Romania libera: Clientii platesc sase ore, mecanicii muncesc doar doua

de Razvan Chiruta     Romania Libera
Sâmbătă, 1 martie 2008, 8:09 Revista Presei | Subiectele Zilei

"Autovehiculul, masina de tocat nervii"
Foto: Romania Libera
"Romania libera" continua si in numarul de astazi sa publice marturii ale unor oameni care au avut parte de neplaceri dupa ce si-au dus masinile la reparat.» Experientele traite de un iesean intr-un service auto pot fi cu greu egalate: mai intai si-a scos masina de la reparatie la fel de stricata cum a adus-o, apoi a aflat ca, desi mecanicii muncisera doua ore, el trebuie sa plateasca pentru sase si, in fine, s-a trezit ca meseriasii ii mai indoisera si caroseria.

» Nefericitul conducator auto a reusit sa-l convinga pe patronul service-ului sa-si asume vina numai dupa ce l-a reclamat la Oficiul pentru Protectia Consumatorului. Ovidiu Bacaoanu povesteste ce a patit dupa ce si-a dus masina la service-ul firmei Tester, dealer Ford din judetul Iasi, pentru a-si face revizia de 25.000 de kilometri. Le-a cerut atunci mecanicilor sa-i remedieze o defectiune la cutia de viteze deoarece schimbatorul intra greu in marsarier.

"Se termina revizia, semnez ca primarul ca am luat masina in buna stare si plec. Trafic intens. Bag in viteza a treia. Surpriza! Mi-a intrat in a cincea. Moare motorul. Bag repede a doua. Le transmit «urarile mele de bine» mecanicilor si merg mai departe", povesteste ieseanul. Trebuia sa plece din localitate.La intoarcere, proprietarul afirma ca a mers din nou la service, pentru a rezolva problema cu treptele de viteza.

Spera sa fie mai bine, dar a fost de fapt mai rau. "Ridica autovehiculul pe elevator si imi infunda pragul cu bratul de la elevator. Ma uit si nu-mi vine a crede. Fac o poza, sa ma conving ca nu e o iluzie optica. Nu e. Ii spun mecanicului ca mi-a busit pragul, la care el raspunde sa stau fara griji, ca nu are nimic. Iese masina din service si merg inca o data langa ea sa vad cat e de busita.

Adica eu am grija de ea si mi-o distrug astia din service?" Ovidiu Bacaoanu a reclamat incidentul conducerii Tester. Toata lumea l-a asigurat ca se rezolva, dar – sustine tanarul – nimeni nu i-a spus si cand. Dupa insistente, s-a gandit sa-l sune direct pe patron. "Imi aduc aminte ca patronul avea un numar de telefon pus la dispozitia clientilor, la care poti suna daca ai probleme. Sun. Imi raspunde o voce feminina (patronul e de sex masculin) si imi spune ca-i greseala", mentioneaza ieseanul.
Integral in Romania libera




















570 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version