Pagina de media: Robert Turcescu despre Mircea Badea: Are 320.000 de lei datorie la Fisc. Asta inseamna ca a castigat in jur de 7 mii de euro pe luna

de I.B.     HotNews.ro
Joi, 16 iunie 2011, 7:06 Revista Presei | Subiectele Zilei

Mircea Badea are datorii de aproximativ 320.000 de RON catre fisc, reprezentand TVA neplatit ca persoana fizica, din drepturi de autor, scrie Robert Turcescu pe Facebook. "Mihai Gadea, cam tot pe acolo", spune in aceeasi postare scurta. Robert Turcescu explica pentru paginademedia.ro de ce a postat aceste cifre.

"Eu n-am un razboi de dus. Am dat doar o informatie. Dar hai sa iesim din zodia ipocriziei", a declarat Turcescu.

Acesta sustine ca "un calcul simplu arata ca daca cineva ar avea datorii de 300.000 de RON din TVA, inseamna ca a castigat lunar sume de aproximativ 7.000 de euro pe luna."


Citeste mai multe despre   






















9807 vizualizari

  • -7 (29 voturi)    
    despre ipocrizie (Joi, 16 iunie 2011, 7:57)

    ougb [anonim]

    de unde se vede ca turcescu de fapt voia doar sa anunte pe piata ce salariu are badea... penibil... turcescule, ia mai aminteste-ne cum ti-ai luat tu vila prin anl cu 20 de mii de euro pentru tineri fara posibilitati financiare...
    • +15 (25 voturi)    
      Da' macar impozitele (Joi, 16 iunie 2011, 8:43)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui ougb

      si le plateste. Maine datornicii astia o sa se dea persecutati politic. Cui ii plangem de mila?
      • -5 (17 voturi)    
        ??? (Joi, 16 iunie 2011, 10:45)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        adica e Ok ca si-a luat vila ilegal, economisind cateva zeci de mii de Euro, da e Ok ca plateste impozite? pai atunci ia sa fur si eu vreo jdemii de euroi, apoi platesc 16% si sunt curat? ai si tu o logica...
        • +7 (15 voturi)    
          Ia uite cat de sigur esti ca Turcescu e hot... (Joi, 16 iunie 2011, 11:58)

          nae [anonim] i-a raspuns lui srpc

          Inseamna ca ai si dovezi pentru ceea ce spui. In caz contrar vorbele si opinia ta atat de sigure in a face hot pe cineva nu ramane decat o frustrare fara nici o baza. In acelasi mod pot spune si eu despre tine ca esti pedofil spre exemplu. Nu am dovezi dar stiu sigur asta. Cum ti se pare?
        • +2 (2 voturi)    
          E grav... (Vineri, 17 iunie 2011, 10:48)

          ics [anonim] i-a raspuns lui srpc

          Ca Ciutacu sta in apartament social....
    • -8 (14 voturi)    
      Ai dreptate! (Joi, 16 iunie 2011, 11:15)

      Andrei Ionescu [anonim] i-a raspuns lui ougb

      ce sa-i ceri? asta-i viata!
      Oricum, nu putea sa stie de acest dedesupbt decat de la cineva care il simte pe Badea si pe antenisti ca pe un ghimpe in coaste!
      raspunsul cred ca-l stiti: Puterea actuala, in frunte cu Seful cel Mare
    • -5 (11 voturi)    
      Ai dreptate! (Joi, 16 iunie 2011, 11:15)

      Andrei Ionescu [anonim] i-a raspuns lui ougb

      ce sa-i ceri? asta-i viata!
      Oricum, nu putea sa stie de acest dedesupbt decat de la cineva care il simte pe Badea si pe antenisti ca pe un ghimpe in coaste!
      raspunsul cred ca-l stiti: Puterea actuala, in frunte cu Seful cel Mare
    • +5 (9 voturi)    
      Badea (Joi, 16 iunie 2011, 12:53)

      A9 [utilizator] i-a raspuns lui ougb

      Pe bune, nu-i poti compara...Turcescu e un tip serios, decent...Badea s-a prostit de cand nu a mai fost coleg cu Teo. Pacat, chiar nu ma asteptam sa aiba si o semenea latura, urata :(
  • -4 (14 voturi)    
    cam putin castiga (Joi, 16 iunie 2011, 8:31)

    Sorin [anonim]

    7000 e cam putin fata de cat se castiga in televiziune mai ales ca are emisiune aproape zilnica. De unde stie totusi Turcescu aceste sume?
    • +9 (23 voturi)    
      aritimetica , tinere, aritimetica (Joi, 16 iunie 2011, 9:15)

      Silviu [anonim] i-a raspuns lui Sorin

      In afara de informatia cu impozitele datorate care se poate procura usor, restul este aritmetica , prietene, o chestie cu regula de trei simpla ....
      E buna si scoala la ceva , pentru cei care o frecventeaza cu gandul sa invete ceva...
  • -6 (24 voturi)    
    e aproape cat ar trebui:) (Joi, 16 iunie 2011, 8:59)

    Alexa [anonim]

    Numai atat? serios? tipul este incredibil de amuzant, foarte inteligent, face emisiuni live aproape in fiecare seara si nu merita banii astia? Cat castiga un "artist" din show- biz-il romanesc pentru fiecare prestatie?:)
    • +13 (19 voturi)    
      Nu ar trebui sa primeasca nici un leu (Joi, 16 iunie 2011, 11:15)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Alexa

      Badea e un dobitoc, il cunosc personal. Mama lui a fost profesoara mea la liceu.
      Amuzant, inteligent? Pot si eu sa improsc cu noroi in stanga si-n dreapta, nu tine de inteligenta. De amuzament ce sa mai zic... era amuzant pe vremea cand prezenta emisiuni cu Teo Trandafir la Tele 7 abc, acum sting televizorul imediat ce vad ca urmeaza emisiunile lui.
      • 0 (4 voturi)    
        2 chestii... (Joi, 16 iunie 2011, 13:46)

        Vendetta [anonim] i-a raspuns lui adrian

        ... nu esti cu nimic mai grozav si felul in care vorbesti denota clar faptul ca poti sa improsti cu noroi fara a da dovada de inteligenta...
        ... a incasat vre-un leu din TVA ca sa trebuiasaca sa il returneze? daca si-a incasat TVA-ul atunci sa intre in puscarie, daca nu, atunci probabil ca o sa intre in puscarie dar motivele sunt, clar, altele...
        • +1 (3 voturi)    
          Habar n-ai. (Joi, 16 iunie 2011, 17:50)

          nick [anonim] i-a raspuns lui Vendetta

          Exista un plafon de venituri pe care daca il depasesti devi platitor de TVA.
          Faptul ca nu ai incasat cu TVA dupa ce ai depasit acel plafon nu te scuteste de obligatiile ce iti reveneau. Se considera ca suma pe care ai incasat-o de la acel moment include tva.
    • +2 (2 voturi)    
      aproape... dar foarte departe (Joi, 16 iunie 2011, 15:30)

      victoras [anonim] i-a raspuns lui Alexa

      vorbesti de turcescu, nu ?? aaaa, am o banuiala, da da da, pentru alexa celalalt reprezinta etalonul suprem de inteligenta atins- badea-... in cazul asta ma retrag primul...nu-mi permit sa mai scot un cuvant...
    • +1 (1 vot)    
      delta (Joi, 16 iunie 2011, 16:38)

      Alexa [anonim] i-a raspuns lui Alexa

      Stimabile deltaic, te avertizez ca daca mai postezi sub numele meu tampenii, ai de-a face serios cu mine. Furtul de identitate este o mizerie folosita de uslasi.
      • -1 (1 vot)    
        Scuze (Joi, 16 iunie 2011, 17:01)

        Alexa [anonim] i-a raspuns lui Alexa

        Acum mi-am dat seama, eu eram sau mai bine zis cealalta personalitate a mea :))
  • -6 (20 voturi)    
    Turcescu, talente expirate (Joi, 16 iunie 2011, 9:14)

    Nicolae [anonim]

    Turcescu este un fel de mama omida expirata. De unde stie acest tuciuriu obraznic ce datorii au concurenti de-ai sai?? De la stapinul sau bassexu?? Dupa ce l-a golit de bani pe vantu, cu salariul sau de milioane de euro, ne punem intrebarea de ce il arde pe el grija de altii cit timp cistiga tone de bani pentru emisiuni de toata jena, in care nu face decit sa pupe dosurile grofilor de la putere. Un slugarnic obosit care mai incearca sa joace partitura deontogui cit timp este un mare campion la sportul preferat - curling. Sa ne spuna el cum de-a luat vila de la ANL pentru tineri casatoriti cit timp nu era casatorit cu nimeni. de ce beneficiaza acest profitor de subventiile statului pentru tinerii casatoriti cit timp el nu respecta conditiile obligatorii??? Am uitat - el este portocaliul sub acoperire si are dreptul sa insele statul.Poate era casatorit cu ma-sa!!
  • +2 (8 voturi)    
    turcescu (Joi, 16 iunie 2011, 9:30)

    KLAUS [anonim]

    el cam cat castiga si de la cine isi ia banii ?
  • +5 (13 voturi)    
    oare toti... (Joi, 16 iunie 2011, 9:55)

    un oarecare [utilizator]

    comentatorii sunt asa incuiati?
    venitul este irelevant mai copii... nu va mai agatati de banii altuia pune-ti mana si munciti mai bine. Voi cat de bine stiti sa va valorificati timpul si inteligenta?

    Problema pusa in articol este ca indivizii mentionati refuza sa plateasca impozite ca oricare altul dintre noi! De ce? Pentru ca pur si simplu nu vor ...pentru ca sunt nesimtiti...persoane publice care o sa ulre ca sunt suprimati politic atunci cand o sa fie executati silit...daca o sa fie cazul....
    • -2 (2 voturi)    
      eu cred ca habar nu ai ce vorbesti... (Joi, 16 iunie 2011, 13:54)

      Vendetta [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

      si in cazul asta ori esti prost ori esti rau indentionat... PREZUMTIA DE NEVINOVATIE iti spune ceva? Stii cumva care este cauza datoriei lor, de ce nu au "platit taxele" sau esti doar un "fan portocaliu" care se bucura si spera sa li se inchida atora gura ca "deranjau"...
      Pt a fii nesimtiti asa cum zici tu ar fi trebuit ca ei sa incasese TVA-ul si sa refuze acum sa il returneze... asa cum fac multi smecheri... Pana cand o instanta ii condamna definitiv demonstrand clar intentia de a "insela statul", eu ii consider nevinovati...
      Intelege o chestie, nu dau 2 bani pe badea sau pe antene dar pe base si pe portocalii nici atat... dari mi se pare strigator la cer orice tentativa de a "inchide gura" celor care sunt "anti-putere" oricat de penibili si cretini ar fi....
      • +2 (2 voturi)    
        da? (Joi, 16 iunie 2011, 17:33)

        Dan-T [utilizator] i-a raspuns lui Vendetta

        si daca are in cont 50 de milioane de euro si nu ii poate dovedi, la fel e? tot nevinovatie adica noi o luam de buna ca e om cinstit si incercam sa demonstram ca nu are cum sa castige?
        Eu cred ca e destul de clar TVA din drepturi de autor nu ai cum sa incasezi TVA, ei au contracte de drepturi de autor si vin ca si trompete la TV ca sa nu fie angajati si sa plateasca impozite care orice fraier de rand, ei au contracte de genul acesta pe care statul le impoziteaza cu TVA.
      • +2 (2 voturi)    
        Frate, (Joi, 16 iunie 2011, 17:57)

        nick [anonim] i-a raspuns lui Vendetta

        nu te mai da rotund cand habar n-ai despre ce se vorbeste.
        Nu conteaza daca a incasat sau nu cu tva, e problema lui, ti-am explicat mai sus.
        Vezi Codul Fiscal, vezi reglementarile cu privire la TVA, dispozitiile astea sunt vechi, nici macar nu puteti spune ca e opera pdl-ului.
        Ideea e ca Badea si multi altii nu s-au declarat platitori de tva la momentul cad au atins plafonul de incasari. Asta e, trebuie sa plateasca, nu e nici primul nici ultimul. Mare filozofie!
      • 0 (0 voturi)    
        nu este vorba de TVA (Vineri, 17 iunie 2011, 17:28)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Vendetta

        e vorba de impozit pe venit. si nu am treaba cu politica desteptule...cum se face ca orice face pipi contra curentului.... e clar din partidu X sau Y ...
    • +2 (2 voturi)    
      din seria exemple la tv (Joi, 16 iunie 2011, 17:26)

      Dan-T [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      daca se va promova o lege care sa-i oblige sa se confiste sau sa e puna sechestru imediat pe averi nedeclarate sau impozite neplatite, oare badea si gadea va aplauda si va spune ca e bine si ca asa trebuie? asta e problema... poate sa se vanda pe 5 lei e treaba lui si gaura lui, dar sa nu iasa in fata si sa tina predici.
  • +7 (9 voturi)    
    Si daca... (Joi, 16 iunie 2011, 10:09)

    nonick [anonim]

    Si daca si-au platit jumatate din datorii (ceea ce Robert n-are cum sa afle) inseamna ca au 14000 de euro/luna.
    Penibila faza.
  • 0 (2 voturi)    
    intrebare legitima (Joi, 16 iunie 2011, 13:27)

    eee [anonim]

    de unde stie Turcescu ce datorii au Badea si Gadea la statul roman? nu erau confidentiale datele astea?
    • 0 (2 voturi)    
      Chiar asa de unde... (Joi, 16 iunie 2011, 14:33)

      haiducul [anonim] i-a raspuns lui eee

      ....stie turceanu,pai sa ne gandim de la Buzuca...mmm nu,de la Sãnziana...mmm nu,aha ...stiu de la Bote.
      Ar trebui sa ne spuna turceanu de adevarati evazionisti,pe badea il doare-n cot, are protectie de la cotroceni,altfel nu imi explic de unde atata tupeu la cate spune pe post de multe ori jigniri grave la adresa ministrilor,primului ministru si chiar la presedinte cu tot cu familie si....pana acum nu a fost niciodata chemat in tribunal,curios nu.
  • 0 (2 voturi)    
    Bobby Turcescu şi jurnalismul de duzină (Joi, 16 iunie 2011, 14:44)

    Radu Florea [utilizator]

    Nu şi-a plătit impozitele? Vai, vai, vai... ce dramă... ce preocupări are, mai nou, monsieur Aroganţă... Pe cine interesează salariul lui Mircea Badea? Probabil pe cei plătiţi mai prost ca el şi care suferă de mania persecuţiei. Mai bine scria un articol pro-Băsescu, că la asta se pricepe.
  • 0 (2 voturi)    
    si care este problema? (Joi, 16 iunie 2011, 21:09)

    marika [anonim]

    care e problema ta in afara de invidie turcescule?
    pai de ce nu i-ai cerut lui basescu! uite am inteles ca te vrea PD pentru serviciile aduse! stii bine ca asta ar insemna si bani!
    Dar eu nu te plang pe tine!
  • +1 (1 vot)    
    munca si impozitul (Joi, 16 iunie 2011, 23:54)

    Nae [anonim]

    Urmaresc emisiunea lui Badea si raman surprins de afirmatii : pe munca intelectuala nu poate fi pus TVA, nu platesc pentru ca nu am incasat banii astia, "legea e lege" e o prostie samd. Foarte spontan Badea...
  • 0 (0 voturi)    
    :) (Vineri, 17 iunie 2011, 16:27)

    bobo [anonim]

    pe cine intereseaza ?
    latrai de 2 lei
  • 0 (0 voturi)    
    base (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 10:19)

    flo [anonim]

    pupincuristii lui base sa traiti bine in continuare.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri