Utile: Vegetarian versus carnivor: cine e mai sanatos?; Alimente de post prietenoase cu silueta; Sase investigatii medicale pe care trebuie sa le faci pentru o viata sanatoasa

de Alexandra Ciordas     HotNews.ro
Sâmbătă, 5 aprilie 2014, 0:02 Revista Presei | Utile

Utile
Foto: Colaj foto
Vegetarian versus carnivor: cine e mai sanatos? Persoanele vegetariene sunt mai putin sanatoase in comparatie cu cele care consuma carne, in ciuda faptului ca beau mai putin alcool, fumeaza mai putin si sunt mai active din punct de vedere fizic decat semenii lor "carnivori", potrivit unui studiu controversat. Autorii acestui studiu, realizat la Medizinische Universitat Graz din Austria, au descoperit ca dieta vegetariana, caracterizata printr-un consum scazut de grasimi saturate si colesterol si unul ridicat de fructe, legume si produse din cereale integrale, pare sa prezinte riscuri crescute de favorizare a aparitiei cancerului, alergiilor si tulburarilor mintale, precum depresie si anxietate, scrie DoctorulZilei.

De ce este importanta vitamina D. Cu totii stim ca vitamina D este necesara pentru asimilarea calciului in oase, insa are si alte roluri importante, fara de care corpul nostru nu ar functiona la parametri normali. Studiile in domeniu arata ca ne protejeaza de bolile de inima, dar si de anumite tipuri de cancer. Spre deosebire de vitaminele din complexul B, organismul obtine cantitati mari de vitamina D, in timp, prin expunerea la soare si mai putin prin alimentatie. Cele mai importante forme sunt ergocalciferolul (Vitamina D2) si colecarciferolul (Vitamina D3). nstalarea menopauzei creste riscul de aparitie a osteoporozei, boala in care oasele se subtiaza si care duce, implicit, la fracturi. De aceea, este bine sa luati suplimente pe baza de calciu si vitamina D din timp, la recomandarea medicului, si sa va expuneti la soare, cu moderatie in sezonul cald, daca nu suferiti de alte afectiuni care contraindica acest lucru, relateaza Adevarul.

Sase investigatii medicale pe care trebuie sa le faci pentru o viata sanatoasa. O data pe an, ar trebui sa mergem la medic pentru un set de analize si consultatii, in urma carora ar putea fi depistate timpuriu multe afectiuni. Uite ce ar trebui sa ai in vedere! Colonoscopia: Daca ai peste 40 de ani, este timpul sa te programezi la prima colonoscopie. Procedura nu este una tocmai placuta insa este recomandata mai ales daca te confrunti cu probleme precum constipatia, balonarea sau diareea. Ecografia mamara. Aproape orice femeie are cate un mic chist sau nodul mamar inofensiv. Ca sa fii sigura ca sanii tai nu ascund vreo formatiune potential cancerigena, o data pe an, programeaza-te la o ecografie mamara. Daca ai peste 40 de ani, medicul iti poate recomanda si o mamografie in completare, potrivit Click.

Nutrienti care te ajuta sa slabesti si alimentele in care se gasesc. Iata care sunt vitaminele si mineralele care te ajuta sa slabesti. Colina este foarte importanta in organism. Daca nivelul colinei este scazut, grasimile raman in ficat. In plus colina stimuleaza metabolismul. Alunele, galbenusul oualor si germenii de grau contin colina. Iodul este esential pentru buna functionare a glandei tiroide si de asemenea, stimuleaza metabolismul. Surse bune de iod sun: tonul, ouale, fasolea si crevetii. Inozitol ajuta la metabolizarea grasimilor. Inositol se gaseste in oua, soia si in toate tipurile de nuci, scrie DoctorulZilei.

Alimente de post prietenoase cu silueta. Poti sa mananci de post si sa dai jos cateva kilograme, cu conditia sa stii care-s alimentele prietenoase cu silueta si care te satura rapid. Feculentii aduc satietate Legumele uscate fac parte din clasa feculentilor, alaturi de cartofi si orez. Sunt bogate in fibre si proteine vegetale, sunt digerate lent, deci sunt extrem de satioase, iar aportul lor de fier e echivalent cu cel din carne. Combina cerealele cu legume uscate. Combina orezul integral, ovazul, cuscus-ul, malaiul cu leguminoase uscate de tipul fasole, linte, boabe de soia, naut, mazare, relateaza Adevarul.

Cum poti scapa eficient de respiratia urat mirositoare. Daca ai mancat usturoi crud, stii clar ca nici daca te speli pe dinti nu reusesti sa scapi de miros atat de usor. Cu toate acestea, exista solutii! Uite ce poti face ca sa ai respiratia proaspata, chiar si dupa usturoi. Poti ineca, la propriu, mirosul de usturoi daca bei multe lichide precum ceaiul verde, limonada, apa sau chiar lapte. Le poti consuma in timpul mesei sau dupa, iar efectul va fi mai bun decat daca te-ai spala pe dinti si atat. Dupa ce ai terminat de mancat usturoiul, ia o lingurita de mustar clasic, cat mai simplu, si plimba-l dintr-o parte in alta prin gura timp de un minut - ca si cum ti-ai clati gura cu apa de gura. Mustarul are proprietatea de a indeparta mirosul neplacut de usturoi din cavitatea bucala, scrie Unica.ro.


Citeste mai multe despre   





















3216 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri