EvZ: „Au uitat sa-mi fixeze motorul masinii”

de Mihai Soica     Evenimentul Zilei
Luni, 8 iunie 2009, 3:41 Revista Presei | Subiectele Zilei

Motorul mai avea un surub din trei
Foto: Evenimentul Zilei
Mircea Latiu a cumparat un autoturism VW Passat, iar la sfarsitul anului trecut a venit de la Alba-Iulia la reprezentanta din Cluj- Napoca pentru a schimba dis tri butia. „Am platit 2.600 de lei. La inceputul lunii mai am fost, din nou, la service-ul din Cluj-Napoca pentru ca auzeam o bataie suspecta in fata. Dupa o verificare pe rampa, mecanicii nu au constatat nimic suspect. Mi-au recomandat sa schimb un amortizor. Am platit 20 de lei”, spune Latiu.

Cu actele de constatare in buzunar, care indica faptul ca masina nu are nimic, Mircea Latiu s-a intors la Alba-Iulia.

Din cauza batailor care se auzeau tot mai tare dinspre motor, omul de afaceri a mers la un alt service, de data aceasta din Alba- Iulia, unde mecanicii au descoperit faptul ca motorul mai era prins de caroserie doar cu un surub, din trei. Latiu ii acuza pe mecanicii de la Autoworld din Cluj-Napoca, reprezentanta VW, ca in momentul in care au schimbat distributia nu au strans suficient de tare cele trei suruburi. Afirmatiile lui Mircea Latiu sunt intarite de facturile si adresele trimise la reprezentanta din Cluj-Napoca.

Articol integral in Evenimentul Zilei




















5052 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    HA (Luni, 8 iunie 2009, 7:04)

    Lidra [utilizator]

    La service si la spital sa nu ajungi nici o data. Nu ai nici o garantie ca scapi intreg nici tu ...nici masina.
    • +4 (4 voturi)    
      E o regula generala la autoservice... (Luni, 8 iunie 2009, 12:16)

      Surfer [utilizator] i-a raspuns lui Lidra

      ... de firma din Romania, in marea lor majoritate ii doare-n papuci de clienti si se comporta cu ei ca si cu ultimii oameni. Din pacate, multi dealari auto sunt aici doar cu numele, seriviciile sunt sub orice critica.

      Eu personal am avut surprize neplacute la Ford in Cluj.....
      • +3 (3 voturi)    
        autoservice (Luni, 8 iunie 2009, 13:13)

        the [utilizator] i-a raspuns lui Surfer

        Am avut o pana linga Klagenfurt, sâmbata la prânz ... Garaj deschis pâna seara la 19.00.
        Ne-au bagat in seama imediat, au constatat silensblock-ul principal defect, n-au putut sa repare fiindca nu aveau piesa de Ford respectiva, s-au scuzat si ne-au trimis imediat la concesiune. Inchisa sâmbata, am stat pâna luni la Klagenfurt si ne-a parut bine. Luni la prima ora, masina reparata in 20 minute, inclusiv timpul de identificarea piesei pe computer si trecere pe la casa ... Totul cu o amabilitate desavarsita si naturala.
        Si era luni dimineata :)))
        • +2 (2 voturi)    
          Merci... (Luni, 8 iunie 2009, 13:42)

          Tom Cruise [anonim] i-a raspuns lui the

          Acolo se merita sa-ti cumperi VW sau Seat.La noi mai faci infarct in service, din cauza mecanicilor.Ce trist!
  • -5 (19 voturi)    
    Fara subect (Luni, 8 iunie 2009, 8:30)

    chupacabra [anonim]

    1. " Latiu ii acuza pe mecanicii de la Autoworld din Cluj-Napoca, reprezentanta VW, ca in momentul in care au schimbat distributia nu au strans suficient de tare cele trei suruburi." - Acu` poate are dreptate poate n`are. Pana una alta nu a dovedit nimic deci stirea e pe jumate... sau pe sfert, ca nu aflam nici macar ce au de spus aia de au strans suruburile.
    2. Nu imi dau seama care-i destinatia acestei stiri...segmentul de populatie interesat de suruburile domnului Latiu din Cluj-Napoca. De fapt nu prea imi dau seama care e stirea.
    P.S. Eu, cand eram mic, am avut o bicicleta albastra.
    • +9 (11 voturi)    
      Subiect foarte bun (Luni, 8 iunie 2009, 9:18)

      Tom Cruise [anonim] i-a raspuns lui chupacabra

      Daca nu intelegi iti explicam noi:O masina scumpa nu a fost reparata corect intr-un service al VW.Este foarte grav deoarece multi vor spune pe viitor:la ce sa-mi cumpar o masina scumpa in Romania cand mecanicii sunt habarnisti si-si bat joc de asemenea bijuterii??iSI BAT JOC DE MUNCA OAMENILOR,asta nu este subiect?
      • +3 (5 voturi)    
        stire (Luni, 8 iunie 2009, 11:06)

        daniel [anonim] i-a raspuns lui Tom Cruise

        partea cu calitatea slaba a service-urilor este cunoscuta de toata lumea. chiar nu este o stire. stirea ar fi ca un service a platit despagubiri. dar nu e cazul
    • +5 (9 voturi)    
      bicicleta (Luni, 8 iunie 2009, 10:04)

      supika [utilizator] i-a raspuns lui chupacabra

      probabil ai ramas la bicicleta...si nu ai ajuns prin service-uri, ii faci motoru in fata blocului :)
    • +2 (6 voturi)    
      esti blond cumva? (Luni, 8 iunie 2009, 11:04)

      kllaus [anonim] i-a raspuns lui chupacabra

      vad ca nu ti-ai baut cafeaua de dimineata daca nu realizezi ceea ce vrea sa spuna articolul. Desi e prost intocmit , subiectul e unul de actualitate si de interes maxim pentru foarte multi oameni. Daca nu te intereseaza subiectul poti pur si simplu sa nu postezi. Nu intra in obligatiile tale de cetatean.
      Din nefericire, firma mentionata in articol nu dispune de service-uri de calitate in tara si asta poate sa confirme multi posesori de VW. Faptul ca omul a ramas fara suruburi nu cred ca mai trebuie dovedit prin expunerea autovehicolului in piata publica , unde sa-l poata vedea cei care inteleg mai greu. Pentru romani este greu de inteles: nemtii au inceput sa cumpere Logan-uri tocmai pentru faptul ca nu mai vor sa mai dea foarte multi bani pentru o marca care nu asigura calitatea.
    • +4 (4 voturi)    
      chiar nu intelegi? sau te faci ca nu intelegi (Luni, 8 iunie 2009, 11:15)

      slotin [anonim] i-a raspuns lui chupacabra

      iti vine greu sa intelegi ce este foarte evident. voresti ca si cum ai dori sa te aperi. e f grav asa ceva ca o firma de prestigiu sa nu si respecte blazonul. VW ar trebui sa i retraga acreditarea pentru asa ceva. Cand mergi la oamenii astia platesti o carutza de bani sa se uite la masina ta si treaba ti o fac de mantuiala ca este VW si ei sunt cei mai tari.....La ei este o batei de joc de la intrare pana la iesire din service. Stiu pentru ca si eu am patit o . Da ma intereseaza subiectul foarte mult si o reactie a VW de retragere a acreditarii pentru servicul respectiv ar fi corecta.
    • 0 (0 voturi)    
      citeste tot (Luni, 8 iunie 2009, 13:55)

      reader [anonim] i-a raspuns lui chupacabra

      Articolul este preluat din EVZ, dupa cum scrie mai sus. In EVZ la sfarsitul articolului scrie asa:

      "Notă

      În fiecare zi de miercuri veţi putea citi, în pagina specială de protecţie a consumatorului, poveşti ale românilor care au fost înşelaţi şi soluţii la problemele reclamate. Puteţi adresa întrebări şi reclama
      abuzuri la adresa consumator@evz.ro.
      "

      Deci, un articol preluat de pe pagina speciala dedicata protectiei consumatorului.
  • +3 (3 voturi)    
    service (Luni, 8 iunie 2009, 8:42)

    mensch [anonim]

    Din pacate cei de la service-urile VW sunt niste nemernici, nici la reprezentanta dib Baia MAre nu lucreaza aia mai bine
    • +4 (4 voturi)    
      service (Luni, 8 iunie 2009, 11:37)

      posesor de VW [anonim] i-a raspuns lui mensch

      Da, ai dreptate, am auzit si eu o gramada de astfel de intamplari si la service-ul din Baia Mare (de cand am masina nu am fost la ei niciodata si nici nu o sa ma duc). Problema in astfel de service-uri este ca muncitorii sunt platiti foarte foarte slab. Din aceasta cauza cei care intr-adevar sunt de valoare nu raman sa lucreze aici si in general incearca sa se descurce pe cont propriu (legal sau nu). Asa ca in astfel de service-uri o sa gasiti numai incepatori, oameni care nu au habar de ce e aia reparatie auto. Am intalnit si eu o droaie. In iarna am avut probleme cu pornirea si am cheltuit cam 300 lei pe la verificari prin vreo 3 service-uri si doua transporturi cu platforma (ca la un moment dat nu a mai pornit deloc). Am ajuns in situatia nasoala de a fi cheltuit deja aproape 300 lei si nici macar nu stiam ce are masina. Cand in sfarsit un mecanic bun a gasit care era problema am devenit si mai frustrat. Era un senzor care fusese schimbat in vara. Adica a functionat cam o jumatate de an pana s-a stricat. De ce? era nou! Pentru ca cei care mi l-au schimbat in vara mi-au pus un alt model de senzor (cred ca era pentru Audi). Mecanicul care mi-a gasit problema a lucrat la service la VW, apoi la Skoda iar ultima data cand am vorbit cu el era la Mercedes. Cred ca pana la urma o sa mearga si el pe cont propriu si sincer m-as bucura pentru el.
  • +5 (5 voturi)    
    hotiiii (Luni, 8 iunie 2009, 8:46)

    vasile marian [anonim]

    ia sa fie atent...cand schimbi distributia la motor nu desfaci suruburile de prindere a mototului...de caroserie...la serviceurile din romania se fura motoare cutii de viteze...nu se schimba uleiul ca il fura...se fura si se schimba accesorii....la serviss numai hotiiiii
  • -5 (7 voturi)    
    va spun eu care e destinatia articolului (Luni, 8 iunie 2009, 9:27)

    ionel [anonim]

    de curand in cluj s-a deschis un al doilea mare service VW, care in curand va fi si el dealer.
    Astia incearca acum cu orice pret sa denigreze Autoworld si sa atraga clietnii la ei, asta dupa ce initial cel care a deschis noul service e fost angajat Autoworld.

    Clujenii cu VW stiu despre ce vorbesc , ceilati va rog sa ma credeti ca asa e.

    Nu spun ca nu ar fi buna concurenta, mai ales ca Autoworld fiind singur practica niste preturi de te durea capul , dar concurenta e bine ca ea sa fie loiala...
    • +2 (2 voturi)    
      sa ti zic ceva (Luni, 8 iunie 2009, 11:18)

      slotinn [anonim] i-a raspuns lui ionel

      poate ai dreptate ca este o stire pentru a face antireclama la reprezentanta actuala. dar daca ai inrta in vreunul din service -urile VW o sa ti dai seama ca articolul poate fi 100% adevarat . Eu cred ca i adevarat ca stiu cum mi au lucrat mie la bucuresti.
    • +3 (3 voturi)    
      service AUDI (VW) (Luni, 8 iunie 2009, 13:10)

      d.t. [anonim] i-a raspuns lui ionel

      audi a6 in garantie pina in luna aug.2009
      la 24600 km schimbat contra cost placute frina fata.
      la 48450 km schimbat placute frina fata + discurile de frina fata.
      am reclamat ca ceva nu e in regula cu etrierii de frina pentru ca e uzura anormala. raspuns: masina a fost condusa sportiv si schimbul de placute este ceva normal.... la km facuti..???!!!
      dupa vreo 2000 km s-a blocat rulmentul fata dreapta(bineinteles ca la telefon au spus ca trebuie sa duc masina la ei si sa constate , dar oricum rulmentii nu sint in garantie/........ am optat pentru un service din oras unde cunosc un mecanic bun si el mi-a spus ca etrierii se blocheaza si de aceea s-a dus rulmentul. acum ma astept la cel din stinga fata.
      am trimis o reclamatie tradusa in germana la audi ag deutschland si atept raspunsul......

      concluzie: ori sint prosti ori vor sa treaca garantia ca sa te taxeze mai tirziu.
  • +4 (4 voturi)    
    adevar (Luni, 8 iunie 2009, 9:54)

    andrei [anonim]

    DIn pacate e adevarat ce se intampla la Autoworld. Nu am nimic cu ei dar fereasca Domnul sa ajungi la ei. Preturi mari, meserie zero. Mie mi-a cazut masina de la 30 cm de pe elevator, iar la o bataie undeva la cutia de viteza s-au strigat pe rand 5 mecanici sa-si dea cu parerea ca primii 4 nu stiau ce sa zica. De frutul pieselor dupa accidente nu mai spus...chiar mecanicii te intreaba daca doresti ceva la sfert de pret...
  • +4 (4 voturi)    
    Servicii de proasta calitate (Luni, 8 iunie 2009, 10:01)

    alex [anonim]

    Imi pare rau sa constat faptul ca nimeni nu recunoaste faptul ca cei de la Autoworld se denigreaza singuri prin calitatea proasta a lucrarilor executate, prin preturi aberante, prin lipsa de profesionalism. Si eu am renuntat sa-mi mai duc masinile in service-ul Autoword tocmai din cauza considerentelor enumerate anterior. Nu este permis ca pentru un produs de lux cum este considerata o limuzina VW sa ai surpize dupa ridicarea ei din service. Nu stiu de ce incercam de fiecare data sa dam vina pe altcineva si nu putem niciodata sa acceptam propriile greseli.
  • +4 (4 voturi)    
    Si la alte reprezentante VW (Luni, 8 iunie 2009, 10:19)

    Sony [anonim]

    e la fel : se monteaza placute de frina turcesti la pret de originale vw, computerele de diagnostic nu arata defecte desi ele exista, mecanicii sunt niste rebuturi ce nu au gasit de lucru la firmele serioase din oras.
    Asta e.Pacat ca isi bat joc de munca neamtului, dar asta suntem noi romani!!
  • +3 (3 voturi)    
    nu-mi vine sa cred (Luni, 8 iunie 2009, 10:31)

    ral [anonim]

    Am descoperit ieri, cand am vrut sa iau o cheie din masina, ca nu mai aveam nici macar o cheie, nimic. Au furat tot...cei din service-ul de la bmw bucuresti. Mie nu-mi vine sa cred. Nu stiu ce naiba sa fac...nu-mi vine sa cred.
  • +2 (2 voturi)    
    Same here (Luni, 8 iunie 2009, 10:35)

    Andrei [anonim]

    Mi s-a intamplat un lucru asemanator la Skoda cluj si poate mai grav. Mi s-a schimbat un sincron la viteza a 2-a. Si dupa o saptamana intr-o depasire am vrut sa schimb in a 5-a si mi-a sarit din viteza. Foarte nasoala senzatia sa te vezi cu masina venind din contrasens si sa iti iasa din viteza. La service tot la skoda au constatat ca nu stransesera bine un surub (ei ziceau ca era defect surubul si s-a desfacut). dar reparatia s-a facut free of charge.
  • +2 (2 voturi)    
    alt exemplu (Luni, 8 iunie 2009, 10:46)

    Razvan Marin [utilizator]

    Anul trecut m-au suparat cei de la un service kia din Bucuresti, asa ca le-am facut un cadou:

    http://www.internationalmotorsgroup.ro/

    (nu este reclama ci antireclama)
  • +2 (2 voturi)    
    service (Luni, 8 iunie 2009, 10:47)

    cipi [anonim]

    recomand celor care locuiesc aproape de granita cu Ungaria sa mearga acolo la revizii, preturile sunt cel mult la fel de mari ca si cele practicate de reprezentantele romanesti.
    • -1 (1 vot)    
      sa mearga, desigur (Luni, 8 iunie 2009, 13:02)

      the [utilizator] i-a raspuns lui cipi

      cu conditia sa stie ungureste ...
      La Budapesta trebuia sa schimb butelia de gaz de la climatizare, treaba de 5 minute. La concesiunea principala Ford, am asteptat intre 15.00 si 16.00, sa vina un vorbitor de germana, franceza sau engleza ... a venit, ne-a spus ca NU AU asa ceva :))), dar daca asteptam pina la 18.30 poate veni un prieten reparator de frigidere, care sa ne umple butelia ... :)))))))
      Tara eropeana, keszenem !
  • -1 (3 voturi)    
    VW (Luni, 8 iunie 2009, 12:22)

    biju [anonim]

    Ce sa lucreze mai prieteni cand sunt platiti cu 1000 ron pe luna? Voi ati lucra pe banii astia? Eu as generaliza aceasta problema, nu este numai reprezentanta din Cluj, asa este peste tot in tara.

    Eu nu inteleg de ce nu ii da in judecata,sincer.Toti vor sa faca profituri uriase , cu oameni slab pregatiti, vai mama lor pe spatele nostru . Oricum cel care isi iau VW le-as recomanda marcile japoneze.VW este cea mai slaba firma pe revanzare, + consuma ulei (atestat oficial de carnetul de service) + exceptand vechia generatie passat cu motorul consacrat tdi restul sunt fix ****
    • +1 (1 vot)    
      de aia se duce lumea de rapa (Luni, 8 iunie 2009, 14:29)

      ginel [anonim] i-a raspuns lui biju

      Ca boi de romani in loc sa spuna, "shefu', mareste-mi salariu ca ma duc in alta parte", spune:
      "las' ca-i bine si aici, mai ciordesc o piesa, mai repar pe nashpa."
      Chiar daca e salariu mic, se invart ei.

      P.S. Daca n-as gasi de mancare as munci pe 1000RON.
  • 0 (0 voturi)    
    service autorizat (Luni, 8 iunie 2009, 12:34)

    alex [anonim]

    nu mai e nici o stire proasta calitate a serviciilor de la service-urile autorizate, mai ales in raport cu preturile exorbitante.
    cel mai sigur e sa ai un mecanic pe langa casa, sau daca te pricepi tu, sa-ti faci singur.
  • +1 (1 vot)    
    si la midocar bucuresti (Luni, 8 iunie 2009, 12:45)

    otonel [anonim]

    am avut parte de o surpriza la un schimb de ulei si filtre sa nu stranga bine filtrul de motorina. Dupa ce am plecat si am mers ceva timp tot auzeam un zgomot suspect. Cand am deschis capota am vazut ca tasnea motorina ca la fantanile arteziene. Vara la 50 de grade afara. Sansa a fost ca era motorina. La benzina nu cred ca mai apucam sa scriu randurile astea. Eu nu inteleg partea asta nu stransul lucrurilor. De ce nu se face pe loc? Le lasa pe mai tarziu? Le strange altcineva?
  • +1 (1 vot)    
    daaaa (Luni, 8 iunie 2009, 13:46)

    das [anonim]

    eu am aplicat alta tactica.mi-am gasit un mecanic care este dispus sa lucreze sub supravegherea mea si la indicatiile mele(nu sint chiar habarnist intr-ale mecanicii).fireste pretul este la fel sa cel putin am siguranta ca dupa ce imi scot masina din service nu ma ''rezem ''in primul pom.
    acum 2 ani mi-am luat o masina si am renuntat din prima la garantie fara sa stau prea mult pe ginduri,procedind asa..si am procedat corect..apropo unul din motivele pt care am procedat a fost si cosstul urias si nejustificat al unei revizii..
  • 0 (0 voturi)    
    Volkswagen (Luni, 8 iunie 2009, 15:39)

    bloju nicolae [anonim]

    Volkswagen ar fii bine sa se care din Romania ca la categoria servicii este zero taiat
    Tin coada sus zice ca vine bradu'
  • +1 (1 vot)    
    Japoneza (Luni, 8 iunie 2009, 15:39)

    Alex [anonim]

    Eu mi-am luat o Honda de la Asko acum 2 ani. Am trecut prin 2 revizii la ei si de fiecare data m-am simtit ca pe alta planeta: politete, bun simt, profesionalism, curatenie... Chestii de care nu prea am vazut sa ai parte pe la alte "super marci" europene sau americane. Am ajuns sa apreciez nu doar masina in sine ci si cultura firmei, cultura pe care si-au impus-o la nivel de dealer si service. Concluzia? Cand imi voi schimba masina, tot masina japoneza imi iau, daca ar fi alta marca, unul din cele mai importante criterii de selectie marca vor tine cont si de calitatea suportului post vanzare.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version