Sfertul lor malefic: Culisele discutiei telefonice de 15 minute care a bulversat alegerile

de Catalin Tolontan     Tolo.ro
Vineri, 4 decembrie 2009, 15:30 Revista Presei | Subiectele Zilei

Culisele discutiei telefonice de 15 minute care a bulversat alegerile. Sau poate nu. Vom vedea

1,4 milioane de romani, conform audientei all national, au asistat la momentul in care Sorin Ovidiu Vantu a intrat in direct la Realitatea TV. Au fost aproape 15 minute in care logica televiziunii s-a rasturnat, de vreme ce s-au uitat mai multi oameni decit cei care au urmarit, comparatie cu acelasi post tv, repriza a doua a dezbaterii live dintre Basescu si Geoana! Publicul total al dezbaterii, pe toate statiile TV, fost de 5 milioane scrie Pagina de Media.

Intr-o noapte de joi, 3 decembrie 2009, de la 11:00 la 11:15, audienta a decontat in cifre seci ceea ce o intreaga tara simte de 20 de ani. Romania e condusa, de fapt, nu de cei alesi, ci de cei care-si folosesc puterea economica pentru a-si mari puterea politica dincolo de orice mandat, partid si nume.


Interviul din Gazeta

Povestea incepe miercuri, la prinz, cu un interviu pe care Mircea Geoana l-a acordat Gazetei Sporturilor. Raspunsurile candidatului deja le cunoasteti si le gasiti aici integral. Pe scurt, a spus ca “nu-mi place domnul Vantu”, l-a declarat “malefic” si a admis ca s-au vazut “de doua, trei ori” ca sa discute despre “sistemul financiar-bancar” si despre “cum sa capitalizam economia”. “Domnul Vantu e putin cam turbulent”, a adaugat. Oooo, ceva mai mult turbulent, dar abia urmeaza!

Citeste integral pe tolo.ro.


Citeste mai multe despre   























14367 vizualizari

  • -5 (15 voturi)    
    Interviu (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:56)

    gugu [anonim]

    Cum adica Geoana a acordat interviu gazetei sporturilor? Da' ce treaba are sportul cu politica? N-au mai gasit subiecte de "sport" cu Becali si au trecut la subiecte politice ? Eu sitam ca GS e un ziar de sport.
    • +8 (8 voturi)    
      pai are ceva treaba (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:45)

      io [anonim] i-a raspuns lui gugu

      daca s-a dus la meci la Unirea, ba chiar s-a asigurat ca lumea AFLA ca el e in tribune, nu?
      • +2 (2 voturi)    
        interviu (Duminică, 6 decembrie 2009, 9:03)

        soimu [anonim] i-a raspuns lui io

        felicitari domnule!
        Pot spune ca alaturi de C.T.P sunteti singurii care-si mai pastreaza coloana vertebrala, si obiectivitatea! nu-mi plac fanaticii, ci iubitorii de adevar!
    • +12 (12 voturi)    
      Tolontan a realizat 2 interviuri foarte bune (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:49)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui gugu

      A realizat interviuri si cu Basescu si cu Geoana. Ambele bune ca si jurnalist. Bravo lui.
      ...
      De citit pe acel blog, explica clar cum Geoana pierde pe mana sa. Finalul este de nota zece:
      "Oameni şi voturi
      E al naibii de tîrziu. Luminile se sting una după cealaltă în oraş. Inclusiv casele de pariuri de pe net coboara instant cota lui Geoana, favorit clar inainte de dezbatere. Totul se încheie mult după miezul unei nopţi în care românii au crezut că se întîlnesc cu cei care le cer voturile şi au încheiat, buimaci, cu ideea că l-au auzit la telefon pe cel la care ajung voturile."

      Voturile conducerii PNL se duc la acest om, Vantu, care se afla la capatul sforilor marionetei Geaona. Geoana, prostanacul prins mintind!

      Romania mergi si voteaza asa cum crezi de cuvinta, nu lasa conducerea unui partid sa decida ce sa se intimple cu votul tau!!!
    • +4 (4 voturi)    
      si meciul... (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:56)

      maria [anonim] i-a raspuns lui gugu

      ...tot de fotbal a fost si meciul la care a participat geoala,desi e afon in materie,meciul la care a fost filmat si prezentat pe posturile tv mogul s.a.
    • +2 (4 voturi)    
      Cum de ce ? (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 9:32)

      Alex One [anonim] i-a raspuns lui gugu

      Pai nu stiti ca Tolo umbla ca un ametit dupa o functie publica ? A incercat cu PNL, n-a iesit si acum a sarit in barca vecina. Orgoliu, interes ?
  • +13 (13 voturi)    
    E datoria noastra (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:04)

    dR3am3R [anonim]

    doua lucruri sunt clare:

    1. pentru majoritatea celor care au acces la internet concluzia este simpla.

    2. televiziunile si presa scrisa au manipulat cu nesimtire, lucru constatat de cna si agentia pentru monitorizarea presei, printre altii.

    cu totii avem parinti, bunici, rude care se informeaza doar de la televizor. haideti sa compensam noi dezechilibrul creat, sa le aratam ambele fete ale monedei! sa nu lasam niste trusturi de presa sa aleaga in locul lor!
  • -10 (22 voturi)    
    SOV (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:06)

    OVE [anonim]

    Si totusi... ce interes sa aiba Vantu Ovidiu Sorin sa-si "omoare" propriul candidat?
    De ce sa iasa mogulul in fata tocmai cand il ardea pe Base mai tare?
    Este ilogic! Singura logica ar fi ca Base sa fie de fapt inteles cu SOV.
    • +11 (11 voturi)    
      nu ai dreptate, (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:25)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui OVE

      SOV,asa cum a dovedit intotdeauna are un simt deosebit de orientare la moment si mai ales in perspectiva.A inteles ca Base poate castiga alegerile,si ca orice luptator care gaseste un castig in infringere,incearca sa ia asupra sa victoria marinarului pentru a putea ridica pretentii ulterioare.
      • 0 (8 voturi)    
        sa intelegem ca (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:37)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

        daca va castiga Basescu, noul sau aliat, domnul Vantu, ii va sta alaturi?

        sau invers, daca va castiga Geoana, nu mai exista sansa ca acesta sa ii ofere favorurile pentru care este incriminat ca le-ar fi oferit?
        • +4 (4 voturi)    
          ... (Vineri, 4 decembrie 2009, 18:30)

          Aph [anonim] i-a raspuns lui justin

          Nu, fiindca la Basescu se pare ca nu are intrare. Altfel, nu crezi ca i-ar fi fost mult mai usor sa-l sustina cu trustul de presa pe Base care inca avea 40% in urma cu un an, decat sa o ia practic de la 0 cu ceilalti?

          Nu crezi ca l-ar fi chemat pe Basescu la el miercuri seara, daca voia sa incerce o reconciliere?
          • -1 (1 vot)    
            L-a sunat Basescu inainte .... (Vineri, 4 decembrie 2009, 21:40)

            dodi [anonim] i-a raspuns lui Aph

            inainte sa dati cu minusuri poate reflectati !

            Basescu stia probabil de Popa cu vreo 2-3 zile inainte sa se afle in presa, timp in care a avut vreme sa poarte o convorbire "amicala" cu Vantu, in urma careia acesta a decis sa "sara gardul" in gradina celui care il va proteja ....
            Geoana (nu degeaba i se zice "Prostanacul") se duce la Vantu, la invitatia acestuia din urma, asa cum probabil a mai facut-o de N ori chiar in cursul campaniei, numai ca de data asta, "surprize-surprize", era asteptat, din intamplare, de cei de la vreun serviciu de informatii si de cei de la Catavencu (o fi avand SOV ceva de-a face cu vreunii dintre ei? ... servicii sau AC?) .... si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea predarii lui Geoana pe tava lui Basescu de catre "mogulul cel Rau" Vantu
            ... sunt curios daca Popa ajunge vreodata in tara, si daca ajunge, sunt curios daca Vantu va avea de suferit, chiar sub presedentia lui Basescu .... desi mie tare mi-e teama ca prin faza de miercuri "mogulul" si-a cumparat imunitatea de la Base in schimbul unui nou mandat si uite asa va deveni un mogul bun :DDD
            Romania, the land of crooks!
    • +7 (15 voturi)    
      Clar Base e inteles cu VANTU, VOICULESCU, PATRICIU (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:59)

      vizionar [anonim] i-a raspuns lui OVE

      Evident!!!!!!!!! Base, ca un dictator ce este, e inteles de fapt cu MOGULII. Cu toti! Si cu Geoana si cu liberalii si cu Iliescu! Cel mai bun prieten al lui e Nastase. Au vrut sa-l suspende doar ca sa-l faca vedeta. E omul lui Voiculescu! Votati-l pe Geoana, este singurul curat, un om inteligent, diplomat fin, stilat, pro occidental, cu "ochiul proaspat" :), inteeeeeliiiigent... uuuuuuh, ce inteligent. Geoana nici nu e PSD-ist! E un PDL-ist infiltrat in PSD care vrea sa aduca glasnost-ul si perestroika in PNL! Maaac-maaaac-maaaac!
      • +8 (8 voturi)    
        :-))) (Vineri, 4 decembrie 2009, 18:41)

        ApH [utilizator] i-a raspuns lui vizionar

        Si Hrebe, l-ai uitat pe Hrebe! Cel mai greu de convins dintre toti! Base a trebuit sa i-o infiltreze pe EBA in casa, punand la cale un plan foarte complicat, aparent combinand-o cu Andrei ca sa ajunga la Vio! E o conspiratie NA-TIO-NA-LA, oameni buni! Treziti-va!
        • +3 (3 voturi)    
          Bun (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 13:09)

          mi3rla [utilizator] i-a raspuns lui ApH

          :)))))))))))))))))))))) Bun raspuns :)))))))) dar din pacate astia cu ozn -urile astea nu pricep nimic din ironii; o sa zica ca i a mai dat unu dreptate
    • +3 (3 voturi)    
      :) (Vineri, 4 decembrie 2009, 17:46)

      DL [anonim] i-a raspuns lui OVE

      Doar pentru ca a zis-o Mircea Badea si tu o repeti ca un papagal nu inseamna ca e adevarat.
    • +3 (3 voturi)    
      mai e o posibilitate (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 13:08)

      mi3rla [utilizator] i-a raspuns lui OVE

      aia de a fi dat personal in judecata ca postul lui tv a manarit filmuletul cu Basescu batand un copil; deja tehnic s a dovedit acest lucru, Basescu are deja proba
  • +7 (7 voturi)    
    Da! (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:09)

    Carla [anonim]

    Un jurnalist adevarat spre deosebire de ratatii de la Realitatea TV, in special moderatorii emisiunii la care a participat (ea de un penibil imposibil de descris iar el de o aroganta mult prea mare ptr nivelul lui intelectual). Pentru felul josnic in care s-au compromis in aceasta campanie ii condamn pe acesti jurnalisti. Singurii pentru care as avea putina ingaduinta sunt cei care au facut-o in numele copiilor pe care ii au de crescut.
    In rest, BRAVO TOLO si locul tau nu e numai la Gazeta Sporturilor.
    • +4 (4 voturi)    
      po-po (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:23)

      furios [anonim] i-a raspuns lui Carla

      si cum ramane cu Antena 3, cu asesorul plin de manie proletara R.Tudor? A acuzat fotograful de politie politica! adica dl. de la Ziarul face politie politica? Iar minciuna si intoxicare in direct!!!
  • +7 (7 voturi)    
    nu am deloc incredere in tolo (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:19)

    nu am deloc incredere in tolo [anonim]

    Cand a facut interviul cu basescu a pus la urma imediat dupa interviu marturia unui cameraman care zicea ca inregistrarea e reala (fara mare legatura cu interviul, doar putina manipulare pentru cei care terminau de citit interviul) si in plus a condus interviul in asa fel incat ieseau in evidenta doar 2 cuvinte cheie, mesaje subliminale: lovitura si ridzi.
    Pentru ca m-a deranjat lipsa de echidistanta si etica, am pus si eu un comment de foarte foarte mult bun simt in care i-am spus ca eu cred ca e o manipulare, de ce nu a pus si marturiile martorilor (femeia in visiniu si barbatul cu mustata) daca a vrut sa puna marturii legate de interviu.

    L-am mai intrebat cum se simte sa munceasca la un trust condus de un om care si-a vandut pana si verisoara securitatii si care manipuleaza in ultimul hal la antena 3. Ce motive isi si justificari gaseste in propria lui constiinta sa faca treaba pentru o asemenea persoana.
    L-am intrebat ca tot atata a batut apa cu ridzi in sus si in jos, doar analizand topul capital al celor mai bogati oameni din romania pe locurile 2, 3 si 4 se afla Patriciu (1.6 mld euro), Voiculescu (1.6 mld euro) si Vantu (1.2 mld euro) care tabara dintre cele doua crede sincer ca e mai corupta.
    Nu a postat commentul meu, a postat insa commenturi din orele urmatoare orei la care i-am raspuns.
    Cred ca base e tare naiv cand il considera pe tolontan ok. Parerea mea.
    • +5 (5 voturi)    
      subscriu (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:50)

      io [anonim] i-a raspuns lui nu am deloc incredere in tolo

      stie una si buna : Ridzi.
      aseara la Ora de Foc, dupa confruntare, l-a muscat de fund pe Boc cu Ridzi, care a intervenit telefonic, desi n-avea nici o treaba Ridzi cu ce s-a intimplat la confruntare.
      e si el platit sa muste, ca mai toti din trustul lui Voiculescu.
      iar acu' isi face reclama aici, doar-doar o vedea lumea ce batos a fost el cu Vintu.
      greata.
    • +5 (5 voturi)    
      Are insa acest post de blog foarte bun ... (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:58)

      Calin [anonim] i-a raspuns lui nu am deloc incredere in tolo

      Citeste acest post de blog. Finalul este excelent"
      "Oameni şi voturi
      E al naibii de tîrziu. Luminile se sting una după cealaltă în oraş. Inclusiv casele de pariuri de pe net coboara instant cota lui Geoana, favorit clar inainte de dezbatere. Totul se încheie mult după miezul unei nopţi în care românii au crezut că se întîlnesc cu cei care le cer voturile şi au încheiat, buimaci, cu ideea că l-au auzit la telefon pe cel la care ajung voturile."

      Vantu este omul spre care se duc voturile decise de conducerea PNL. Prostanacul Geoana este o alegere gresita ca om, o marioneta care joaca prost.


      Votul meu nu este tranzactionat de altii!!!
  • +7 (7 voturi)    
    neincredere (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:48)

    saladin [anonim]

    Ceva interior imi spune sa nu am incredere in Tolontan. Felul in care a facut unele reportaje dar "ciudata" inversunare in cazul Ritzi (care va plati daca este vinovata) pentru un ziarist sportiv, ma face sa vad un spatele lui niste bancnote verzi. Si apoi sa lucrezi la Voiculescu cind ai atita demnitate si coloana vertebrala ?. Este de acord cu manipularile grosolane practitate de trustul media din care face parte, de ce nu le denunta ?. Si iarasi ajungem la bani si evident multi. OED !.
  • +4 (4 voturi)    
    strategii (???) vezi Arta razboiului, cap.8 (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:49)

    CONDESCENDENT [anonim]

    Vantu joaca la fel ca intotdeauna: nu pentru altii (romanii de la FNI, Maria Vlas, si mai nou Popa), ci doar pentru EL!!

    cam ca la pocher...(bluff?)

    iar daca ati citit ceva carti de strategie va mai amintiti de tactica asa zisei retrageri sau a intoarcerii armelor ...pentru a castiga timp si ...nu numai-

    daca angajatii lui Vantu de la Catavencu si ceilalti (INCLUSIV TOLO!!!) ar fi avut mana libera si nu PORUNCA de a opera asa, ar fi fost demult dati afara (cel putin...unii au ajuns muult mai rau.....e destul sa-i cautati sau sa-i intrebati).

    In rest, pana si asa zisa stupoare de la iRealitatea este (bine?) orchestrata.
    In plus, mai este timp sa fim ...surprinsi: unde si de ce tace Dinu Patriciu? Crin Antonescu?
  • +8 (8 voturi)    
    TOT NOI AVEM DREPTATE (Vineri, 4 decembrie 2009, 17:07)

    ANTENA UNU [anonim]

    Argumente finale, imbatabile- Votati Geoana!

    Ce daca Geoana s-a intilnit cu Vantu in crucea noptii? Vroia sa faca un dus!
    Ce daca Vantu a devalizat FNI? daca oamenii sunt prosti, cei destepti nu au voie sa le umble in buzunare?
    Ce daca trusturile mediatice ale oligarhilor dezinformeaza? si studiourile din Hollywood folosesc trucaje.
    Ce daca PSD-isti au dantuit cu steaguri rosii la Timisoara? Si Coposu ii indragea pe calusarii cu bate (de la Aiud)
    Ce daca Crin pupa unde a scuipat? Doar e imun la gripa porcina.
    Ce daca Romania seamana cu un balamuc? Caragiale, Urmuz si Ionescu nu sunt zestrea noastra cea mai de pret?
  • -4 (4 voturi)    
    jalnic (Vineri, 4 decembrie 2009, 17:10)

    fanel [anonim]

    basescu e jalnic ........asta este adevarul ........e disperat ca pirde ciolanul si cei din jurul lui nu mai pot ciuguli.........totusi sa facem o schimbare pt ca dl base e expirat si incearca acum ca se foloseasca de totte jocurile murdare sa mai castige popularitate .........seamana cu vadim dar numai la limbaj nu si la adevarul vorbelor sale......vadim are dreptate in ceea ce zice , dar "basinescu" ,ca e tot cu escu , sustine ca toti sunt rai si hoti iar el cu protejatii lui _( udrea , videanu, cocos,) sunt imaculati ......si chiar acesti moguli pe care base ii pupa in c..ur ca sa devina presedinte in 2004 nu a ce sa le mai dea ca le-a dat apropiatilor .Asta e caracterul murdar al lui "sa traiti ...cum puteti.....
  • +1 (3 voturi)    
    Vantu l-a vandut pe Geoana (Vineri, 4 decembrie 2009, 17:43)

    albescu [anonim]

    Din toate informatiile care circula pana astazi, reiese ca Vantu a pus la cale intregul scenariu. L-a atras pe Geoana nu cu scuzele (asa cum marturiseste prostancul) ci cu informatii pentru confruntarea televizata. Poate cu intrebarile lui Turcescu, poate cu o bomba de presa etc. Cu siguranta insa ceva legat de confruntarea televizata, pentru ca altfel probabil Geoana ar fi amanat vizita. Vantu stia chiar din prima clipa ca Geoana a fost fotografiat pe treptele casei sale si nu l-a prevenit. L-a lucrat in foi de vita! Dupa care, culmea cincismului, a intervenit pe post sustinand ca e prieten cu Geoana! Vorba aceea: fereste-ma Doamne de prieteni, ca de dusmani ma feresc eu insumi!
  • +1 (1 vot)    
    optiune (Vineri, 4 decembrie 2009, 17:57)

    traiang [utilizator]

    Nimeni in ultima instanta cu toleranta fara de seaman a romanilor accepta situatia cu Vantu Patriciu si Voiculescu dar de aici si pana a hotari soarta romanilor este distanta colosala.Atat timp cat stau in troaca lor si justitia nu face dreptate este o problema dar a se insera si hotari soarta romanilor intrece orice imaginatie Nu este si nu va fi usor sa trecem prin o situatie economica nu usora dar sa fii negru pe plantatiile lor este prea de tot !
  • +3 (3 voturi)    
    in tema (Vineri, 4 decembrie 2009, 18:05)

    porky [anonim]

    remarc citeva comentarii excelente ,atit pot sa adaug ca de fapt acest tolo isi preganteste de fapt viitorul .si nu e mare lucru de capul lui o sa combinam numai si numai sa ne iasa noua bine .cei care tzin cu geana .cei care tzin cu basescu pe cind lucrurile sint simple ,eu cred ca sint exact cum am vazut -geoana a mintzit prosteste
  • -4 (4 voturi)    
    VANTU,BASESCU L-AU FACUT PE GEOANA (Vineri, 4 decembrie 2009, 18:25)

    nicu [anonim]

    doamne fereste-ne de astia!! dar nici noi nu trebuie sa stam cu mainile in san!
    atzi vazut cum l-au facut base si cu vantu pe geoana
    au lucrat-o inca din vara cand, sanchi, realitatea a inceput, chipurile, sa se dea la base..de fapt ei incepusera lucratura ...l-au amortzit pe geoana pana acum si ....i-au tras-o.....sunt ordinari rau de tot !
    trebuie sa scapam de base asta altfel este prapad ..o sa ne f..a pe totzi !!
  • -3 (3 voturi)    
    Vantu (Vineri, 4 decembrie 2009, 19:22)

    j [anonim]

    Asul din maneca a lui Basescu a fost arestarea lui Popa despre care el stia de mult unde se afla,dar desi ii dau lacrimile cand aminteste de popor ,pana acum la-a durut in partea dorsala de pagubitii de la FNI.Vantu incoltit la propunerea integrului de Basescu i-a intins o capcana lui Geoana stiind ca acesta va fi filmat.
    • +5 (5 voturi)    
      vantu, ploaia... (Vineri, 4 decembrie 2009, 22:30)

      goe [anonim] i-a raspuns lui j

      Eu as vrea sa stiu daca cineva din lumea asta ii poate inventa lui Geoana o scuza pentru prostia monumentala de se duce la Vantu in noaptea de dinaintea dezbaterii finale!?!?!? Indiferent ce scenarii au avut loc (si nu zic ca n-au avut), Geoana a pus botu' ca ultimul amator! Acest om nu poate reprezenta interesele Romaniei. La nivel inalt asemenea greseli costa miliarde, miliardele noastre nu ale lui. Un om slab si santajabil in fruntea statului ar fi un dezastru pentru Romania.
  • +3 (3 voturi)    
    Marcarea teritoriului (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 11:49)

    Dianora [utilizator]

    Pai mi se pare normal ca dupa atatea servicii prestate mogulii nostri sa se astepte la putina recunostinta, nu la declaratii/interviuri cu insulte. Am citit multe posturi cu "teoria conspiratiei" care l-a lovit pe bietul Gioana. Daca va aduceti aminte si Crin a patit la fel cand a indraznit sa-i atace la nervi, in seara alegerilor. L-a scos Conu Dinu in halat si papuci dimineata urmatoare sa-si cara scuze si sa se inchine lui Gioana. Daca politicienii sunt legati in lesa, cand depasesc lungimea ei, zgarda ii sugruma. Cam asta i s-a intamplat lui Gioana. I s-a aratat ce pateste daca latra la stapan!
  • 0 (0 voturi)    
    Securism (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 17:17)

    Ion Stan [anonim]

    Printre cei mai multi din cei care au vazut infruntarea candidatilor si au aflat de relatia Vantu - Basescu sentimentul ca Geoana a fost lucrat securistic este dominant. Iata asadar ca securitatea ( a se citi serviciile sau parti ale acestora) ca atare sau prin metodele ei, facute fiinta in fiinta securistului de Anvers, au rabufnit cu jeg si mizerie. Pentru conspiratori, din care primul este batut de Dumnezeu prin infirmitate al doilea, care a jurat stramb pe biblie, ne rugam Domnului. Sa-i ierti Doamne iar pe Basescu sa nu ni-l aduci iar noua conducator.
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 20:10)

    goagalitz [anonim]

    Vantu influenteaza gandirea a 22 mil. romani? Daca aceasta canalie poate manevra pe unul ca Geoana, pe altul precum Crin, pe un altul ca Iliescu, nu inseamna ca restul sunt la fel de prosti. Toata Romania este datoare la Vantu?????
  • 0 (0 voturi)    
    ..... (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 20:13)

    goagalitz [anonim]

    Cine si ce a facut acest personaj satanic, Vantu, de trebuie sa-i ascultam ineptiile? Ce rol are in vietile noastre? Romanii pot gandi, Vantule! Cu ce este mai presus decat noi? Cu un trabus pe care ti-l etalezi in toate pozele. Ce vrei sa ne arati? Ca ai bani? Vax. Esti un nimic.
  • 0 (0 voturi)    
    ..... (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 20:16)

    goagalitz [anonim]

    Daca cineva poate sa-mi spuna un lucru extraordinar pe care Vantu,Patriciu sau Voiculescu l-a facut pentru poporul roman, jos palaria! Pana atunci, eu il votez pe Basescu, omul asta a demonstrat ca-si iubeste semenii si lupta pentru ei.
  • 0 (0 voturi)    
    ..... (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 20:18)

    goagalitz [anonim]

    Nu ma intereseaza discutiile telefonice ale lui Vantu. Asta e un zero barat pentru mine. M-a interesat ce a facut Geoana in vizita secreta de la Moscova, si nu am primit niciun raspuns nici de la asta. Atunci, ce incredere pot sa am eu, poporul roman, intr-un asemenea om?????? Niciuna. Asa ca, Geoana, poti sa pleci,ca nu-ti dau votul meu.
  • 0 (0 voturi)    
    vot (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 22:32)

    zoia [anonim]

    haideti oameni buni la vot.E dreptul nostru sa ne spunem parerea.macar cu asta sa ne alegem.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri