Ce pot face femeile care au probleme in obtinerea orgasmului. Peste tot este plin de specialisti care dau multe sfaturi despre ce trebuie si cum trebuie sa faci in pat astfel incat sa atingi orgasmul cel mai puternic pe care l-ai simtit vreodata. Totusi, sexul nu se face dupa reguli stricte. Este important ca ambii parteneri sa inteleaga ca nu este obligatoriu ca orgasmul sa fie atins de fiecare data. Atata timp cat ea se simte implinita si multumita, nici ea, nici partenerul ei nu trebuie sa se simta ca si cum ar fi suferit vreun mare esec pentru ca ea nu a avut orgasm. Sexul trebuie facut pentru propria placere, nu pentru a atinge anumite standarde, pentru a face fata unor teste sau pentru a putea povesti prietenilor performantele din pat, anunta EVZ.
Cafeaua influenteaza nivelul hormonilor sexuali feminini. Femeile care beau zilnic doua cesti de cafea prezinta un risc crescut de a se confrunta cu un dezechilibru de estrogen, hormon sexual feminin. La aceasta concluzie au ajuns oamenii de stiinta de la University of Utah, dupa ce au monitorizat timp de doi ani peste 250 de femei. In aceasta perioada voluntarele care au baut doua cesti de cafea pe zi aveau un nivel ridicat de estrogen. Dezechilibrul de hormoni nu a dus la perturbarea ovulatiei, dar pe termen lung acest lucru poate afecta fertilitatea femeilor si poate favoriza aparitia osteoporozei, a cancerului mamar si pe cel ovarian. Nivelul crescut al hormonilor estrogeni este o cauza importanta de infertilitate, mentioneaza savantii. Dr Enrique Schisterman, coordonatorul cercetarii a atras atentia ca nu doar cafeaua are acest efect asupra fertilitatii unei femei, ci si celelalte bauturi care contin cofeina, precum ceaiul verde sau cel negru. Studiile precedente cu privire la efectul cafeinei asupra fertilitatii femeilor au ajuns la aceasi concluzie. Un alt grup de cercetatori arata ca un consum zilnic de aproximativ 300 g de cafeina scade cu 27% sansele unei femei de a concepe un copil, informeaza Gandul.
Ce vitamine trebuie sa consumi daca-ti cade parul. Caderea excesiva a parului este consecinta unui regim alimentar sarac in vitaminele A si B, acid folic, minerale si zinc. Daca ai astfel de probleme, este bine sa consumi morcovi, usturoi, ceapa si banane, care contin vitamina A; cartofi, carne de vita, cereale, fasole, piept de pui, pentru a asimila vitamina B, si galbenus de ou, avocado, fasole verde, faina de secara, pentru acid folic, scrie Cancan.
De ce unele persoane sunt mai somnoroase. Te-ai intrebat probabil de ce unele persoane se simt in forma si dupa mai putine ore de somn, pe cand altele resimt acut orice abatere de la programul normal de somn? Variatiile unei gene fac diferenta, potrivit oamenilor de stiinta americani de la Universitatea din Pennsylvania. Gena poarta numele de DQB1 *0602 si a fost asociata cu narcolepsia (tulburare cronica a somnului caracterizata prin somnolenta diurna greu de controlat). Studiul a fost realizat intr-un laborator de somn, pe 92 de persoane care nu aveau probleme cu somnul si pe 37 de voluntari care prezentau variatii ale acestei gene, insa, la randul lor, nu aveau probleme majore cu somnul. In prima noapte, toti voluntarii au dormit cate 10 ore. In urmatoarele cinci nopti insa, acestora li s-au permis numai patru ore de somn. In restul timpului, s-au uitat la televizor, s-au jucat pe calculator sau au citit. Pe parcursul studiului, cercetatorii au masurat calitatea somnului si gradul de somnolenta si au aplicat teste de memorie si de atentie, anunta Adevarul.



















