S-a vindecat de cancer in doar patru luni cu ajutorul bucatariei fara foc. La numai 37 de ani, Rich Fulber, un tanar sportiv din California, a fost diagnosticat cu cancer limfatic in ultima faza. Dupa prima sedinta de chimioterapie, Fulber a decis sa abandoneze tratamentul traditional si sa adopte o dieta stricta bazata pe cruditati si multe sucuri verzi. Rezultatele au fost spectaculoase: la urmatorul control medical, dupa doar patru luni de cand a inceput dieta raw vegana, doctorii nu au mai gasit nici urma de cancer sau tumoare in corpul sau, scrie Romania libera.

Un pas spre sanatateFoto: Colaj foto

Descoperire miraculoasa: savantii au gasit molecula ce ar putea opri cancerul ovarian. Cercetatorii britanici de la universitatea Imperial College din Londra au facu o descoperite ce ar putea pune capat multor tragedii: o proteina care are capacitatea de a bloca dezvoltarea cancerului in tesuturi. "Molecula OPCML", descoperita de oamenii de stiinta din Marea Britanie este activa in testurile sanatoase, dar inactiva in celulele canceroase, iar prin inlocuirea acestei proteine la suprafata celulelor canceroase s-ar putea obtine un nou tratament contra acestei maladii, scrie Libertatea.ro.

Tratament pentru o viata sexuala mai buna dupa 50 de ani. Dupa 24 de luni de tratament cu serenoa repens de 320 de mg s-a evidentiat scaderea volumului prostatei, imbunatatirea vietii sexuale, o urinare satisfacatoare, arata un studiu facut in sapte institutii medicale din Bucuresti, Timisoara, Arad si Cluj Napoca pe 120 de pacienti care prezentau forme usoare sau moderate de adenom de prostata, scrie EvZ.

Efectul "afterburn" sau cum sa arzi grasime stand degeaba. Ei, bine, E ADEVARAT. Chiar se poate intampla asta, dar nu oricum. Atunci cand te antrenezi (fie cardio, fie cu greutati), scoti corpul din starea lui de "confort". Dupa ce ai terminat antrenamentul, organismul o sa consume energie (calorii), pentru a aduce din nou corpul in starea lui initiala. Organismul trebuie sa isi refaca rezerva de oxigen, sa inlature acidul lactic acumulat in muschi, sa scada temperatura corpului la nivelul dinaintea exercitiului, sa mareasca circulatia sangelui pentru a asigura nutrientii necesari refacerii musculare si sa reconstruiasca fibrele de muschi. Toate astea necesita energie, ceea ce inseamna ca vei consuma calorii chiar si la 48 de ore dupa antrenament, scrie Hunk Body.

Mesteca propolis ca sa calmezi durerea de dinti. Foarte multe persoane care au probleme cu dintii se pot alege cu nevralgii dentare in sezonul rece din cauza curentului. Dentistul Andrei Tarpea te invata in ce cazuri apar si ce masuri poti sa iei pentru a scapa de dureri. Parodontoza. Sensibilitatea danturii la frig poate aparea in cazul parodontozei, atunci cand radacinile dintilor se pot descoperi (gingia se retrage), devenind mai sensibila la curent si la frig, scrie Libertatea.ro.

S-a descoperit mutatia genetica "vinovata" de aparitia obezitatii. Acizii grasi omega-3, renumiti pentru efectele lor benefice asupra sistemului cardiovascular, joaca un rol determinant si in regularizarea greutatii corporale si a metabolismului, potrivit unui studiu publicat in revista stiintifica Nature, citat de Mediafax. Mutatia unei gene - "GPR120" - creste cu 60% riscul de aparitie a obezitatii la oameni, potrivit unui studiu realizat de o echipa internationala de cercetatori, coordonata de Philippe Froguel, profesor la CNRS-Pasteur si Imperial College din Londra. Studiul a evidentiat pentru prima data rolul cheie jucat de acizii omega-3 in regularizarea greutatii si a metabolismului. Gena GPR120 produce in mod obisnuit receptorul celular pentru acizii grasi nesaturati precum omega-3, care se gaseste mai ales in carnea de peste si in fructele uscate, scrie Romania libera.