Era un “ilustru” necunoscut, care a incercat sa ia viata de la capat in Spania. Acum, milioane de romani si de spanioli il cunosc si ii apreciaza talentul. Costel Busuioc, norocosul muncitor in constructii care a castigat concursul “Hijos de Babel”, are contract cu celebra companie “Sony Music” si este asaltat de oferte din partea mai multor firme care se “bat” pentru imaginea lui. A refuzat insa toate ofertele, inclusiv cei 10.000 de euro de la Gigi Becali.

Imediat dupa ce a devenit celebru, Costel Busuioc a fost asaltat de firme si persoane din Romania si Spania, care i-au oferit contracte de munca si donatii in bani.

Compania aeriana “Blue Air” i-a oferit lui Costel si familiei sale transport gratuit pe toate liniile internationale. In schimbul acestei oferte, tenorului i s-a propus sa devina imaginea companiei.

De asemenea, agentia de voiaj “Air Dorado” din Spania l-a momit pe Costel cu bilete gratuite de avion pe ruta Timisoara - Madrid, iar firma de transport terestru “Barsan Trans”, patronata de un roman, a dorit sa ii asigure transportul pe toate liniile companiei, pe o perioada de doi ani.

Integral in Click