EvZ: Interzis cu rolele si bicicleta in parcuri. Gardienii pazesc iarba

de Andreea Archip, Dollores Benezic     Evenimentul Zilei
Vineri, 24 aprilie 2009, 3:38 Revista Presei | Subiectele Zilei

  • Autoritatile nu permit accesul cu  role sau biciclete in parcuri.
  • In Bucuresti, si statul/calcatul pe iarba e interzis, contrar a ceea ce vedem in orase mari europene. 
  • Doua hotarari ale Consiliului General al Municipiului Bucuresti (CGMB), una din 1994 si alta din 2001, interzic calcatul pe iarba si accesul cu bicicletele in parcuri. Amenzile, cuprinse intre 40 si 60 de lei, nu sunt aplicate uniform.
citeste articolul integral in EvZ


Citeste mai multe despre   























8728 vizualizari

  • -19 (33 voturi)    
    din cauza unor nesimtiti (Vineri, 24 aprilie 2009, 7:33)

    DanDa [utilizator]

    Asta se intampla din cauza unor nesimtiti care nu tin cont ca in parc se plimba si copiii si prin prostia unora este pusa in pericol siguranta copiilor. Din acest punct de vedere, foarte bine le-a facut. Si ... cum ramane cu cainii? Ei au voie?
    • +10 (20 voturi)    
      ai locuri separate de joaca pt copii (Vineri, 24 aprilie 2009, 10:49)

      eugen [anonim] i-a raspuns lui DanDa

      Esti comunist taticu, nu cred ca ai plimbat vreun copil in parc pana acum, daca te uitai atent vedeai ca in toate parcurile mari din Bucuresti sunt spatii separate de joaca pentru copii, destul de mari, in care nu am vazut biciclisti sau baieti cu role.
      Si nu cred ca e cineva atat de retard sa lase un plod sub 4-5 ani sa se plimbe singur prin parc, decat daca e cel putin inconstient (i-am mai vazut prin supermarketuri).
      In ceea ce prveste cainii, daca le pui lesa si botnita si mai ai si un stapan bine crescut, nu vad problema, prin alte parti mai civilizate stapanii de caini strang excrementele facute de animale, fara scarba sau rusine, au cu ei o manusa in acest scop.
      Ceea ce ar trebui sa intelegem cu totii e ca tine de bunul simt al fiecaruia dintre noi; nu cred ca la noi va exista o lege care va fi respectata cu adevarat, pentru ca sunt legi facute sa te ingradeasca, nu sa previna.
      • +11 (19 voturi)    
        Inca mai avem mentalitate comunista (Vineri, 24 aprilie 2009, 11:15)

        Frankie [utilizator] i-a raspuns lui eugen

        De ce sa nu pot sa ma plimb pe un spatiu public cu bicicleta? De ce nu pot sta pe iarba sa ma relaxez, sa servesc un picnic cu familia/prietenii ? Ce, ma duc la parc ca la muzeu ?? Vreau sa ma joc, sa ma recreez , sa ma simt bine, nu sa stau drept pe alee. Oricum noi n-avem infrastructura de Germania, cu piste de biciclete pe toate strazile patriei, de fapt noi nici n-avem strazi ce sa mai... "Bravo" comunistilor care ne-au interzis dreptul la recreere. Si-asa in orasul asta n-ai loc sa mergi nici pe trotuat de cat de multe masini sunt.....
        • +8 (8 voturi)    
          total de acord (Vineri, 24 aprilie 2009, 15:57)

          aa [anonim] i-a raspuns lui Frankie

          Eu unu ma gandesc serios la chestia asta: un copil de 5-6 ani care vrea sa invete sa mearga pe bicicleta, unde poate face asta, daca in parc nu mai are voie? Pe strada, printre masini?
        • +4 (4 voturi)    
          :) (Vineri, 24 aprilie 2009, 18:54)

          Cosmin [anonim] i-a raspuns lui Frankie

          eu merg pe role de 7 ani, atunci cand nu am loc pe trotuar, incerc sa merg pe pistele de biciclisti (dandu-le prioritate acestora) dar de multe ori vezi oameni nesimtiti care merg pe pista de biciclisti si nu se dau la o parte nici daca te apropii la 30 cm de ei, din contra tot ei fac scandal pe aceasta tema. Un prieten pe bicicleta (eram exact in spatele lui) mergea pe pista de bicicleta si avea pietoni in fata, a claxonat, a incetinit si s-a apropiat de oameni la 30 cm. acestia au inceput sa tipe si sa faca scandal, iar un politist comunitar tot de noi s-a luat ca d c mergem pe trotuar (pt el pista de biciclisti=trotuar). in Viena (fara sa imi dau seama) am mers pe banda de biciclisti, daca nu ma dadeam la o parte ma lovea un biciclist, nici macar nu a incetinit, sau avertizat ca vine. NU AM AVUT CE SA COMENTEZ!!
      • +9 (9 voturi)    
        cainii (Vineri, 24 aprilie 2009, 12:17)

        if0014 [utilizator] i-a raspuns lui eugen

        Fa si tu o poza cu un stapan bine crescut care strange rahatul dupa cainele lui si pune-o aici.

        A, si fa o poza si la cel putin doi caini cu lesa si botnita care se plimba prin parc.

        Nu o lua ca un atac, pur si simplu ceea ce spui tu nu exista la noi.
        • +4 (6 voturi)    
          poze si iar poze (Vineri, 24 aprilie 2009, 13:19)

          eugen [anonim] i-a raspuns lui if0014

          Vrei exemple de buna purtare, dar tu le vezi doar pe cele care nu-ti plac, ca drept dovada ca in media in ultima vreme nu vezi nici un exemplu pozitiv sau chiar daca ar trebui sa fie pozitiv e ridiculizat la maxim;
          iti zic sigur ca sunt oameni care stau la bloc si ies cu animalutul de lesa si cu botnita in fiecare dimineata, ca-i vad, sunt oameni in trafic care se comporta cat se poate de normal, sunt biciclisti in parc care se uita pe unde merg, etc...
          Important e sa-i vezi pe acesti oameni si nu pe meltenii care ne otravesc zilnic viata si daca vezi un meltean nu te mai sfii sa nu-l reclami sau sa-i faci o poza sa-l arati lumii cat e de prost crescut, pt ca daca se vede incoltit la un moment dat va incerca sa se comporte cum trebuie.
        • +3 (5 voturi)    
          Ba da (Vineri, 24 aprilie 2009, 15:12)

          Adrian [anonim] i-a raspuns lui if0014

          Ma vad nevoit sa te contrazic. Iti inteleg argumentele, dar asta nu inseamna ca lucrurile stau in totalitate asa cum le-ai expus tu.

          Personal am vazut mai mult de doi oameni care au strans dupa cainii lor si mai mult de doi caini cu botnita. Pana si un biet pudel (gen oita) avea botnita acum 2 saptamai in herastrau. :)

          Si ca sa raman la subiect, da exista si la noi.Bunul simt se educa,iar daca cei mai eductai i-ar apostrofa mai des pe cei needucati,poate s-ar schimba lucrurile mai repede.

          Dau ca exemplu, mersul pe linia de tramvai.Observ ca in ultima vreme, din ce in ce mai multi soferi din coloana, nu ii mai lasa pe cei de pe linia de tramvai sa se bage in fata. Deci...lucrurile incep sa se miste.... Hai sa aplicam chestia asta in toate domeniile si sa incep mai ales cu noi insine.
          • 0 (0 voturi)    
            :) (Vineri, 24 aprilie 2009, 19:00)

            Cosmin [anonim] i-a raspuns lui Adrian

            da, corect. soferii de pe linia de tramvai nu mai sunt lasati sa intre in coloana, asa ca isi vad linistiti de drum tot pe linia de tramvai, sau mai nou (Lia Manoliu, Bd-ul Basarabia) nu se mai merge cu masina pe linia de tramvai, se merge pe trotuar, se intra pe la intrarea pe aleea Belvedere (intre turnul de parasutism si terenurile de tenis) se trece prin fata patinuarului Flamaropol (astfel ocolesti si semaforul si casti 10 min dimineatza) si se merge pe trotuar pana la intrarea in parc (pe unde cobori spre restaurantul Riviera), asta in cazul bun, de obicei se iese pe langa spitalul de copii (Victor Gomoiu) ca acolo se ingusteaza trotuarul, altfel cine stie pana unde ar merge ...
        • +2 (2 voturi)    
          Eu strang (Vineri, 24 aprilie 2009, 18:57)

          Adinuca [anonim] i-a raspuns lui if0014

          Eu strang dupa cainii mei. Am doi caini: un schnauzer urias si un bichon. Ma gasiti pe str. Reconstructiei din sect 3 al capitalei, daca vreti sa vedeti cu ochii vostri. Strang de fiecare data (pe controlate) insa pe strada mea nu sunt multi ca mine, dar mai sunt si altii. Si mai sunt si 7 caini vagabonzi dupa care firesc nu strange nimeni. Cred ca dupa aia ar trebui sa stranga stapanul lor adica Primarul.
        • 0 (0 voturi)    
          Nu toti romanii sunt nesimtiti! (Sâmbătă, 25 aprilie 2009, 16:03)

          tizul [anonim] i-a raspuns lui if0014

          @ifoo14- Ma poti vedea zilnic pe Kiseleff, plimband un bebe in carutz + 3 dobermanni; in cosul de sub carut am totdeauna 5-10 pungi, totdeauna strang biomasa, cainii alearga liberi doar in tzarc sau in padurea personala, sub supraveghere; nu sunt singurul care-si respecta concetatenii...
          Poate ti se pare neverosimil dar exista si romani civilizati.... Un exemplu si mai shocant pentru neanderthalieni: tot pe Kiseleff exista recipiente pentru gunoiul menajer, pe tipuri de materiale. Mai tot timpul vezi oameni venind cu masina sau pe jos pentru a arunca gunoiu' grupat pe caprarii, pentru a nu alimenta gropile de gunoi si a ajuta la protejarea mediului...
          In rezumat, incet dar sigur, romanul se civilizeaza. Parerea mea!
      • 0 (4 voturi)    
        comunistule (Vineri, 24 aprilie 2009, 16:21)

        dan [anonim] i-a raspuns lui eugen

        nu ai vrea sa sti cate mame isi lasa copii sa graviteze in jurul lor in timp ce se plimba prin parc! sariti ca opariti dar nu aveti copii si nici macar biciclete! eu cu bicla mea era sa ma urc pe copil care pur si simplu a scapat din mana mamei cand a vazut un pisoi in parc (si nu alergam ) , sambata si duminica parul i.o.r ESTE PLIN DE COPII LA JOACA- sper ca le dai voie sa umble cu mamele in jurul lacului si nu ii vei forta mai comunistule sa stea doar in tarcul cu nisip ca sa alergi tu ca vita!
        • 0 (0 voturi)    
          parinti cretin (Vineri, 24 aprilie 2009, 19:04)

          Cosmin [anonim] i-a raspuns lui dan

          scuze dar exista si parinti cretini care isi lasa copii de nebuni. pe role era sa il iau pe unul pe sus, d c? il aveam in fata si a incercat sa ma prinda, orice manevra am incercat tot in fata il aveam, a trebuit sa opresc ca sa il las sa ma prinda si parintele tot la gatul meu a sarit .... numai specimene. banuiesc ca ai copil mic acum si esti de acord cu restrictiile astea, dar peste 5-10 ani cand o sa vina randul copilului tau sa alerge ce o sa faci atunci? nu imi spune ca il educi sa nu fie asa, ca nu pacalesti pe nimeni
      • 0 (2 voturi)    
        comunist ... nu pre inteleg. (Vineri, 24 aprilie 2009, 17:12)

        DanDa [utilizator] i-a raspuns lui eugen

        Esti berbec. Am chiar 2 copii pe care ii plimb in parc. "Tarcurile" pentru copii sunt foarte bune, dar mai e ceva: trebuie sa poti sa ajungi la ele (si, crede-ma ca se intampla sa ma feresc eu de nesimtiti, ce sa mai zic de un copil care nu stie ce e pericolul) si, copiii se mai si plictisesc. Ce spuneam eu este ca intr-un parc se poate convietui cu biciclistii civilizati. Problema sunt cei mai multi dintre biciclisti care sunt nesimtiti. Si pentru ca sunt ca pondere majoritari este bine ca le este inerzis. Si ar mai fi ceva; poate imi spui si mie cum sa "plimb" un carucior cu un bebe de 4 luni in tarcurile amenajate, ca poate te pup pentru solutie. Si ... poate imi spui si mie de unde pana unde comunist? Si poate ma contrazici si aici: parcurile sunt locuri verzi pentru promenada si care trebuie sa fie sigure (fara riscurile care exista pe strada). hai pa, maoistule
        • 0 (0 voturi)    
          eu comunistul (Vineri, 24 aprilie 2009, 17:46)

          dan [anonim] i-a raspuns lui DanDa

          daca nevasta ta vrea sa se plimbe cu copilul prin parc si nu vrea sa stea doar la groapa cu nisip ar trebui sa o faca fara sa ii fie frica de biciclisti sau roleri ! nimic nu ar trebui sa o sileasca sa stea cu copilul doar in tarc pt ca asa vrei tu ! du-te duminica asta in ior cu bicla sa vedem dc poti sa mergi in siguranta!(nu a ta bizonule) l-ai facut pe @DanDa @ comunist si acum recunosti ca cei mai multi sunt nesimtiti..nu ai vrea sa te angajeze primaria pe post de portar sa faci tu selectia???"Si ar mai fi ceva; poate imi spui si mie cum sa "plimb" un carucior cu un bebe de 4 luni in tarcurile amenajate" esti p***?? ??? tu ai sustinut ca acolo e locul copiilor "Esti comunist taticu, nu cred ca ai plimbat vreun copil in parc pana acum, daca te uitai atent vedeai ca in toate parcurile mari din Bucuresti sunt spatii separate de joaca pentru copii, destul de mari, in care nu am vazut biciclisti sau baieti cu role.
          Si nu cred ca e cineva atat de retard sa lase un plod sub 4-5 ani sa se plimbe singur prin parc, decat daca e cel putin inconstient (i-am mai vazut prin supermarketuri)." PARCUL TREBUIE SA FIE SIGUR PT TOATA LUMEA ai fost contrazis tocmai pt ca te-ai vazut mai destept decat altii , pentru ca tu ai sustinut ca copii ar trebui sa se joace in "locuri special amenajate" si nu ai tinut cont de altele...hai bafta du-te sa il sustii pe badea ca probabil de la el ai auzit ideile astea aseara!
      • 0 (0 voturi)    
        nu sunt de acord (Sâmbătă, 25 aprilie 2009, 14:59)

        sictirit de toate si de toti [anonim] i-a raspuns lui eugen

        in primu rand as vrea sa te intreb ce intelegi tu prin comunism...?
        Nici eu nu sunt de acord cu treaba asta, in care nu mai ai voie in parcuri cu blicicleta, cu rolele(de parca ar fi muzeu). Zonele special amenajate pentru biciclete nu sunt respectate de pietoni, asa ca spun: daca in parc nu, atunci unde?
        In alte tari este incurajat sportul si miscarea nu doar prin vorbe ci autoritatile fac ceva concret.
        Presupun ca exista un raspuns pentru situatia de la noi: Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!
      • 0 (0 voturi)    
        biciclete in parc (Luni, 27 aprilie 2009, 11:32)

        kik [anonim] i-a raspuns lui eugen

        Acum vreo 2 ani, copilul meu, in varsta atunci de aprox 5 ani, se plimba cu bicicleta pe pista de biciclete din jurul parcului IOR. Tot p-acolo era liber un copil de maxim 2 ani. Baietelul meu - tot copil, nu? - nu a stiut sa franeze la timp si l-a trantit cu roatele in sus pe "bebelus". Pe cine credeti ca a certat "opinia publica"? Pe parintii inconstienti ai copilului care abia mergea in picioare, lasat nesupravegheat pe pista de biciclete? Nici vorba! Pe copilul meu, ca...tu nu vezi, draga? Nu au priceput nimic, nici in momentul in care i-am explicat ca bebelusul nu avea ce sa caute acolo. S-au uitat la mine ca la extraterestrii.
        De curand am mers cu copilul pe aceeasi pista. Aproape toti pietonii mergeau pe pista si foarte putini se dadeau la o parte in urma claxoanelor.
        Noua ne place sa mergem cu bicicleta, unde sa o facem? In plus, vreau sa merg cu bicicleta cu copilul meu. In momentul asta, nu am unde.
    • +3 (5 voturi)    
      Si totusi... (Vineri, 24 aprilie 2009, 13:40)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui DanDa

      Din cauza acelor nesimtiti de care vorbesti nu ar trebui sa avem toti de suferit. Poate copii respectivi au si ei dreptul sa stie ce este aia o bicicleta de ex. Unde o sa invete, pe strada, printre masini sau pe trotuarul din fata blocului, printre masinile parcate? Nu asa ar trebui procedat. Ar trebui in schimb sa invatam de la popoarele mai civilizate cum sa tratam astfel de situatii.
    • 0 (0 voturi)    
      dar tu ai voie (Vineri, 24 aprilie 2009, 20:18)

      bozo [anonim] i-a raspuns lui DanDa

      pe pamint? si pentru ciini sunt locuri special amenajate. du-te pe luna
  • +1 (1 vot)    
    Ce articol interesant.... (Vineri, 24 aprilie 2009, 7:43)

    Alin [anonim]

    De ce nu are, totusi, nici un text aceasta pagina: http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-subiectele_zilei-5626711-evz-interzis-bicicleta-rolele-parcuri.htm ?
    • +7 (7 voturi)    
      Toti biciclistii sunt invitati la mars catre mare (Vineri, 24 aprilie 2009, 11:30)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      Toti biciclistii, amatari sau profesionisti , sunt invitati sa promoveze ciclismul, mergand de 1 mai la mare in grup organizat. Mai multe detalii puteti gasi aici: http://www.velorutia.ro/detalii-82/categorie-activitati2/Marsul-Velorutionarilor-2009.html
      • -5 (5 voturi)    
        Nu riscati, ca va ploua... (Vineri, 24 aprilie 2009, 13:47)

        Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui Frankie

        Imi pare rau, dar in perioada 1-3 mai vor fi precipitatii in toata tara...
        Nu riscati cu bicicleta, ca raciti...
        • -1 (3 voturi)    
          Voturile negative nu au efect asupra vremii (Vineri, 24 aprilie 2009, 14:33)

          Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

          Pentru cine vrea o prognoza, verificati aici http://www.snow-forecast.com/maps/dynamic/se-europe
  • -1 (23 voturi)    
    Foarte bine (Vineri, 24 aprilie 2009, 9:11)

    cohan [anonim]

    Sa se duca pe Valea Prahovei sa se plimbe daca vor. Iar PARCurile ar trebui sa se transforme in PARCari pentru suv-uri.
    • +3 (5 voturi)    
      ce surpriza (Vineri, 24 aprilie 2009, 13:11)

      Hollow [anonim] i-a raspuns lui cohan

      s-au gasit 10 dobitoci care sa nu sesizeze ironia si sa-ti dea negativ...
      • +2 (2 voturi)    
        chiar 12 (Vineri, 24 aprilie 2009, 14:30)

        AntonH [utilizator] i-a raspuns lui Hollow

        de fapt la ora asta sunt 12 cu negativ :)) greu cu inteligenta...
    • 0 (0 voturi)    
      Simtul umorului a disparut (Vineri, 24 aprilie 2009, 23:09)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui cohan

      se pare ;)
  • +20 (20 voturi)    
    huoooo (Vineri, 24 aprilie 2009, 9:13)

    gogu [anonim]

    si unde sa ne plimbam ? pe strazi ? printre betoane ? plimbatul cu bicicleta merge asociat cu aerul curat nu cu praful lu' Oprescu !!!!
  • +16 (18 voturi)    
    Dar cainii vagabonzi cand vor fi interzisi ? (Vineri, 24 aprilie 2009, 9:14)

    eu [anonim]

    Cat rau poate face o bicicleta sau un copil pe role comparativ cu o haita de caini vagabonzi care pazesc cu strasnicie fiecare intrare de parc?
    • 0 (0 voturi)    
      :)) (Vineri, 24 aprilie 2009, 19:15)

      Cosmin [anonim] i-a raspuns lui eu

      A inceput sa imi placa aici, asa ca o sa continui cu comentariile. Acum cateva seri mergeam pe la Pta Hurmuzachi, pe partea cu biserica (in cer scuze dar biserica e la mai putin de 50m de un club de noapte, pe care il stie toata lumea) noroc ca era ora 23 era duminica si traficul era foarte slab. mergeam pe role ma duceam acasa si am vrut sa merg pe trotuarul de langa biserica, acolo am fost intampinat de 10-12 caini care s-au luat dupa mine, am trecut de pe trotuar pe banda 1 pe urma pe banda 2, eram inconjurat de caini, o masina care venea din spate nu a putut sa ma depaseasca pe banda 1 pt ca erau caini, si a trebuit sa mearga la viteza pe care o aveam eu si respectiv cainii. dupa aproape 150 m caini s-au lasat pagubasi, am facut semn ca trec pe banda intai, cel cu masina a inteles si ma lasat sa ma bag. pe urma masina ma depasit, era o masina de politie care s-a oprit in fata mea, soferul s-a dat jos si ma oprit. vroia sa imi dea amenda ca mergeam cu rolele pe strada. norocul meu ca ofiterul din dreapta (probabil mai mare in grad) mi-a luat apararea si am scapat. concluzia: nu ca ma laud dar eu stiu sa merg pe role ca am facut si hochei, dar cineva care nu este incepator, in situatia respectiva ar fi devenit dog food. d c nu se iau masuri pt asa ceva? au fost semnalate mai multe atacuri ale cainilor asupra oamenilor decat accidente ale biciclistilor/rolleri cu oamenii.
  • +5 (5 voturi)    
    oau! (Vineri, 24 aprilie 2009, 9:16)

    adishaq [utilizator]

    Interesant articol! lamai mare!
  • +12 (12 voturi)    
    ...no comment (Vineri, 24 aprilie 2009, 9:50)

    un oarecare [anonim]

    asa ceva nu imi trecea prin cap. legea asta au ales-o probabil niste oameni care traiesc pe alta lume. incredibil.

    ..."oare megrand in masa...gasim o rezolvare?"....
  • +14 (14 voturi)    
    Mda (Vineri, 24 aprilie 2009, 9:59)

    anonim [anonim]

    Acesta este un articol neinteresant pentru 90% din romani care nu vor sa faca miscare. Pentru ceilalti 10% e o decizie absurda, comunista.
    Daca mergeti prin Herastrau veti vedea ca 90% din cei care fac sport sunt straini, restul sunt de-ai nostri pe role sau biciclete.
    La cati puturosi sunt in tara asta, evident ca nu e o decizie care ii va afecta pe multi.
    Eu voi merge in continuare in parc si voi incetini intotdeauna in dreptul copiilor pentru ca e ceva elementar, totusi.
    • +4 (8 voturi)    
      Procentu' (Vineri, 24 aprilie 2009, 11:41)

      Adelu [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Ai gresit procentul. 99% din romani nu sunt interesati de sport decat in masura in care stau la TV si se uita la fotbal cu semintele intre dinti si berea in mana.
  • +14 (14 voturi)    
    idiotii (Vineri, 24 aprilie 2009, 10:07)

    asterix [anonim]

    ...nu aveam nimic impotriva daca existau piste pentru biciclisti, dar ele sunt foarte putine, numai ca incompetentii din primarie habar nu au pe lume traiesc, nu ai ce sa le faci, sunt ... rau de tot..... O sa interzica si mersul prin parc sau alergatul la cat de fara minte sunt
  • +14 (16 voturi)    
    CGMB (Vineri, 24 aprilie 2009, 10:17)

    cetateanul turmentat [anonim]

    tot farmecul intr-un parc e sa te plimbi, sa stai pe iarba (ca in orice tara civilizata-mai putin Romania) si de ce nu sa te plimbi cu bicicleta si rolele. acum dupa ce o cretina a desfiintat orele de sport in scoala, alti dobitoci le spun copiilor si adolescentilor ca nu au voie nici in parc.
    ce sa faca lumea acum in praful si mizeria Bucurestiului? sa se plimbe cu bicicleta in jurul blocului?
    ce ma doare e ca , cainii au statut special.
    domnilor de la CGMB credeam ca voi ganditi putin. m-am inselat, habar nu aveti pe ce lume traiti.
    • 0 (0 voturi)    
      parcuri in america (Vineri, 24 aprilie 2009, 18:19)

      some guy [anonim] i-a raspuns lui cetateanul turmentat

      a fost la TV un articol in care au aratat astia ca exista legi cum ca in parc poti sa mergi doar pe alei si sa stai pe banci (care de multe ori lipsesc)
      Luati la intrebari ca de fapt nimeni nu respecta legea au spus ca folosesc legea doar impotriva nesimtitilor.
  • 0 (2 voturi)    
    Moto-Scuter (Vineri, 24 aprilie 2009, 10:19)

    Paul [anonim]

    Nici o problema , cu Moto-Scutere aveti voie in parcurile din Oradea.
    http://www.oradea.net/cu-moto-scutere-prin-parcuri-r-6718.html
  • +9 (13 voturi)    
    Idioti (Vineri, 24 aprilie 2009, 10:29)

    ion [anonim]

    O tara plina de idioti, incet in cet ne ramane o singura solutie, emigrarea. Incepe sa fie din ce in ce mai clar ca aceasta tara nu ne mai vrea (daca ne-a vrut vreodata).

    Absurd e putin spus, e incredibil ce se intampla. Maine nu o sa mai avem voie sa respiram.
    • +5 (5 voturi)    
      Sau... (Vineri, 24 aprilie 2009, 12:45)

      nam [anonim] i-a raspuns lui ion

      decat sa pleci nu mai bine dai de pamant cu ei? adica sa plece ei si nu tu?
  • +5 (7 voturi)    
    N-o sa se aplice niciodata (Vineri, 24 aprilie 2009, 10:32)

    Cristina [anonim]

    Decat daca chiar nu mai au bani de pensii.
    De cand au reparat aleile din Herastrau cred ca e extraordinar de bine pe role. Mai degraba ar fi o problema cursele de viteza.
    Trebuie sa recunosc ca desi mi-e frica de ei, ii admir. Au invatat sa se rasuceasca ca la hochei. O capitala europeana trebuie sa aiba si astfel de experti.
    Ar putea sa le amenajeze/doneze parcul Floreasca, ca tot nu se plimba nimeni pe acolo, sa se invarta in jurul lacului. Sa faca concursuri, ca ar scoate lumea si bani de bilet. Ar putea sa mai faca o iesire de la metrou la Aviatorilor, pe partea cu Primaverii.
    Apropo metroul asta mai trebuie prelungit cu o statie daca vor sa mai rezolve traficul din Pipera.
    • 0 (0 voturi)    
      de acord (Vineri, 24 aprilie 2009, 19:19)

      Cosmin [anonim] i-a raspuns lui Cristina

      Dupa cum ai spus si tu (indirect), ca sa mergi bine pe role conteaza asfaltul, cu cat e mai fin cu atet aluneci mai bine (ca pe gheatza). dar in bucuresti multe strazi au un asfalt pe care daca mergi incet ti se opresc rotile in gropi, sau vibrezi de zici ca te dezmembrezi tu ca om nu mai zis de rulmenti, si suruburi care de desfac din cauza vibratiilor...
  • +7 (7 voturi)    
    nu (Vineri, 24 aprilie 2009, 10:46)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    va mai mirati, pensionarii ceausisti sint bazinul lor electoral. Si pe astia ii deranjeaza rolele si bicicletele.
    Daca vreti sa se schimbe lucrurile, mai mergeti si la vot.
  • +5 (7 voturi)    
    politistii pazesc iarba!!!!! (Vineri, 24 aprilie 2009, 10:56)

    simona marta [anonim]

    aberatie proprie numai romaniei!
    • +5 (7 voturi)    
      Pazesc iarba, dar portofelele noastre NU ! (Vineri, 24 aprilie 2009, 11:18)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui simona marta

      Poti fi in orice secunda talharit pe strada in Bucuresti si militienii se fac ca nu observa, pentru ei timpul trece si leafa merge. Insa daca te vede un militian ca ai calcat un fir de iarba imediat iti da amenda ca el e omul legii nu? La noi mor oameni impuscati pe strada, criminalii trec prin fata militienilor pe strada fara a fi prinsi, dar lumea ia amenda ca se plimba cu rolele prin parc sau ca "omoara" iarba. OH MY GOD !!!
      • 0 (0 voturi)    
        Talharia (Vineri, 24 aprilie 2009, 16:39)

        soferul [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

        poate fi o diversiune. Daca in timp ce politistii intervin pt a preveni o talharie, fortele intunericului fura si alea 3 petice de iarba ramase? Ce faci atunci?
      • 0 (0 voturi)    
        cam asa e (Vineri, 24 aprilie 2009, 19:22)

        Cosmin [anonim] i-a raspuns lui Frankie

        gaborii se lauda cu nimicurile, asa arata ca sunt "jmecheri", le tremura chilotii in cur cand trebuie sa se ia cineva mai barosan ...
    • +3 (7 voturi)    
      pai e normal... (Vineri, 24 aprilie 2009, 11:44)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui simona marta

      ei nu sunt in stare sa prinda hoti, criminali etc...
      si atunci li se da o sarcina potrivita cu inteligenta si capacitatea lor ... si anume pazitul ierbii...
  • +1 (3 voturi)    
    Idioti (Vineri, 24 aprilie 2009, 11:15)

    gb [anonim]

    Idioti, ca nici nu poti sa-i numesti altfel.
  • +6 (6 voturi)    
    asa a fost mereu! (Vineri, 24 aprilie 2009, 11:24)

    Nicky [anonim]

    Nu stiu ce va mira, dar asa a fost mereu! Eu merg cu bicicleta si cand traversez parcul o iau de coarne.... altfel amenda
  • +3 (7 voturi)    
    Balcaniada, faza pe parcuri (Vineri, 24 aprilie 2009, 11:29)

    Deci [anonim]

    Vad ca majoritatea e revoltata si da ca exemplu parcurile din orasele occidentale. Nu e buna comparatia. Daca vrem sa ne comparam cu orasele occidentale atunci toti bikerii, rollerii, toti care iubesc parcurile si stiu ce inseamna sa stai jos pe iarba ar trebui sa faca proteste. Un mars deschis, precum si forme de protest alternativ cu afise, grafitti-uri etc. Atunci am fi oras occidental. Cum suntem inca foarte orientali in mentalitate si mai preocupati de showuri religioase si consum ostentativ prin mall-uri aceasta lege va ramane asa, ba mai mult, vor aparea in curand garduletzele cu tzepi (ele exista in alte orase) care iti vor arata exact pe unde poti merge si te vor face sa te simti ca intr-o cusca, visul romanilor dintotdeauna!
  • +3 (5 voturi)    
    EvZ: Interzis cu rolele si bicicleta in parcuri. G (Vineri, 24 aprilie 2009, 11:32)

    edi [anonim]

    cine voteaza? aia care au masini cat case de le parcheaza pe pista de biciclisti si te calca pe strada... oricum nu pot sa se suie pe bicicleta din cauza burtilor, normal ca voteaza asemenea legi
    • 0 (0 voturi)    
      una buna (Vineri, 24 aprilie 2009, 19:26)

      Cosmin [anonim] i-a raspuns lui edi

      aia cu masinile voteaza, ieri eram pe role (PE TROTUAR) la terasele din fata de la Lia Manoliu, si vine unu' cu Mertzanul si ma claxoneaza sa ma dau la o parte din calea lui ca nu are loc sa treaca =)) bineinteles ca nu m-am dat si a inceput sa tureze motorul sa vina in spatele meu atat de aproape ca i-am lovit masca si i-am spart cadrul de la numarul de inmatriculare. a oprit a luat bata din masina si a venit dupa mine ... un manelar caruia ii cadea gatul de la cat aur avea pe el, noroc ca nu eram singur ...
  • +7 (9 voturi)    
    Ati inebunit? (Vineri, 24 aprilie 2009, 11:32)

    Bocbaselu [anonim]

    Ce ne facem? plecam din tara asta? kiar ati inebunit cu totii? Si copiii unde se dau cu rolele? pe strada pe care trec acei motociclisti inconstienti cu 150km/h? Dom primar, nu ati facut absolut nimic dar absolut nimic timp de un an, inafara de carnati de revelion sau multi mosi Craciuni. Faceti ceva pentru comunitate. La Londra, langa palatul Reginei, in celebra gradina publica nu sunt alei, ca tocmai sa calci pe iarba, lumea sta intinsa pe iarba, socializeaza pe iarba, la noi, tara de arestati, totul e interzis. Kiar atat de repede ne-am pierdut neuronii in20 de ani?
  • +1 (5 voturi)    
    mai usor sa interzici decat sa amenajezi piste! (Vineri, 24 aprilie 2009, 11:35)

    edi [anonim]

    cine voteaza? aia care au masini cat case de le parcheaza pe pista de biciclisti si te calca pe strada... oricum nu pot sa se suie pe bicicleta din cauza burtilor, normal ca voteaza asemenea legi
  • +2 (4 voturi)    
    Romanica tara unde traieste specimenul ceafa lata (Vineri, 24 aprilie 2009, 11:36)

    Silviu [anonim]

    In curand o sa fie interzis mersul pe bicicleta si role ca oricum piste de biciclisti/roleri nu exista nicaieri in Bucuresti... Si oricum biciclistii incurca traficul politicianului lobotomizat aflat la putere de 20 de ani incoace. Manca-i-ar cainii comunitari pe toti!

    Unde esti tu Tepes Doamne?!
  • -6 (8 voturi)    
    F Bine (Vineri, 24 aprilie 2009, 11:42)

    Dragos [anonim]

    Sunt din Onesti si pot sa zic ca avem un parc minunat. Nu ma deranjeaza sa nu vad biciclisti facand slalom printre copii mici. Rollerii ar trebui totusi lasati in pace. Dar sa vedem cine aplica legea. Numai bine
    • +3 (5 voturi)    
      mda... (Vineri, 24 aprilie 2009, 12:00)

      Silviu [anonim] i-a raspuns lui Dragos

      mai iesi din onesti! incearca un paris un... de fapt incearca orice alt oras european!
      • +1 (3 voturi)    
        am iesit destul (Vineri, 24 aprilie 2009, 13:10)

        Dragos [anonim] i-a raspuns lui Silviu

        am iesit. asta e doar parerea mea si atat. ciuss
      • 0 (0 voturi)    
        si nu numai (Vineri, 24 aprilie 2009, 19:30)

        Cosmin [anonim] i-a raspuns lui Silviu

        nu trebuie un oras european. acum 2 ani am avut norocul sa ajung la Tokyo, am ramas prost, trebuia sa fiu de 10000 de mai atent pe unde merg, avea piste de biciclete pe fiecare alee, stradutza, bulevard, dar nici o masina parcarta pe acea pista. la o strada pe unde vedeai mai bine de 200m in fiecare parte si nu era nici o masina, aveam rosu, toata lumea s-a oprit, si nu a trecut pana nu s-a facut verde....
    • 0 (0 voturi)    
      pai da (Vineri, 24 aprilie 2009, 17:53)

      g [anonim] i-a raspuns lui Dragos

      daca tu nu le folosesti, sa moara si capra vecinului...o gandire minunata
  • +4 (6 voturi)    
    era proverbul ala: (Vineri, 24 aprilie 2009, 11:43)

    liviu_ [utilizator]

    "daca prostia ar durea ar fi numai vaiet"
    cam asa si cu legile astea...

    pai si unde sa te duci cu bicicleta si cu rolele printre masini?!?!?!?!
    daca nu in parcuri unde???

    probabil inteligenta este un lucru care nu ar trebui sa-l cerem celor care ne conduc...
  • +4 (6 voturi)    
    Asa o sa va dau foc (Vineri, 24 aprilie 2009, 11:46)

    Dan [anonim]

    Domnilor primari si consilieri generali, va promit ca o sa va dau foc la masini ca represalii. Sa va vad intrezicand si asta. Poate mergeti si cu bicicleta atunci.
  • +3 (5 voturi)    
    Sa vedem ce o sa iasa (Vineri, 24 aprilie 2009, 11:55)

    biker [anonim]

    sa-l vad eu pe comunitaru burtos cum va reusi sa ma prinda (sa ne prinda) sa ma legitimeze si sa-mi faca proces... :)) ( poate mai fac si ei miscare...)
    • 0 (0 voturi)    
      =)) (Vineri, 24 aprilie 2009, 19:33)

      Cosmin [anonim] i-a raspuns lui biker

      Biker poti sa fugi cu o cana de cafea intr-o mana (la felul in care alearga ei, nu o versi nici macar o picatura) si in mana cealalta cu .... alta cana de cafea, vroiam sa zic o tigara, dar cine alearga de gabori nu e tutunar :D
  • +4 (6 voturi)    
    Numai la noi anapoda (Vineri, 24 aprilie 2009, 11:58)

    dragos [anonim]

    In Occident biciclete sunt peste tot, biciclistii sunt incurajati pt a reduce poluarea si congestia marilor bulevarde.
    Numai la noi nu exista niciun fel de respect pt biciclisti, trec masinile peste tine nici nu te ia in seama si cainii vagabonzi sar ca smintiti la biciclisti.
    In timpul asta bulevardele noastre mari se sufoca sub mareea de jeepuri iar primariile si politia sunt cu amenzile pe biciclisti.
    Plus conceptia stupida din Romania ca daca ai bicicleta, nu ai bani. Nu se gandesc ca asa vrei tu sa mergi, pe bicicleta, nu se gandesc ca poate ai 2 masini in fatza casei.
    Provinciali si balcanici ca de obicei.
  • +7 (9 voturi)    
    Hai la protest! (Vineri, 24 aprilie 2009, 12:01)

    irefutabilul [anonim]

    Hai sa protestam, oameni buni! Acum, nu dupa ce vor da legea/hotararea!

    Momentan nu au temei legal sa interzica circulatia bicicletelor in parcuri, regulamentul de aplicare al legii 195/2002 (nimeni altul decat codul rutier) spune la art. 161, litera k ca [este interzis biciclistilor]

    k) sa circule pe aleile din parcuri sau gradini publice, cu exceptia cazurilor cand nu stanjenesc circulatia pietonilor;

    E foarte greu sa dovedeasca ca stanjenim circulatia pietonilor, noi chiar n-o facem!

    Hai sa protestam, nu pe net, nu cu petitii online, ci pe viu, cu sute de biciclete in parcul IOR!

    Ne pot amenda, dar nu ne pot face sa tacem!
  • +5 (5 voturi)    
    Televizor (Vineri, 24 aprilie 2009, 12:19)

    io [anonim]

    Hai sa nu mai iesim deloc pe alee, in parc! Ce dracu, se toceste asfaltul de la talpile pantofilor! Mai bine montam camere in copaci si ne uitam ca prostii la televizor, sa vedem firul ierbii.

    Muma voastra de comunisti patetici! A trecut timpul, dar nu v-ati schimbat deloc. Relicve nenorocite!
  • +3 (3 voturi)    
    asa legi timpite sunt si in Brasov (Vineri, 24 aprilie 2009, 12:26)

    adrian [anonim]

    nici in Brasov nu ai voie sa mergi cu bicicleta sau rolele prin parc.Daca te joci cu mingea pe spatiu verdeciei amenda.niste tampiti de demnitari.pare sa nu conteze cu cine votezi toti sunt la fel de stupizi in goana lor dupa averi.
  • +3 (3 voturi)    
    Amendati Amendati si iar Amendati! (Vineri, 24 aprilie 2009, 12:31)

    Radu [anonim]

    Ce haios. In Herastrau este un loc special amenajat ptr. acrobatie pe role/biciclete. Sa inteleg ca aceasi primarie a incalecat propriile ei hotarari? Sau este primaria de sector care trebuie amendata?

    Ce frumos. Foarte Foarte...

    Nu calcati iarba! Noi suntem tot comunisti...
  • +2 (2 voturi)    
    retarzii din primarii (Vineri, 24 aprilie 2009, 12:42)

    portocala [anonim]

    sa iesim cu sutel in IOR..ba sa mai si chemam televiziuni.....de afara CNN,BBC...etc poate poate asa s-o vedea si afara ce retarzi ne conduc si vorba cantecului "capete iluminate cu lanterna"
  • +2 (2 voturi)    
    LINISTE SI PACE (Vineri, 24 aprilie 2009, 13:14)

    AZILUL ROMANESC [anonim]

    parcuri..ce nevoie avem?!..mai bine sa le transformam in cimitire unde domneste linistea si pacea eterna,!
    mai construim cate un mormant al policticienilor fosti si actuali..si ne vom delecta in parcurio..admirand crucile celor care noi ii votam sa ne faca viata linistita!
    suntem un popor de idioti..ca acceptam toate astea!
  • +2 (2 voturi)    
    Nu prea imi vine sa cred (Vineri, 24 aprilie 2009, 13:53)

    Romy [utilizator]

    Stirea asta e pe bune?
    Adica chair vor sa interzica bicicletele si rolele in parcuri?
    Nu calcati pe iarba?!?

    Mi-e si rusine sa le povestesc colegilor mei de munca( care nu sunt romani ) despre asa ceva.
    Suntem de rasul lumii...

    Trebuie facut ceva...
  • +1 (1 vot)    
    Va rugam sa cititi si legea (Vineri, 24 aprilie 2009, 13:59)

    Cristi [anonim]

    Conform OUG 195/2002 republicata privind circulatia pe drumurile public, actualizata prin OUG nr. 63/2006 --> SECTIUNEA a 3-a
    Reguli pentru alti participanti la trafic --> Art. 72 --> Alineatul (5) --> Sunt asimilate pietonilor persoanele care conduc un scaun rulant de constructie speciala, cele care conduc vehicule destinate exclusiv tragerii sau impingerii cu mana, precum si cele care se deplaseaza pe patine sau dispozitive cu role.

    Astfel, persoanele cu role sunt pietoni.

    Aceeasi sectiune --> Art. 73, spune:
    Regulile privind circulatia pe drumurile publice a mopedelor, bicicletelor, vehiculelor cu tractiune animala, a conducatorilor de coloane militare, cortegii, grupuri organizate, precum si de animale se stabilesc prin regulament.

    Astfel, rolele nu intra sub incidenta prezentului regulament.

    Ca si pieton trebuie insa sa respecti regulile de circulatie, pentru norocul tau.

    Va multumesc.
  • +2 (2 voturi)    
    biciclist (Vineri, 24 aprilie 2009, 14:23)

    flori [anonim]

    Am un copil de 3 ani. Tocmai i-am cumparat o bicicleta frumoasa, casca, protectii si ma intrebam: unda sa ies diseara? Daca in parc nu am voie ce as putea sa fac eu cu acest copil? Pe pistele de biciclete nu l-as lasa oricum pentru ca este prea mic si mi-ar teama (asta in cazul in care ar exista). Aaaaaa stiu: o sa-i pun un film la DVD, il tin casa si am rezolvat problema. Ca doar nu putem sa iesim in parc cu bicicleta sa comitem o infractiune. Invat copilul de mic la ilegalitati sau ma trezesc ca trebuie sa-i explic de ce ma opreste nenea politistul si-mi da amenda. Explicati-le dumneavoastra domnilor politicieni asta copiilor. Si nu doar celor din parcuri ci si celor din scoli carora li se taie orele de sport. Rusine stimati domni politicieni.
  • +1 (1 vot)    
    Protest impotriva interzicerii bicicletelor! (Vineri, 24 aprilie 2009, 14:36)

    irefutabilul [anonim]

    dragi biciclisti,

    va propun sa ne adunam la intrarea parcului i.o.r. (alexandru ioan cuza) dinspre campia libertatii intersectat cu baba novac, in data de 9 mai 2009.

    vom chema televiziuni, radiouri (o parte din ele chiar au inceput sa se implice, vezi city fm si europa fm), ong-uri "verzi", poate si primari.

    veniti cu pancarte, fluiere, cu ce doriti, dar important este sa veniti pe biciclete, cat mai multi! sa protestam civilizat, tot ce vrem este sa nu-i lasam sa ne ia parcul!

    nu sunt de la nicio organizatie (rusine acelor organizatii "ecologiste" care nu au avut nicio reactie!), sunt un simplu biciclist indignat.
  • +2 (2 voturi)    
    9 mai!!!!!!!! (Vineri, 24 aprilie 2009, 15:45)

    oana [anonim]

    Asa trebuie sa facem!!! nu se mai poate in halul asta!!! ce aberatie totala.Oricum politistii aia nu fac nimic.Acum vreo 2 ani eram sa mi iau "amenda" ca am calcat iarba (a se intelege pamantul de langa un copac) si cand i am zis ca n am decat 5 ron mi a zis ca am avertisment....era prea putina spaga pt el probabil....Oricum mai mare aberatie nu am auzit!!!bine ca lasam cainii sa ne manance si sa ne latre pana innebunim da bicilistii si cei cu role deranjeaza!!!!!!!!!Avem niste conducatori care nu au pic de respect fata de cetateni...Poate ar trebui sa i invatam ce i ala respectul dar nu cunosc decat un singur mod:protestele.Nu stiu ma uit in jur si sincer nu cred ca oamenii or sa mai reziste mult timp...Un val de proteste violente nu e de neconceput avand in vedere nesimtirea crasa cu care ne confruntam zi de zi din partea maharilor astora fara nici un Dumnezeu.
    Nu mai e solutie pentru noi tinerii ori emigram ori protestam!
  • +3 (3 voturi)    
    comunistii (Vineri, 24 aprilie 2009, 15:56)

    tomas [anonim]

    Pe vremea lui Ceausescu, acum circa 25-30 ani in parcul Tineretului (Sala Polivalenta), nu aveai voie cu bicicleta. Cum nu cred ca era doar acolo interdictie, ganditi-va cam cine sunt conducatorii de azi. Cine or fi legiuitorii? Pe vremea lui Ceausescu la toate intrarile din parcuri era semnul de acces interzis biciclistilor, semne cu Nu calcati pe iarba! S-a schimbat ceva?
    Mai usor interzici calcatul ierbi decat sa o intretii.
  • +1 (5 voturi)    
    DEMENTI CU CIIINI INTERZISI (Vineri, 24 aprilie 2009, 16:10)

    tricky [anonim]

    Hotarire impotriva dementilor si idiotilor cu ciini care umbla cu ei in parcuri nu dati ?
    Nu poti sa te plimbi cu copilul in parc linistit ca e plin de ciini vagabonzi si crescuti prin blocuri de locuinte si de rahati de ciini...!!!!!!!!
    Javre ordinare...
    • 0 (0 voturi)    
      .. (Vineri, 24 aprilie 2009, 20:29)

      bozo [anonim] i-a raspuns lui tricky

      tricky, hotaraste-te. ori idiotii care umbla cu ciini prin parc, ori ciini maidanezi? eu nu am vazut stapini cu ciini de talie mare pe care sa-i lase liber, ci numai catei mici - pekinezi, bichoni si alte aratari. pe linga rahatii de cini maidanezi si nu numai (si aici sunt foarte suparata ca nu toata lumea nu stinge mizeria facuta de patrupezi), pe linga blocuri gasesti pet-uri, resturi de mincare, tampoane, prezervative, toate aruncate de cei care nu sunt obisnuiti cu traiul in comun la bloc - mai pe intelesul tau, cei care in general nu s-au nascut nici ei si nici parinœii lor cu buletin de oras. de cite ori ai aruncat o hirtie pe jos pentru ca nu ai gasit un cos (asta daca cumva sesizezi prexenta cosului?) citi nu s-au obisnuit s afaca cineva curatenie in urma lor pentru ca s-au trezit :domni" la oras?
  • +1 (1 vot)    
    rusine sa le fie (Vineri, 24 aprilie 2009, 16:21)

    conscab [utilizator]

    Rusine sa le fie celor care au propus si au aprobat asa ceva. Tocmai in parc nu am voie sa ma plimb???
    Pentru asta e parcul !!!!!
    S-a interzis pt ca pot fi .."accidente"?
    Accidente pot avea oriunde, nu cred ca in parc esti lovit de un incompetent cu bicicleta sau rolele mai des decat inafara parcului.
    Oameni buni, nu acceptati asa ceva. Eu personal voi iesi AZI cu bicicleta si cu rolele in parc, si poate sa vina politia, n-are nimic!! N-are ce sa ne faca. Nu le dati numele daca nu vreti sau daca va e un pic frica, luptati pt dreptul vostru!!!
    Iesiti si voi si nu va lasati moi daca va ia la intrebari, rezistati. Nu are ce sa va faca rau pt ca mergeti pe bicicleta sau cu rolele. Rezistati.
    Hai sa facem o petitie pentru a avea din nou "dreptul legal" pt a ne plimba linistiti in parcuri cu bicla sau cu rolele.
    Am sa incerc eu diseara dar daca face careva inaintea mea, f bine. Acum nu am timp, sunt la serviciu cu treburi.
    A inceput vremea frumoasa, acceptam asa ceva?
    Va repet, eu cu siguranta voi iesi asa, fara nici un "stres", cu bicicleta in parc. N-au decat sa alerge dupa mine.
    Sper sa luati exemplu.
  • +1 (1 vot)    
    Daca ar durea prostia... (Vineri, 24 aprilie 2009, 17:17)

    Alinutza [anonim]

    Idiotii nu-si dau seama ca, in conditiile in care s-a umplut Romanica de masini, singurul mijloc de transport inteligent este bicicleta ?? Astia care fac astfel de legi sunt cocalarii cu gipane de neam prost care mor daca merg un metru pe jos (nu mai zic de bicicleta, ca asta-i pentru tarani, dupa creierul lor de furnica).
  • +2 (2 voturi)    
    Protest (Vineri, 24 aprilie 2009, 17:23)

    nestu [anonim]

    Cel mai tare protest ar fi sa mearga grupuri de oameni si sa se aseze toti pe iarba in parc.
  • -1 (1 vot)    
    Polemici, ca de obicei (Vineri, 24 aprilie 2009, 17:25)

    arhideco [utilizator]

    Sunt tata a doi copii. Si de asemenea sunt biciclist pasionat. Totusi, as interzice mersul adultilor pe biciclete in parc. Copiii da, ca aici pot invata sa o faca si una este sa dea copilul cu bicicleta peste un adult ca nu se poate inca bine coordona, alta este sa se urce un free-rider cu bicla pe fiu-miu. Legea asta este prost aplicata, ar trebui facute niste amendamente.
    Referitor la mersul pe iarba, si aici este discutabil. In Londra, dar nu numai, in toate marile orase din Europa, poti merge linistit prin iarba. Poti lua picnicul, poti sa te relaxezi, etc. INSA: londonezii de exemplu folosesc o anumita specie de gazon. Inventata de ei, pentru ei. Iarba cu firul rezistent si nu panarama asta cultivata la noi. Aici ar trebui putin lucrat, in loc sa le cerem accesul pe iarba, mai bine le-am cere mai intai sa cultive un tip adevat de gazon, pentru ca dupa o zi de stat de iarba noastra, locul arata jalnic.. Aaa si ar mai fi ceva: sa se permita accesul pe gazonul din parc preferential, sau oricui? Mah baieti, de ce nu renuntam noi la nationalismul asta penibil si sa observam ca printre noi sunt persoane de caracter indoielnic, care isi bat joc de ce incercam noi sa facem cu tarisoara asta? Ok, lasati cainii si copiii pe iarba, lasati biciclistii in parcuri, DAR strangeti fecalele animalelor dupa voi, invatati-i pe copii sa nu arunce servetele pe jos si nu mergeti cu viteza prin locuri frecventate de pici si mamele lor!
    Ar trebui sa fie totul atat de simplu... dar ne-o facem cu mainile noastre.
    Sa aveti o zi buna.
  • +2 (2 voturi)    
    Excelent (Vineri, 24 aprilie 2009, 17:45)

    sorin [anonim]

    Doar cu masina e voie pe iarba. Cu rolele si bicicleta, nu.

    Si pe trotuar doar cu masina e voie. Pana pe scarile de la intrarea in bloc.
  • 0 (0 voturi)    
    incredibil (Vineri, 24 aprilie 2009, 17:59)

    nastase [anonim]

    cita prostie e in tara asta! nu inteleg de ce astia din primarie merg in schimburi de experienta prin strainatate...ca tot nu se lipeste nimic bun de ei.

    stie cineva cine a semnat idiotenia asta??
    • 0 (0 voturi)    
      haha (Sâmbătă, 25 aprilie 2009, 11:04)

      Mishoo [anonim] i-a raspuns lui nastase

      Schimburi de experienta in strainatate? :))) este o mare tampenie, angajatii din primarie oricum nu stiu engleza(sau alta limba), deci nu i-ar intelege pe cei de acolo oricum :)))) sa te fereasca Domnul sa ai treaba cu careva din primarie ca vei vedea cat de batuti in cap sunt...
      Tu nu te-ai duce sa te plimbi, sa stai cu burta la soare, sa bei si sa mananci pe banii nostri?
  • +1 (1 vot)    
    Legal sau Ilegal? (Vineri, 24 aprilie 2009, 18:11)

    Mishoo [anonim]

    Ciudat mi se pare faptul ca, de exemplul, parcul Bazilescu, din Bucurestii Noi (parc pazit de BGS - firma de paza care nu are dreptul legal de a da amenzi) este dotat cu piste pentru biciclisti si indicatoare pe care scrie "acces permis biciclistilor". De ce au mai facut piste, ptk sunt facute de curand, daca vor sa interzica accesul biciclistilor? A fost cumva vre-un proiect finantat de 10 ori mai mult decat ar fi trebuit? S-au dat bani cadou la vreo firma cine stie a carui "ceafa lata'?

    Alt caz ciudat in acest parc e ca seara se incuie portile peste noapte... E legal oare asa ceva? Nu este proprietate privata!!!!!!!!! E domeniu public - doar 12 ore pe zi... se pare. Sa vezi ce frumos e cand intri in parc, gasind o poarta deschisa, traversand parcul care este destul de mare si te lovesti de o poarta cu lacat! Nu iti vine sa injuri si sa urli plin de nervi?
    Tare as rade sa ramana incuiat in parc vre-un gras la cravata si sa-l pape cainii pana dimineata!

    Domnilor burtosi va insusiti cam prea des lucruri care sunt ale noastre, ale tuturor.

    Ar mai fi de precizat despre acest parc si ca e plin de caini, seara poti fi atacat de o haita de vreo 20 de caini, dar ce conteaza asta, nu? Daca saracii nu au stapan, pe cine sa amendeze?!!!!!! poate ca d-aia se incuie parcul sa nu scape haita pe strazi, daca o prind cei de la politia animalelor!!
    In schimb eu mi-am luat amenda ca ma plimbam cu un pui de Brac German... care de abia poate sa roada un oscior.. ar fi trebuit sa ii pun zgarda de pisica, dar nu mi-a venit ideea pe moment! Ding!
  • -1 (1 vot)    
    excelent, sper sa dea cat mai multe amenzi (Vineri, 24 aprilie 2009, 19:44)

    kalu [anonim]

    celor care nu respecta. Astazi in parcul IOR un bicilist era sa-mi loveasca copilul pe o alee si nici macar nu a oprit. Oricum daca oprea ii spargeam fata !!!
    • 0 (0 voturi)    
      parca aveti mintea inchisa (Vineri, 24 aprilie 2009, 22:06)

      conscab [utilizator] i-a raspuns lui kalu

      asta se putea intampla si pe strada!!!
  • +1 (1 vot)    
    lege (Vineri, 24 aprilie 2009, 21:50)

    mtb [anonim]

    eu sunt sigur ca cei care au dat legea (probabil o echipa intreaga) au muncit cateva luni la ea; si au si fost platiti pt asta - ce idee buna au avut... niste idioti

    tu cel care era sa te accidenteze un biciclist vreau sa-ti spun ca pe mine ca biciclist erau sa ma accidenteze multi ca tine cu masini care habar n-au ca este posibil sa te depplasezi si pe mai putin de 4 roti.

    serios vorbind, as interzice circulatia pe bicicleta in parcuri doar a persoanelor peste 16 ani care au voie pe drumuri publice si DOAR in anumite parcuri (cismigiu, titan ala mic de la polclinica etc) pt ca oricum pe acolo este foarte inghesuiala. Nu vad motiv sa interzici in H sau Tineretului sau IOR unde nu deranjezi pe nimeni.

    eu as merge mai departe cu protestul si as lipi un gest obscen pe toate masinile parcate pe pistele de biciclisti si le-as explica gestul obscen pietonilor care merg pe piste cand mai au inca 2m de trotuar liber.

    iar paznicilor din parcuri care se dau mari dar sunt mici, un sut un fund...
  • 0 (0 voturi)    
    GARDIENII TAIE FRUNZE LA CÂINI (Vineri, 24 aprilie 2009, 23:32)

    florin [anonim]

    ...asta cred ca ar fi fost un titlu cât se poate de concludent :)
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Sâmbătă, 25 aprilie 2009, 0:14)

    Dan D. [utilizator]

    Asta cu iarba e numai la noi ca nu are cine sa o puna inapoi, in vest spatiile verzi se intretin de catre comunitatea locala fara discutii, atita timp cit nu sapi gauri sau nu faci focuri, in rest poti sa o si maninci.

    Asta cu bicicletele in parcuri nu e numai la noi, si ca biciclist mi se pare de bun simtz. In vest chiar nu ai voie sa mergi pe bicicleta nici macar pe trotuar, te dai jos si o iei agale.
    • 0 (0 voturi)    
      danee (Sâmbătă, 25 aprilie 2009, 10:34)

      Mishoo [anonim] i-a raspuns lui Dan D.

      Dar in vest exista piste peste tot, aia au chiar si semafoare pentru biciclisti!!!!!!! Eu in cate orase am fost prin europa nu am vazut parc in care sa fie accesul interzis biciclistilor... in majoritatea chiar puteai sa inchiriezi biciclete, chiar si d-alea electrice...
  • 0 (0 voturi)    
    oug (Sâmbătă, 25 aprilie 2009, 12:59)

    ion barbu [anonim]

    intra pe http://www.legislatia-rutiera.ro/ordonanta-de-urgenta/ si vei vedea la oug195/2002 actualizata prin oug 63/2006 NICI UN articol referitor la sanctionarea contraventionala a biciclistilor. Cel mult scrie : "(3) Daca un drum este prevazut cu o pista speciala destinata circulatiei bicicletelor, acestea, precum si mopedele vor fi conduse numai pe pista respectiva." ATAT ! iar drumul prin parc nu este prevazut... deci putem merge linistiti.... Spor
  • +1 (1 vot)    
    bike's (Sâmbătă, 25 aprilie 2009, 15:35)

    doryn [anonim]

    va bucurati k biciclisti isi iau amenzi plimbandu'se prin parcuri??!! ...intr'o buna zi copilul dvs o sa va ceara sa'i cumparati o bicicleta.Unde i'l veti invata???
  • 0 (0 voturi)    
    gardienii pazesc IARBA?! (Sâmbătă, 25 aprilie 2009, 21:17)

    S [anonim]

    E plina Romania de ticalosi care fura si se tin de tot felul de magarii in loc sa-si caute un loc de munca (ai mei la tara au nevoie de oameni sa sape prin curte si trebuie sa tragi de ei ca sa vina,asta ca sa dau un exemplu banal) ....si gardienii pazesc IARBA, in loc sa ne pazeasca strazile de aceeasi ticalosi care decid sa se ia de lume pe strada si chiar si pe sosele...
  • +1 (1 vot)    
    interzicerea rolelor (Duminică, 26 aprilie 2009, 0:46)

    iuliana beres [anonim]

    io nu inteleg ce au cu noi. atunci, daca e interzis accesul cu asa ceva ( role sau bicicleta) de ce mai exista magazine care vand asa ceva in bucuresti ? sau in romania ? si ok. acele piste pentru biciclisti exista. dar am auzit multa lume care se plange de calitatea lor, care, dupa parerea unora, lasa de dorit. eu cu rolele, pe unde ar trebui sa merg ? mai ales ca trotuarele bucurestiului nu sunt deloc bune pentru asa ceva. obisnuiesc sa merg cu rolele la scoala. si o iau pe sosea, pe iancului, pe langa masinile parcate, pentru ca trotuarul e plin de gropi, asfaltat intrun mod deplorabil. pe sosea nu am voie nu ? ok. atunci pe trotuar. da am inteles ca nici pe acolo nu am voie. ok. atunci ...ultima solutie e in parc, nu ? ca doar n-o sa plimb pe holu blocului ca sa-mi deranjez vecinii pensinari. si acum rezulta ca nici in parcuri nu ma pot plimba, pentru ca lovesc copii. dar sa va povestesc o intamplare din vara asta. mergeam cu rolele prin parc, aveam o viteza foarte mica. un grup de parinti, cu copii, stateau la barfa, lasandu-si copii nesupravegheati. lasau doar jumatate de metru libera, pe unde sa pot trece si eu, din aleea lata de 3 m. si imi iese un copil al parintilor de acolo in fata. asa....din senin. l-am ocolit si am cazut, pentru ca m-am impiedicat incercand sa nu ii fac nimic bietului baiat. da' parintii aia ce pazeau acolo ? nu copiii lor ? sunt eu vinovata ca parintii ma vad ca trec pe langa ei, si tocmai atunci le dau drumul copiilor lor de 2 ani sa-mi sara-n fata ? nu inteleg de ce dau vina pe noi pentru iresponsabilitatea lor. daca nu stiu sa aiba grija de copiii lor sa nu ne limiteze noua libertatea, pentru ca si copiii lor o sa aiba la un moment dat biciclete si role si actualii parintii n-o sa mai aiba aceeasi parere atunci. si nu inteleg inca un lucru. ne plangem de obezitate. ca toti mai multi copii sunt obezi, da? atunci cum de se limiteaza asemenea lucruri, care nu fac decat sa ne ajute sa scapam de problema asta?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version