Kamikaze a obtinut documentele controlului la Realitatea Media: Fiscul cere DNA sa-i cerceteze pe sindicalistii Liviu Luca, Iacob Baciu, Dumitru Costin si Marius Petcu

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 4 iunie 2010, 15:41 Revista Presei | Subiectele Zilei

Kamikaze a obtinut documentul de control al Fiscului la Realitatea Media SA, in care se arata ca societatea a prejudiciat statul cu 6.210.307 lei, prin majorarea nejustificata a cheltuielilor, diminuarea obligatiei privind TVA si plata salariilor, sub forma mascata, prin drepturi de autor. Vezi in articol de ce a sesizat ANAF procurorii anticoruptie in cazul sindicalistilor Liviu Luca, Iacob Baciu, Dumitru Costin si Marius Petcu.

"Obligatiile fiscale estimate, neconstituite, aferente drepturilor de autor achitate salariatilor in anul 2008 sunt in suma totala de 1.818.463 lei, pentru care majorarile de intarziere estimate calculate pana la data de 31.01.2010 sunt in suma totala de 720.111 lei", potrivit documentului ANAF, citat de ziaristii de la Kamikaze.

In plus, ANAF a descoperit ca o serie de angajati ai Realitatea detineau microintreprinderi "utilizate in scopul de evitare a constituirii si platii impozitului si contributiilor de asigurari sociale aferente drepturilor de natura salariala". Este cazul lui Robert Tatarus, director editorial, care a facturat in 2008 catre Realitatea prestari servicii in valoare de 290.851,09 lei, Razvan Dumitrescu, prezent prin doua firme, care au facturat 365.330,4 lei si 473.861 lei, Roxana Niculescu, director de programe (255.505,1 lei) sau Mihnea Vasiliu, director general adjunct (420.920,5 lei).

In plus, au fost facturate contracte de prestari servicii, servicii de consultanta si management fara ca prin documentele prezentate drept justificare sa se faca dovada prestarii acestor servicii.

Doua exemple:
  • Active Holyday a facturat catre Realitatea 348.247 lei pentru consultanta oferita pentru achizitia unui avion Gulfstream, fara a fi prezentate documente justificative si fara ca achizitia sa aiba loc
  • Verisimo LTD Cipru a facturat servicii de consultanta, in perioada 30.07.2008 - 21.12.2008 in valoare de 3.643.727 lei
In urma acestui control, ANAF cere Directiei Nationale Anticoruptie "inceperea cercetarilor in vederea constatarii existentei elementelor constitutive ale infractiunilor" de ascundere a bunului sau a sursei impozabile sau taxabile si de evidentiere in actele contabile a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni pentru: Liviu Luca, presedintele Consiliului de Administratie, si Iacob Baciu, Dumitru Costin, Dutu Achille Costin, Ion Eftimie, Marius Petcu - administratori la Realitatea Media SA.

Sesizarea ANAF poate fi citita aici.


Citeste mai multe despre   























9187 vizualizari

  • -20 (36 voturi)    
    ha ha ha (Vineri, 4 iunie 2010, 15:01)

    Bogdan [anonim]

    Pai daca-i plateste pe microintreprinderi e infractiune? Ha ha ha! Pai verificati toate depozitele cu materiale de contructii: gresie, faianta etc. si o sa vedeti ca toti angajatii au fost platiti pe firma sau microfirma pentru a evita impozite...Asta e practica raspandita si nu vad de ce e ilegala...
    In fine, ce vreau sa zic e ca am impresia ca li se cauta nod in papura. Cum mogulii Voiculescu si Patriciu par invulnerabili sa ne razbunam pe Vantu (pana se oftica asta si pleaca afara; pacat va fi de toti angajatii, o multime, care vor ramane pe drumuri dintr-o ambitie stim noi a cui...)
    • +26 (26 voturi)    
      citeste pana la capat (Vineri, 4 iunie 2010, 15:19)

      gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      E infractiune daca nu poti prezenta documente justificative din care sa reiasa ca tu ai facut munca pe care ai facturat-o, conform contractului dintre beneficiar si prestator :)
      • +7 (7 voturi)    
        Afacerea este dupa modelul american... (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 7:59)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui gigel123

        de eludare a fiscului !ca persoana fizica angajata oriunde ,intai iti platesti darile catre stat si dupa ce esti ok ,poti sa si cheltuiesti ! ca firma poti cheltui cat vrei si daca mai ramane ,platesti sau nu din obligatiile catre stat ! Gaselnita a fost observata de toti cei care studiaza modelul de societatea SUA! Acum s-a prins si fiscul din Romania de smecherie si sper ca ii va pedepsi pe infractori ,pentru ca sunt infractori, orice ar striga ei pe sticla !
        • 0 (0 voturi)    
          asta-i mentalitatea (Miercuri, 16 iunie 2010, 13:52)

          gigi [anonim] i-a raspuns lui Eneas

          celor de la stat ca tine. nu e o gaselnita prietene, o firma trebuie sa cheltuie ca sa produca. daca statul nu o lasa sa cheltuie, firmele nu o sa produca iar in final cei de la stat nu o sa mai aiba de unde sa-si incaseze salariile. oricum, distractie placuta pentru ca oricum asta va asteapta. poate o sa mai papati cativa ani bani tapand firmele, dar in final o sa mancati iarba ca si coreenii.
      • -2 (10 voturi)    
        gandeste pana la capat.... (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 8:33)

        minus [utilizator] i-a raspuns lui gigel123

        nu este infracțiune sa presezi consultanta si beneficiarul sa procedeze altfel decât conform consultantei tale... tu ai făcut munca pe care ai facturat-o, dar el a procedat altfel.

        Eu cred ca este clar ca Active Holyday a facturat către Realitatea 348.247 lei pentru consultanta oferita pentru achiziția unui avion Gulfstream, si a prezentat documente justificative cum ca ca a prestat consultanta.
        La fel de clar este ca nu au fost prezentate documente justificative din care sa reiasa ca achizitia a avut loc.

        Si unde-i infractiunea? si a cui? si in ce consta prejudiciul? In faptul ca "daca" Realitatea ar fi declarat fondul asta ca fiind de salarii, ar fi dat mult mai mult catre bugetul de stat?

        Nu plâng pentru (I)Realitatea, pe Vantu nici atat, dar cu logica asta se deschide un drum larg abuzurilor. Eu zic sa pedepsiti evaziunea acalo unde este- achizitii inexistente sau la pret de 10 ori pretul pietei, nu sa inventati motive!

        Hai sa fim seriosi, si in Romania si in USA, o firma privata are dreptul sa platesca consultanta cat vrea, fara sa urmeze concluziile consultantului. Daca actionarii suporta asa ceva, este de rau cu respectiva firma.
        Dar in Romania acelasi lucru se intampla la firmele de stat, iar acolo statul - ca actionar- nu reactioneaza. Acolo nu este infractiune?
        Si culmea, guvernul plateste consulatanta, iar de facut face... ce se vede!
        • 0 (6 voturi)    
          Verdict prostie (sau manipulare)! (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 9:08)

          eu [anonim] i-a raspuns lui minus

          "Eu cred ca este clar ca Active Holyday a facturat către Realitatea 348.247 lei pentru consultanta oferita pentru achiziția unui avion Gulfstream, si a prezentat documente justificative cum ca ca a prestat consultanta", seriooos? De unde ai dedus? Poti sa facturezi orice, dar trebuie sa dovedesti REALITATEA tranzactiei: produsul comercialiazat cu documente de provenienta sau serviciul prestat, de asemenea, cu documente de existenta. Dupa aceea se poate analiza rostul tranzactiei (legea spune ca trebuie sa fie efectuata in scopul producerii de profit) si de aici incolo intervin nuantale, dar cand nu poti sa produci documente justificative se cheama "evaziune fiscala". Punct.
          • -1 (7 voturi)    
            repet (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 14:00)

            gimini [utilizator] i-a raspuns lui eu

            Repet ce a zis marian_c: serviciul de consultanta a avut loc, achizitia NU a mai avut loc. Tu chiar esti idiot? Hai sa o luam altfel, sa zicem ca o firma vrea sa lanseze o linie de apa minerala. Pentru lansarea produsului angajeaza serviciile unei firme de publicitate, dar piata e suprasaturata, produsul e un esec si nu vinde nimic. Asta inseamna ca serviciile firmei de publicitate nu trebuie platite?
            • +4 (4 voturi)    
              mie mi-e clar ca ... (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 14:13)

              Costica [anonim] i-a raspuns lui gimini

              ...dar...
              "•Active Holyday a facturat catre Realitatea 348.247 lei pentru consultanta oferita pentru achizitia unui avion Gulfstream,fara a fi prezentate documente justificative si fara ca achizitia sa aiba loc"

              Aici scrie ca documentele ce tu le prezinti ca ar fi de fapt nu sunt !
              Chiar trebuie sa-ti pun citatul sa vezi ca fabulezi?
              Nu poti sa prezinti factura pentru consultanta fara sa demonstrezi in ce a constat consultanta !!! Altfel toti patronii si-ar face consultanta si ar topi tot profitul !
              • 0 (0 voturi)    
                ceva precizari... (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 15:49)

                minus [utilizator] i-a raspuns lui Costica

                Initial, stirea a circulat altfel:
                "Potrivit ANAF, este cazul firmei Active Holyday, care ar fi facturat catre Realitatea Media 348.247 lei pentru consultanta oferita pentru achizitia unui avion Gulfstream. Inspectorii ANAF sustin, insa, potrivit documentului, ca achizitia nu reiese din documentele puse la dispozitie de Fisc. "
                Pana la urma, nici nu stiu care este adevarul!
                Despre afirmatia "Altfel toti patronii si-ar face consultanta si ar topi tot profitul ! "- interesant, nu se plateste impozit pe activitatea de consultanta?
          • -2 (4 voturi)    
            pai sa te intreb si altfel... (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 14:55)

            minus [utilizator] i-a raspuns lui eu

            toate partidele politice au platit si platesc consultanta... PSD cu ceva mai mult decat altele!
            Pornind de la realitatea asta (nu cea a lui Vantu) recitește ce ai scris:
            "produsul comercialiazat cu documente de provenienta sau serviciul prestat, de asemenea, cu documente de existenta. Dupa aceea se poate analiza rostul tranzactiei (legea spune ca trebuie sa fie efectuata in scopul producerii de profit) si de aici incolo intervin nuantale, dar cand nu poti sa produci documente justificative se cheama "evaziune fiscala". Punct. "

            Poți sa dai un verdict rezonabil privind consultanta acordata partidelor politice?
            Sau ele sunt mai presus de interpretarea ta?
            • 0 (2 voturi)    
              Mai usor cu bisnitza ha, ha, ha (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 18:24)

              eu [anonim] i-a raspuns lui minus

              Da marian_c, pot. Si utie care este solutia problemei: documente. In ce constau "documentele", te intrebi? In cazul consultantei oferite partidelor politice, in rapoarte sociologice, eventual sondaje, focus grupuri, strategii documentate si aplicate la cazul remunerat etc. Dar, atentie: SCRISE PE HARTIE (sau, in fine, pe orice suport doresti...). Nu tine cu "sfaturi verbale" cand vine controlul. Daca esti atat de prost incat sa crezi ca tine fratica, ai o problema. In fine, nu tu, aia de la "vacanta activa". Dar, in fine, e greu cu bussinesul, mai usor cu bisnita...
              • 0 (0 voturi)    
                dincolo de jignirile gratuite... (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 20:32)

                minus [utilizator] i-a raspuns lui eu

                mai esti si pe langa subiect.
                Citeste si tu documentul ANAF si o sa vezi ca NU lipsa documentelor SCRISE PE HARTIE (sau, in fine, pe orice suport doresti...) a fost problema.
                Dar ma rog, fiecare este liber sa bata campii cum vrea. Includ aici si ANAF.
                Asa ca tu poti- de putut- doar ca atunci cand incerci... nu prea poti!
        • +1 (1 vot)    
          fiecare gandeste cat poate.. (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 11:46)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui minus

          deci suntem de acord ca va fi un pic mai bine in romania daca aia infunda puscaria 8 ani si platesc retroactiv toate contributiile?.. sau ai impresia respectivii ca au contribuit constructiv la cresterea economica?
          cat despre comentariile din categoria "da' tu de ce tragi?".. mai bine ti le pastrezi pentru un teatru ieftin.. deja le-au scris altii mut mai bine ca tine.
    • +21 (21 voturi)    
      Nu pe microintreprinder (Vineri, 4 iunie 2010, 16:24)

      Terebent [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Problema e ca veniturile sunt inscrise ca drepturi de autor cand el nu face altceva decat sa dea din gura pe la TV, nu scrie nici un articol nici nimic, iar acestea sunt impozitate foarte putin.
      • +4 (10 voturi)    
        toti din presa, din ce stiu, au drepturi de autor (Vineri, 4 iunie 2010, 15:32)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Terebent

        Din ce stiu eu se plateste 50/50 salariu-drepturi de autor peste tot. Si e normal, ca angajatii se multumesc cu salariu mai mic, daca primesc drepturi de autor mai mari, nu? Si moderatorii sunt tot ziaristi si producatorii si sunetistii... nu a fost o reglementare clara pana acum.
        Eu altceva voriam sa zic. Credeti ca daca incepeau controalele astea la Adevarul (si Patriciu e dusmanul nr. 1) aveau aceleasi sanse de succes??
        • +4 (8 voturi)    
          Baietel? (Vineri, 4 iunie 2010, 17:33)

          George [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

          Pe cine incerci sa aburesti cu filosofia ta despre legalitatea evaziunii fiscale? Chiar crezi ca toti sunt prosti pe lumea asta? Hai sictir! Sunt convins ca si tu esti un evazionist pasibil de puscarie.
        • +7 (9 voturi)    
          Nedumerire (Vineri, 4 iunie 2010, 17:59)

          Dorin [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

          In opinia mea ori te prefaci ca nu intelegi ori te prefaci ca nu intelegi despre ce e vorba. Si te prefaci ca nu sti despre ce e vorba pentru ca sti despre ce e vorba. TOTUL SUNA A EVAZIUNE FISCALA. Si nu te ingrijora prea tare.... Urmeaza si amicii tai Patriciu si Voiculescu. Ca si la ei se practica acelasi sistem evazionist pe care observ ca te straduiesti sa demonstrezi ca e defapt ok. Chiar nu ti-e rusine?

          P.S. Degeaba ai incercat sa dregi busuiocul cu o a doua postare... Cei care ti-au dat plusuri au fost cam neatenti la prima. Nu te entuziasma.
          • -4 (8 voturi)    
            esti retardat ca si prietenii tai PDL-isti (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 7:00)

            bing [anonim] i-a raspuns lui Dorin

            Plata prin PFA, drepturi de autor si microinteprinderi nu e ilegala in Romania. Deja e un fenomen in masa. Sunt zeci de mii de firme care fac asta. Pro Tv-ul o face dinainte sa apara Realitatea si nu s-a sesizat nimeni. PDL-ul nu face decat sa ocupe timpul DNA-ului cu sesizari "electorale", care n-o sa se concretizeze niciodata intr-o condamnare. De parca Realitatea nu s-a consultat cu juristi, contabili si avocati inainte sa faca intr-un fel sau altul. Circ inutil.
    • +10 (10 voturi)    
      inteligentule!!!! (Vineri, 4 iunie 2010, 16:34)

      pcd@Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      e ilegala din doua motive. 1. in felul asta nu se platesc taxele si impozitele aferente(pentru leafa, pe profit etc). 2. pentru ca este un fals in acte; nu e nicio activitate de consultanta sau altceva, ci doar o chichita contabila pentru a evita plata taxelor. deci, este si un fals in acte in vederea evaziunii fiscale. ca tot tipa atat patronii nostrii dragi ca statul nu face nimic pentru a-i ajuta. stii despre ce vorbesti? iti spun eu(cunosc in mod concret cazuri similare). unui angajat care are o leafa foarte mare i se dau doar o parte din bani pe cartea de munca. pentru a evita taxele si impozitele cea mai mare parte a banilor se dau pe micro firme(sau chiar pfa) sub forma unor drepturi de autor. se practica intens si in Antene. pe cand un control si acolo? pe cand un control in ziua platii lefurilor la firmele unde TOTI salariatii au sub 8-900 ron leafa?
      • +2 (4 voturi)    
        si cu principiile de drept cum stam? (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 14:04)

        gimini [utilizator] i-a raspuns lui pcd@Bogdan

        Problema e ca legea nu interzice genul asta de practici. Si in orice tara civilizata ceea ce nu e interzis de lege, e permis. Mai bine ar reglementa mai clar regimul asta al platii pe "drepturi de autor". Cu PFA-urile ma tem ca nu ai ce face.
        • 0 (0 voturi)    
          Nimeni nu a avut (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 20:23)

          Audit [utilizator] i-a raspuns lui gimini

          curaj sa se puna rau cu presa si de aici anomaliile cu "drepturi de autor".
  • +15 (15 voturi)    
    din pacate ptr presa o sa urmeze zile negre (Vineri, 4 iunie 2010, 15:45)

    Maria [anonim]

    cam 90% din ziaristi (banuiesc ca si la hotnews) sunt platiti prin drepturi de autor. Daca realitatea este prima, in curand au sa ajunga si la ceilalti: antene, b1, otv, hotnews, jurnalul, etc.
    • +7 (7 voturi)    
      Asa le trebui (Vineri, 4 iunie 2010, 17:20)

      trtt [anonim] i-a raspuns lui Maria

      Daca si celelalte televiziuni au facut la fel....isi merita soarta....
  • -2 (4 voturi)    
    cum le-a obtinut? (Vineri, 4 iunie 2010, 15:53)

    adrian [anonim]

    le-a primit, nu le-a obtinut. ca doar nu au sparte ei sediul fiscului. sau se ducea vreun nene de la fisc direct la ei.
    nu suntem cu totii natarai, putin respect va rog
    • +7 (11 voturi)    
      Adica, cum...? (Vineri, 4 iunie 2010, 16:16)

      vali_bob@usa.com [anonim] i-a raspuns lui adrian

      ...Adica, cum...?
      Ce amestec au sindicalistii cu conducerea
      Trustului ?
      ...Lamuriti-ma si pe mine, ca nu sunt la curent cu aceste chestii !!!...
      • +16 (16 voturi)    
        Simplu (Vineri, 4 iunie 2010, 16:33)

        ictin [anonim] i-a raspuns lui vali_bob@usa.com

        Sindicalistii fac parte din conducerea postului
        • +10 (10 voturi)    
          mai exact (Vineri, 4 iunie 2010, 16:58)

          misescu [utilizator] i-a raspuns lui ictin

          au avut functia de administratori pana la data de 02.04.2010

          Pentru edificare:

          http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7259609-unul-dintre-micii-actionari-realitatea-media-suspectat-evaziune-fiscala-1-milion-lei-ies-liderii-sindicat-din-administrarea-global-video-intra-cetateni-moldoveni.htm
      • 0 (0 voturi)    
        fisc@ sindicate (Duminică, 6 iunie 2010, 20:09)

        eika ghibe [anonim] i-a raspuns lui vali_bob@usa.com

        pai vericule ,sindicalistii astia sunt ,copii de generali kgb in viata,si cu pensii babane. Hai sa vedem rezultatul controlului,sa vedem daca pun mana pe banii securistilor?.sigur nu.Deja baietii si-au inchis sandramalele, si banii sant deja in canada-miroase deja a schimbare de macaz prin zona--poate ne spune cate ceva rabinul--
  • -8 (16 voturi)    
    Jenant, in definitia din Romania (Vineri, 4 iunie 2010, 15:54)

    Mihai [anonim]

    Adica ce vrea sa zica articolul, este ca de fapt oamenii erau la limita legalitatii, dar pentru ca legile nu sunt clar, de fapt ei acum vor sa-i gaseasca vinovati pe cei de la Realitatea.

    Sa nu zic ca de fapt starea prezentata aici e mai buna ca cea din realitate, si mai buna ca cea din lumea reala a Romaniei, deci practic ANAF se acopera de hartii si PR cand i-o trag lu' Vantu & co.

    Din pacate jenant, pentru ca in aceasi situatie se afla toata Romania, cine stie cand o sa aflati ca de fapt nu v-ati platit o taxa prin 1900 toamna si acum trageti penalitati cu 6 zerouri.

    Executari cu perna pe fata. Maine vine cu capul de cal in pat.
    • +2 (10 voturi)    
      ... (Vineri, 4 iunie 2010, 15:07)

      george alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      Adevarul e ca ce face Realitaeta SA se practica de mult timp de catre majoritatea companiilor, in special de catre cele mici.
      Avand in vedere atitudinea ostila a RTV in timpul campaniei pentru presedintie, aceasta sesizare a ANAF seamana mai mult a razbunare.

      Asta nu inseamana cu n-ar trebui sanctionati, insa sa se lucreze cu aceeasi masura impotriva tuturor contribuabililor.
      In plus, de ce se sesizeaza DNA si nu Parchetul pentru evaziune fiscala?
      • +5 (5 voturi)    
        calculeaza (Vineri, 4 iunie 2010, 16:46)

        tiana [utilizator] i-a raspuns lui george alexandru

        ...si vei vedea ca e vorba de peste 1 milion de Euro, in acest caz e de competenta DNA... Vor ajunge in instanta unde se pot apara... ADICA pot amana odata, de doua ori... angaja apoi schimba avocatii... stramuta procesul... se schimba judecatorul (vezi ultima amanare a lui Patriciu)... si cate si mai cate.
      • +3 (3 voturi)    
        sefii sindicali (Vineri, 4 iunie 2010, 18:18)

        bula [anonim] i-a raspuns lui george alexandru

        nu au voie la DNA?
    • +12 (12 voturi)    
      Legalitate (Vineri, 4 iunie 2010, 16:35)

      Dorin Bretan [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      In codul fiscal scrie clar care sunt documentele care trebuie sa justifice efectuarea unei activitati de prestari servicii. (altfel toata lumea si-ar presta servicii pentru ca astea dispar imediat ce s-au terminat ) Eu o fac la firma mea, cei cu care lucrez ,(service, transport ) o fac. Pentru ce trebuie sa ii plangem pe cei care nu o fac? A ca mai sunt si alti ? ! Asta nu e o scuza , e un argument ca trebuie sa inceapa de undeva. A justifica faptul ca unii fura cu argumentul ca inca nu s-au prins toti hotii, nu e o solutie.
      • -2 (4 voturi)    
        nu cred ca ai inteles .... (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 18:29)

        minus [utilizator] i-a raspuns lui Dorin Bretan

        Nu este vorba de lipsa documentelor justificative!

        Daca citești documentul ANAF ceea ce se reproșează Realitatii este ca a încheiat contracte de prestări servicii cu Societăți cu asociați/ administratori care aveau si calitatea de persoane fizice angajate permanent.
        Prestările de servicii facturate au fost socotite ca sarcini de serviciu curente.

        Sincer vorbind, cam asa si este!

        Dar nu știu cat de legal/ ilegal este ce a afcut ANAF. Exista o interdicție explicita ca asociați/ administratori unei firme sa nu poată avea relații de munca cu o societate către care facturează "prestări servicii"?.
        Si dacă da, exista o interdicție in anul 2008?

        Cred ca va fi o bătălie lunga in justiție!

        Ce stiu este ca acum proiectul de modificare a Codului Fiscal vrea sa introducă exact ceea ce a facut ANAF. Asta înseamna ca pana acum ANAF nu putea face acest lucru?

        "Autoritățile fiscale pot să reconsidere orice tip de contract/raport juridic încheiat între două persoane în cazul în care activitatea prestată în baza unui astfel de contract/raport juridic îndeplinește condițiile pentru a fi considerată activitate dependentă, aplicând principiul prevalenței economicului asupra juridicului."
    • +14 (18 voturi)    
      Ce-ti sugereaza 12 facturi pe an??? (Vineri, 4 iunie 2010, 16:54)

      Liviu Iordache [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Ce-ti sugereaza, prietene, cazul lui Dumitrescu, a carui microintreprindere taia "numai" 12 facturi pe an?? Nu cumva leafa lunara? Ca doar nu facea 12 emisiuni? Ai? Deci erau drepturi de natura salariala, dar facturate ca prestari servicii, evaziune fiscala de manual. Ca sa fie de abecedar, iaca: aceeasi persoana este platit cu contract de munca, fiind realizator de emisiuni (cu fisa postului clara), dupa care emisiunile alea sunt platite, lunar, nu la bucata, ca autor, pe creatie cum ar veni, basca, pe microintreprindere, cu 3 la suta impozit, nu 16 la suta, si fara cas (te-ai prins de ce nu sunt bani de pensii, intre altele?), fara asigurari de sanatate (te-ai prins de ce vei plati coplata?), fara nimic. In afara de asta, sa platesti director de productie pe drepturi de autor chiar au crezut ca toata lumea e idioata! Sau doar ca vine Geoana?
      • 0 (6 voturi)    
        pai hai sa te intreb si eu, legiutorule... (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 8:41)

        minus [utilizator] i-a raspuns lui Liviu Iordache

        daca treaba este asa de clara, de ce ceea ce spui tu nu este cuprins in Codul Fiscal? sau in instructiunile de aplicare? atunci totul ar fi clar- ce este evaziune si ce nu!
        Chiar este hilar ce spui- daca taie "numai" 12 facturi pe an- leafa lunara; daca taie"numai" 24 facturi pe an- leafa bilunara, daca este PFA si nu este angajat- evazionist= a luat de la gura poporului CAS-ul "cuvenit".
        Foarte interesant... chiar crezi ca sta argumenatia asta in fata justitiei? Sa va bazati pe frica omului de a se adresa justitiei?
        • -2 (6 voturi)    
          QED cu coronita! (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 9:24)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui minus

          Liviu Iordache (daca e numele tau real) felicitari! Marian_c stai jos, nota 2 (scrie in Codul Fiscal, faptul ca tu interpretezi cum vrei, nu insemna si ca ai dreptate)! Bai fratilor, reveniti-va din patimi, golania e golanie si se pedepseste peste tot, mai devreme sau mai tarziu. Cand cineva decide sa o ia pe drumul asta (sa joace poker cu statul la cacealma), trebuie sa stie ca nu va dormi niciodata linistit. Poate va face bani, dar nu va fi linistit. Intelepciunea populara nu e o sintagma de prostit lumea: e statistica arhaica. Minciuna are picioare scurte. Cine seamana vant, culege furtuna. Cine scoate sabia, de sabie va muri. Etc.
          P.S. Sunt curios cum si-au scos banii din firma RD si ceilalti (ca n-o fi facut-o doar pe dividente). Ok, am inteles masina, telefonul mobil, poate si niste haine pe garderoba, ceva scripturi... dar 200.000 de euroi? O sa fie naspa Razvane! Si sa stii ca nu te apara nici Vantu, nici Patriciu. Nasol.
          • -2 (6 voturi)    
            pana sa dai note.... (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 14:50)

            minus [utilizator] i-a raspuns lui anonim

            scrie si tu un numar de articol din Codul Fiscal din care sa reiasa ca daca o "microintreprindere taie "numai" 12 facturi pe an" asta insemana evaziune fiscala!
            Ca este POSIBIL sa fie asa, este posibil. Si cum dovediti?- prin numarul 12 si invocand care articol din Codul Fiscal?
            Sau nu voi trebuie sa dovediti, pentru ca voi stiti ca asa este?

            Chiar credeti ca "aplicând principiul prevalenței economicului asupra juridicului" inseamna ca puteti interpreta cum vreti orice? Si in plus, chiar crezi ca "postarile" astea pe internet "cu "stai jos, nota 2" pot convinge pe cineva?
            • +1 (1 vot)    
              Fara sa fi preznetat documente justificative... (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 18:32)

              anonim [anonim] i-a raspuns lui minus

              Tati, n-am timp sa stau toata ziua pe net sa-ti explic. N-o mai lua din centru, ia-o de la capat. Adica, n-are nicio relevanta numarul 12. N-are nici-o relevanta nici 1. Are importanta urmatorul citat (te rog, NU MAI FACE PE PROSTU'): "Active Holyday a facturat catre Realitatea 348.247 lei pentru consultanta oferita pentru achizitia unui avion Gulfstream, fara a fi prezentate documente justificative"... SUBLINIEZ, in caz ca insisti, FARA SA FI PREZENTAT DOCUMENTE JUSTIFICATIVE. Acum te-ai potolit? Am incheiat.
              • 0 (0 voturi)    
                mai tati draga... (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 20:41)

                minus [utilizator] i-a raspuns lui anonim

                pot sa zic ca nu ai dreptate?

                Doar ca initial, stirea a circulat altfel- o poti gasi in forma asta si in Adevarul:
                "Potrivit ANAF, este cazul firmei Active Holyday, care ar fi facturat catre Realitatea Media 348.247 lei pentru consultanta oferita pentru achizitia unui avion Gulfstream. Inspectorii ANAF sustin, insa, potrivit documentului, ca achizitia nu reiese din documentele puse la dispozitie de Fisc. "
                Stirea a fost corectata ulterior.
                Si este adevarat, in documentul ANAF este scris conform citatului tau.
                Multumit, tati?
      • +1 (3 voturi)    
        In toata UE este la fel ! (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 10:22)

        tomane [anonim] i-a raspuns lui Liviu Iordache

        Credeti ca Realitatea a descoperit "roata" ?. Multe societati din UE sunt conduse de de alte societati de management. Majoritatea multinationalelor au facturi de consultanta de la "mather" si nu a venit DICOT-ul sa le controleze. E mai mult pentru CIRC, deoarece in instanta se va dovedi ca toate actele facute de Realitatea respecta Codul Fiscal.
      • 0 (2 voturi)    
        hai sa-ti spun ceva (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 14:12)

        gimini [utilizator] i-a raspuns lui Liviu Iordache

        E treaba /// lui Dumitrescu cate facturi taie. Poate sa taie si una singura. Punct. Iar daca legea permite, inseamna ca toata ancheta asta a ANAF-ului e inca o cheltuiala inutila facuta pe bani publici si cei care au ordonat-o ar trebui dati afara, pentru ca au cheltuit inutil banul public.
        [Editat de HotNews.ro]
      • +3 (3 voturi)    
        12 facturi pe an si Realitatea..... (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 16:57)

        minus [utilizator] i-a raspuns lui Liviu Iordache

        De curiozitate, am citit documentul original ANAF-DNA la:
        http://www.kamikazeonline.ro/2010/06/exclusiv-documentele-evaziunii-fiscale-de-la-realitatea/#more-7332

        “In anul 2008 au fost plătite in baza unor contracte de cesiune de drepturi de autor, pe state de plata, venituri sub forma de drepturi de autor in valoare de 14.769.697,44 lei
        Din compararea statelor de salarii ale angajaților permanenți ai SC Realitatea Media Sa cu statele de plata drepturi de autor, a rezultat ca un număr de 116 persoane, sunt angajați permanenți care se regăsesc pe ambele state”

        Asadar d-le Iordache, demonstratia dvs nu este baza constatarii ANAF.
        Este vorba de cu totul altceva.
        Dumitrescu putea sa taie liniștit "numai" 12 facturi pe an, fără ca ANAF sa poată sa spună ceva, dacă nu s-ar fi constatat altceva: Dumitrescu si alți 115 erau si angajați permanenți si plătiți pe state de "drepturi de autor". In aceste conditii a fost mult mai usor pentru ANAF sa faca o conexiune intre cele doua plati si sa constate ca ambele sunt plati de natura salariala. Cu toate ca, la o contestație in justiție, se poate cere sa se facă o distincție intre munca in cadrul emisiunii si munca de pregătire a emisiunii, care nici nu necesita prezenta fizica la sediu- dar asta este treaba avocaților.

        Daca respectivii ar fi fost plătiți DOAR pe drepturi de autor, este mai probabil ca ANAF nu ar fi putut nicicum sa susțină evaziunea fiscala!
        Daca lăcomia este prea mare, te arzi- asta este de fapt "lecția" Realitatea.

        Si fiindcă veni vorba de inflamarea "te-ai prins de ce nu sunt bani de pensii, intre altele?" poate ne spuneți dacă încasările CAS sunt direcționate către plata pensiilor? Dar încasările CASS sunt direcționate către domeniul sănătății?
        Sau nu va interesează decât colectarea unor taxe mascate in "contributii" pe care statul nu le mai recunoaște atunci când este nevoit sa dea ceva in schimb? zice ca nu are bani, iti taie 15% din pensie fara sa-i pese de contributia ta de o viata!
    • +6 (6 voturi)    
      Ce vrei sa spui? (Vineri, 4 iunie 2010, 17:06)

      sile [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Dupa parerea ta, daca o practica e la limita legalitatii si, eventual, larg raspanadita, ea nu mai trebuie cercetata?

      Eu unul cred ca din contra, cand cateva trusturi controleaza un intreg domeniu, ar trebui controlate in mod regulat, chiara daca din afara totul pare ok.
    • +3 (5 voturi)    
      cand au dreptate sefii sindicali? (Vineri, 4 iunie 2010, 18:18)

      bula [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      cand urla ca la privati se camufleaza salarii ca sa nu se plateasca dari la stat sau cand o fac ei insisi (evaziunea)? La rece: raportul era de angajat-angajator nu de client furnizor. PS. se pare ca si ceva soferi, operatori etc erau tot cu drepturi de autor. SI ce-mi place cand i se vad amigdalele lui Razvan Dumitrescu vorbind de evaziune fiscala!
  • +15 (15 voturi)    
    luati-l si pe radoi (Vineri, 4 iunie 2010, 15:55)

    cristi [anonim]

    sa-i intre mintile in cap!
    • 0 (2 voturi)    
      ai dreptate (Vineri, 4 iunie 2010, 17:39)

      espresu de ciulnita [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Ai dreptate, dar si el are imunitate, ca doar e parlamentar. Asa ca mai altadata.
  • +19 (27 voturi)    
    Hotul moralist (Vineri, 4 iunie 2010, 16:04)

    Terebent [anonim]

    "Razvan Dumitrescu, prezent prin doua firme, care au facturat 365.330,4 lei si 473.861 lei" - poate sa planga calicul pe seama pensionarilor cand el ii fura in mod constant prin neplata obligatiilor sociale la stat, eu platesc 1450 lei in fiecale luna si vine unu ca asta si ma face in toate felurile doar pentru ca am "nesimtirea" sa votez cu Basescu. Mama lor de lepre...


    http://zydarr.wordpress.com
    • +10 (12 voturi)    
      Apopo de moralist (Vineri, 4 iunie 2010, 16:38)

      ictin [anonim] i-a raspuns lui Terebent

      Era parca saptamana trecuta, cand a spus nu stiu cine ca toti suntem vinovati de aceasta situatie, iar naparca cu ochelari a zis cu o fata nevinovata: "Cum sa fim toti vinovati? Eu nu ma simt vinovat" Si acest timp, dupa cum toti probabil banuiam, mai putin cei cu IQ subunitar, el fura din taxe si impozite, adica exact din banii care trebuiau sa ajunga la pensionarii si bugetarii de a caror mila plange mereu. Dar el NU, NU se simte vinovat. El vrea ca tot noi astia care ne platim darile corect sa suportam totul. Mama lui de nenorocit, ce mi-ar placea sa il vad la mitica, sa il vad acolo cum da din gura. Din cealalta gura.
      • -4 (6 voturi)    
        inflamati-va (Vineri, 4 iunie 2010, 17:36)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui ictin

        ca si-a vandut boureanu firmele nu v-ati inflamat asa de tare.
        pai daca omul munceste 3 ore pe zi, ce vreti? sa-i aiba carte de munca? si sa stea acolo 8 ore eventual. stati linistiti ca in afara de cei cu salarii pana in 2000 lei sunt putin cei su carte de munca. pe la banci. in rest pe firme sau pfa.
        pai ce, eu sunt mai prost decat boureanu, sau cum? daca el isi vinde firma cu datorii eu nu pot sa fac un contract pe firma in loc de carte de munca?
    • 0 (0 voturi)    
      hot moralist da, dar va ramane nepedepsit.... (Duminică, 6 iunie 2010, 11:22)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui Terebent

      daca citesti documentul ANAF, nu Dumitrescu va plati diferenta, ci Realitatea este acuzata ca nu a platit toate contributiile. Asa ca Realitatea va plati.... desi cred ca va fi o batalie lunga in justitie sau- mai probabil- un faliment al Realitatii, care si asa este pe craca!
  • +13 (19 voturi)    
    curaj guvernului!! (Vineri, 4 iunie 2010, 16:07)

    mamae [anonim]

    Se apropie latul de git !!De-aia erau asa inversunati !Deci , jos Basescu , asta era !!!Poate s-or destepta si prostii care incepusera sa creada antenele si ciuvicii , ciutacii si chivutele lui vintu .Sa va fie rusine!!! Iar voi pedelaci , sa fiti blestemati , daca nu mergeti pina la capat , sa vedem si noi ca legile sint pt toti.
    • -8 (14 voturi)    
      Tu nu te-ai prins (Vineri, 4 iunie 2010, 15:35)

      george alexandru [utilizator] i-a raspuns lui mamae

      Ca totul a fost un conflict intre noi versus ei? Prin votul tau n-ai facut decat sa stabilesti cine va fura in urmatorii ani. Asa ca lasa pedelacii, ei fac ce stiu mai bine...pentru propriul interes.
      • +6 (6 voturi)    
        Tot e bine ca... (Vineri, 4 iunie 2010, 16:56)

        Dorin [anonim] i-a raspuns lui george alexandru

        te-ai prins tu. Nu? Esti jalnic!
        • +3 (3 voturi)    
          Nu s-au prins (Vineri, 4 iunie 2010, 17:50)

          espresu de ciulnita [anonim] i-a raspuns lui Dorin

          Nu s-au prins inca de faptul ca legile au fost "emanate" de catre toate partidele politice (fie FSN, FDSN, UDMR, PDSR, PNL, PD, PNT-CD, etc), doar cu sopul vadit, a le fi lor de folos. Cand isi vor da seama - deja e prea tarziu.
  • +8 (8 voturi)    
    liderii (Vineri, 4 iunie 2010, 16:08)

    sindicalist [anonim]

    o gasca de imbecili ,in timp ce salariati muncesc din greu pentru salariul minim pe economie banditi din sindicat se lafaie in vile luxoase masini scumpe si concedii in paradis .
    • 0 (4 voturi)    
      Daca nu castig salariul minim, nu pot emite pareri (Vineri, 4 iunie 2010, 20:18)

      Hai ca-mi place! [anonim] i-a raspuns lui sindicalist

      Eu m-am saturat de gandirea tipic romaneasca: "eu castig salariu minim, tu castigi de 10 ori mai mult, motiv pentru care nu esti in masura de a emite pareri despre varii subiecte"!!! Vrei egalitate, emigreaza intr-o tara cu regim comunist (acolo se pretinde egalitate intre indivizi). Simplu, nu? Poate stiu mai multe decat tine, poate am avut noroc, poate am ales sa ma specializez intr-o industrie trendy (vezi imobiliara in anii anteriori:))). Asta ma opreste sa am opinii despre diverse "subiecte"?
  • 0 (6 voturi)    
    Se insista pe ceva gresit. (Vineri, 4 iunie 2010, 16:43)

    AlinN [anonim]

    Sa inteleg ca desi toti ziaristii sunt platiti prin microintreprinderi utilizate pentru evitarea platii impozitelor, doar Razvan Dumitrescu este vinovat si ceilalti nu.
    Mentalitate tipic romaneasca. Deci nu dam o lege clara. Facem ceva neclar si vedem noi cine este vinovat.
    Abuz pe fata!
    Da, Razvan Dumitrescu merita reclamat la CNA pentru fiecare emisiune pentru ca nu lasa invitatul partii adverse sa vorbeasca, pentru ca nu aduce corespunzator si de la PDL si de la PSD etc, etc. PDL ar fi trebuit sa puna pe unul sa faca 3 reclamatii pe zi, si la un moment dat ii ustura cate 3X 18.000RON pe zi si pe ei.
  • +6 (6 voturi)    
    Prostia si rautatea la romani. (Vineri, 4 iunie 2010, 16:54)

    mircea [anonim]

    Sunt jalnici unii conationali de-ai nostri.Cei de la Realitatea tv,vinovati sau nu au intrat in colimatorul ANAF.Si vezi comentatori care spun:si B1,si antenele si prima,si otv,adica sariti fratilorluatile gatul,sunt nu sunt vinovati.Vrem sa vedem sange(cata dreptate avea Oprescu).Cat jigodism este in presa,provocat de patroni,care pentru a-si tine subalternii in genunchi,ii incaiera zilnic.Ce stiri nepartinitoare!Balci si strofocseala.Nici-o instanta nu sa pronuntat ca cei de la realitatea-catavencu ar fi vinovati.Contoalele ANAF ar trebui sa fie ceva normal.Daca realitatea tipa,inseamna ca se simt cu musca pe caciula.Daca nu vor control ANAF,sa se desfiinteze.La cate pacate au,sa zica mersi ca nu trimite D-zeu o echipa de control.
  • +9 (9 voturi)    
    Razvan Dumitrescu.... (Vineri, 4 iunie 2010, 17:07)

    Anghel Alexandru [anonim]

    Razvan Dumitrescu.....,doua facturi de 8 miliarde de lei vechi ! Esti tare nene.Cum d.r.a.c.u. sa nu lingi dorsalu' lui Vintu si sa nu-l injuri pe Base si Boc cind iei atita banet ! Cu atitea bani in buzunar,aceasta canalie,mai are si tupeul sa plinga pe umarul pensionarilor.
    • +2 (2 voturi)    
      da, dar nu-i tremura mana! (Vineri, 4 iunie 2010, 18:22)

      bula [anonim] i-a raspuns lui Anghel Alexandru

      asta calitate. A vrut acest Razvan sa decida cine presedinte, apoi cine e la guvern, apoi cum e bugetul. N-a iesit. Insa nu el e vinovat penal, ci cel ce i-a platit drepturi de autor. El va plati penalizari la darile neplatite si nu-mi pare rau, poate ajung la vreunul din pensionarii carora le plangea pe umar.
    • 0 (0 voturi)    
      Hotii (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 16:08)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui Anghel Alexandru

      ai dreptate domnule Anghel, sa-i aresteze pe toti odata, sa scapam de ei, e prea pe fata totul !!!!
      Obraznicul si pretiosul de Razvan Dumitrescu face pe moralistul seara de seara si el fura ca in codru. RUSINE !!!!!
  • +3 (5 voturi)    
    kamikaze (Vineri, 4 iunie 2010, 17:17)

    eduard [anonim]

    cine a pus mana pe document! Kamikaze, adica demisionarii de la Catavencu, adica cei care pana acum cateva luni au fost in grupul Realitatea si probabil si-au luat banii tot pe microintreprinderi sau drepturi de autor. CATA IPOCRIZIE!
  • +6 (6 voturi)    
    nu e buna basescu (Vineri, 4 iunie 2010, 17:17)

    cipri_ [utilizator]

    Ati, e clar si limpede de ce nu e buna basescu. Daca ar fi iesit Geona sau Crin, n-ar mai fi avut Vantu aceste dureri de cap. S-ar mai fi relaxat geoana la vantu acasa, si erau chit apoi :-).
  • +4 (6 voturi)    
    legea este ptr catei .... (Vineri, 4 iunie 2010, 17:18)

    IO [anonim]

    tot ce am inteles din comentariile postate aici este ca toata lumea vede lucrurile in functie de inclinatia politica.

    parerea mea de neimplicat politic - am o microintreprindere care se ocupa cu intocmirea de studii de fezabilitate, planuri de afaceri etc ptr alte microintreprinderi. Unul dintre clientii nostrii a avut control de la fisc anul trecut. Stiti ce i-au cerut?? - planul de afaceri facut de noi ptr proiectul lui.

    Nu vad de ce realitatea sau tvr sau orice alt trust de presa nu ar trebui sa faca acelasi lucru .. indiferent de inclinatia politica
  • +3 (3 voturi)    
    cu alte cuvinte (Vineri, 4 iunie 2010, 17:57)

    boboc [anonim]

    intelegem deci ca fiscul i-a lamurit pe liderii de sindicat santajabili s-o lase mai moale cu grevele si manifestatiile impotriva masurilor de austeritate luate de guvern. acum se vede de ce miscarile de strada sunt paranghelii, se canta si se distreaza lumea cand se pune de o greva ceva parca ar mai lipsi micii si berea, cam ca de 1mai sau 23 august. mai oameni buni la canal cu canaliile astea de lideri care au prins radacini din afacerile pe care le fac pe spinarea voastra
    a noastra, a contribuabililor astia nu va mai reprezinta interesele de mult iar voi nici nu v-ati prins. se joaca de-a greva si manifstatia dupa bunul plac si cum le dicteaza interesele personale ale fiecarui lider. de aia erau toti asa de cuminti dupa ce au iesit de la prima intalnire cu basescu la cotroceni , se cam balbaiau, balmajeau cuvinte in soapte. dupa ce a gasit arma, i-a cam pus basescu cu botul pe labe. cum de mai asteptati de la astia sa va apere interesele voastre cand ei nu-si vad decat de interesele lor. cascati ochii mai bine pe cine votati pe viitor lideri sindicali, nu mai repetati greseala de la ultimele alegeri. apropos, domni/doamne presedinti: al republicii, al senatului, a camerei deputatilor, ce se mai aude cu parlamentul de 300, ca mai sunt 4 luni si se face anul de la referendum si nimica, nimicuta, nici o miscare. in tot parlamentul e acelasi dolce far niente.
    • +2 (2 voturi)    
      Se bate pasul pe loc (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 11:08)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui boboc

      In lipsa unei majoritati parlamentare - clara, solida si stabila -, legile necesare reformarii Statului si societatii actuale nu se vor regasi pe agenda cu prioritati a alesilor neamului.
      Cu majoritati efemere, conjuncturale si perisabile, vom astepta pana la "calendele grecesti" reformele de substanta cerute de catre alegatori, cu prilejul unui referendum sau altul.
  • +4 (4 voturi)    
    da (Vineri, 4 iunie 2010, 18:21)

    mihnea [anonim]

    M-au omorat astia cu niste drepturi de autor.Astea ra trebui admise cand faci un film,o carte sau o melodie in rest la ce bun?Evaziune fiscala scrie pe toate televiziunile si ziarele din Romanica.In US toti erau la sapat santuri pt a plati daunele aduse statului plus ca li se confiscau bunuri in valoarea evaziunii...
    • 0 (0 voturi)    
      draga cunoscatorule... (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 21:02)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui mihnea

      In US a existat un moment in care AU REDUS TAXELE. Si daca taxele sunt la un nivel rezonabil, le plateste mai multa lume.
      Stii cat este in USA CAS-ul "cuvenit" - cum il numesc pe aici "unii"?

      Daca te referi la cazul Realitatea, ceea ce ANAF a declarat "evaziune" a fost dubla calitate- angajat si platit pe drepturi de autor.
      Daca as cunoaste legislatia din 2008 as putea zice daca a fost sau nu evaziune. ANAF a zis ca da. Justitia va zice si ea ceva.
      In orice caz, te asigur: cazul Realitatea NU a transat problema "plata pe drepturi de autor este evaziune". Din pacate!
  • +2 (2 voturi)    
    mama ce intifada media o sa fie... (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 7:59)

    jabulani [anonim]

    D.Costin si M Petcu doi super grei ai "miscarii sindicale" nu prea cred ca au ce sa le faca,ptr ca ei sunt prea puternici si statul la noi e varza(un fel de statul suntem noi).Oricum interesant de vazut daca institutiile/structurile statului European cica,vor avea tupeul sa-i verifice cum trebuie pe acesti agenti sindicali..:)
  • +3 (3 voturi)    
    tiriac (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 8:11)

    draghici [anonim]

    grupul tiriac face acelasi lucru. totul in cipru, olanda si ce ramane consultanta. se platesc salarii din cipru, cash la tot managementul
  • +4 (4 voturi)    
    Acum inteleg de ce atata ura si inversunare.... (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 8:57)

    Rescatorul [anonim]

    de ce Basescu trebuie suspendat si PDL alungat de la guvernare. Rahatul ascuns sub pres de atatia ani nu trebuie scos afara. Se pare ca Basescu si PDL au devenit un pericpol de moarte pentru tradatori si jefuitori. Daca e pe-asa, doresc din tot sufletul ca Basescu si PDL sa reuseasca sa reformeze aceasta tara si sa pedepseasca pe jigodiile care si-au batut joc de noi timp de 20 de ani, chiar si pe cele care se mai ascund prin PDL.
  • 0 (4 voturi)    
    pe cand si Radu Moraru si B1? (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 13:56)

    gimini [utilizator]

    Pe cand un control de genul asta si la Be1 TV si la Radu Moraru?... Aaaa... pardon... niciodata? :))))))))
  • +2 (2 voturi)    
    ESCROCII (Sâmbătă, 5 iunie 2010, 16:01)

    RADU [anonim]

    Alo ? Se aude, domnilor Costin, Petcu, Luca, Baciu, Razvan Dumitrescu etc.?????????????
    Noi vrem respect domnilor !!!!!!!!!
    Alo, procuraturaaaaaa !!!!!!!!
  • +1 (1 vot)    
    12 facturi (Miercuri, 16 iunie 2010, 14:32)

    bogdanicus [utilizator]

    Eu lucrez ca PFA de multi ani. Si inchei contracte cu diferite firme. In contract scrie ca factura se taie lunar, in functie de numarul de ore prestate. UNeori 12 facturi pe an. Nimic ilegal. Atentie, eu nu iau si salariu, si bani pe PFA. Mai mult, platesc CAS, CASS si impozit pe profit, conform legilor in vigoare. Azi am achitat 1100 de lei la Trezorerie. Pai sa nu te enerveze cat de ipocriti pot fi sa apara zilnic la tevece-uri sa latre ca fura guvernul si de aia nu mai sunt bani, cand ei uita sa isi achite darile din 2008 incoace, macar pentru cat au considerat ei ca merita statul sa primeasca din castigul lor. Si latraturile astea urat mirositoare merita drepturi de autor? Nu oricine produce un rahat poate fi considerat autor...!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version