Rusia il acuza pe Traian Basescu de declaratii profasciste, in contextul atacurilor din Norvegia

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 25 iulie 2011, 9:51 Revista Presei | Subiectele Zilei

Ambasadorul Rusiei la NATO, Dimitri Rogozin, a atras duminica atentia asupra propagarii fascismului in Europa, in contextul atentatului din Norvegia soldat cu 92 de morti, si a evocat din nou declaratia presedintelui roman Traian Basescu, potrivit careia, daca ar fi fost in locul maresalului Antonescu, in 1941, si el i-ar fi indreptat pe ostasii romani peste Prut, relateaza agentia Agerpres, preluata de Evenimentul Zilei.

Totodata, diplomatul rus a spus ca aliante militare ca NATO se dovedesc incapabile "sa-i protejeze pe europeni de asemenea atacuri ale teroristilor solitari".

"Cum se poate lupta cu neonazismul in Europa, daca in statele baltice acesta este la limita (...)? Dar ce sa vorbim de statele baltice? Uitati, in Romania, presedintele Traian Basescu, pe 22 iunie, anul acesta, la trista aniversare de la atacul Germaniei fasciste asupra URSS, a declarat ca el, in locul maresalului Antonescu, le-ar fi ordonat, de asemenea, ostasilor romani sa treaca hotarul", a evocat Rogozin.

"Daca in interiorul NATO, in interiorul UE, exista persoane cu cea mai inalta functie in stat care practic fac declaratii profasciste, (liderii europeni - n.r.) nu au de ce sa se indigneze ca unii cetateni le interpreteaza ca pe un ordin de atac", a adaugat ambasadorul rus la NATO, afirmand ca "politicienii europeni trebuie sa traga o concluzie in aceasta privinta".

Asertiunile pe teme istorice ale presedintelui Romaniei, dintr-un interviu televizat, au fost dur criticate de Moscova. Pe 30 iunie, purtatorul de cuvant al diplomatiei ruse, Aleksandr Lukasevici, s-a declarat revoltat de afirmatiile liderului roman, calificandu-le "o bravada nerusinata". Ulterior, si presedintele rus Dmitri Medvedev l-ar fi atacat pe Traian Basescu in marja reuniunii Consiliului NATO-Rusia, care a avut loc pe 2 iulie la Soci, in sudul Rusiei, aspect relatat de Dimitri Rogozin pe Twitter.


Citeste mai multe despre   























7710 vizualizari

  • +24 (30 voturi)    
    urss-ul vorbeste? (Luni, 25 iulie 2011, 9:57)

    mihai b [anonim]

    comunistii aia sunt cum sunt comunistii din psd de aici.. cu imbarligat si umblat cu cioara de colo colo.. exact ca babele la sat unde stau la barfa toata ziua...
    rusi imputiti!
    • +2 (4 voturi)    
      mare adevar (Luni, 25 iulie 2011, 21:30)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui mihai b

      avand in vedere ca Stalin si cu descreieratii lui au facut mai multe crime in timp de pace decat fascistii in razboi, declaratia acestui troglodit mi se pare chiar ilara.
      • +2 (4 voturi)    
        O declaratie nesimtita !!! (Marţi, 26 iulie 2011, 7:56)

        Shaw [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

        La care mass media uslista a percutat imediat, pentru ca venea dinspre mentorii si sustinatorii lor rusi.
  • +35 (37 voturi)    
    Rusii ? (Luni, 25 iulie 2011, 9:58)

    calin [anonim]

    Aaaaaa..... am crezut ca au spus sa mergem dupa tezaur ca vor sa ni-l dea inapoie.....

    Fascism? Romania... daca vorbesti despre teritoriile romanesti esti fascist ... Interesanta idee... au luat-o pe aratura si rusii.
    • +24 (26 voturi)    
      In mintea idiotului Prutul este hotar (Luni, 25 iulie 2011, 10:48)

      zexe [anonim] i-a raspuns lui calin

      Ne-au deportat ca pe niste vite, in Siberia, iar acum vor sa ne stearga si memoria. Bolsevicilor, in curand, REGIMUL CRIMINAL COMUNIST va avea in Bucuresti un muzeu al sau. Intelegeti? Gata, va mumificam si ne vom duce copiii, de mici, sa le aratam ce patesc daca nu mananca tot din farfurie.
      • -7 (11 voturi)    
        Vise taica vise. (Luni, 25 iulie 2011, 13:53)

        haiducul [anonim] i-a raspuns lui zexe

        Ati trezit ursul din hibernare....niet harasov,cu tot NATO si UE al vostru,bolsevicul si cu democratul pot face o mutare (au mai facuto) de o sa ramane-ti iar cu suflarea rece de siberia in ceafa.
        Nu zic ca trebuie sa stam in genuchi in fata lor dar nici sabia nu trebuia sa o scoata TB din teaca.
        Vezi doar ca Merkel sta la masa cu Putin si fac schimb de snaps cu votca,Sarkozi dupa inalnirea cu acelasi Putin vorbea alfabetul kirilic.
        • +5 (7 voturi)    
          Eroare (Luni, 25 iulie 2011, 16:50)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui haiducul

          Cine a scos sabia din teaca? Diplomatii romani nu vorbesc impotriva Rusiei de doua pe saptamina. Interventia presedintelui roman, raspunde si la o intrebare care nu s-a pus in emisiune: ar interveni Romania azi in cazul invadarii Basarabiei de catre rusi? Raspunsul ferm a fost foarte bun. Acuzatia de bravada a rusilor, vine iarasi sa obtina o reactie tremurata din partea Romaniei. De aceea atitudinea ta e profund gresita.

          Iar la snaps cu rusii e util de stat. Se zice ca fostul presedinte comunist Gheorghe Gheorghiu Dej, l-a "lamurit" pe Hrusciov la o betie ca trupele rusesti din Romania pot pleca. O fi sau nu adevarat, Romania a fost singura tara din Tratatul de la Varsovia din care s-au retras trupele sovietice. Au disparut si cheltuielile acestor trupe care trebuiau intotdeauna suportate de statul gazda.
  • +30 (34 voturi)    
    Trecem Prutul si Tisa de cate ori ar fi nevoie (Luni, 25 iulie 2011, 9:59)

    Bogdan Radu [anonim]

    oameni buni, pentru prima oara in ultimii ani declaratia resedintelui a fost una romaneasca prin esenta ei. Ostasii romani au trecut Prutul NU pentru a ataca URSS (care s-a dovedit in ultimii 50 de ani o cangrena mondiala, nu zic ca SUA erau mai breze), ci pentru a recupera ceea ce fusese sfartecat Romaniei.
    In contextul nationalismului de la 1930-1940 era imposbila alta miscare; Mai mult decat atat trecerea Nistrului (ACOLO PUTEM DISCUTA si ARGUMENTA) a fost facuta prin promisunea Aliatilor ca ne vom rascumpara si Transilvania.
    Nu pot spune ca sunt 100% de acord cu trecerea Nistrului, dar trecerea Prutului a fost un act de aparare, un act just si o referinta de curaj in istoria si asa pangarita de lasitati a Romaniei.

    URSS si actuala Rusie sa taca pentru ca se comporta ca niste manelsiti bazandu-se doar pe forta. Imi cer scuze... manelistii su, intre ei, onoare; Rusia nu a avut niciodata si nu va avea onoare, Soldatii rusi ne-au furat, talharit, violat, Soldatii rusi sunt cei care aveau ceasuri pe ambele maini cate 10, femeile noastre au fost pangarite de niste taranoi cu arma!

    Ambasadorul Rusiei (URSS) sa taca.
    • 0 (0 voturi)    
      trecem, ce ne doare picerili ?! :-) (Miercuri, 27 iulie 2011, 14:18)

      juanita banana [anonim] i-a raspuns lui Bogdan Radu

      trecem prutul usor, ca s'au desfiintat vizele.
      cica, mai usor ca rusii.
      cu tisa e oleaca mai greu. cel putin in nord.
      daca se aproba si shenghenu', in vest trecem tisa cu caravanili de covilitire ! :-)

      eroi au fost eroi sunt inca
      si-or fi in neamul romanesc..............
      ...................
  • +22 (24 voturi)    
    Pana si rusii au ajuns la concluzia (Luni, 25 iulie 2011, 10:01)

    Constantin [anonim]

    ca Basescu e de vina. Totusi este o legatura intre Basescu si Breivik si anume Vlad cu tepele lui.
  • +25 (27 voturi)    
    Medvedev, Putin si ambasadorul rus la NATO (Luni, 25 iulie 2011, 10:07)

    freemistake [anonim]

    Nu mai putem noi de Rogozin si de Medvedev sau de Putin!
    Niste conducatori ai Rusiei care nu se deosebesc cu nimic de toti conducatorii Rusiei de pana acum!
    Ca au fost tzari, ca au fost dictatori sovietici sau presedinti ai Rusiei "democratice"...toti au vrut sa cucereasca teritorii ale altor popoare si/sau sa domine alte popoare prin toate mijloacele posibile!
    Iar inainte sa vorbeasca acesti conducatori rusi despre FASCISM....sa se uite in ograda lor si sa ceara scuze lumii intregi pentru milioanele de oameni care au murit in Siberia in Gulag.
    Genocidul facut de acesti conducatori rusi depaseste cu mult ca numar de populatie exterminata decat genocidul fascistilor si nazistilor.
    Dar asa sunt iei ..acesti conductori rusii......vad paiul din ochiul altuia dar barna din ochiul lor nu il vad...!
    Sper sa traiesc clipa in care toti acesti conducatori rusi....actuali vor plati cu vard si indesat pentru politica lor de dominatie pe care o duc. Din pacate cand se va intampla asta atunci va suferii si poporul rus....care dupa parerea mea nu merita sa sufere...ptr ca ei nu au cunoscut niciodata ce inseamna cua devarat libertatea......pe ei iau condus in mod autoritar...ba taristii, ba sovieticii...ba Putin si papusa lui ..adica Medvedev....adica in fapt KGB-ul cosmetizat!
    Dar e interesant cum repede ridica glasul unul ca Medvedev.....cand vede ca IN UE sunt anumite propbleme economice si sociale....iar in SUA la fel sunt probleme economice....si o adminsitratie slaba la putere.
    Poate conducatorii Europei ar trebui sa deschida ochii bine...caci adevaratul pericol ptr Europa va ramane intotdeauna Rusia nereformata!
    Conducatorii rusi au vrut intotdeauna mai mult decat au.....desi au cel mai mare teritoriu de pe glob ptr o tara.
  • +26 (28 voturi)    
    Rusii uita? (Luni, 25 iulie 2011, 10:10)

    mitroi [anonim]

    Ei au ocupat o parte din Romania...ce vor? sa-i pupam? nu...pamant in gura cotropitorilor...asta le trebuie acestor bolshevici...ei ce erau?
  • +17 (19 voturi)    
    Pt. Ambasadorul Rusiei (Luni, 25 iulie 2011, 10:11)

    Pt. Ambasadorul Rusiei [anonim]

    Pt. Ambasadorul Rusiei: JET!!!
  • +21 (25 voturi)    
    Diplomatie (Luni, 25 iulie 2011, 10:12)

    sile [anonim]

    Ma asteptam la mai multa inteligenta din partea unui diplomat.
    Dezamagit fiind,pot spune doar ca asta ori e prost ori e jigodie !
  • +18 (20 voturi)    
    Hehehehe (Luni, 25 iulie 2011, 10:14)

    Archaeon [utilizator]

    Sa ne pupe...!!! Si fara comentarii. Sa inteleg ca le tremura tartitza rusilor?!

    Oare de ce?!
  • +22 (26 voturi)    
    "Calul moare ...... (Luni, 25 iulie 2011, 10:15)

    VULPY [anonim]

    Calul moare de drumul lung si .....de grija altuia"
    Un proverb care se potriveste de minune in acest caz. Ce ma mira este acest interes neobisnuit din partea unei MARI PUTERI pt.un fapt divers - pt. o opinie a unui presedinte a unei tari mici cum este ROMANIA- exprimata la un post privat TV. Presupun ca Presedintele BASESECU - care este la jumatatea mandatului prezidential,a deranjat cumplit
    prin atitudinea lui anumite aranjamente de culise. Eu am urmarit emisiunea respectiva la B1.
    Nu era nimic subversiv. Era un raspuns la intrebarea insistenta a lui I.Cristoiu. Era un raspuns spontan ,dar gandit sub aspectul conjuncturii existente in acei ani.
    Pacat ca totul se denatureaza!
    Acest interes subit din partea unei mari puteri- imi sugereaza ideia ca PRESEDINTELE are perspective mari sa ocupe un post important intr-un organism intermational- dupa terminarea mandatului .
    VULPY
  • +18 (20 voturi)    
    De-ale bolsevismului cugetari.. (Luni, 25 iulie 2011, 10:16)

    Inna [anonim]

    S-a bagat si gaspadin in seama...
    Hotnews, cred ca este provocatoare o asemenea opinie abjecta, tocmai ca vine din partea unuia care ar trebui sa-si controleze bine , bine ideologia, inainte de a iesi pe piata.. Insa aceasta stire , poate face si rau. Ne (re)deschide rani vechi, dureroase, provocate de raul pe care ni l-au facut de-a lungul istoriei, rau pentru care nu numai ca nu au platit, insa nici macar nu au decenta sa-l recunoasca.
    In plus, tavarasci rogozin asta, sa se uite el in propria ograda, si sa vada atacurile violente, barbare, de natura rasista si xenofoba impotriva emigrantilor asiatici, de culare.. etc.. si dupa aceea sa-si dea cu presupusul despre altii. Bine, este greu sa ceri unora ca si acest personaj pestrit, sa-si vada de lungul nasului..
    • +9 (11 voturi)    
      ranile unui popor (Luni, 25 iulie 2011, 10:43)

      Silviu [anonim] i-a raspuns lui Inna

      Ranile unui popor nu se pot ascunde si lasa acolo sa coaca . Ele se recunosc si se scot la iveala . Adevarurile despre acele vremuri tulburi inca nu s-au spus toate desi avem inca exponenti in viata - regele, Iliescu si multi altii ..Este vindecator pentru constiinta acestui neam sa spui clar si limpede si mai ales Vertical lucrurile care dor. Plecand de la adevar poti construi un neam , plecand de la jumatatile de adevar comuniste in nici un caz .
    • +8 (10 voturi)    
      !!! (Luni, 25 iulie 2011, 10:56)

      Cris [anonim] i-a raspuns lui Inna

      Trebuie luate in seama in sensul ca exista o miscare profunda de manioulare a opiniei publice prin diferite mijloace politice si massmedia din partea rusilor.

      Daca nu avem idee ce se intampla in jur, vom trai cu impresia ca totul este ok cand defapt, un urs are planuri ascunse.

      La ora actuala rusii au o impresionanta retea massmedia la nivel european...
      • +3 (5 voturi)    
        Daaa.. aveti dreptate!! (Luni, 25 iulie 2011, 18:05)

        Inna [anonim] i-a raspuns lui Cris

        Recitindu-mi mesajul, mi-am dat seama ca nu am putut nici de fel sa-mi reprim indignarea. Acest individ obraznic, si incarcat cu o doza de tupeu , cum doar la rusi vezi, indrazneste sa ne zica , sa stam cu capul in nisip in continuare, si sa nu indraznim sa zicem adevarului pe nume. Nu stiu, atunci cand Basescu a zis cu voce tare, ceea ce stiam ca este adevarul, mi s-a luat o piatra de pe inima. Chiar m-am simtit usurata, in numele memoriei tuturor romanilor obisnuiti, dar adevarati,care s-au jertfit pentru acest pamant.
        Stiu ca nu este o cale prea sigura, dar dupa ce am citit aberatiile fara sens ale acestui individ , le-am considerat doar emanatiile unui comunist toxic, care se crede tar ( tarici.. sau ce o fi). . De aceea ma gandeam ca nu merita sa ma consum.. Insa aveti dreptate .. poate merita sa stim pana unde poate ajunge.. pumnul .."democratiei" ruse
  • -22 (24 voturi)    
    basescu... (Luni, 25 iulie 2011, 10:18)

    bogdan [anonim]

    De asta aveam noi nevoie acum? Cand noi nu suntem in stare sa platim pensii de 400 lei, ne angajam in dispute care tin de dementa.Dar Lazaroiu? Ce parere are Lazaroiu?
    • +4 (6 voturi)    
      Pensiile nesimtite (Luni, 25 iulie 2011, 12:53)

      Gigi Berlogea [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Stii ceva, nu sint banii de pensii SI pentru ca sint pensii nesimtite la slugoii comunisti! Cred ca tu nu intelegi cam care-i treaba cu disputa dementa. Stefan cel Mare spunea ceva de genul "decat pace cu rusii mai bine razboi cu turcii!" Uite ca dupa cateva sute de ani si impunerea unui regim TERORIST (comunismul daca i pierderi de memorie) spusele lui Stefan sint inca valabile referitor la rusi.
  • +18 (20 voturi)    
    Bravada? (Luni, 25 iulie 2011, 10:21)

    Daniels22026 [utilizator]

    Sa crezi tu ca doar in 1941 ar fi ordonat trecerea Prutului! Il trecem din nou daca invadati Basarabia.
    Si bineinteles asmutim tot NATO pe voi. Luati-va gindul ca faceti ce vreti prin Europa. Nici cu Ucraina si Georgia n-o sa va mai mearga prea mult.
    • -7 (11 voturi)    
      ce trist ca vorbiti anonim (Luni, 25 iulie 2011, 11:14)

      vlad_christian [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      Ce umilitor, ce trist, toti acesti oameni care se revolta ei acolo, care isi agita pumnisorii indignati catre rusia ... sub protectia "anonimatului" internetului, cu fel de fel de nume de utilizatori ...
      Ba mai mult, tirasc si pe NATO dupa ei. Atitudine de curtea scolii din cartier sarac, "las ca te bate gashca lu fratimiu mai mare buai", si isi sterge mucii cu mineca ! Dar daca ii intilnesti fata in fata pe strada, sint numa sobolani care se refugiaza in gauri, de frica :( tare trist...
      • +6 (8 voturi)    
        Razbuna-ne (Luni, 25 iulie 2011, 12:04)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui vlad_christian

        Bate-i tu pe rusi la lupta dreapta. Mult succes!
      • +5 (7 voturi)    
        Prea multe filme cu Rambo... (Luni, 25 iulie 2011, 16:42)

        flavius [anonim] i-a raspuns lui vlad_christian

        Si in opinia ta cum ar trebui sa ne exprimam indignarea fata de declaratiile rusului ?
        Sa mergem pana la Moscova si sa il "educam" pe Rogozin ? Dupa care sa lasam fiecare dintre noi o carte de vizita cu nume si adresa ca sa scapam de "anonimat" ? Esti naiv .
        Ne condamni pt ca am "trage" nato dupa noi in caz de conflict ? Prietene...cand supravietuirea natiei mele(si implicit a familiei mele,prietenilor mei..etc.) e amenintata ma fac prieten si cu dracu pana trece pericolu .
        Cand esti o furnica in fata elefantului nu iti permiti sa fii cavaler pt ca nu supravietuiesti .

        Doamne fereste sa avem vreodata parte de razboi...insa daca se va ajunge acolo sunt sigur ca romanul de rand , "anonim" si fricos cum zici tu ca e , o sa ia arma in mana si o sa isi faca datoria fata de tara . Le fel cum taranul roman a luat arma in mana in 1916...in 1920...sau in 1941 . Si acu 100 de ani romanu de rand avea cam aceeasi mentalitate , insa in momente cruciale a stiut sa exceleze si sa renunte la proastele lui obiceiuri .Curajul e puterea de a-ti invinge frica , nu lipsa ei . Lipsa fricii e nebunie si nimic mai mult !

        "Dar daca ii intilnesti fata in fata pe strada, sint numa sobolani care se refugiaza in gauri, de frica :( tare trist" - partial ai dreptate . eu iti pun insa o intrebare...vrei sa fii "barbat" si sa incasezi pumni din 2 in 2 zile pt ca x sau y se uita urat la tine sau...vrei sa fii om cu iq de homo sappiens si a apelezi la pumn doar cand e cu adevarat nevoie ? Cu mentalitata ta o sa mori tanar...si adevarata problema e ca o sa mori pt NIMIC ! //
        (editat de HotNews.ro)
  • +13 (15 voturi)    
    Trebuie sa i se raspunda ambasadorului (Luni, 25 iulie 2011, 10:29)

    ploiesteanu [utilizator]

    ca actul ribbentrop-molotov in baza caruia Rusia a dat ultimatul Romaniei privind retrocedarea Basarabiei, aprobat de Hitler si de Stalin, este de fapt actul fascist pe care s-a sprijinit URSS pentru "cotropirea" statelor vecine. Trebuie sa i se aminteasca Rusiei ce a pus la cale in anii 40, asa cum si Polonia ii aminteste lui Putin ce a facut in Polonia in al 2-lea razboi mondial. Trebuie sa i se dea peste bot Rusiei de fiecare data cum spune ceva. Rusii sunt promotorii fascismului si asta trebuie spus lumii intregi.
  • +14 (16 voturi)    
    Sfarsitul neocomunismului (Luni, 25 iulie 2011, 10:32)

    Silviu [anonim]

    Este deja timpul ca celalalt flagel care a cauzat milioane de morti sa fie sfarsit in mod clar. A venit vremea procesului comunismului - proces mondial - pentru ca s-a propagat si intins la nivel mondial. Nazismul cu ororile sale a avut o arie mult mai mica decat comunismul . Sa strige cei care au facut procesul nazismului si sa spuna cate victime a facut acesta . Sa se faca totalul mortilor cunoscuti si necunoscuti si neafirmati a facut comunismul - in URSS , in tarile foste (?!) comuniste , in Asia si in multe alte locuri mai putin mediatizate - prin moarte directa si indirecta si sa fie puse frumos la un loc toate sa vada omenirea care viseaza ca trebuie sa se asigure ca oamenii care o indeamna sa viseze frumos se si ocupa pe loc si pas cu pas sa indeplineasca acele vise si nu doar le amana din ce in ce mai mult in viitor. Sunt un produs al educatiei comuniste - nascut in 1967 si plecat de 6 ani la scoala ca sa nu vin cu valul ceauseilor si am trait duplicitatea comunista in familie, in scoala , in societate . Parintilor mei le era teama sa spuna ceva in fata bunicului meu care imi povestea mie, nepotului sau, cum a luptat la Cotu' Donului ..iar eu necoptul aveam o ruptura in intelegerea istoriei ...
    Cand a zis-o Basescu pe mine m-a eliberat de o mare greutate, a fost pe frecventa sufletului meu si a fost un prim pas pentru o natiune mica sa ridice o mica parte a valului de mizerii ale marilor state si interese care nu-s chiar uitate si rezolvate.Cat timp mai sunt oameni care sunt dornici de adevar si-l vor cauta acum si peste ani atata timp faptele ascunse de un imperiu sau altul vor iesi la iveala .
    Polonezii cu a lor Katyn au mai dat o jertfa recenta a celor mai buni fii ai Poloniei si crimele comuniste sunt inca acoperite de puterea comunista inca existenta si vie . Romanii inca nu pot vorbi , sunt inca legati si inlantuiti de cozi de topor atat de multe incat desi avem o libertate a exprimarii nu putem rosti adevaruri care ne dor in propria tara .
  • +8 (10 voturi)    
    Dimitri Rogozin minte precum respira (Luni, 25 iulie 2011, 10:37)

    zexe [anonim]

    Ion Antonescu a ordonat soldatilor romani sa treaca Prutul, ceea ce nu este echivalent cu hotarul. In sufletele noastre, hotarele Romaniei nu sunt stabilite prin dictate si nici prin declaratiile stupide ale vreunui ambasador orbit de sentimente antiromanesti. Hotarele Romaniei sunt vesnice, sfinte, si nici macar regimul criminal comunist n-a putut sa le stearga din sufletul romanilor de pe cele doua maluri ale Prutului.
  • +8 (10 voturi)    
    Ia vedeti pe Hnews articolul STATUL IMPOTENT (Luni, 25 iulie 2011, 10:39)

    pointless man [utilizator]

    de Cristian Pantazi.

    Citez: " ...frisoane in rindul cunoscatorilor din piata energetica: o banca rusa de investitii primea acces la toate datele celei mai puternice companii romanesti din domeniu.

    "a fost ingrozitoare vestea pentru noi. a fost o lovitura. cum sa-ti lasi tu, ca stat, toate secretele pe mina rusilor?", spunea la acel moment un personaj important din sectorul energetic.

    iar la moscova nimic nu e ceea ce pare a fi: companiile private joaca de multe partitura impusa de la kremlin sau din sediul fsb, in caz contrar fiind pulverizate (cazul yukos). "

    pentru mine concluzia e clara. problema ar fi citi tradatori mai avem si prin ce cotloane ?
    • 0 (4 voturi)    
      Si tu si Pantazi sunteti niste impotenti mincinosi (Luni, 25 iulie 2011, 11:47)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui pointless man

      Petrom,in care statul Roman mai are sub 10% actiuni,nu mai poti spune ca este o companie romaneasca.Alta-i supararea lor si a ta.Ca nu sa vandut mai ieftin ca sa cumpere iar niste excroci.Foarte bine a facut guvernul.Sa se termine cu licitatii trucate.Nu cumpra nimeni si scadem pretul si cumpara cine trebuie.
  • +6 (8 voturi)    
    cu voiosie: huoooooo!!!! (Luni, 25 iulie 2011, 10:41)

    MenInBlack [utilizator]

    ...prietenilor nostri dragi :))))
  • +8 (12 voturi)    
    gavarim pa ruskii izak (Luni, 25 iulie 2011, 10:42)

    theo [anonim]

    ... de parca ei, rusii, ar fi capabili sa se protejeze de atacurile teroriste ale cecenilor... au demonstrat de ... n... ori ca sunt niste INCAPABILI, mereu luati prin surprindere.... Chiar daca nu il agreeez pe Basescu, el a atacat verbal in numele Romaniei Mari... Romania lui Stefan cel Mare, ce avea granite jos la Cetatea Alba si sus, la Cernauti... ca roman, nu pot sa-i reprosez curajul sau patriotismul lui Basescu.... doar ca rusii ne vor vinde gazul mai scump si... la momentul oportun ne vor astepta "la cotitura"... atunci va fi lupta intre David si.... Goliath!
  • +11 (13 voturi)    
    Veșnicul kazaciok fără pantaloni. (Luni, 25 iulie 2011, 10:43)

    Alex [anonim]

    Basarabia a fost ocupată de rușii sovietici după pactul Ribentropp-Molotov. Le-a fost bine să facă rău altora atunci când erau profasciști, precum și după. Pentru ruși nu există decât PUNCTUL LOR DE VEDERE, și momentul din istorie ales DE EI pentru a interpreta și răstălmăci un adevăr inconvenabil.
    Astfel încât, fiecare declarație agresivă a oficialilor ruși reconfirmă tiparul sovietic al gândirii lor.
  • +12 (14 voturi)    
    Rusia mare putere? (Luni, 25 iulie 2011, 10:45)

    Vlad [anonim]

    Rusia se mai considera mare putere? Rusia nu mai are foarta de a se autoapara singura in caz de atac si are tupeu sa comenteze? Rusilor le este frica de noi si ca le putem lua Rep. Moldova asta nu le convine lor si de asta le este cel mai frica. IN acest moment Romania este in siguranta si nu trebuie bagati in seama Comunistii (Cine vorbeste despre Regimuri.)
  • +11 (13 voturi)    
    !!! (Luni, 25 iulie 2011, 10:53)

    Cris [anonim]

    De curiozitate am cautat pe net miscari neonaziste din Rusia.

    Daca dati o cautare avansata si va pierdeti un pic de timp o sa descoperiti faptul ca in Rusia exista una dintre cele mai puternice miscari neonaziste care exista la ora actuala in Europa.

    Plecand de la ideea ca rusii au impartit europa cu germanii in cel de-al doilea razboi mondial si ca ar fi avut o intelegere in acest sens, aceste miscari neonaziste practica si in ziua de astazi ritualurile de ucideri care se practicau in urma cu 50 60 de ani.

    Executiile in fata camerelor de luat vederi, de catre neonazisti rusi, sunt disponibile pe internet.
  • +9 (11 voturi)    
    diplomatia rusa (Luni, 25 iulie 2011, 11:04)

    visio [anonim]

    de la declaratii profasciste pana la reamintirea unui moment istoric existential al natiuni romane este o diferenta uriasa; vedem o manipulare si o dezinformare de proasta calitate; in opinia rusilor, interzicerea istoriei nationale, continua; atat vreme cat Rusia nu isi va schimba pozitia fata de Romania, nu avem motive sa consideram o menajare a sentimentelor rusiei; desigur, Rusia este o superputere din toate punctele de vedere si are tot respectul nostru, insa mentalitatea pumnului in gura era la modsa pe vremea lui Stalin; speram sa vedem la Medvedev o maturitate, iar la Basescu ceva mai multa diplomatie; oricum, Putin a venit in Romania cu ocazia nu stiu carui summit, cu ceva ani in urma, si nu a s-a oparit....chiar daca rusilor nu le convine scutul antiracheta din Romania, sunt absolut convins ca nu sughita din cauza noastra...parerea mea...
  • +9 (11 voturi)    
    Rogozin e un degenerat (Luni, 25 iulie 2011, 11:47)

    bizu [anonim]

    Rogozin ala vad ca se gandeste zi si noapte numai la Base. O fi homo?
  • +5 (7 voturi)    
    adevaru e ca... (Luni, 25 iulie 2011, 12:51)

    vixo [anonim]

    ... si Vlad Tepes era tot de p-acolo, un fastcist notoriu :)) ce sa-i faci unora le-a stat teapa-n gat... n-au putut sa faca soviete pan la bosfor asa cum le-ar fi fost pofta...
  • +6 (8 voturi)    
    Se gandesc rusii (Luni, 25 iulie 2011, 12:57)

    RoPride [anonim]

    ba dar loviti in orgoliu se mai simt betivii astia de rusi... cica NATO nu e in stare sa protejeze Europa de teroristi, dar nici ei nu sunt, la Moscova au avut loc atentate si ce au facut? Au reactionat dupa? Si-au luat-o cam mult in cap ca ei au resurse mari de gaze naturale... bine ca Romania nu e dependenta decat in proportie mica de ei...
  • +5 (7 voturi)    
    ... (Luni, 25 iulie 2011, 13:30)

    dragos234 [utilizator]

    Basecu e vinovat si pt explozia de la Fukushima si pt subtiere stratului de ozon si pt topirea ghetzarilor.
    Ai zice ca Rogozin lucreaza pt Antena 3.
  • +6 (8 voturi)    
    .... (Luni, 25 iulie 2011, 13:32)

    dragos234 [utilizator]

    Deocamdata Rusia are trupe pe teritoriul altor state, nu Romania.
  • +3 (5 voturi)    
    sa-i explice cineva d-lui Rogozin... (Luni, 25 iulie 2011, 13:58)

    un român [anonim]

    ca Base s-a exprimat la timpul trecut (ar fi dat ordin..), nu la cel prezent (ar da ordin acum..).
    Chestie de cunostinte elementare de gramatica, care nu se prea aprofundeaza in scolile militare rusesti.
  • +5 (7 voturi)    
    Minti Criminale: Hitler si Stalin (Luni, 25 iulie 2011, 14:10)

    io [anonim]

    Pactul Ribentropp - Molotov este Pactul Criminal ce a rastignit Europa de sangereaza si astazi.

    Diavol cu Diavol, si-au dat mana de nu mai e liniste de 100 de ani. Un Neamt si un Rus.

    Nu exista Pact Ribentropp / Ribentropp !!! Iar tacerea lasa a Europei lasa sa ZBIERE Stalin peste secole.
    Noi nu ne uitam calaii !

    Unul ne-a smuls prin sange Ardealul la Trianon si l-a dat salbaticilor, in vreme ce astalalt ne-a rupt Basarabia si Bucovina de ne-a nenorocit si neam si suflet.

    Ce vor ? sa uitam sa existam?
    • +2 (4 voturi)    
      DACA........... (Luni, 25 iulie 2011, 15:25)

      NAPOLEON [anonim] i-a raspuns lui io

      daca eram napoleon treceam dunarea si eliberam tarile romanesti de sub dominatia imperiului otoman............
  • +8 (10 voturi)    
    politica tipic ruseasca (Luni, 25 iulie 2011, 15:39)

    Octavian [anonim]

    Asata-i politica ruseasca: bocancu'n gura
    Agresivitatea asta verbala si improscarea asta e tipic ruseasca


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă