Evenimentul Zilei: Consilier prezidential, combinat cu baietii destepti din energie

de Marius Draghici     Evenimentul Zilei
Miercuri, 5 martie 2008, 1:57 Revista Presei | Subiectele Zilei

Energy Holding a platit reclame de zeci de mii de euro la televiziunea locala a familiei Stanisoara. Televiziunea Terra Sat din Drobeta-Turnu-Serverin (RTS TV), patronata de sotia consilierului prezidential pe probleme de securitate nationala Mihai Stanisoara, a incasat bani de la compania Energy Holding pana in luna aprilie 2007. Timp de zece luni, din vara anului 2006 si pana in luna aprilie 2007, Terra Sat TV a incasat 7.000 de euro lunar.

Energy Holding a fost catalogata de seful lui Stanisoara, presedintele Traian Basescu, drept „firma baietilor destepti“ pentru ca a luat energie ieftina de la stat intr-un mod netrasparent, fara licitatie. Timp de zece luni, din vara anului 2006 si pana in luna aprilie 2007, Terra Sat TV a incasat 7.000 de euro lunar. Valoarea totala a contractului ar fi de 70.000 de euro, o suma substantiala pentru o televiziune locala din judetul Mehedinti.

Publicitate fara frontiere

La postul de televiziune RTS TV din Drobeta-Turnu-Severin, zilnic erau difuzate doua spoturi video ale companiei „baietilor destepti“.

Spotul in care Energy Holding aduce lumina era difuzat la sfarsitul buletinului de stiri de seara si la sfarsitul talk-show-ului „Fata in fata“, in jurului orei 21.50.

Potrivit surselor noastre, spotul a inceput sa ruleze din vara anului 2006. Campania de publicitate a fost intrerupta in luna mai 2007, la scurt timp dupa ce EVZ l-a contactat pe Mihai Stanisoara pentru a discuta despre acest contract.

Energy Holding este compania „baietilor destepti“, asa cum i-a numit presedintele Traian Basescu. Firma infiintata si pozitionata in topul furnizorilor de energie de Bogdan Buzaianu este posesoarea celui mai „destept“ contract din istorie, in valoare de 3,2 miliarde de euro, energie ieftina de la Hidroelctrica SA, asa cum a dezvaluit in exclusivitate EVZ. Buzaianu, stabilit in prezent in Elvetia, este finul fostului ministru PSD Dan Ioan Popescu.

Stanisoara, suspicios cu presa

Mihai Stanisoara a evitat sa raspunda intrebarilor noastre. Consilierul prezidential ne-a invitat sa contactam administratorii firmelor unde a avut actiuni. A acceptat totusi sa purtam o discutie informala, pentru a se convinge de „buna-credinta a demersului EVZ“.

Diana Budu, la acea vreme administrator si redactor-sef la televiziunea locala RTS TV din Drobeta-Turnu-Severin, a refuzat sa ne precizeze valoarea contractului. Budu ne-a declarat: „Din pacate, nu pot sa raspund la intrebari pentru ca efectiv nu stiu raspunsurile. Asa cum v-am spus si la telefon, exista o firma care se ocupa de spatiul publicitar al televiziunii RTS“. Intre timp, Budu nu mai este administator, locul ei fiind luat de Sever- Cristian Nistorescu.

Mihai Stanisoara a tinut sa precizeze in finalul raspunsurilor catre EVZ: „Am rugamintea ca, daca veti face referire la persoana mea in vreun articol, afirmatiile dumneavoastra sa se bazeze pe documente, si nu pe speculatii“.

Evenimentul Zilei























304 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri