Proaspat-alesul primar al sectorului 4, Cristian Popescu- Piedone, demonstreaza tuturor ca nu este un simplu cetatean cu aspiratii de gospodar-sef, ci un sofer cu capacitati supranaturale. Aceasta ar fi o posibila explicatie pentru modul in care a devenit singurul bucurestean ce a reusit performanta sa obtina, intr-o singura zi, permis de conducere pentru nu mai putin de cinci categorii de vehicule.

Concret, potrivit celor inscrise pe permisul auto cu numarul 249237, emis de Serviciul Permise Auto Arges, pe 22 octombrie 2007, pe numele lui Cristian Victor Piedone Popescu, acesta a obtinut permis de conducere pentru vehicule din categoria A, B, BE, C si CE, in urma examenului sustinut la 19.10.2007.

Desi legea permite oricarui roman sa atinga performantele lui Piedone, politisti-examinatori si instructori auto sustin, la unison, ca acest lucru este, practic, imposibil. Cu toate acestea, edilul ales al sectorului 4 ii contrazice, e drept fara argumente solide, aratand ca scandalul iscat pe marginea permisului sau este doar rodul rautatii „tonomatelor din presa“.

„A fost posibil doar datorita situatiei de la Permise Arges!“

„Daca ar fi sa tinem cont de prevederile actualei legislatii in materie de examinare auto, experienta lui Cristian Popescu Piedone s-ar putea rezuma astfel: a intrat in sala pentru proba teoretica de vreo patru ori in aceeasi zi. In intervalul dintre examenele teoretice a sustinut probele practice, schimband, pe rand, motocicleta cu autoturismul, camionul si camionul cu remorca. Daca nu a fost singurul candidat la examenul pentru permisul auto organizat in acea zi de Serviciul Permise Arges, e greu de crezut ca ar fi putut realiza toate acestea. Sunt instructor de zece ani, dar nu am mai vazut si nu am mai auzit asa ceva!“, spune Iulian Popescu, proprietarul unei scoli de soferi din Bucuresti.

Potrivit acestuia, in Capitala, un sofer poate sustine, intr-o zi, examenul pentru maximum doua categorii de autovehicule. „Spre exemplu, am avut elevi care au sustinut proba teoretica si apoi proba practica fie pentru categoriile A si B, fie pentru categoriile C si CE. La sala, impedimentul nu sunt chestionarele, ci legea care conditioneaza obtinerea permisului pentru categoria C de promovarea celui pentru B, si asa mai departe. Cel putin in Capitala, proba teoretica pentru o categorie - cel mult doua, dupa cum v-am spus - poate fi sustinuta de dimineata si apoi urmeaza probele practice. Din cauza numarului mare de candidati «alocati» unui politist examinator, nimeni nu se mai poate intoarce in sala sa sustina proba teoretica la o alta categorie pentru ca se termina ziua de examinare!“, explica instructorul.

Evenimentul Zilei