Alcoolul predispune la cancer. Cat poti sa bei fara sa risti sa te imbolnavesti. Persoanele care beau mai mult de o bere pe zi prezinta un risc crescut de a se imbolnavi de cancer. Aceasta este concluzia unui studiu realizat in mai multe tari din Uniunea Europeana de catre expertii de la "Institute of Human Nutrition" din Germania. Pentru a ajunge la aceasta concluzie, oamenii de stiinta, coordonati de Madlen Schutze, au analizat datele Organizatiei Mondiale a Sanatatii privind incidenta cancerului in Franta, Italia, Spania, Olanda, Grecia, Germania, Danemarca si Regatul Unit. Datele au aratat ca cei mai multi bolnavi de cancer erau in tarile unde se bea cel mai mult alcool. Astfel, Germania, Spania, Italia si Marea Britanie ocupau un loc fruntas atat la numarul bolnavilor de cancer, cat si la consumul de alcool pe cap de locuitor. In Marea Britanie, dintr-un total de 304.000 de cazuri de cancer, 13.000 sunt provocate din cauza alcoolului, sustin expertii. Cercetarea mai arata ca un barbat din zece si o femeie din 33 se imbolnavesc de cancer din cauza alcoolului, anunta Gandul.
Analize gratuite si reduceri de Ziua Mondiala a Sanatatii. Cateva investigatii de rutina, dar si consultatii medicale gratuite au fost serviciile ce au atras mai multi batrani la deschiderea evenimentului Sistemul Medical Bucurestean, desfasurat timp de patru zile in Piata Constitutiei, care celebreaza Ziua Mondiala a Sanatatii. Cei interesati pot beneficia si de reduceri la abonamente sau alte servicii medicale oferite mai ales de clinici private importante din Bucuresti, institutiile statului fiind prezente in numar mic. Organizatorii promit si servicii mai diversificate: ecografii, microinjectii cu acid hialuronic pentru netezirea ridurilor, masaje de recuperare, abonamente la salvare, terapii in salina, informeaza EVZ.
Dieta remineralizanta. Dupa o iarna grea, mineralele nu trebuie sa-ti lipseasca din alimentatie. Fierul, calciul, zincul, magneziul, fosforul si iodul - iata cateva dintre mineralele care te vor face sa treci mai usor peste astenie. Ca sa functioneze optim, corpul tau are nevoie in fiecare zi de o cantitate echilibrata de minerale. Intrucat organismul nu produce singur mineralele de care are nevoie, alimentatia zilnica este cea care ne furnizeaza aceste substante. De aceea, este bine sa stii ca delicioasele cereale de la micul dejun sunt un izvor de minerale. In plus, ele contin si o cantitate insemnata de vitamine si de fibre, scrie Click.
Cum ne oscileaza apetitul sexual. Nu se poate stabili un bioritm clar al libidoului, in functie de care partenerii sa-si programeze momentele de intimitate. Acest aspect al vietii este atat de complex, incat depinde de fiecare cuplu sa afle care este cea mai buna cale de functionare. Pentru dorinta sexuala nu exista unitate de masura. Ea se naste in creier si este influentata de mai multi factori decat de cei hormonali. Statisticile arata ca peste 35 la suta din cuplurile casatorite sunt nemultumite de viata lor sexuala si considera ca au parte de mai putin sex decat ar trebui. Lipsa de sincronizare intre parteneri este unul dintre factorii responsabili. Putinele studii care s-au ocupat de acest aspect au ajuns la concluzia ca, sub influenta hormonilor, libidoul cunoaste oscilatii zilnice, lunare, dar si sezoniere, anunta Adevarul.



















