Toate indiciile din documentele de la Ministerul Turismului arata faptul ca firma castigatoare avea garantii dinainte ca ii va fi atribuit contractul.

Astfel, in mai putin de 24 de ore pana la lansare, firma Amaliei Nastase ar fi facut ceea ce altora le ia cel putin o saptamana: achizionarea de bilete de avion, inchirierea mijloacelor de transport prin Paris, cazare pentru 18 persoane (grupul folcloric si delegatii), realizarea a 12 roll-upuri, 3 bannere, 2 spidere, comandarea a 500 de memorystick- uri personalizate, 4.500 de carti postale plastifiate, 50 de tricouri polo, 500 de mingi de tenis, confectionarea si expedierea a 100 de invitatii, angajarea a 10 promoteri si 10 hostesse, realizarea unei insertii publicitare pe coperta unei reviste plus organizarea unei cine festive pentru 100 de personalitati.

Recordul absolut se pare ca ar fi fost atins insa de sotia tensimenului, efort rasplatit de Udrea cu 88.050 de euro. Pretul apare in contract cu toate ca Amalia Nastase a declarat recent pentru „Gardianul” ca evenimentul s-a ridicat la 66.000 de euro. Si atribuirea a fost facuta in acelasi ritm. Ministerul a anuntat o selectie de oferte pe site-ul propriu pe 27 mai, la ora 19.22.

Articol integral in Evenimentul Zilei