Utile: Secretele lui Li Ching-Yuen, omul care a trait 256 de ani; Proprietatile minune ale patrunjelului. Afla ce poti trata cu el; Cum se transmite bacteria care produce cancer de stomac. Jumatate din oameni o au

de Mircea Barzoi     HotNews.ro
Joi, 26 mai 2016, 0:38 Revista Presei | Utile

UTILE
Foto: Colaj foto
20 de motive pentru care trebuie sa mananci banane. Nu vei mai ocoli bananele in supermarket dupa ce vei citi lista noastra de beneficii ale acestor fructe minune. Bananele nu sunt doar pentru copii, adultii le pot consuma cu incredere zilnic. Bananele ajuta in lupta cu depresia datorita triptofanului continut ce se transforma in corp in serotonina (hormonul fericirii). Bananele protejeaza impotriva crampelor musculare survenite in timpul antrenamentelor sau din timpul noptii. Datorita bananelor nu vom mai pierde calciu prin urina. Efectele sindormului premenstrual sunt moderate prin consumul de banane. Datorita vitaminei B6 din banane sistemul nervos devine mai puternic, scrie Unica.ro.

Secretele lui Li Ching-Yuen, omul care a trait 256 de ani. Longevitatea este un deziderat pe care il au toti oamenii de pe Pamant, insa putini cunosc secretele ei ori sunt dispusi sa isi schimbe complet stilul de viata. Daca acum este considerata respectabila o varsta ca 80 ori 90 de ani, inainte oamenii atingeau cateva sute de ani. Privit aproape ca un mit, omul care a trait 256 de ani chiar a existat, iar arhivele unor publicatii prestigioase stau drept marturie in acest sens. Conform unui articol publicat in 1930 in New York Times, Wu Chung-Chieh, un profesor de la Universitatea Chengdu, a descoperit in arhivele Chinei imperiale documente care atesta faptul ca barbatul a fost felicitat de autoritati pentru atingerea varstei de 150 de ani in 1827. Alte documente au aratat ca acesta a primit felicitari si in 1877, motivul fiind implinirea veritabilei varste de 200 de ani. Li Ching-Yuen a decedat pe 6 mai 1933, la varsta de 256 de ani, anunta Divahair.ro

Proprietatile minune ale patrunjelului. Afla ce poti trata cu el! Patrunjelul este cunoscut pentru savoarea pe care o da mancarurilor, insa este bine de stiut ca acesta este un excelent medicament natural ce te poate ajuta sa tratezi numeroase afectiuni. Banalul patrunjel contine, printre altele, vitaminele A si B, calciu, magneziu, sodiu, fosfor, fier, mangan, cupru etc. In plus, acesta leguma are in compozitie de patru ori mai multa vitamina C decat citricele. Asta face ca patrunjelul sa fie declarat un bun medicament naturist. Este detoxifiant si regenerator, dar si un intaritor grozav pentru imunitate, informeaza Click

Cum se transmite bacteria care produce cancer de stomac. Jumatate din oameni o au. Helicobacter pylori, care da cea mai frecventa infectie din lume, este o bacterie spiralata care colonizeaza mucoasa stomacului si a duodenului, rezistand intr-un mediu extrem de acid. i. Aceasta bacterie se dezvolta in peretii interni ai stomacului, iar oamenii de stiinta declara ca ea afecteaza aproape jumatate din populatia de pe Terra si este cel mai important factor de risc pentru cancerul de stomac, recunoscut la ora actuala. Pe langa tratamentul cu antibiotice, cu bine cunoscutele efecte adverse, Helicobacter pylori are dusmani si printre alimente: usturoiul, sucul de merisor si cel de grapefruit rosu, uleiurile esentiale de musetel, cimbru, arbore de ceai, brocoli, scrie DoctorulZilei.ro.

Miscari prin care iti tonifici coapsele si fundul intr-o zi.
Vara bate la usa, iar corpul tau trebuie sa fie pregatit cum trebuie pentru costumul de baie. O serie de exercitii, pe langa alimentatia sanatoasa te vor ajuta sa iti tonifici trupul. Stai intr-un picior, iar pe celalalt intinde-l mult in spate, in timp ce te apleci, astfel incat trunchiul si membrul intins sa formeze o linie dreapta. Tine mainile intinse pe langa corp si stai in aceasta pozitie timp de cinci secunde. Fa zece repetari pe fiecare picior. Asaza-te in fata unui scaun si, din pozitie de genuflexiuni lasa-te in jos, pana cand crezi ca ar trebui sa atingi cu fundul sezutul scaunului. Nu trebuie sa il atingi, ci fesele tale trebuie sa fie la nivelul blatului scaunului. Ridica-te si lasa-te din nou. Aceasta este miscarea corecta. Fa 15 repetari in 3 serii, anunta Unica.ro.


Citeste mai multe despre   























6081 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version