi)    
    Si asa, si asa (Joi, 14 iulie 2016, 11:03)

    Toni_Romania [utilizator]

    Da, sunt si medici canalii/neglijenti, dar si pacienti inconstienti ce stau luni de zile cu rani infectate si tumori ce ajung cat mingea de baschet. Si apoi se plang de medici.
    • +4 (4 voturi)    
      Oarecum (Joi, 14 iulie 2016, 12:20)

      Coddy [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      E adevarat, dar pacientii trebuie tratati in mod egal. Nu e normal sa se decida preferential. In plus, daca medicii si asistentii isi fac treaba, nu pot fi atacati in instanta (pot, dar vor castiga).
  • +7 (9 voturi)    
    spitale, nu puscarii (Joi, 14 iulie 2016, 11:08)

    coloneze [utilizator]

    in multe penitenciare se facusera renovari termopane, faianta noua, instalatii noi. ce au facut babuinii, le au spart!!!!! de platit nu au de unde sea le plateasca si apoi vin si spun ca nu sunt conditii!
    ma uitam ieri ce grasi si lucrati erau unii dintre cei de pe cladire.
    cati dintre noi care lucram zi de zi avem forta psihica si fizica sa ne urcam in toiul caniculei pe o cladire?
    la cat de obositi suntem ametim si cand mergem pe strada ca sa muncim sa aibe o masa astia care ne talharesc!"!!
    cred ca au grresit o cu asta. televiziunile au crezut ca vor sensibiliza, nu ! dimpotriva lumea e revoltata.
    era o ruda la iasi si vorbea de cei din puscarii ca ei sunt viitorul tarii!!
    vai de capul nostru!
    ce premiu primeste un olimpic, un premiant? un puscarias costa vreo 500 de euro pe luna statul!
    chiar am inebunit, nu mai investim in copii ci in infractori?
  • 0 (10 voturi)    
    Protocol (Joi, 14 iulie 2016, 11:12)

    feisbuk [utilizator]

    Poate viermii aia aveau jobul curatarii pielii moarte. Se practica.


    SCAPA CINE POATE!
    • +9 (9 voturi)    
      Mustele "terapeute" care se cresc in mediu steril (Joi, 14 iulie 2016, 11:57)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

      si care depun oua in mediu steril, din care, tot in mediu steril, ies larvele ce au "jobul" mentionat de tine... AU FUGIT (SI ELE !) DE MULT DIN TARA (in cautare de un trai mai bun).

      IN ROMANIA AU RAMAS DOAR MUSTELE DE C... !!!
  • -12 (12 voturi)    
    Daca eu eram doctor . . . (Joi, 14 iulie 2016, 11:37)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . in spitalul respectiv, din respect macar pentru persoana mea as fi luat imediat masuri pentru rezolvarea situtiei si a cauzelor care au generat-o si nu as fi trimis in vecii vecilor presei un asemenea film, pentru ca evident m-as fi facut de tot rahatul. Dar respectivul nu e doctor, e mercenar, avid dupa putere. Este clar ca vrea sa ia locul cuiva. Si afirm asta pentru ca stiu ca nicaieri in societate, nu exista mai mare mancatorie intre indivizi ca in mediul sanitar si manastiri!
  • +5 (5 voturi)    
    liviu_ (Joi, 14 iulie 2016, 12:08)

    Qwertz [utilizator]

    Unde e "liviu_" ?! Asta ne spunea ca sin in alte tari europene e la fel. Ne spunea ca nu e specific romanesc sa fii muscat de caine si apoi sa mori ca ti-au gresit grupa sanguina. E specific romanesc sa ai larve luate din spital sau e la fel si in Europa?
    • +3 (3 voturi)    
      :-))) (Joi, 14 iulie 2016, 12:22)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui Qwertz

      Da, da, chiar il astept pe Liviu_ :-)
  • 0 (4 voturi)    
    Iar binecunoscutul cinism romanesc trebuie (Joi, 14 iulie 2016, 12:31)

    Susufler0 [utilizator]

    sa ne duca cu gandul si in directia lasarii la voia intamplarii a lucrurilor la acest spital, tocmai pt ca situatia sa degenereze de asemenea maniera incat sa se dispuna mai repede inchiderea spitalului ("relocarea" lui).

    Se stie, nu de ieri de azi, ca sant interese imobiliare masive, exceptionale, in directia aceasta.

    PS. Nu-i exclus ca si episodul acesta sa faca parte din plan !
  • +4 (4 voturi)    
    Lacate la cei 600 (Joi, 14 iulie 2016, 12:36)

    ladybug [utilizator]

    Puneti lacatele la Victoria si la Casa Poporului si astfel poate o vom duce mai bine, doar atunci cand adevaratii hoti vor sta la inchisoare!
  • 0 (4 voturi)    
    dar, medicul acela care a filmat.. (Joi, 14 iulie 2016, 13:07)

    akillies [utilizator]

    ..a facut ceva sa curete viermii aia?

    E usor sa speli rufe in public, dar ramai si tu in fundul gol, nu doar colegii tai sau eu stiu cui se adreseaza acest repros..

    Mie imi pare mai mult ca acele cazuri in care sunt filmati oameni batandu-se (copii sau adulti) sin u intervine nimeni sa ii desparta, sa ii linisteasca..
    Frumosera ca medicul sa filmeze in timp ce aplica tratamentul de igienizare a ranii..
    Spitalele se renoveaza la cerea si initiativa consiliilor administrative ale spitalelor, nu neaparat asteptandu-se pomana de la stat, ci prin cautarea si aducerea unor fonduri suplimentare..
  • +1 (3 voturi)    
    Pana la urma nu e simplu sa inchizi spitale (Joi, 14 iulie 2016, 15:03)

    Susufler0 [utilizator]

    si ca sa o faci e nevoie sa se intample ceva cu totul si cu totul exceptional ! Se intampla ? Apai ajungi de il inchizi si dupa aceea lumea uita.

    Trece un timp si in locul asa-zisei "bombe bacteriologice" apare un complex imobiliar pe cinste. Pe cine mai intereseaza cum s-a ajuns sa se faca ?

    PS. Btw... Mai stie careva de ce s-a inchis Caritasul si care mai e soarta terenului ?
    • +2 (2 voturi)    
      Auzi si nu e normal sa fie asa? (Joi, 14 iulie 2016, 21:37)

      Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      cine vrea cu adevarat sa se trateze in Romania plateste si mere la spitale private
      daca esti suficient de tampit sa meri in sistemul de stat...eu azi un minut am stat la casa de asigurari de sanatate din Cluj pana m-am convins care-i treaba
      si am zis ca vand tot si plec cat mai departe de tara asta
  • +3 (3 voturi)    
    The New Dark Ages in Romania (Joi, 14 iulie 2016, 15:38)

    Wanheda [utilizator]

    Tara in care trebuie sa dai spaga sa traiesti, si nu ma refer doar la spitale.
  • +1 (3 voturi)    
    cladire si teren (Joi, 14 iulie 2016, 18:21)

    nedumeritul [utilizator]

    Spitalul de arsi e o cladire cu teren in Bucuresti, o locatie fff.apetisanta.Daca pleaca spitalul ,locatia ramane libera... pentru cine????
  • 0 (0 voturi)    
    doar unul (Sâmbătă, 16 iulie 2016, 11:21)

    Dedalus [utilizator]

    Spuneam dupa Colectiv ca nu vom invata nimic din tragedia aceea.

    Se vede ca nu m-am inselat.

    Din pacate, aceasta este doar una dintre nenumaratele situatii catastrofale din mai toate domeniile: sanatate, educatie - pana si gradinarit...

    Aceste mizerii sunt rezultatul unei educatii din care responsabilitatea, munca, mila fata de aproape, simtul datoriei lipsesc du desavarsire.

    Am creat un popor de inresponsabili, cetateni lipsiti de orice simt al moralitati si al datoriei.

    Spuneam in umra cu mai multi ani ca va veni vremea cand nomeni nu va mai fi capabil de ceva.

    Credeti ca sanctiunile, dotarile, controlul etc. vor duce la ceva?

    Nu vor avea nici un rezultat toate acestea. E vorba aici despre un mod de a gandi general, instaurat in societate.

    Cazul e usor vizibil - dar cate sute de mii de astfel de cazuri nu sunt prin tara?! Nu doar in sanatate, in toate domeniile.

    Nu vrem sa intelegem cu nici un chip ca este nevoie urgenta de instituirea unui system national de educatie (am spus instituire, infiintare - nu e vorba de reforma, nu ai ce reforama).
  • 0 (0 voturi)    
    mda, votati PSD, "doctori' in primarie (Luni, 18 iulie 2016, 10:11)

    mbembe [utilizator]

    Sefii spitalelor ar trebui sa fie alesi din "specialistii ce dau cu mopul" si atunci cel putin in spitale o sa fie curat!

    Dar asta e, doctorul sau slujitorii varanului sunt primari, hotii scriu carti, politia tine bloguri, de la coada oii la specialist in fotbal, demnitari plimbareti cu girofaruri mai ceva ca Mos Craciun si CocaCola... si la toata chestia asta ii zice Romania!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version