EvZ: Licitatie cu dedicatie de la Udrea pentru sponsori

de Teodora Vasalca     EvZ.ro
Vineri, 9 octombrie 2009, 1:07 Revista Presei | Subiectele Zilei

Doar doua firme, ambele avand actionari „cu lipici” la bani publici, s-au inscris in cursa pentru contractul in valoare de circa 600.000 de euro, cu TVA, pentru realizarea, instalarea si intretinerea a 3.750 de indicatoare turistice, pus la bataie de ministrul turismului, Elena Udrea. E vorba despre firma Vesta Investment, al carei patron, Radu Stefan Spirea, este unul dintre sponsorii oficiali ai PDL, si Girod Semnalizare Rutiera, detinuta 50% de Plastidrum, care are de noua ani monopolul marcajelor rutiere la noi, si care in 2008 a oferit o vacanta la Amsterdam unor directori ai Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR).

Prima este celebra, printre altele, pentru contractul „Piste pentru biciclisti”, primit de la Administratia Strazilor Bucuresti in 2006, cu o valoare de 1,5 milioane de euro, dar si pentru contractul primit prin incredintare directa de realizare a culoarelor unice de transport pentru Summitul NATO gazduit de Bucuresti in 2007, de 1,9 milioane de euro, potrivit informatiilor aparute in presa.

Articol integral pe evz.ro


Citeste mai multe despre   























2062 vizualizari

  • +3 (9 voturi)    
    Maruntis.... (Vineri, 9 octombrie 2009, 7:13)

    Radu [anonim]

    Asta e maruntis aruncat in fata la vrajeala ca sa aiba presa ce roade si sa nu sape mai adanc... Hai ca nu se deranjeaza ei pentru 6 cifre, fie si in euro...
  • 0 (10 voturi)    
    licitaţie (Vineri, 9 octombrie 2009, 7:28)

    Misu [anonim]

    Cine a împieadicat alte firme să se înscrie la licitaţie.Dacă aveţi date, este foarte grav, dacă nu e vina firmelor că nu încearcă.
    • +2 (10 voturi)    
      Incerci (Vineri, 9 octombrie 2009, 7:58)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Misu

      o data, de doua ori de trei ori, dar castigatorul e mereu acelasi. Incepi sa intelegi criteriile dupa care se aleg castigatorii si iti dai seama ca participare ta e de umplutura. De ce ce sa mai cheltui banii degeaba, daca din start nu indeplinesti criteriile pentru a castiga licitatia.
      • +3 (9 voturi)    
        cam ce firme au mai licitat si nu au castigat? (Vineri, 9 octombrie 2009, 8:11)

        dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        niste exemple ca nu prea inteleg. Ce firme au fost la licitatie si au pierdut? Asta cand?
        • -2 (10 voturi)    
          Exemplu (Vineri, 9 octombrie 2009, 8:31)

          G [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

          Cand o sa te uiti in carnetul tau PDL, o sa intelegi mai bine cum sta treaba.
          • +4 (4 voturi)    
            comentariu de prisos (Vineri, 9 octombrie 2009, 11:42)

            Alex [anonim] i-a raspuns lui G

            cum sa spun, de injurat poate sa injure oricine, dar injuratura nu se considera argument. Daca articolul se dorea unul bun, de investigatie nu se baza doar pe ce i se pare autorului ci sapaturile are fi fost putin mai adanci. Daca jurnalistul gasea detalii care sa o incrimineze clar pe Udrea atunci articolul ar fi fost a inaltime.
      • 0 (6 voturi)    
        incerci (Vineri, 9 octombrie 2009, 9:07)

        cica [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        dar daca nu ai resursele si capacitatea de a castiga nu castigi. Obiceiul de a arunca cu noroi indiferent ce se face a inceput sa ne cam lase reci. Foarte bine a facut si pana acum, in ciuda tututuror misoginilor fata asta a facut o gramada de lucruri bune. Incearca sa o tot muste de fund toti ratatii. Tot ce i se reproseaza este faptul ca este femeie si ca este din PDL> Mai uitai-va si la ce face omul . Cand vedeti numelei ei muriti de ciuda. Misoginilor este si frumoasa si desteapta nu ca babele isterice si ciufute (exemplu magistratele care numai au stricat tot in jurul lor). BRAVO ELENA UDREA> Sa -ti ajute domnul sa mai fi macar trei ani ministru al turismului ,si poate incepe sa se miste si aceasta ramura. Nu te lua dupa latratorii care sunt neputinciosi, nu au facut nimic in viata lor si ii ponegresc pe ci ce fac ceva .
        • -1 (1 vot)    
          marcaje pentru ce? (Vineri, 9 octombrie 2009, 13:53)

          master [anonim] i-a raspuns lui cica

          marcajele indica si starea drumurilor? si faptul ca unele statiuni sunt lasate in paragina dupa ce s-a furat tot ce s-a putut? si ce daca am avea un marcaj spre borsec, de exemplu? oricum nu se mai duce nimeni acolo ca e jale. Sau catre slanic-moldova? nimic nu mai e in stare de functionare in tara asta, la cat s-a furat de toti care au venit la putere. Si atunci, nu e logic ca se fura mai usor 600 mii de euro asa, cu marcaje, pe care oricum n-o sa le numere nimeni, fiind pt toata tara, decat printr-o investitie intr-un singur loc? Deci, sligu PDListe, nu-i mai luati partea degeaba lu' Nutzica, ca n-a facut de fapt nimic pentru turismul romanesc. Nu de marcaje ducem lipsa, romanul stie cum se ajunge peste tot, iar strainii nu mai vin sa-si rupa masinile in gropile noastre, ci de un management adevarat in turismul romanesc.
    • -1 (1 vot)    
      laso ca ..macane (Vineri, 9 octombrie 2009, 9:55)

      escu [anonim] i-a raspuns lui Misu

      Misulica laso bre ca macane....nu-i mai scuza atata pe astia...ca si de la tine iau
      • 0 (0 voturi)    
        esculeeeee, (Vineri, 9 octombrie 2009, 11:37)

        dobermann [utilizator] i-a raspuns lui escu

        "laso" se scrie corect "las-o". Have a nice day!
  • +4 (10 voturi)    
    unde e dedicatia? (Vineri, 9 octombrie 2009, 7:51)

    pehash [utilizator]

    titlul se vrea de articol - investigatie, dar continutul este penibil. cate alte companii de profil din romania au vrut sa participe la licitatie, dar au fost impiedicate?
    • -3 (5 voturi)    
      Tu cat ai castigat din asta? (Vineri, 9 octombrie 2009, 8:31)

      G [anonim] i-a raspuns lui pehash

      Penash, vezi ca mai sus ai publicat sub numele dedeiu.
  • -4 (4 voturi)    
    ne indreptam spre sclavie? (Vineri, 9 octombrie 2009, 8:26)

    bobo [anonim]

    nu mai este mult si ne vor scoate si pe noi la licitatie,trebuie sa avem putintica rabdare,stimabililor,vreti sa ii facem sa le tataie fundul,haideti sa votam in primul tur cu cei carora li se da cea maimica sansa,Vadim,Jiji sau chiar Meir,daca tot se duce caruta asta la vale, macar sa ne ducem condusi de un carutas nebun,ce avem de pierdut?
    • +2 (4 voturi)    
      mai (Vineri, 9 octombrie 2009, 9:40)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui bobo

      sunt de acord cu tine ca guvernul este de 2 lei...
      dar daca tu crezi ca vadim sau jiji sunt altfel...
      cu jiji mai ales exact spre sclavie ne intreptam...
      ce parte din "e ma ibine fara huliganii de suporteri pe stadion" nu pricepi? suporterii fiind huligani pentru simplu fapt ca au scandat impotriva lui...
      el crezi ca e mai dmocrat?

      sunt total de acord cu tine ca guvernul, presedintele, partidele etc sunt toate de 2 lei, DAR nu exista unu care meita votat (si in nici un caz vadim sau jiji)
      • 0 (2 voturi)    
        Vaaaaai, (Vineri, 9 octombrie 2009, 11:41)

        dobermann [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Oprescu nu merita votat? Nici Geoana? Da` Scrin Antonescu?
        • 0 (0 voturi)    
          nope... (Vineri, 9 octombrie 2009, 13:05)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui dobermann

          am zis nici unul
          nici oprescu nici geoana nici antonescu nici basescu nici becali etc
          • 0 (0 voturi)    
            Si cine mai guverneaza? (Vineri, 9 octombrie 2009, 14:10)

            dobermann [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            Ne adunam toti cei 18 milione cu drept de vot pe Campia de la Blaj si guvernam?
          • 0 (0 voturi)    
            GRESIT, FOARTE GRESIT (Sâmbătă, 10 octombrie 2009, 14:14)

            Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            A nu merge la vot inseamna A DA UN VOT celor care merg si voteaza in locul tau, caci cineva tot va iesi presedinte.

            A merge, dar a-ti anula votul stampiland mai multi candidati = PROTEST.
  • -3 (3 voturi)    
    si ce daca? (Vineri, 9 octombrie 2009, 8:57)

    Nicky [anonim]

    Pai astea doua sunt cele mai mari din tara, pe bani publici sau nu sunt cele mai tari firme din domeniu, cine sa participe/castige licitatia, firma mea infiintata acum o luna sau cum?
    • +3 (3 voturi)    
      :))))) (Vineri, 9 octombrie 2009, 9:24)

      adi_888 [anonim] i-a raspuns lui Nicky

      Cum dracu' gasiti voi scuze pentru unii , iar altii sunt hoti pentru voi, chiar daca deschid gura....

      Patetici......
      • 0 (0 voturi)    
        acum e randul lor... (Vineri, 9 octombrie 2009, 13:46)

        Nicky [anonim] i-a raspuns lui adi_888

        Pai cine e la guvernare? PDL... cine vrei sa castige contracte? Cand vin ailalti, o sa castige ei, asa functioneaza lucrurile
  • -2 (6 voturi)    
    Ultimele salve de TUNURI... (Vineri, 9 octombrie 2009, 9:07)

    Mardare [utilizator]

    Cand e vorba de bani, Lenuta e in mediul ei. PD-L fiind un partid euro-pean totul se discuta cu sponsorii PD-L in euro din bugetul de stat..sa vina rePD a doua transa de la FMI , Lenuta a ajuns la fundul sacului ..fir-ar sa fie toate lucrurile sunt gata realizate in tara asta si numai indicatoarele turistice nu erau gata !!
    Incet in ceta junge ea si la ministerul finantelor si atunci sa vezi investitii importante ptr "TARA" . Nu te lasa Leano !!!
  • +3 (3 voturi)    
    Am citit doar preambulul articolului... (Vineri, 9 octombrie 2009, 9:22)

    bilbo [anonim]

    ... si mi-am dat seama ca este gargara la comanda.
    Comparati singuri, va rog, pasajul:

    "(...)Plastidrum, care are de noua ani monopolul marcajelor rutiere la noi, si care in 2008 a oferit o vacanta la Amsterdam unor directori ai Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR)."

    cu articolul aparut in Hotnews anul trecut in 18 aprilie:

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-2838827-directorul-companiei-drumuri-nationale-fost-demis.htm

    Pai daca aia s-au dus la simpozion, de ce EvZ declara ca s-au dus in vacanta??

    For the record: sper ca in saptamana dinaintea alegerilor sa razbata in presa fotografiile continand un ministru al prezentului cabinet si un personaj politic foarte sus cocotat.
  • +4 (4 voturi)    
    So what? (Vineri, 9 octombrie 2009, 9:25)

    Razvan [anonim]

    Cine a mai vrut sa se inscrie si nu a putut/nu a fost lasat? Ce scrie in caietul de sarcini?
    Plus ca valoarea contractului e chiar mica. De ce nu scrieti de aia de la Primaria lui Oprescu care vor sa asfalteze o sosea din Bucuresti cu 45 mil. euro?
    • -2 (2 voturi)    
      esti sigur de ce zici? (Vineri, 9 octombrie 2009, 10:01)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Razvan

      Si tu de unde ai avea aceasta informatie legata de 45 mil de euro?! .... si care e problema daca e contract de 45 de milioane de euro? ce acolo nu o sa fie tot o licitatie + caiete de sarcini cum ai spus si tu?! nu inteleg ....cand e vorba de Udrea e ok , dar la Oprescu nu e ok.
      • 0 (0 voturi)    
        este greu a intelege (Vineri, 9 octombrie 2009, 13:36)

        marmarin [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        te faci ca nu intelegi. Nu poti compara 600000 de euro cu 45 000 000. Asta nu te deranjeaza, ca doar oprescu este de-al vostru din PSD
  • -2 (2 voturi)    
    Presari de doi lei (Vineri, 9 octombrie 2009, 9:43)

    Dumi [anonim]

    Va legati nenorocitilor continuu de D-na Udrea doar pentru ca este apropiata presedintelui. O atacati in haite asa cum ati facut si cu D-na Ridzi. Sa va fie rusine . Vor veni poate niste vremuri in care veti regreta mizeriile pe care le faceti.
  • +2 (2 voturi)    
    Avem nevoie de indicatoare si marcaje (Vineri, 9 octombrie 2009, 10:20)

    nuam@numa.com [anonim]

    Chiar este nevoie de indicatoare. Nu ma deranjeaza chiar asa de tare aceasta "manareala" atita timp cit in urma ei ramine si un lucru util.

    Se pare ca nu avem nici o sansa sa scapam de minareli, dar macar sa analizezi si ei ce ne trebuie de urgenta, isi fac la repezeala o firma cu acel domeniu de activitate (sau se asociaza intr-o firma deja existenta) se aleg si cu bani si multumesc si "prostimea"
  • +4 (4 voturi)    
    Poate va este greu sa intelegeti,... (Vineri, 9 octombrie 2009, 10:59)

    Batranul rege Lear [anonim]

    dragi lachei ai lui Vanghelie si Patriciu. Ca in toata lumea asta si tarile civilizate, la licitatie se prezinta niste firme si va fi selectionata doar firma care poate efectua lucrarea in conditiile caietului de sarcini. Cine este acea firma, nu este treaba celor care organizeaza licitatia, atata timp cat prevederile caietului si legea sunt respectate. Sa nu aveti impresia ca Elena Udrea, jurist de profesie, nu cunoste legea si o va incalca pentru a va face pe voi fericiti si a va da material de balacareala si mahala. De ce nu va vedeti voi de femeile din PSD si PNL, Ana Birchall, aia cu...stiti voi, Olguta Vasilescu care rade ca proasta si debiteaza numai ineptii de zici ca-i drogata, Daciana Sarbu, Norica Nicolai, etc., ca aveti....suficient material de barfa cu astea?!
    • 0 (4 voturi)    
      Naivitate tipic PDL-ista (Vineri, 9 octombrie 2009, 11:32)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui Batranul rege Lear

      Caietul de sarcini se poate face astfel incat firma pe care o tinteste ministerul sa fie singura care il indeplineste. Vezi exemplul Fly Taxi. Alta metoda: se incadreaza achizitia la anumite puncte ale legii in care nu e nevoie de licitatie, se face incredintare directa. Alta metoda: se prelungeste un contract mai vechi, evitandu-se licitatia.
      • 0 (2 voturi)    
        Multumescu pentru profesionalismul tau.... (Vineri, 9 octombrie 2009, 11:50)

        Batranulrege Lear [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        tipic cardasiei PSD/PNL. Vad ca te pricepi bine la masluirea licitatiilor. Esti cumva Ciutacu, ala, care impreuna cu Musetescu si la ordinul lui Iliescu si Nastase, a dat spuma industriei romanesti mafiei KGB-iste pe degeaba?
        • 0 (0 voturi)    
          Nu, nu e Ciutacu, o fi imparatul Traian... (Vineri, 9 octombrie 2009, 12:12)

          Catalin Dimofte [utilizator] i-a raspuns lui Batranulrege Lear

          Despre nickname-uri nu cred ca e cazul sa faceti aluzii, Maria Ta...
          Dar altceva voiam sa spun celor mai multi dintre comentatori. N-ar strica totusi sa cititi intreg articolul.
          Legat de una din observatiile facute de Catalin mai sus (simpla coincidenta de prenume, btw), exista bunaoara un pasaj care zice cam asa "s-a cerut ca, la anumite indicatoare, inscripţia să fie în relief, „ceva tehnic nou”, lucru care poate a speriat alte firme."
          Mai exista multe alte metode -- bunaoara aceea in care vin 10 firme la licitatie, dar noua sunt "de forma". Cei implicati stiu dinainte cine-i castigatorul, dar stau cuminti in banca lor, pentru ca altadata le vine si lor randul.
          In acelasi timp, e foarte adevarat ca n-au inventat doamnele Udrea si Ridzi toate astea (doamnele, si nu Doamnele, draga Dumi, mai du-te si tu pe la biserica...). Ba poate chiar dimpotriva, ele se dovedesc destul de nepricepute, altfel n-ar fi prinse cu matza-n sac cu niste sume absolut derizorii fata de cat s-a furat si se fura in tara asta...
          Ajungi sa te gandesti daca nu cumva sunt puse deliberat "la bataie", ca sa distraga atentia media si opiniei publice de la tunurile adevarate...
          Cat despre marile realizari ale d-nei Udrea, le sugerez celor de la HN sa faca un articol neutru, obiectiv, cum a evoluat turismul de cand e doamna in functie, pe cifre, numar de turisti etc. Ma tem ca se va dovedi nu neaparat ca doamna a fost/este un ministru slab, ci ca de fapt ministerul cu totul e perfect inutil.
          • 0 (0 voturi)    
            Ce va deranjeaza in comentariul meu? (Vineri, 9 octombrie 2009, 13:44)

            Batranul rege Lear [anonim] i-a raspuns lui Catalin Dimofte

            Ca v-am explicat cum se organizeaza licitatiile conform legii? Ca, daca este ceva ilegal, nu aveti decat sa sesizati organele abilitate? Sau, va sta Elena Udrea asa ca un ghimpe-n cur si va supara durereile de sale? Deocamdata, este singurul ministru care baga bani la buget. Iar, in privinta atacurilor misogine, va recomand sa recapitulati observatiile mele fata de "doamnele" de la PSD si PNL. Apropo, am omis-o pe Gaura Vasile, pupilul lui Vanghelie.
            • 0 (0 voturi)    
              Aduca bani la buget? (Vineri, 9 octombrie 2009, 15:22)

              geo [anonim] i-a raspuns lui Batranul rege Lear

              Cati?
              Si cum?


              Dar de consumat, nu consuma? Deh, minister nou, n-au avut nimic si acum au toate dotarile necesare. Bani multi, dar merita.
    • 0 (0 voturi)    
      Singur, rege, ai ramas singur? (Vineri, 9 octombrie 2009, 15:21)

      vio [anonim] i-a raspuns lui Batranul rege Lear

      Am inteles beton: cine nu e de acord cu guvernul si cu tine e autoamt trecut in categoria "lachei ai lui Vanghelie si Patriciu".Pe ce baza?
      Altfel, pot si eu sa te trec in categoria "lingau al PDL care consuma bani de la buget pentru a posta impotriva dusmanilor pdl".


      Ritzi nu era jurista?Ba chiar cu 2 facukultati! Si tot a bagat mana pana la cot in banii publici.
  • 0 (0 voturi)    
    Pesedeii erau mai shmecheri: (Vineri, 9 octombrie 2009, 12:03)

    dobermann [utilizator]

    Imparteau lucrarea in mai multe parti, astfel ca valoarea fiecareia sa nu mai necesite licitatie, ci doar selectie de oferte. Daca era isteata, aranja cu mai multe firme sa participe la licitatie, sa salveze aparentele. Ne irita insa faptul ca madam Udrea este ministreasa. Da. Daca nu se baga, bine facea!
  • 0 (0 voturi)    
    uite ce efectele a ce face Udrea (Vineri, 9 octombrie 2009, 17:22)

    dex [anonim]

    http://www.wall-street.ro/articol/Turism/72956/Cel-mai-mare-tour-operator-revine-in-Romania-Cum-comenteaza-jucatorii-din-piata-aceasta-decizie.html


    acu sa vad ce mai ziceti...
    • +1 (1 vot)    
      TUI vine, dar vin si turistii lui (Vineri, 9 octombrie 2009, 21:38)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui dex

      E foame mare si la TUI acolo... Trebuie sa gaseasca destinatii de toate felurile, pentru toate buzunmarele. :)

      E bine ca vine TUI. Sper sa si ramana. Eu am fost asta vara la Mamaia 10 zile si la vara mi-am propus sa stau acasa sau sa ma duc la... TUI.

      Campaniile de promovare facute inainte de dezvoltarea infrastructurii e ca si cum ai chema oamenii la masa cand tu inca nu ai fost la piata si nici n-ai pus nimic la cuptor. Iar oamenii aia se duc acasa si povestesc. I-ai pierdut nu doar pe ei, ci si pe prietenii lor.

      1. Azi s-au asteptat 5 ore (!) in tren intre Brasov si Bucuresti, pentru ca iar s-a stricat ceva la linia ferata.
      2. Nu sunt bani pentru terminarea reparatiilor la calea ferata spre Litoral.
      3. Nu sunt locuri de parcare pe litoral si nici infrastructura rutiera care sa preia traficul.

      Dar o sa avem semne rutiere care o sa ne spuna unde se termina autostrada. Aia cu taxa. Ura!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică