Beneficiile cartofului dulce pentru sanatate. Cartofii dulci sunt un super-aliment si nu ar trebui sa iti lipseasca din alimentatie. Afla ce se intampla in organismul tau cand ii consumi. Cartoful dulce se numara printre cele mai sanatoase legume din lume, iar daca ai indoieli in aceasta privinta, afla ca NASA il foloseste in misiunile spatiale, potrivit theheartysoul.com. Acest aliment este plin de nutrienti si lupta impotriva cancerului. Studiile au aratat ca 80% dintre proteinele care se gasesc in cartoful dulce incetinesc inmultirea celulelor canceroase. Fiind bogata in vitamina B6, aceasta leguma previne rigidizarea vaselor de sange si a arterelor, potrivit cercetatorilor de la Universitatea Harvard. De altfel, si potasiul care se gaseste in cartoful dulce iti protejeaza inima, scade tensiunea arteriala si regleaza bataile inimii, scrieUnica.ro.

UTILEFoto: Colaj foto

O veche terapie ar putea deveni o alternativa la antibiotice. SUA, Belgia si Franta au readus in actualitate o veche terapie ce se bazeaza pe folosirea de virusi care "mananca" bacterii, in paralel cu dezvoltarea antibiorezistentei, in fata cresterii rezistentei microbilor la antibiotice. Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS) a avertizat la sfarsitul anului trecut ca daca nu se face nimic pentru prevenirea utilizarii abuzive a antibioticelor sau pentru gasirea unor molecule noi, lumea se indreapta catre "o era post-antibiotice, in care infectiile comune vor incepe sa ucida". Descoperita in timpul Primului Razboi Mondial si dezvoltata in anii 1920 si 1930, fagoterapia se bazeaza pe folosirea de virusi care mananca bacterii (numiti si bacteriofagi), care se gasesc in cantitati foarte mari in natura (inclusiv in ape uzate) sau in corpul uman (in intestin, de exemplu), anuntaLibertatea.

Cele mai eficiente trucuri pentru a scapa de carcei. Crampele musculare sau carceii sunt contractii involuntare si dureroase ale muschilor. Acestea pot aparea oricand si pot provoca un disconfort accentuat. O crampa musculara apare brusc, astfel, muschiul este puternic contractat si se relaxeaza cu mare dificultate. Carceii se manifesta prin durere brusca, spasme, senzatie de muschi incordat (contractie) sau inflamarea tesutului muscular, care poate fi vizibila sau simtita sub piele. Cele mai expuse crampelor musculare sunt persoanele active, care depun efort fizic sustinut (sportivii), cele supraponderale (kilogramele in plus apasa asupra muschilor) si cele care au o circulatie sanguina deficitara, informeazaClick.

Alimente uimitoare care combat cele mai grave boli cu mai multa eficienta decat orice medicament. Broccoli este uimitor. Poate preveni distrugerea ADN-lui si raspandirea cancerului; acctiveaza sistemul de aparare al organismului impotriva patogenilor si poluantilor; previne limfomul; stimuleaza enzimele care detoxifiaza ficatul; tinteste celulele cancerului de san; reduce riscul progresiei cancerului de prostata. Compusul responsabil de toate aceste efecte incredibile este sulforafanul, care se gaseste aproape exclusiv in crucifere: varza, varza de brussel, brocoli, conopida, kale. Sulforafanul protejeaza, de asemenea, creierul si vederea si reduce inflamatia nasului provocata de alergii si tine sub control diabetul de tip 2. Recent, s-a descoperit si ca ajuta la tratarea autismului. Un studiu a scos la iveala ca doua-trei portii de crucifere pe zi imbunatatesc capacitatile de interactiune, comportamentul si comunicarea, in cazul celor cu autism. Insa, pentru a beneficia din plin de calitatile sulforafanului, e indicat sa mananci cruciferele crude sau dupa ce le-ai taiat sa le lasi 40 de minute inainte de a le gati. Cat despre brocoli congelat, acesta nu contine sulforafan, din pacate, deoarece legumele sunt gatite inainte de a fi congelate, scrieDoctorulZilei.ro.

Inflamatii care duc la cancer. Inflamatia este un proces care se petrece in organism atunci cand celulele albe si alte substante lupta cu un virus sau bacterie. Vezi cand devine periculoasa aceasta reactie. Inflamatia este benefica pentru organism, pentru ca te ajuta sa ramai sanatoasa, dar in unele cazuri poate pregati terenul pentru boli grave, potrivit theheartysoul.com. Daca sistemul imunitar incepe sa provoace inflamatii in exces, pot aparea astm, alergii, boli autoimune, boli de inima, cancer si alte boli cronice. Problemele care se pot ivi depind de organele care sunt afectate. O inflamatie in zona inimii poate cauza dificultati de respiratie si retentie de apa. Daca inflamatia se produce in tubul care transporta aer catre plamani, pot aparea atacuri de astm. Reactiile inflamatorii ale rinichilor duc la hipertensiune si insuficienta renala, iar inflamatia intestinelor poate cauza crampe si diaree. Obezitatea, durerea cronica, diabetul, bolile de inima, migrele, problemele tiroidei, dentare, cancerul, toate sunt forme de inflamatie. Pentru a sti cum sa le faci fata si sa opresti evolutia lor, trebuie sa stii unele lucruri, anuntaUnica.ro.