Mai multe agentii de turism s-au „fript“ intr-un parteneriat public-privat cu autoritatile din domeniu: au pus la bataie servicii si n-au primit nici pana astazi contravaloarea lor. Dupa ce a solicitat unor agentii sa se ocupe de vizita pe litoralul romanesc a unor reprezentanti de vanzari ITS din Germania, ministerul „a uitat“ sa plateasca factura pentru aceste servicii. E doar una dintre gafele care au marcat „promovarea“ turismului romanesc in ultimii ani.

Ministerul Turismului promoveaza Romania bagand mana in conturile operatorilor privati. Dupa ce a solicitat unor agentii sa se ocupe de vizita pe litoralul romanesc a unor reprezentanti de vanzari ITS din Germania, ministerul „a uitat“ sa plateasca factura pentru aceste servicii. Aceasta este una dintre gafele care au marcat „promovarea“ turismului romanesc in ultimii ani.

Operatorii pacaliti au dat in judecata ministerul si au castigat. Cu sentinta definitiva si irevocabila in buzunar, Julian Andrei, patronul agentiei Blue Line, spera sa-si poata recupera macar acum, dupa un an, cei 15.000 de euro investiti.

Reprezentantii ministerului se scuza pentru neplata facturilor afirmand ca desi au facut oferte operatorilor, acestia nu au incheiat contracte ferme cu institutia.

Datorie neplatita de un an

In primavara anului trecut, Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) organiza o licitatie pentru a alege parteneri in cadrul unui program de promovare a Romaniei.

Operatorii din turism aveau sa planifice un sejur de o saptamana pentru 20 de agenti din cadrul companiei germane ITS, iar costurile urmau sa fie suportate de la bugetul institutiei publice.

Integral in Evenimentul Zilei