Kamikaze: De ziua ta, nea Nicu, Iliescu are pensie capitalista de 100 de milioane lunar

de Kamikaze     Kamikaze
Miercuri, 26 ianuarie 2011, 13:54 Revista Presei | Subiectele Zilei

Ion Iliescu
Foto: DGP / HotNews.ro
Miercuri e ziua tovarasului Nicolae Ceausescu. Speram ca se simte bine si s-a mai linistit dupa mutarea agitata prin care a trecut recent. Si ne mai place sa credem ca tovarasul Ion Iliescu s-a pregatit din timp pentru acest moment si i-a cumparat un cadou frumos. Poate ceva de casa de veci noua, ca-ntre prieteni.

Si sa nu-mi spuneti ca i-a transmis doar gindurile lui cele mai sincere, ca el, nea Nelu, e sarac si cinstit si nu are de unde. Da; de unde? Ba bine ca are. Cam o suta de milioane de lei (vechi) pe luna. Ca un socialist cumsecade, fireste.

2007: venit de 130 de milioane de lei lunar

Dar nu a fost intotdeauna asa. In 2007, de exemplu, nea Nelu avea o pensie de doar 88.600 RON anual, deci peste 7.000 de RON pe luna. Care era compusa din pensia "clasica" de 33.000 de lei anual, plus "indemnizatia de fost presedinte", de 55.600 de lei noi, tot anual. La aceste peste 70 de milioane de lei vechi lunar pensie, Iliescu mai incasa, pe vremea aia, si 53.950 de RON anual ca salariu de senator. Deci, inca vreo 45 de milioane de lei vechi lunar, ceea ce facea ca veniturile saracului Iliescu sa fi fost de cam 130 de milioane de lei vechi. Echivalentul, pe atunci, a cam 4.000 de euro lunar.

2008: numai pensia era 100 de milioane de lei lunar

In 2008, pensia cumulata a tovarasului Iliescu a crescut considerabil. Pensia "normala" a devenit de 46.862 de RON anual iar indemnizatia de fost presedinte a crescut pina la 63.974 de lei noi anual. In total, cel mai cripto-comunist presedinte al Romaniai incasa, pe an, peste 111.000 de lei noi anual, deci cam o suta de milioane de lei vechi lunar. La care se adauga salariul de senator, de 58.891 de lei noi in 2008. Deci, pe linga suta aia de milioane din pensioara lunara, la nea Nelu in cont mai intrau si 50 de milioane de lei vechi lunar din salariu.

2010: saracit si cinstit cu 15%

Din primavara lui 2010, insa, pensia lui Iliescu a scazut cu 15% iar indemnizatia de fost presedinte (care e 75% din salariul presedintelui in functie) a scazut si ea, pentru ca si leafa lui Basescu a scazut cu 25%. In total, sa zicem ca Iliescu a ramas fara vreo zece milioane de lei vechi lunar, dar tot trebuie sa incaseze, la fiecare 30 de zile, undeva la vreo nouaj' de milioane de lei vechi. Ceea ce, daca ne intrebati pe noi, il cam face apt si de consultanta bursiera, nu numai de cotele apelor Dunarii.



Citeste mai multe despre   























8017 vizualizari

  • -19 (45 voturi)    
    La multi ani, nea Nelule! (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:07)

    marius [anonim]

    Nea Traiane, nu te descuraja! Vei avea si tu pensie la fel!
    • +13 (23 voturi)    
      sa fie platiti (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:18)

      eu [anonim] i-a raspuns lui marius

      sunt un critic al lui Basescu insa mi se pare normal ca o functie de presedinte sa fie platita si apoi ca si pensionar sa ai beneficii pe masura... indiferent ca te cheama Basescu, Constantinescu sau Iliescu... presedinte de tara totusi inseamna si ar trebui sa insemne ceva...
      • +6 (8 voturi)    
        Sa scrie carti despre caracatita rosie (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 19:20)

        Oblio [anonim] i-a raspuns lui eu

        Dar ilici ce a reprezentat pentru noi aproape 20 de ani? Ca sa nu mai aduc in discutie, ce a insemnat pentru bunul lui prieten, nea ceasca!
        Pana la urma noi, ne-am dorit, am visat la schimbarea unui regim cangrenat, nu a unui singur om!
        • +3 (5 voturi)    
          A fost Presedintele tarii... (Joi, 27 ianuarie 2011, 10:16)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui Oblio

          A fost ales de romani...si asta e situatia. Pensia e justificata.
          Daca o merita....asta e cu totul alta discutie, la fel si faptul ca ne-ar fi fost cam de vreo 10 ori mai bine fara el.
          • +3 (5 voturi)    
            I-a lipsit patriotismul (Joi, 27 ianuarie 2011, 11:18)

            Oblio [anonim] i-a raspuns lui bgd

            A fost presedinte si i-a dat tarii o imensa caracatita mafiota. Ne este rusine sa scoatem capul in lume. Tot timpul suntem pusi la colt. Sa mai si platesc pentru asta?
            Sa-l plateasca cei ce l-au votat.
    • +16 (26 voturi)    
      ...totusi, e un comentariu decent (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:24)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui marius

      Pe cat de decent si amuzant mi s-a parut comentariul lui marius, pe atat de surprins am fost sa vad ca primeste multe minusuri.
      Nu cred ca ar trebui sa acordam + / - in functie de culoarea politica sau de faptul ca tinem sau nu cu Steaua.
      In fond, vrem comentarii pertinente, amuzante, uneori cu sarcasmul necesar sau pur si simplu o sursa buna de informatie, o completare relevanta la articol, nu?

      Sau ne ghidam dupa principiul: "Nu conteaza cine sau ce a scris. Daca e pentru Basescu e cu plus, altfel e minus."

      Sa vina voturile!
      • -8 (20 voturi)    
        aia cu minusurile (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:36)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Dan

        fac parte, mai mult ca sigur, din categoria pupinilor pdl, ca si acolo sunt, nu numai la psd, pc si pnl. de la mine ai "+".
        • -3 (9 voturi)    
          E pe bani... (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 17:21)

          GerulaDava [anonim] i-a raspuns lui nahir

          ... sunt oameni platiti sa faca asta!
          (Ia sa vad cum dati cu falusul in jos!) :-)
    • -4 (16 voturi)    
      LOL (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:05)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui marius

      da dar basescu o sa o doneze la sarmani ;)

      ca o sa il intretina fetele lui inteligente si descurcarete , care stiu sa produca bani ;)
    • +7 (9 voturi)    
      Poate, dar numai unu e.. (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 17:03)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui marius

      .. sarac si cinstit. Nea Nelu!
  • 0 (24 voturi)    
    Câinele moare... (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:09)

    danbaloiu [utilizator]

    de drum lung, iar prostii de grija...pensiilor fostilor sefi de stat.
    • -1 (9 voturi)    
      acum am inteles (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:07)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui danbaloiu

      de ce nu mai sunt bani la fondul de pensii ...
      vedeti ca tot iliescu e de vina !?
    • +3 (3 voturi)    
      Buzunaru-i gol.... (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 19:25)

      Oblio [anonim] i-a raspuns lui danbaloiu

      Problema e ca noi le platim. Ne intereseaza mai putin ce fac d-lor in rest...
  • +3 (13 voturi)    
    presedinte de tara totusi (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:13)

    eu [anonim]

    trecand peste personaj, a fost presedinte totusi aproape 3 mandate... cat sa aiba pensie?
    • +10 (14 voturi)    
      Cat cei care il voteaza... (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:24)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui eu

      pe el si partidul (partidele) pastorite!
      Aia multi, saraci... cu duhul!
      • -4 (8 voturi)    
        care l-au votat... (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:51)

        eu [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        ai fi surprins ca l-au votat si parintii/bunicii tai si ai mei... tu crezi ca in 90 puteai fi atat de informat incat sa votezi altceva ?

        e usor acum sa critici... pune te in pielea omului de atunci

        banuiesc ca esti tanar dupa inversunarea cu care postezi pro PDL.. foarte tanar chiar
        • +6 (8 voturi)    
          Sunt intre/atat de batran (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:03)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui eu

          incat sa recunosc faptul ca l/am votat!
          Si de asemeni sa recunosc faptul ca mare greseala am facut!
          Lipsa de informatii, da, asa este!
          Dar si acum sa stai cu mana intinsa la comunisti, mi se pare cea mai mare idiotenie. Asia, indiferent de culoare, nu dau, iau!
          Asa ca, niciodata ilici cu toata clica lui galbena albastra, rosie... tricolor, nu?
          • +2 (4 voturi)    
            mai batran decat ma asteptam (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:10)

            eu [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            cine din politica de azi nu a fost comunist ?
            dupa ce te-ai fript de atatea ori crezi ca mai poti pune stampila pe unul sau altul cu sufletul impacat ca ai facut bine...

            toti au fost comunisti sau au fost atinsi de gandirea comunista...

            deocamdata m-am lamurit in a mai lauda pe unii sau altii... doar critic...
            • +4 (8 voturi)    
              Nu stiu daca am aparat pe cineva (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:43)

              , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui eu

              stiu doar ca nu mai vreau comunisti!
              Si cand ii vezi ca spun ca sunt social-democrati, liberali, conservatori, ca se dau de ceasul mortii ca ei nu fura si cand colo, ei tocmai asta vor, ... nu mai am cuvinte!
              Sunt suparat ca ghertoiul roman, nu gandeste!
              Sta cu ochii cat cepele LA CEEA CE SE MAI DA LA TELEVIZOR!
              Nu judeca, nu filtreaza, doar stau cu mana intinsa... LA TELEVIZOR!
              Milogi, lenesi... dar cu convingeri politice.
              Mi/e scarba!
              • 0 (2 voturi)    
                poate ca te vei lamuri si cu PDL-ul (Joi, 27 ianuarie 2011, 15:46)

                eu [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

                ai spus doar social democrati, liberali, conservatori... de democrat liberali nu ai zis nimic. crezi ca in PDL nu sunt javre comuniste... de asta am spus ca postezi pro PDL
          • 0 (0 voturi)    
            ok, ai inteles, e bine (Joi, 27 ianuarie 2011, 23:57)

            roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            dar daca traiesti in Ro e pacat sa nu explici si altora asta. Ar fi pacat sa ne mai lasam coplesiti de ciuma rosie. Incercati sa explicati tinerilor, ei sunt receptivi si progresisti, nu trebuie sa mai aiba comunistii vreo sansa in RO!
        • +10 (12 voturi)    
          ei, hai! (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:14)

          NewLevel [anonim] i-a raspuns lui eu

          Eu nu l-am votat si nici ai mei.
          A fost suficient sa vin seara acasa dupa ce o zi intreaga am strigat "Jos comunismul" si sa-l vad pe Iliescu spunind la televizor ca Ceausestii nici nu au fost comunisti adevarati, ei numai au intinat numele Partidului Comunist!
          Apoi a dat sa ceara ajutor de la Uniunea Sovietica dar l-au impiedicat altii (si nici rusii n-au vrut sa se bage).
          Pe 28 ianuarie a inceput sa devina clar ca fostele cadre de conducere incercau sa preia puterea prin CPUN. Daca nu erau teroristii CPUN-ul nu avea nici o sansa. Si iata ca nici pina azi nu se stie cine a tras.
          Apoi l-a pus pe Rasvan Theodorescu la TVRL care a devenit astfel cel mai important mijloc de propaganda al noii puteri.
          Apoi a chemat minerii.
          Hai ca nu-ti trebuia cine stie ce informare ca sa-ti dai seama ca omul a fost o cirpa kaghebista.
          • +4 (6 voturi)    
            ai dreptate (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:28)

            eu [anonim] i-a raspuns lui NewLevel

            da e evident ca a fost... vorbim insa de majoritate ... majoritate care nu era doar in bucuresti.. era si in provincie unde informarea era 0 ... crede-ma ca in provincie majoritatea intelectualilor, repet intelectualilor nu concepeau altceva decat ceausescu... ce sa mai vorbim de vizune politica la vremea respectiva..
            • +2 (2 voturi)    
              Dada, siiiigur (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 17:57)

              tyla [utilizator] i-a raspuns lui eu

              Informatie zero, de-aia Ardealul l-a tot votat pe Iliescu, pardon, intelectualii ardeleni. Noah, nu cre' k ai nimerit-o.
      • -3 (3 voturi)    
        si tu cum esti ? (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:08)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        plin de duh ?

        apropo , aia multi l-au votat pe taticu tau :)
    • +13 (15 voturi)    
      totusi.... (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:26)

      salariatul [anonim] i-a raspuns lui eu

      ...aveti dreptate voi.... A facut multe pentru tara asta. A masluit revolutia, a adus minerii in bucuresti sa planteze flori....si cu regele Mihai a fost elegant din cale-a afara. Isi merita cu prisosinta banii astia.
      • -4 (4 voturi)    
        Iliescu este cu bune si cu rele (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:53)

        eu [anonim] i-a raspuns lui salariatul

        de ce nu a facut altcineva lucrurile astea sau de ce nu altele mai bune?

        asa se scrie istoria fie ca ne place sau nu ... pana una alta pensia se da fara sa se tina cont de performante.. la fel e la orice pensionar indifrent de meseria avuta.
        • +7 (7 voturi)    
          ai dreptate... (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:09)

          salariatul [anonim] i-a raspuns lui eu

          1. Dar ce a facut el bun? Si ce a lasat bun in urma lui, din ceeea ce a facut el bun???
          2. Copilul tau nu a fost in piata universitatii cand minerii chemati de iliescu plantau flori? Pe vremea aia aveam 18 ani si in inconstienta mea, am iesit in centru. Unul dintre mineri statea cocotat pe o taraba si se juca cu bata de plantat panselute..... Altii cautau pe trotuare si pe bulevard locuri de plantat ....
          Dar ai dreptate. Nimeni nu e perfect.
          • -3 (3 voturi)    
            ok (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:49)

            eu [anonim] i-a raspuns lui salariatul

            ca a facut multe rele ai dreptate... pe de alta parte ce ar fi daca pensia s-ar daca dupa o analiza a muncii tala ca si salariat... ca medic dupa decese ai avut din total pacienti.. la strungar cate piese rebut si la profesor cati muncitori necalificati ai scos... nu se face asa deocamdata deci el e fost presedinte onorabil... pana cand justita nu va da un verdict nu se poate spune altceva
            • +5 (5 voturi)    
              Sa fie judecat in SUA (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 19:36)

              ionel [anonim] i-a raspuns lui eu

              Si in scurt timp vom afla cad de cinstit a fost.
      • -3 (3 voturi)    
        alt orb .... (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:10)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui salariatul

        pai si atunci de ce nu e la puscarie ?
        de ce nu face dreptate idoul tau care conduce tara de >6 ani ???
        • +3 (3 voturi)    
          usurel... (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:30)

          salariatul [anonim] i-a raspuns lui adrian

          ...ca nu am nici un idol politic si nici nu voi avea. Pe cine???? Pe Vanghelie??!!! Sau pe Udrea????!!! Si apoi, cum drac' ai ajuns la concluzia asta asa iute ca as avea vreunul, nu stiu. Dar poate tu esti inca ORB ca sa vezi ca in tara noastra ideea de dreptate e inca un deziderat si nu o realitate. Hai pa!
          • -3 (3 voturi)    
            inca e un deziterat . (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:43)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui salariatul

            si mai e mult pana se ajunge sa fie realitate !
            si de invinuit invinuiesc pe cei care sunt la putere .
            • +6 (6 voturi)    
              da! (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 16:03)

              salariatul [anonim] i-a raspuns lui adrian

              ...pt ca cei care sunt la putere ar putea sa faca ceva, sa schimbe ceva, si nu opozitia. Nu ma intereseaza aici care e la putere si care in opozitie. Parghiile sunt a celor de la guvernare, Ei pot echilibra situatia sau o pot lasa sa se duca in continuare la vale. Care putere a vrut cu adevarat ceva bun pt tara asta? Cine a avut "puterea" sa fie transant si sa spuna: "Gata! Pana aici! De acum incolo cine nu e corect, zboara!" Minjiti sunt in toate partidele, iar eu personal, nu am nici o speranta ca cineva din politica va reusi sa fie obiectiv si sa dea la o parte orice nemernic. indiferent daca e in partidul lui sau in altul. Sa aiba, cu alte cuvinte, curajul sa zica: "Afara!!!! Ai fost porc!"
              Doar atunci, kirpa bolsevica nu va mai avea pensie de 100 de milioane de lei iar Vantu (ca tot e actual, din nou...) si altii vor putrezi la racoare. Doar atunci, alte tari se vor uita si la noi cu respect. Pe cand?
      • +5 (5 voturi)    
        Argument important (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 19:31)

        Oblio [anonim] i-a raspuns lui salariatul

        Uitati mereu de oblojirea caracatitei rosii..., de ridicarea esalonului 2 la nivelul 1.
      • 0 (0 voturi)    
        si un proces pe masura (Vineri, 28 ianuarie 2011, 0:05)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui salariatul

        pe care sper ca tinerii magistrati sa i-l faca si vom intra rapid in Schengen. Ce ziceti jurati, se face? Ar fi o dovada elocventa ca justitia lucreaza corect in Romania.
    • +7 (9 voturi)    
      mult, exagerat de mult (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:28)

      Walker [anonim] i-a raspuns lui eu

      pai actualul presedinte in functie are fo 5000 ron salariul, de ce ar avea un fost presedinte pensie dublul salariului presedintelui in functie?
      9000 ron iseamna 6,4 venituri salariale medii pe economie
      estimp un chirurg (cu vechime) are net 1000-1200 ron/luna
      cred ca 6000ron i-ar fi fost arhisuficient
      si cine merita mai mult, Ion Ilici Iliescu sau Dtru Prunariu?
      • -3 (3 voturi)    
        comparatii (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:49)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Walker

        pai nu e anormal ca are iliescu 100 milioane(2mii de euro)... anormal e ca au chirurgii 1200 ron pe luna(desi au mai mult cei cu vechime de care zici)

        PS: actualul presedinte are mai mult de 5000 ron...
        • -2 (4 voturi)    
          Ce populism penibil (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:06)

          Arthur [anonim] i-a raspuns lui eu

          Pai e simplu: chirurgi d'aia de care vorbiti sunt cu miile ,iar presedinti doar cate unul la 4~5 ani!Nu mai spun ca venitul presedintelui,dupa care se calculeaza pensia,este supravegheat cu ochi de soim de presa,in timp ce veniturile unor,doctori,profesori,politisti,miltari pe total bugetari nu se pot deduce real, decat se iau la bani marunti proprietatile si conturile in banci!
          Asa ca va rog sa nu-l credeti pe Base ca suntem saraci ca fura opozitia si mogulii ca o sa ramaneti cu ochii in noroi!
          PS
          Sper ca nu o sa ma injurati ca partizan al lui Ilici ,dar un pic de logica chiar trebuie si pe HN!
    • -3 (5 voturi)    
      corect (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:30)

      coldnews [utilizator] i-a raspuns lui eu

      A fost presedinte, e normal sa aiba o pensie mai mare. Personal, ma asteptam sa fie chiar mai mare...
    • +1 (1 vot)    
      cat sa aiba pensia? (Joi, 27 ianuarie 2011, 17:39)

      Lilia73 [utilizator] i-a raspuns lui eu

      cat a contribuit!
  • +2 (8 voturi)    
    Eu sunt de parere (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:20)

    anonimu [anonim]

    sa se faca referendum si sa i se taie pensia, toate sporurile, sa fie decazut din toate drepturile acest individ care a facut doar rau romaniei.
    • -1 (3 voturi)    
      pai (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:54)

      eu [anonim] i-a raspuns lui anonimu

      eu cred ca ai fi suprins de raspunsul majoritatii... daca ar putea participa din nou la alegeri sunt sigur ca ar iesi presedinte..

      daca nu crezi asta esti optimisti sau PDL-ist
    • -1 (1 vot)    
      referendum ? (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:11)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui anonimu

      si plateste cine pentru asta ? tu ?

      tu chiar nu realizezi ca traiesti in mileniul 2 ?
      te crezi in ca in epoca de piatra ....
  • +7 (7 voturi)    
    Cine a tras in noi ? (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:23)

    Adriana [anonim]

    Si totusi cine a tras in noi DECEMBRIE 89
    • -1 (1 vot)    
      ... (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:54)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Adriana

      iliescu a tras... crezi ca un om a putut face toata nebunia din 89.. daca ar fi asa mi-as da jos palaria in fata lui
      • 0 (0 voturi)    
        nu, dar acest om stie (Vineri, 28 ianuarie 2011, 0:11)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui eu

        acest om stie cine a tras, si de ce, altfel el n-ar fi reusit sa ia puterea.
    • -1 (1 vot)    
      vezi ca stie base (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:12)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Adriana

      !
  • -3 (3 voturi)    
    kamikaze (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:24)

    gabriel4west [utilizator]

    Si ce ai vrea, ca un fost presedinte de stat sa aiba pensie de 600 de RON?

    Masi baieti, vorba nu-stiu-cui, mai rasfirati...
  • +6 (6 voturi)    
    a muncit mult in 22dec 89 asa ca , (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:25)

    leontin [anonim]

    daca nu erau teroristi aia,, care trageau din toate pozitile azi nu avea atita malai de incasat de la stat.
  • +6 (8 voturi)    
    Venituri criminale, nu ? (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:28)

    Radu 2 [anonim]

    In vremea asta, urmasii celor asasinati si ranitii din dec. `89` se intreaba cu ce isi platesc facturile.
    Curat social-democratie, mai draga !
  • +3 (5 voturi)    
    Nea Nelu (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:30)

    Peter Badesco [anonim]

    Acum inteleg cat de bine este sa fi comunist proletar. Sa fi in slujba poporului.
  • +4 (6 voturi)    
    din banii clasei muncitoare (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:32)

    Miron Cozmanca [anonim]

    Cati oameni ai muncii trebuie sa munceasca pentru a plati pensia lu' nea Nelu?
    Si btw, cum se face ca toti liderii socialisti de pe la noi sunt plini de bani fara sa fi avut vreo idee mareata de afaceri in prealabil? E super sa plangi de mila clasei muncitoare cand ai milioane de euro, nu?
    • -2 (2 voturi)    
      ciobul si oala sparta (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:56)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Miron Cozmanca

      bai da al draq nu va vad sa va plangeti de salariul lui videanu incasat de la stat sau al doamnei udrea... astia saracii nu au ... l-ati gasit pe iliescu ...
  • -1 (3 voturi)    
    Pensie & salariu (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:42)

    alex [anonim]

    Explicați-mi, vă rog, cum poate avea și pensie și salariu în același timp?

    Nu era normal să înceapă să primească pensie abia după ce nu mai activa în câmpul muncii?
    • -1 (1 vot)    
      ai voie (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:06)

      klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui alex

      Ai voie sa te angajezi chiar de esti pensionar.
      • +3 (3 voturi)    
        Da' nu la stat (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 18:10)

        tyla [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

        Nu poti lua si pensie si salar de la stat
    • +2 (2 voturi)    
      În plus... (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:09)

      alex [anonim] i-a raspuns lui alex

      ... nici măcar nu e Iliescu în poza atașată articolului. E Geoană :) Asemănarea este pur întâmplătoare :D
  • -1 (5 voturi)    
    ... (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:42)

    Verathul [anonim]

    tot ce a facut ceaus-escu a stricat ili-escu, constantin-escu, bas-escu si dupa cum merg treburile o sa urmeze un crinskaya anton-escu sa respectam traditia(same old sh!t)

    in '89 eram fara datorii si scapati de comunism imaginativa cu o conducere nu atat de inchisa la minte si mai putin corupta cum am fi fost.
    imi imaginez ca lumea stia sa arate unde ne situam pe harta, nu ne controlau de 2 ori la vama, angajam noi straini si nu plecam noi la ei si lista poate continua.

    suntem 'kamikaze' ...cel mai potrivit titlu
    • -1 (1 vot)    
      crezi (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:58)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Verathul

      chiar crezi ca putea cineva sa faca mai mult la vremea aia.. ? tine cont te rog de toate aspectele: mentalitate, mostenire, doctrina, traditie, etc...
      eu zic ca ar fi fost destul de dificil pt oricine
      • 0 (2 voturi)    
        cred (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:22)

        Verathul [anonim] i-a raspuns lui eu

        aveam destui oameni cu mentalitate si scoala occidentala
        1. mentalitate? din moment ce au sarit la gatu stapanului oamenii aveau mentalitate de libertate
        2. mostenire...tocmai ca aveam mostenire, nu datorii(cum ziceam) ci mostenire
        3. doctrina traditie...nu cere nimeni sa fie schimbate
        si da ar fi fost dificil nu zic nu dar nu ar fi fost imposibil
        bineinteles ca cei ce au luat atunci prim planul sau gandit doar la binele lor..a fost o chetie pur si simplu instinct de animal...l-am taiat si i-am luat locul. si ce fac daca i-am luat locul...ma mai intereseaza? nu! fiindca imi e cald aici! de ce sa imi fac zilele grele. asta a fost si este mentalitatea lor.
        nu o mai intind ca as avea cu ce dar ce ma dezamageste este ca declaratia ta ii apara.
      • 0 (0 voturi)    
        n-ai dreptate (Vineri, 28 ianuarie 2011, 0:17)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui eu

        cea mai mare greseala a fost alegerea lui Iliescu, daca ar fi castigat un partid de dreapta, eram alaturi de polonia, Cehia, etc. cu salarii medii acum de 1000euro. Dar...noi am vrut neocomunisti, avem ce meritam.
    • 0 (2 voturi)    
      adevarat ! (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:15)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Verathul

      dar o sa ai minusuri , ca ai scris si basescu acolo ;)
  • +3 (5 voturi)    
    saracutul (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:53)

    lenin [anonim]

    ar trebui sa strangem bani toti pt un asemenea om sarman.apoi sa-l ingropam in ei
    • -1 (1 vot)    
      fi tu primul :) (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:16)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui lenin

      !
  • +2 (2 voturi)    
    saracutul (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:54)

    lenin [anonim]

    ar trebui sa strangem bani toti pt un asemenea om sarman.apoi sa-l ingropam in ei
  • -3 (5 voturi)    
    fiti rezonabili (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 14:57)

    klaudyuxxx [utilizator]

    Vi se pare atat de mult venitul domnului Iliescu ? E fost sef de stat (PRESEDINTE) nu postangiu de meserie ca altii de pe aici. Impartiti si 20000 de lei la 22 mil locuitori, si iese o suma infima pe cap de locuitor. Domnul Basescu va avea aceeasi pensie, poate chiar mai mare. Nimic nu se mai respecta in tara asta. Legati-va si de pensia regelui Mihai, nerusinatilor.
    • +4 (4 voturi)    
      Taxa de smeker (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:42)

      nia [anonim] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      100 de bastoane e taxa de smeker care-o primeste de la fraierii care l-au pasuit atatia ani.Poate mai prinde un pic pana l-ajunge randul la parnaie.
    • 0 (0 voturi)    
      chiar fost presedinte (Vineri, 28 ianuarie 2011, 0:20)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      pentru noi ramane asasinul de la Revolutie. Punct.
  • +4 (4 voturi)    
    Tiganul cand ajunge imparat (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:05)

    Lucifer [anonim]

    il omoara prima data pe tac'su.
    Asta spune o vorba din batrani...in cazul lui Ilici s-a adeverit.
  • -1 (1 vot)    
    articol naspha (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:07)

    Nam [anonim]

    nu e cazul pt un astfel de articol,

    totusi, vb de presedintele tarii, sau in cazul asta de un fost presedinte, care a fost ales de popor

    de bine de rau a reprezentat Romania destui ani, chiar nu sunt de acord cu ce a facut, trebuie tratat ca atare si are tot dreptul la salar si o pensie care sa fie peste 'restul' bugetarilor
  • +4 (4 voturi)    
    Si inainte si dupa (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:12)

    gica [anonim]

    Tovarasul a trait bine toata viata lui; si inainte de revolutie si dupa.
    El si inca 20-30000 de persoane in tara asta sunt in aceeasi situatie. Odata cu revolutia trebuiau scosi din viata publica si din functiile ocupate si el si restul, astia de sunt si azi peste tot. Asteptam sa se elimine pe cale naturala si daca nu lasa in urma lor ucenici ca Ponta poate o sa facem si reforma in tara asta.
  • -2 (2 voturi)    
    mai schimbati felul de mancare (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:22)

    klaudyuxxx [utilizator]

    http://www.cotidianul.ro/135766-Scrisoare-deschisa-adresata-presedintelui-Romaniei
  • +8 (8 voturi)    
    un presedinte care a avut 3 mandate (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:23)

    dorel [anonim]

    merita 100 de milioane pensie lunar ! dar un individ care se face vinovat de instigare la uciderea tinerilor din piata revolutiei merita sa isi petreaca restul zilelor intr-o celula de la Poarta Alba !
  • -2 (2 voturi)    
    Populism (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:42)

    Populism [anonim]

    Nu mi se pare ca un presedinte de stat, care conduce 20 000 000 de mioritici, trb sa primeasca un salariu mic, sau pensie mica. Pai, acum cu criza un fotbalist la steaua care primeste 12 000 Euro pe luna, face pe el de Basescu sau alt mare senator, deputat, sau magistrat. Pai atat timp cat un inalt functionar roman castiga 3000 de Euro pe luna, sa nu ne asteptam sa fie corect. Asta e populism. Nu prea a observat lumea, dar Basescu s-a dat de gol, atunci cand si-a donat salariul de Presedinte. Deci cu alte cuvinte el nu sta in banii aia, se ... pe ei. Banu gros vine din alta parte. A
  • +3 (3 voturi)    
    recunosc meritele (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 15:51)

    recunoscator [anonim]

    Iliescu a marcat epoca omenilor de bine
    Acestia au facut mult bine unora foarte mult rau tuturor.
    Iliescu a imparti lumea in omanei de bine si restul, adica in cei cu drepturi si cei fara de nici un drept.
    Cum sa nu fie recunoscut si rapsplatit acest merit?
    De ce sunteti invidiosi?
    A-ti stat sub gloante cu EL ?
    A-ti hulit pe Coposu si pe demonstranti ?
    A-ti furat revolutia ?
    Cine va credeti ? Imfaptuitori ai Dreptatii ?
    • +2 (2 voturi)    
      Gramatica (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 16:10)

      Restanta la gramatica [anonim] i-a raspuns lui recunoscator

      "A-i" chiulit cumva la ora de limba romana?
    • 0 (0 voturi)    
      " noi suntem golanii" (Vineri, 28 ianuarie 2011, 0:29)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui recunoscator

      marcati pe viata de Mineriade iliesciene. Acest individ a ajuns acolo sus jertfind copii nostri, dvs. ce-ati simti stiindu-va copilul ucis pe nedrept?
  • +2 (2 voturi)    
    si cum e calculata? (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 16:04)

    Reader [anonim]

    pe principiul contributivitatii?
  • +5 (5 voturi)    
    tov. ilici (Miercuri, 26 ianuarie 2011, 18:20)

    Dagobert [anonim]

    E o placere sa-l vezi razand de un popor pe care l-a batjocorit si infometat cu ajutorul ciocoilor rosii plamaditi de el.
    El s-a autoservit din banii munciti de acest popor care sa lasat manipulat de un "cinstit si sarac" .
    Trebue platit pt. munca depusa pentru aducerea minerilor sa sadesca flori i Bucuresti si pentru oamenii omoriti la lovitura de stat din 89.
    Mai draga
    • -1 (1 vot)    
      tov basescu (Joi, 27 ianuarie 2011, 9:20)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Dagobert

      radea la fel de romani infometati si disperati(acum cateva zile cand il huiduiau ) .
  • 0 (0 voturi)    
    Comparatie cu alte tari. (Joi, 27 ianuarie 2011, 12:56)

    bb [anonim]

    Sigur ca argumentul "a fost presedinte si merita mai mult" e valabil. Dar sunt totusi cam 25000 de Euro pe luna (daca nu m-am incurcat in bani vechi/noi)? Doar o comparatie: in Franta pensia preseditelui e cam 6000 de Euro. Deci suntem noi mai bogati, mai capitalisti sau mai prosti?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri