Utile: Acest remediu natural distruge toate celulele canceroase si iti vindeca organismul; Riscul mai putin cunoscut al utilizarii retelelor de socializare; Ce iubesc barbatii la corpul femeilor si ele nici macar nu stiu

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 19 ianuarie 2015, 0:10 Revista Presei | Utile

Utile
Foto: Colaj foto
Acest remediu natural distruge toate celulele canceroase si iti vindeca organismul. Chimioterapia iti distruge corpul, sustin adeptii medicinei naturiste. Asa ca poti incerca acest tratament chiar la tine acasa. Exista mai multe optiuni pentru tratarea cancerului: operatii, radiatie, chimioterapie,imunoterapie, terapie hormonala sau terapie genetica. Cele mai invazive metode sunt radioterapia si chimioterapia. Ambele distrug insa si celulele sanatoase. Din ce in ce mai des, oamenii apeleazala tratamente naturiste. Care este unul dintre ele, pe KFetele.ro.

Riscul mai putin cunoscut al utilizarii retelelor de socializare.
Utilizarea retelelor sociale nu provoaca in sine un stres, dar poate amplifica nivelul de ingrijorare fata de problemele apropiatilor, generand un stres "contagios" legat de "costul compasiunii", potrivit unui studiu realizat in randul internautilor americani. Internautii care utilizeaza retele de socializare ca Twitter si Facebook sunt stresati pentru ca "afla despre evenimente care pot afecta viata altor oameni" si nu din cauza acestor platforme online in sine, scrie Realitatea.net.

Obiceiul prost care omoara de doua ori mai multi oameni decat obezitatea.
Sedentarismul ar putea cauza, in Europa, de doua ori mai multe decese decat obezitatea, sugereaza un studiu realizat pe parcursul a 12 ani asupra a peste 300.000 de persoane. Potrivit unor cercetatori de la Universitatea Cambridge, in jur de 676.000 de decese sunt cauzate in fiecare an de lipsa de activitate, comparativ cu 337.000 de decese cauzate de greutatea in exces, aflam de la Doctorulzilei.

Ce iubesc barbatii la corpul femeilor si ele nici macar nu stiu.
Majoritatea femeilor sunt de parere ca barbatii, in majoritate, fie sunt atrasi de bustul generos, fie de un fund bombat, fie de amandoua, "la pachet". Insa, ultimele studii arata ca in ciuda faptului ca sanii si fundul conteaza in proportie mare pentru barbati, acestia iau in considerare si alte parti ale corpului atunci cand se simt atrasi de o femeie. Asadar, iata ce iubesc barbatii la corpul femeilor si ele nici macar nu stiu, potrivit EVZMonden.

Top 3 alimente care te ajuta sa dai jos burta.
Nu este destul sa transpiri la sala pentru a scapa de burta, ci trebuie sa faci si cateva schimbari in dieta. Afla care sunt cele mai bune 3 alimente care te ajuta sa scapi de centimetrii din talie. Avocado nu este considerat degeaba un super aliment. Este plin de fibre, proteine si grasimi sanatoase, care te scapa de senzatia de foame. Nu consuma, insa, mai mult de unul pe zi, deoarece contine aproximativ 300 de calorii. Continuarea pe Sportnews.ro.

• 0 (0 voturi)
    Alina Neagu, ce ma sfatuiesti? (Duminică, 18 ianuarie 2015, 23:54)

Vasilake [utilizator]

Alina, am vazut articolul recomandat de tine despre remediul care distruge toate celulele canceroase. Eu am fost diagnosticat de cancer iar medicii mi-au recomandat intr-adevar chimioterapie. Dar, cu ajutorul tau, am descoperit acest remediu minunat si il voi urma, in locul chimioterapiei. Multumesc mult!
    • 0 (0 voturi)
      remedii din plante.. (Luni, 19 ianuarie 2015, 10:30)

Zalmoxis [utilizator] i-a raspuns lui Vasilake

vezi ca exista remedii din plante care au actiune specifica anticancerigena si care sunt mult mai puternice decat aceasta prajiturica cu miere si nuci
  • 0 (0 voturi)
    continuare (Luni, 19 ianuarie 2015, 0:00)

Vasilake [utilizator]

As vrea sa mai adaug la comentariul anterior fatul ca am citit articolul de pe kfetele.ro si am vazut ca ele au scris ca si-au luat informatiile de pe un site medical. Am verificat linkul pe care il dau ele de pe site-ul medical respectiv dar nu am gasit remediul. Poti verifica, te rog?

Multumesc!
    • 0 (0 voturi)
      nu uita sa ceri despagubiri (Luni, 19 ianuarie 2015, 12:27)

PhaneX [utilizator] i-a raspuns lui Vasilake

... de milioane de euro, daca in urma acestui "tratament" cancerul tau se agraveaza, in loc sa dispara.
      • 0 (0 voturi)
        Zana Maseluta (Luni, 19 ianuarie 2015, 22:55)

IonMoldovan [anonim] i-a raspuns lui PhaneX

Sunt oameni care cred si in Mos Craciun si in Zana Maseluta, asa ca de ce ne miram ca unii prefera sa se ia dupa articole aiurea in loc sa asculte de medic. Mai grav e ca Hotnews disemineaza astfel de sarlatanii, fie si indirect.

PS: n-am nimic cu boala nimanui, dar poate un comentariu mai acid a trezi pe careva...

PPS: ca sa fiu acid in continuare: daca nu functioneaza "remediul", incercati si cu vitamina B17 sau medicina germanica sau homeopatie sau orice alte aberatii care va coafeaza. Doamne feri sa incercati cu un medic.

hosted by