Utile: Exercitii fizice care cresc performantele in dormitor; Poti sa fii treaz si sa dormi in acelasi timp? Consecintele dormitului cu ochii deschisi; Descopera care sunt grasimile care te ajuta sa slabesti; Noua alimente care te feresc de boli de inima

de Mircea Barzoi     HotNews.ro
Vineri, 13 decembrie 2013, 5:12 Revista Presei | Utile

UTILE
Foto: Colaj foto
Exercitii fizice care cresc performantele in dormitor. Dincolo de operatii estetice, filme porno si pastile "albastre", lenjerie noua, croaziere si "schimbari de decor" costisitoare, exercitiile fizice tintesc problemele care stau in calea unei vieti sexuale nefericite: cresc stima de sine, previn durerile de articulatii si migrenele, pun sangele in miscare si destreseaza. De cele mai multe ori, femeile nu se bucura pe deplin de actul sexual si rateaza orgasmul, din cauza frustrarilor emotionale si a nemultumirilor legate de felul in care arata. In cazul barbatilor, inamicul numarul unu al relatiilor reusite sunt disfunctiile sexuale, din cauza circulatiei proaste a sangelui. Studiile au confirmat ca disfunctia erectila este mai frecventa in cazul barbatilor cu o conditie fizica precara. Pentru generatiile de varsta a II-a si a III-a, problemele articulatiilor, durerile cronice si schimbarile hormonale specifice varstei sunt principalele cauze ale sexului problematic, scrie DoctorulZilei.ro.

Poti sa fii treaz si sa dormi in acelasi timp? Consecintele dormitului cu ochii deschisi. Ai avut vreodata senzatia ca dormi din picioare? Ca esti atat de obosit incat nu mai stii daca esti treaz sau dormi? Exista o zona a somnului care se numeste "microsomn", in care atipesti putin, doar pentru cateva secunde, de cele mai multe ori fara sa-ti dai seama. Oamenii care experimenteaza acest "microsomn" raman cu ochii deschisi si chiar isi continua activitatile ca si cum ar fi pe pilot automat. In timpul microsomnului, parti ale creierului raman active si alerte, in timp ce alte parti "adorm", sustine un studiu din 2011 efectuat pe soareci. Celule nervoase specifice din creier intra intr-o stare asemanatoare somnului influentand negativ performanta din momentul respectiv. Atunci cand specialistii au studiat un creier al unui om adormit, au studiat activitatea creierului in perioade de 30 de secunde. "Oamenii de stiinta definesc inceperea starii de somn ca prima data cand dormi timp de 15 secunde dintr-o perioada de 30 de secunde. Nu e ca si cum ti s-ar taia filmul, e ca si cum lumina palpaie, mai palpaie o data si abia apoi adormi", spune doctorul W. Christopher Winter, directorul Centrului de Somn din Charlottesville, SUA, anunta Adevarul.

De ce este bine sa consumi kiwi. Kiwi e un fruct tropical, savuros si aromat. Consumul de kiwi intareste vasele de sange, reduce riscul de atac de cord si regleaza tensiunea arteriala. Bogat in vitamina C, polifenoli, vitamina E, magneziu, potasiu si cupru, kiwi protejeaza vasele de sange impotriva reducerii formarii cheagurilor. In plus, kiwi reduce nivelul colesterolului "rau". Bogat in fibre , kiwi detoxifica organismul, previne constipatia, regleaza digestia si previne aparitia cancerului de colon. De asemenea, acizii din compozitia acestor fructe imbunatatesc functiile vezicii biliare. Datorita antioxidantilor continuti kiwi ofera protectie impotriva astmului, informeaza Libertatea.

Noua alimente care te feresc de boli de inima. Conform datelor Organizatiei Mondiale a Sanatatii (OMS), bolile cardiovasculare sunt responsabile, la nivel global, de moartea a 17 milioane de oameni in fiecare an. Deoarece aceste boli au ca principala cauza alimentatia, va prezentam noua alimente care imbunatatesc circulatia sangelui in corp si sanatatea inimii. Asociatia Americana pentru Sanatatea Inimii recomanda consumul de peste de cel putin doua ori pe saptamana. Este bun in special pestele mai gras deoarece este mai bogat in acizi grasi de tip Omega-3. Acesti acizi grasi reduc riscul de a suferi de artrita, scad nivelul colesterolului si al tensiunii arteriale. Schimbati uleiul de floarea-soarelui sau untul cu uleiul de masline pentru ca ajuta la reducerea nivelului de colesterol. Grasimile monosaturate care se gasesc in uleiul de masline sunt cele mai "sanatoase" dintre grasimi, dar nu trebuie uitat ca ele raman totusi un tip de grasimi, asa ca trebuie folosit cu moderatie chiar si uleiul de masline, scrie DoctorulZilei.ro

Cum sa-ti pastrezi dintii sanatosi. Nu e nicio surpriza: trebuie sa tinem cat putem de dintii nostri. Vestea buna este ca acum stim foarte multe despre cum sa avem grija de dantura, cum sa prevenim problemele cu dintii si ca "foratul", "omoratul nervului" si "umplutul" cariei apartin unei mentalitati invechite. In zilele noastre, stomatologia are mult mai multe optiuni, nu numai obturatiile de canal, plombele si chiar scoaterea dintilor. In cazul in care stim sa avem grija de dantura noastra, in cazul in care consultam stomatologul periodic si ne informam despre produsele potrivite pentru dintii nostri, putem opta pentru lipire, recalcificare si chiar implanturile dentare in cazul unor probleme, noteaza CNN. Exista moduri in care ne putem asigura ca ne vom pastra dintii naturali cat mai mult, pe masura ce imbatranim, anunta Adevarul.

Descopera care sunt grasimile care te ajuta sa slabesti. Da, ati citit bine. Stiu ca multi pot ridica neincrezatori din spranceana cand aud asta, insa, contrar speculatiilor, miturilor si dietelor care le interzic cu desavarsire, grasimile ajung sa fie necesare, recomandate si chiar foarte... folositoare atunci cand fie demaram o dieta, fie vrem sa ducem un stil de viata sanatos, cu un regim alimentar echilibrat, din care sa nu lipseasca nimic, informeaza Libertatea.


Citeste mai multe despre   






















3182 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version