Boc intrebat de moderatorul TVR despre protestele de la Finante: Parca sunteti de la Realitatea sau Antena 3

de Carla Dinu     HotNews.ro
Joi, 14 octombrie 2010, 7:26 Revista Presei | Radio TV


Premierul Emil Boc a fost invitat la TVR1, miercuri seara, in timp ce pe holul ministerului Finantelor sute de angajati protestau fata de diminuarea consistenta a salariilor prin pierderea stimulentelor. Intrebat de moderatorul de la "Tema zilei" ce strategie are Guvernul daca protestele de la Finante nu inceteaza, Boc a replicat:

"Dumneavoastra am impresia ca sunteti de la Realitatea TV sau Antena3, nu de la o televiziune publica".


"Nu poti sa pretinzi profesorilor, medicilor, judecatorilor, altor functionari din administratie sa aiba salariile diminuate cu 25% iar in alta parte sa dai stimulente in valoare de 1 pana la 3 salarii. (...) "Atunci cand combaterea evaziunii fiscale va fi realizata astfel incat putem spune ca cei de la Ministerul finantelor si-au facut datoria, atunci putem acorda stimulente", a explicat Boc.

Un schimb de replici a avut loc si la finalul emisiunii cand premierul Emil Boc a solicitat prelungirea duratei interviului, stabilit initial pentru 15 minute, pentru a vorbi despre Legea Educatiei Nationale.

"Gata?! Am venit pentru cinci teme si de Legea Educatiei nici nu am discutat. Adica Guvernul si-a angajat ieri raspunderea pe Legea Educatiei, un proiect major de reforma a Educatiei romanesti si n-am discutat nici macar un minut?", a spus premierul moderatorului.

In replica, Mihai Radulescu a raspuns: "Pentru cinci teme? Nu, nu cred ca am stabilit. Ati facut o solicitare in acest sens?", apoi a cerut in emisie inca un minut prelungire pentru ca premierul sa vorbeasca despre adoptarea legii Educatiei

"Colegii din studio putem prelungi cu un minut, ca altfel domnul prim-ministru poate zice ca suntem de la Realitatea TV sau Antena 3 pentru ca taiem acest interviu care fusese convenit in parametrii acestia de 15 minute. Haideti domnule premier, dvs. aveti ultimul cuvant", a spus moderatorul.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10538 vizualizari

  • +6 (36 voturi)    
    Realitatea (Joi, 14 octombrie 2010, 9:29)

    george [anonim]

    Exista 2 realitati in Romania: cea PDL, ajunsa la 15%, si a celorlalti care, in opinia guverantilor, reprezinta o minoritate.
    In rest, le dorim si lor ceea ce ne fac ei noua.
    • +3 (27 voturi)    
      of of mai mai (Joi, 14 octombrie 2010, 10:38)

      srg1 [anonim] i-a raspuns lui george

      Mai nenea Boc...daca nu ai nimic de zis oricum nu te asculta nimeni.
      Cred ca deja se exagereaza cu antenele si realitatile. Nu ma intereseaza destinele acestor televiziuni. Ma intereseaza soarta economiei. Dar despre asta nu avem cum vorbi pt ca nu prea mai exista. A fost ucisa.
      Pacat...exista mult prea mult penibil la politicieni. Si din nefericire nu prea isi dau seama de treaba asta. Ar fi utila o demisie. Guvernul este zero.
      • -2 (12 voturi)    
        soarta economiei (Joi, 14 octombrie 2010, 12:40)

        elena [anonim] i-a raspuns lui srg1

        credeti ca daca ar fi un alt premier in aceasta perioada, tara ar avea mai multi bani?datorita cui a ajuns tara unde a ajuns, datorita actualei guvernari sau in mare masura celor precedente ?Oare PSD-ul care tot timpul este impotriva tuturor si nu vine concret cu nici o masura, ce ar face daca ar ajunge din nou la guvernare ? De unde ar avea bani?Atita vreme cit structurile principale ale statului nu sint de acord cu nici o reforma si sint"muritoti de foame' NU PUTEM IESI DIN SARACIE.Mare parte si a societatilor private fac orice numai ca sa plateasca cit mai putin statului, atunci ne intrebam statul de unde are bani?Daca s-a incercat reducerea functionarilor care sint multi si acuma incit nu stie stinga ce face dreapta si primesti tot felul de adrese pentru o situatie care este deja rezolvata, nu sint de acord politicienii ca ii afecteaza si pe ei.Le-ar putea fi rusine multora, dar nu-i doare nici macar in cot de situatia din tara numai ei sa-si umfle burtile.
        Nu contesta nimeni ca salariatii de jos au salarii mici, dar din pacate ei si la stimulente sint ultimii.Ar fi foarte multe de spus dar sint vorbe'n vint.
        • +4 (10 voturi)    
          pai de unde sa stim, elena? (Joi, 14 octombrie 2010, 12:47)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui elena

          ne intrebi daca ar fi un alt premier mai bun decat boc. nu avem de unde sa stim, asta nu vrea sa plece si pace.
          pe acelasi principiu, ca nu avem dovada ca altul ar fi mai bun, putem sa-l tinem pe boc pe viata.
          • 0 (6 voturi)    
            pai stim foarte bine (Joi, 14 octombrie 2010, 14:01)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui adrian

            pentru ca orice guvern are nevoie de sustinere in parlament.. deci va trebui sa fie un premier sustinut de psdnl..
            si stim deja foarte bine ce solutii au:
            papusarul patriciu pentru ipocrin si echipa lui: vanzarea tuturor activelor statului catre patriciu&co si folosirea banilor pentru acoperirea cheltuielilor.
            poanta&comunistii: impozitarea celor care muncesc mai mult pentru asigurarea voturilor din partea celor care freaca menta.

            si un mic detaliu, aparent nesemnificativ, venitul mediu in romania astazi este in continuare mai mare decat in 2007-2008! CARE SARACIE!?
            • 0 (0 voturi)    
              venitul e mai mare?!? (Joi, 14 octombrie 2010, 18:49)

              eu [anonim] i-a raspuns lui pehash

              in 2007 euro era 3.2, azi e 4.2; ia mai gandeste-te un pic; sau ti-a luat zeus si gasca lui de marionete incompetente mintile de tot?
        • +1 (7 voturi)    
          . (Joi, 14 octombrie 2010, 13:11)

          Cocalarul_Electronic [utilizator] i-a raspuns lui elena

          Deja aici e nu mai e vorba de premier bun sau nebun si cati bani are tara. E vorba de bun simt si luciditate si Boc le-a pierdut pe amandoua, daca le-a avut vreodata.
  • 0 (36 voturi)    
    good (Joi, 14 octombrie 2010, 9:30)

    srpc [utilizator]

    falsul premier se credea pe mosia lui base, dar uite ca TVR nu e asa!
    • 0 (12 voturi)    
      Comment sters de user (Joi, 14 octombrie 2010, 11:02)

      Mowgli [anonim] i-a raspuns lui srpc

      • +2 (12 voturi)    
        Asta se intampla cand apari la TV nepregatit. (Joi, 14 octombrie 2010, 11:42)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

        E singurul lucru care i-a venit in cap in momentul in care si-a dat seama ca nu stie ce sa raspunda la intrebare.
        Si asta pt ca e obisnuit sa raspunda la intrebari de genul "cum puteti fi un prim ministru atat de bun?" cum i se pun pe la B1.
        Na...Boc.... numele spune totul.
  • +1 (27 voturi)    
    inca o data (Joi, 14 octombrie 2010, 9:30)

    daniel [anonim]

    se demonstreaza ca puterea corupe
  • +1 (31 voturi)    
    vai de mama Romaniei! (Joi, 14 octombrie 2010, 9:37)

    goodgirlgonemad [utilizator]

    suntem unici in Europa cu un asa guvern, cei mai saraci din UE. Dupa 21 de ani de la revolutie, asta-i tot ce am putut! Si educatia este mai la pamant ca niciodata.
    Imi pare nespus de bine ca moderatorul de la TVR1a avut curaj sa-i "raspunda" lui Boc. Daca isi dorea un monolog, trebuia sa mearga la B1.
    • +4 (8 voturi)    
      ai dreptate partial (Joi, 14 octombrie 2010, 12:06)

      marian [anonim] i-a raspuns lui goodgirlgonemad

      deoarece vinovati de situatia actuala a Romaniei sunt toti politicienii, adica PSD-istii, PNL-istii, PC-istii si in general toti *-istii care tot de la ugerul cunostintelor politice ale lui Stefan Gheorghiu au supt. Stii foarte bine sau daca nu, afla acum, ca toata asa de mult clamata dezvoltare de pe vremea PNL-ului a fost artificiala si s-a bazat nu pe o dezvoltare serioasa a economiei ci pe consum si productia masiva de vile. Pe angajarea a 700 000 de bugetari cu salarii grase in speranta castigarii multor voturi. In paranteza fiind spus ca PNL-ul a avut scorul pe care l-a avut datorita acestui motiv. PSD-ul mizeaza pe votul asistatilor social si al aparatului de stat, tocmai de aceea politica lor: sa ia de la cei care muncesc si sa dea la puturosi.
      De PC ce sa mai spun: un partid care nu are alt scop decat sa sustina afacerile lui Felix cu statul si ambitiile lui de adeveni al doilea om in stat daca nu primul. Despre PDL ai scris tu destul de bine asa ca nu mai am ce adauga. Tu nu vezi ca in tara asta sunt doua categorii de cetateni: unii care muncesc si platesc impozite (cei care lucreaza la privat) si cei care sunt platiti de la buget? Pentru astia din urma statul se imprumuta ca sa le dea salarii, iar pentru ceilalti nu-i doare inima pe nimeni? Si tot astia vor plati datoriile! Daca o firma da faliment oamenii aia se duc acasa si-si cauta de munca nu opresc activitatea altora. Bugetarii, insa, fac greve, apar la televizor, se plang ca au credite si ca statul trebuie sa le dea salarii. De unde, nu-i intereseaza. Este recunoscuta coruptia din ministerul de finante, lipsa de educatie a celor angajati acolo. Sa te fereasca Dumnezeu sa ai nevoie de ceva de acolo ca esti mancat. De aceea eu nu cred in demersul lor.
      Apropos, stii cat castiga un strungar bun intr-o intrepindere privata si cat plateste impozite pentru banii aia? Stii ce solutie are daca nu-i convine salariul? Sa-si gaseasca in alta parte! Cred ca si bugetarii au aceeasi solutie la indemana.
      • +1 (7 voturi)    
        angajari la stat (Joi, 14 octombrie 2010, 12:59)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui marian

        pai daca imi aduc bine aminte (si nu cred ca gresesc, dar cine nu ma cred poate sa caute in arhiva hotnews) a fost scandal mare cand a venit boc la guvernare pentru ca a angajat multi oameni si inca unii din cluj-napoca, carora le platea si chirie de serviciu.
        si atunci cum vine pdl sa dea vina pe pnl? pai daca pnl angajase foarte multi oameni, ei ar fi trebuit sa-i dea afara pe incompetenti sau pe ultimii angajati. nu sa mai aduca altii din cluj-napoca si sa le platesca si chirie de serviciu.
        dar probabil ca boc a considerat ca nu sunt prea multi angajati si d-aia a mai angajat. si atunci de ce da vina pe pnl?
        nu ca n-ar fi vinovat si pnl, sa nu ma intelegeti gresit. dar si pdl e vinovat in aceeasi masura.
        pai avem cei mai multi bugetari pe cap de locuitor din europa (s-ar putea grecia sa ne intreaca). dar culmea, avem cei mai putini medici, profesori si politisti pe cap de locuitor. si atunci unde sunt bugetarii? in aparatul de stat, angajati cu pile pe salarii mari. angajati de cine? de pnl si pdl.
        am vazut la buzdugan si morar ca aia au dat intamplator peste nepoata lui boc in guvern pe un post care nu cerea foarte multa pregatire...
        • 0 (0 voturi)    
          angajatii statului (Marţi, 19 octombrie 2010, 12:11)

          Barbilian [anonim] i-a raspuns lui adrian

          ...Boc a angajat oameni de la Cluj? Si ce vroiati...sa lucreze cu oamenii psdnl-ului ? De ce nu ia dat afara pe cei juma' de milion angajati de gv. Tariceanu? ...pentru ca psdnl-ul a facut legi ca nici un bugetar sa poata fi dat afara, ca de-l dai afara se duce in justitie si cere si daune, nu numai reincadrarea pe post, si castiga in instanta. Ca bugetarii sunt batuti in cuie pe post sine die...ca de-asta da tara faliment...sa-i tina pe astia trei pe un loc si sa munceasca cat unul...cand nu sunt in greva. Ca si la TVR unde sunt 3500 de angajati ...cat BBC, TF, RAI si NBC la un loc!!! Poate vine psdnl la putere si angajeaza toata natiunea la stat...degeaba, ca in comunismul prosper!
  • -3 (21 voturi)    
    ... (Joi, 14 octombrie 2010, 9:40)

    dan b [anonim]

    Si dl. Boc seamana cu Emil Bobu...
  • +2 (26 voturi)    
    urat (Joi, 14 octombrie 2010, 9:45)

    mihai [anonim]

    Asta o ia rau pe ulei... Imediat o sa inceapa sa chiar inchida televiziuni. Cat poate fi de deranjat de o intrebare! Daca nu'i place sa raspunda la intrebari incomode si'a cam ales meseria gresita... dar de fapt stiam deja asta.
  • -4 (28 voturi)    
    radulescule !!!!!! (Joi, 14 octombrie 2010, 9:50)

    florian [anonim]

    D-l Radulescu uita ca este angajatul televiziunii publice, la care Premierul are dreptul sa se adreseze natiunii, in probleme de larg interes, fara sa convina cu el asupra tematicii si nici a duratei. Comportarea lui a fost penibila. Si peste toate este si reprezentant al salariatilor in CA al TVR. Prin reactia sa nu cred ca-i reprezinta pe acestia.... si a dovedit lipsa de respect si bun simt.
    • +5 (19 voturi)    
      Tu... (Joi, 14 octombrie 2010, 10:12)

      Mitica [anonim] i-a raspuns lui florian

      ... te auzi ce spui ? Televiziunea unde mergi tu si spui ce vrei, cat vrei si cand vrei se numeste ca e televiziunea ta. Tu esti stapanul. In rest trebuie sa respecti niste reguli dupa care acea institutie fuctioneaza/ar trebui sa functioneze. Numai ca baietii astia nu mai cunosc decat regula bunului plac.
    • +3 (15 voturi)    
      Florianeee!!! (Joi, 14 octombrie 2010, 10:13)

      semanticool [anonim] i-a raspuns lui florian

      nu mai fa judecati de valoare fara sa gandesti inainte...sau daca atata poti, asta e...fiecare cu limitele sale.

      1- In orice televiziune, fie ea de stat sau particulara se discuta inainte si se stabileste tematica emisiunii, subiectele abordate de cei din studio, si durata emisiunii, cat si a subiectelor....deci nu ai nimerit-o..

      2 - Are dreptul sa se adreseze natiunii in probleme de larg interes, fie el presedinte, fie el premier, fie el lider de partid...dar asta o face de la o tribuna, cum facea Ceausescu inainte, caci cred ca iti aduci aminte cum facea, la cat de politruc pari (si da, eu imi permit sa fac judecati de valoare ), si se adreseaza natiunii. intr-o discutie cu un interlocutor/moderator, se accepta automat prezenta opiniilor, care nu trebuie sa coincida. Cine zice ca trebuie sa fie de acord?

      3 - poate Radulescu sa fie el reprezentantul salariatilor din CA din TVR din RO din UE. Poate sa fie orice, atata vreme cat isi face datoria de jurnalist/reporter/moderator. Si a demonstrat ca si-a facut treaba ca unprofesionist, cu etica (stii ce-i aia chiar?), si cu coloan vertebrala carora multora din tara asta le lipseste.

      Si pentru asta sa fie acuzat ca dovedeste lipsa de respect si de bun simt? ca nu ii reprezenta pe salariatii TVR? dar cine esti tu mai...? I hai, fa repede stanga imprejur si du-te...nu... FUGI repede si ascunde-te sub o piatra si mediteaza la cele scrise si citite aici si nu numai. Ai dreptul la opinie, iti respect acest drept, dar nu sunt de acord cu opinia ta. Pentru asta sa imi fie rusine si dovedesc lipsa de bun simt??

      Haidade!!!
    • +2 (8 voturi)    
      Mda (Joi, 14 octombrie 2010, 11:51)

      SebyS [anonim] i-a raspuns lui florian

      Ia zi acum, ai o icoana cu poza lui Boc la care te inchini in fiecare zi, nu ?
    • 0 (8 voturi)    
      nu zau, jmekere! (Joi, 14 octombrie 2010, 12:02)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui florian

      te anunt ca TVR este TELEVIZIUNE PUBLICA, platita din banii cetatenilor, nu de la buget, serveste interesele natiunii, nu pe ale partidului la putere, nu se afla in subordinea guvernului si premierul nu e SEF acolo, dupa cum nici la Radioul Public nu este! terminati odata cu obsesiile astea dictatoriale, pedelisti mafioti!
  • -3 (21 voturi)    
    Sa fie dat afara... (Joi, 14 octombrie 2010, 9:52)

    haiducul [anonim]

    ...moderatorul,se crede pe mosia lui vantu sau felix..asta-i televiziunea pupacioasa in...,cum si-a permis sa puna o astfel de intrebare????.Acum si tata Maria si nea Gheorghe au aflat ca uni fac greva,ca sunt si nemultumiti in tara asta.
    • -6 (10 voturi)    
      daca vrei (Joi, 14 octombrie 2010, 10:33)

      me [anonim] i-a raspuns lui haiducul

      ca premierul si presedintele sa nu fie incurcati de moderatori prin intrebari incomode despre incompetenta lor, inseamna ca traiesti cu 20 si ceva de ani mai tarziu decat trebuia
      • +2 (6 voturi)    
        Cu regret iti comunic... (Joi, 14 octombrie 2010, 11:01)

        haducul [anonim] i-a raspuns lui me

        ...ca nu ai inteles...aroganta,acestia sunt obisnuiti sa poarte un monolog nu dialog,cum fac pe B1 si Tvr1.De trait ,de peste 25 de ani traiesc poate cu 100 de ani inainte.si crede-ma ca stiu ce inseamna o tara democratica.
      • +2 (6 voturi)    
        Ironie fina (Joi, 14 octombrie 2010, 11:44)

        SebyS [anonim] i-a raspuns lui me

        Daca citeati mai bine ce a postat, observati ca era o ironie fina la faptul ca moderatorul a indraznit sa puna o intrebare pertinenta care sa scoata la iveala problemele care au loc in Romanica noastra.
        Dupa cum zicea:
        "Acum si tata Maria si nea Gheorghe au aflat ca uni fac greva,ca sunt si nemultumiti in tara asta."
        Deci rusine sa-i fie ca a spus lucrurilor pe nume si a scos la iveala nemultumirile poporului. Sa fie dat afara, subscriu; desigur cu aceesi nota de ironie.
  • +3 (21 voturi)    
    Saracu... (Joi, 14 octombrie 2010, 9:53)

    Gigi [anonim]

    ... Boc, nu a fost lasat sa se abereze pe temele alese de el ... :) A mai ratat o sansa sa convinga telespectatorii ca face "reforma statului" si ca in tarisoara curge lapte si miere.

    Problema pentru el si pentru tatucul sau Basescu fiind ca tot mentionand A3 si RTV de fapt le fac reclama si din ce in ce mai multi oameni se uita macar de curiozitate. Cam la fel cum Europa Libera deranja puterea pana in '89 si oamenii erau curiosi sa auda de ce...
  • +4 (20 voturi)    
    Radulescu nu e (Joi, 14 octombrie 2010, 9:53)

    Realitatea trista [anonim]

    de la A3 sau RTV,asta e sigur.La fel de sigur e ca dl. Boc traieste in Irealitate.Sau intr-o realitate numai a lui,din care noi nu facem parte.
  • +3 (17 voturi)    
    dar impertinent mai esti, domnule Boc! (Joi, 14 octombrie 2010, 9:56)

    Andrei Ionescu [anonim]

    O intrebare pertinenta, care nu are de-a face cu nici o relitate sau Antena!
    O intrebare care priveste o situatie exceptionala aparuta la sediul Ministerului Finantelor! Unde-i problema!
    ////(editat de HotNews.ro)
  • 0 (14 voturi)    
    Multa lume spunea: (Joi, 14 octombrie 2010, 10:10)

    Cosasul ingandurat [anonim]

    uite,d-le,dl.Boc e un tip cu bun simt,nu le are cu guvernarea,dar macar vrea sa faca ceva si e un baiat bun,de la tara,aruncat in jungla aia de Bucuresti....Ei,uite ca i-au crescut cornitele d-lui Boc si are deja puseuri de mini-dictator...Vrea sa copie un alt personaj trist,numai ca nu prea ii iese...Daca nu a apelat la d-na Culcer...Ce corupe Puterea asta oamenii slabi...
  • +3 (17 voturi)    
    incredibil (Joi, 14 octombrie 2010, 10:12)

    jj bkl [anonim]

    ati vazut cum a reactionat boc atunci cand a fost intrebat ce va face in legatura cu cei de la ministerul de finante? "nu au lucrat o zi? nu vor fi platiti pentru ea". omul acesta nu se gandeste decat la bani. problema nu ar fi ca se gandeste doar la bani ci ca nu vede drept singura metoda de realizare a economiilor decat taierea salariilor, indiferent de consecinte. nu conteaza pentru el nimic din ceea ce este dincolo de ziua de astazi. raspunsul dat aseara dovedeste faptul ca este de-a dreptul prost. se bucura atunci cand afla ca nu trebuie sa mai plateasca pentru o zi de munca oameni care sunt responsabili cu strangerea veniturilor statului. pierderea pe care o poate suferi statul roman este infinit mai mare decat castigul imediat obtinut prin neplata grevistilor. nu am vazut in viata mea un om cu mai putina viziune decat actualul prim-ministru. nu sunt un admirator al lui vladescu, insa cred ca avea perfecta dreptate atunci cand spunea ca primul ministru nu are cunostintele necesare luarii masurilor ce s-ar impune intr-o situatie ca a noastra. nici macar in domeniul lui, dreptul constitutional, emil boc nu dovedeste ca ar avea competenta necesara. a avut nenumarate scapari, nepermise pentru un profesor de constitutional, pentru un teoretician al acestei ramuri de drept. ce sa asteptam de la el in domenii pe care trebuie sa le coordoneze, precum sanatate, invatamant, finante, cultura, mediu etc. cand el nu stapaneste nici macar domeniul in care este calificat?
    • +3 (3 voturi)    
      stimulent (Joi, 14 octombrie 2010, 12:35)

      colonelu [utilizator] i-a raspuns lui jj bkl

      vorbe,vorbe...mai bine lecturati tabelul cu stimulentele acordate de ministerul finantelor(ex;sofer,muncitor bufetier etc) comentarii va rog !!
  • -4 (16 voturi)    
    nu ma mira.... (Joi, 14 octombrie 2010, 10:15)

    lili [anonim]

    Dl Boc este preocupat de Antena3 si Realitatea Tv, nu de soarta Romaniei.... Este vizibil ca se simte neputincios in fata evidentelor tot mai multe ale incapacitatii de a guverna a Dlui Boc, de a administra o tara in continua cadere, de a gasi solutii problemelor tot mai grave cu care se confrunta Romania.(ASTA ESTE DE FAPT STIINTA DE A CONDUCE!!!). Si acestea se datoreaza lipsei de performanta, de rezultate a guvernului Dlui Boc. Nu-l vad reusind sa mearga mai departe, nu mai are pic de credibilitate, dincolo de cerintele fundamentate sau nu ale uneia sau alteia dintre categoriile care-l contesta tot mai des pe Dl Boc si Guvernul Dumnealui. Cand ai spus ca sunt bani de pensii si salarii tot anul 2009 pana in luna mai 2010 si vii acum si tai salarii, chiar daca justificat, nu te mai cred acesti oameni. Cand tu spui ca nu sunt bani iar pe la televiziuni oamenii vad cum se duc banii la clientela politica, invocata chiar si de Dl Basescu ca repros catre PDL, cum sa te mai creada acesti oameni ca nu sunt bani, cand averile liderilor PDL cresc precum Fat Frumos, cu toata criza in care se zbate Romania si de care se chinuie guvernantii sa ne conviunga ca trebuie sa fim solidari. Dl Boc si-a pierdut complet credibilitatea iar iesirea de aseara de la TVR nu arata decat faptul ca este depasit complet de problemele Romaniei. Asa si arata si la propriu si la figurat.... Din pacate, pentru ca soarta Romaniei depinde de acest om, depasit complet de o realitate atat de complexa fata de cat poate Dumnealui sa faca si sa inteleaga.....
  • -1 (15 voturi)    
    se pare a democrat liberarii... (Joi, 14 octombrie 2010, 10:19)

    me [anonim]

    au un dor ascuns pentru vremurile de acum 20 de ani...
    nu mai ai voie sa-i intrebi de greselile lor ca e rau...
    vai de capu nostru...
    au murit oameni pentru libertatea de a intreba orice...
    realitatea e ca ne-au pacalit sa mai fie la putere inca 5 ani. noi am pierdut nu ei pentru ca in perioada asta si-au batut si o sa-si mai bata joc de noi la modul crunt!!!
  • +1 (17 voturi)    
    piatra pe mormant (Joi, 14 octombrie 2010, 10:24)

    psihiatru [anonim]

    asta a fost!
    Orice urma de credibilitate si profesionalism s-a dus!
    Boc are impresia - e limpede acum - ca toti s-au unit impotriva lui, ca toti spun minciuni, doar el avand adevarul.

    Or, asta se numeste PARANOIA!!!!
  • +2 (18 voturi)    
    Postacii pro putere sunt la greva? (Joi, 14 octombrie 2010, 10:39)

    George32 [utilizator]

    Vad multe plusuri la comentariile contra lui Boc. Asta nu s-a mai intamplat pe hotnews. Este o durere pentru domul Boc sa constate ca grila la TVR nu a facut-o cu moderatori potriviti (supusi)... si el care se chinuia sa alcatuiasca grila la RTV si A3... bietul om. Tara si criza mai au de asteptat pana cand grilele telev iziunilor vor fi gata. Eu propun ca moderatorii sa fie toti din PDL ca asa vor fi mai usor de sanctionat.
    Daca jurnalistii de la RTV si A3 au fost blamati pentru ca, zicea puterea totalitara, sunt platiti de moguli, ma intreb care va fi acuzatia pentru Radulescu. Un jurnalist bun este cel aservit cetateanului si dreptatii, iar intr-o democratie sanatoasa (in care am crezut ca traim), presa este principala opozitie a puterii.
    • +2 (6 voturi)    
      Sunt in greva (Joi, 14 octombrie 2010, 10:55)

      Vasile Roaita [anonim] i-a raspuns lui George32

      de solidaritate cu cei de la Finante.Le-au taiat si lor stimulentele,pt. ca deja nu mai fac fata la postarile critice la adresa puterii,nu le mai cenzureaza si nu-i mai stimuleaza pe postacii oranj...Criza mare,nene,ca pe timpul meu...
      • 0 (0 voturi)    
        Prosti sunt multi (Joi, 14 octombrie 2010, 22:01)

        Ionel [anonim] i-a raspuns lui Vasile Roaita

        Daca te pui cu ei ajungi la fel.
        Chiar ti se pare corect ca un profesor sa aiba 36000Ron/luna la stat (Univ Sibiu) adica cat presedintele fost SUA Bush, adica 200000$/an impozabili.
  • 0 (8 voturi)    
    Tvr1 (Joi, 14 octombrie 2010, 10:41)

    aurel [anonim]

    Nu este prima data cand Radulescu are un comportament enervant si obraznic.Nu este procuror si nu este investit de catre TVR,sa intinda capcane si sa jigneasca prin atitudine pe primul ministru al tarii,indiferent daca are sau nu pareri personale.
    Nu se poate cobori TVR1 la nivelul Antenei3 si a Realitatii pe bani publici!
    Inadmisibil!
    • +2 (4 voturi)    
      unde e jignirea? (Joi, 14 octombrie 2010, 12:04)

      dorin [anonim] i-a raspuns lui aurel

      te rog,lamureste-ma ca eu nu vad nimic de genul asta!
    • -1 (7 voturi)    
      ba sa avem pardon! (Joi, 14 octombrie 2010, 12:12)

      Semanticool [utilizator] i-a raspuns lui aurel

      Aurele,

      Daca poti sa dai exemple cand Radulescu a avut astfel de comportamente, da-le. Pana atunci, nu te cred si nu sunt de acord cu tine.

      Prin ce l-a jignit pe Boc? Poate definesti atitudinea care sa nu il jigneasca pe Boc...probabil sa stea drepti, sa zica da sa traiti(BINE poate).

      Respectul se castiga, nu se datoreaza. Daca e prim ministru si isi merita functia si arata asta...tot respectul..Daca nu, sa fie pus la zid si demis si aratat cu degetul si ras de el. Apropo, stii ca premierul Islandei e cercetat penal si este ACUZAT ca a dus tara de rapa?.. Aia e lipsa de respect cumva a judecatorului, platit din banii publici islandezi?
  • 0 (8 voturi)    
    PREMIERE MONDIALE (Joi, 14 octombrie 2010, 10:44)

    Ioana [anonim]

    Avem si noi niste premiere mondiale: prima taiere de salariu cu 25% de cand a aparut Planeta in Univers, prima majorare ultrarapida de TVA din toata istoria umanitatii, prima greva cu strigaturi a politiei de cand s-a infiintat politia in toate tarile si prima greva spontana a functionarimii care sprijina tocmai aparatul de stat! In fiecare zi puterea declara ABERATII complet rupte de realitate tratandu-ne drept oligofreni si insultandu-ne inteligenta. Au fost INSULTATE TOATE paturile societatii: 1. Batranii sunt CANCERUL societatii si de aia nu avem bani la buget, deci trebuie sa ne descotorosim de ei. 2. Doctorii dau retete gresite in 60% din cazuri si sunt slab pregatiti de-aia pleaca in strainatate 3. Profesorii sunt cum sunt si invatamantul romanesc genereaza prosti 3. Aproape toti functionarii sunt corupti 4. De vina pentru situatie sunt TOTI cei 20 milioane de romani, deci si sugarii si toti copiii! 5. Romania e o tara de mana a doua. Cum putem sa rabdam asemenea afirmatii? Cum ne putem scula dimineata linistiti stiind ca suntem insultati zilnic sistematic cu sange rece? Este posibil ca o tara intreaga sa fie luata la balacareli in fiecare zi??? Am fost jigniti cu totii si culpabilizati cu totii in masa, copii, batrani, adulti, in timp ce-si bateau joc razand de naivitatea, de increderea noastra ei furau absolut linisiti stiind cu cine au de-a face, cu niste oameni naivi, usor nepasatori si complet NESOLIDARI. O tinem de ani de zile doar intr-un scandal si suntem instigati unii impotriva altora. E timpul sa oprim raul, pana nu ne inghite cu totul. Chiar daca ma tem ca nimeni niciodata pentru tot raul care ni s-a facut in acesti ani nu o sa plateasca.
  • -1 (7 voturi)    
    Boc la TVR (Joi, 14 octombrie 2010, 10:45)

    Privitor [anonim]

    Cine a urmarit prestatia acestui moderator de la TVR a putut sa observe,de ani de zile , ca baiatul
    manifesta mereu o anumita antipatie contra PDL
    si este mereu binevoitor cu stanga politica.
    Probabil ca va ajunge curand la Patriciu TV
    • +2 (4 voturi)    
      unde a fost antipatia? (Joi, 14 octombrie 2010, 12:05)

      dorin [anonim] i-a raspuns lui Privitor

      nu l-am urmarit ca tine, asa ca arata-mi, te rog, unde a avut ”antipatie contra PD”?
      • +1 (3 voturi)    
        Pai... (Joi, 14 octombrie 2010, 12:33)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui dorin

        ...de exemplu sa rostesti cuvantul "protest" este cea mai clara dovada de antipatie pentru PD. Atat timp cat in tara curge laptele si mierea si toata lumea e fericita maxim nu poti sa minti invocand un protest inexistent :))
  • -1 (7 voturi)    
    off (Joi, 14 octombrie 2010, 10:51)

    Sarcastic [utilizator]

    Ca si guvernul, Emil Boc cu ale sale "antene"(a se citi consilieri) este rupt de "realitatea" in care traim.
  • -2 (6 voturi)    
    Agenturile ! (Joi, 14 octombrie 2010, 10:54)

    Eu [anonim]

    Ma intreb daca in curand va incepe sa dea vina si pe "agenturili straine"
  • 0 (6 voturi)    
    oare cine o fi mogulul de la TVR? (Joi, 14 octombrie 2010, 10:56)

    fanfan [anonim]

    Ca e limpede ca si aici e un individ malefic!
  • -3 (3 voturi)    
    oare cine o fi mogulul de la TVR? (Joi, 14 octombrie 2010, 10:56)

    fanfan [anonim]

    Ca e limpede ca si aici e un individ malefic!
  • -1 (5 voturi)    
    Cea mai mare umilinta din toate (Joi, 14 octombrie 2010, 11:14)

    Ioana [anonim]

    Culmea umilintelor auzite si simtite in ultima vreme a fost faptul ca desi sunt taieri si reduceri, desi suntem pedepsiti zilnic ca traim in tara noastra si ni se recomanda fervent si prompt sa plecam daca nu ne place, cel mai dureros este felul cum ni se vorbeste, cum ni se comunica pedepsele, reducerile, taierile de peste tot. Suntem luati in hais si cea, suntem jigniti sistematic, luati in ras si culpabilizati. Asta este CEA MAI MARE UMILINTA, cea cu cuvantul aruncat usor in vant, cuvantul dat si neonorat, cuvantul luat inapoi, cuvantul care nu mai are azi in Romania nicio valoare, la fel ca viata oamenilor.
    • +1 (3 voturi)    
      ai sansa s-o eviti (Joi, 14 octombrie 2010, 12:21)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui Ioana

      Din cat de indignat pari deduc ca esti bugetar. Iti recomand sa-ti cauti de lucru la privat. Acolo sunt salarii mari, se dau sporuri pentru tot ce faci, concedii mari, iar daca firma da faliment se dau si compensatii mai mari cala stat. Plus ca se iese la pensie mai repede ca din politie sau armata. Si in plus, cand ai chef sa ceri marire de salariu, imediat se accepta. Plus ca ai satisfactia, reala, ca din munca ta sustii un aparat administrativ de stat corupt, incompetent, supradezvoltat, ineficient si pentru care cel mai mare dusman este contribuabilul.
  • -3 (7 voturi)    
    Neobrazare pedelist-ardeleneasca (Joi, 14 octombrie 2010, 11:35)

    LM [anonim]

    Obraznicia politrucului profesionist Boc a intrecut orice limite! Acum, ce ar vrea, ca TVR sa se comporte ca un post de televiziune guvernamental? I-ar placea, probabi, ca TVR sa redevina ce a fost inainte de '89, o televiziune aservita in intregime statului si guvernului, care sa prezinte numai vizitele dumnealui de lucru, cand "da cu coasa" ori isi pune cascuta pe cap si da indicatii pretioase. Sa fim seriosi, domnu' prim, oamenii aceia de la Finante protesteaza pentru ca va bateti joc de ei si le-a ajuns cutitul la maduva! Poate ca dumitale, care ai o avere colea, nu ti-ar pica foarte rau sa-ti taie salariul cu 80%, dar oamenii aia, ce rau ti-au facut sa-i lasi fara bani?!
  • +2 (6 voturi)    
    Prostii muncesc iar smecherii iau suplimente (Joi, 14 octombrie 2010, 11:40)

    Ioan [anonim]

    Cred ca a fost invadata lumea de smecheri asezati in birouri caldute, care raspund cu prezent la orice solicitare a PSD PC de greva pentru a-si atinge ultimul si unicul scop, distrugerea PDL. Nu am fost si nu sunt membru al niciunui partid, sunt un intelectual care traieste modest din munca lui, dar nu pot sa nu ma revolt atunci cand vad ca o multime de "toaca frunza la caini" sunt in greva pentru a fi platiti mai bine pentru ceace nu fac.
    Cred ca ar trebui ca noi toti cei care contribuim cu impozite la bugetul statului prin munca adevarata, sa ne vnim vocile, sau sa iesim si noi in strada pentru a fi vazuti cat de multi suntem in sustinerea masurilor guvernului impotriva acestei structuri formata de Iliescu si urmasii lui.
  • 0 (2 voturi)    
    Ce bine i-ai zis-o! (Joi, 14 octombrie 2010, 12:27)

    valisa [anonim]

    Intr-adevar, TVR trebuie sa fie impartial
  • 0 (2 voturi)    
    magar provincial (Joi, 14 octombrie 2010, 12:36)

    gheo [anonim]

    magarul provincial este orice magar ajuns la oras si inhamat la o caruta de vizitiu de mahala dar in imediata vecinatate a unui cartier de burghezi.
    magarul provincial nu va ajunge niciodata cal breaz din simplul motiv ca nu intelege cum se ajunge asa ceva.
    caii breji s-au nascut breji pentru ca de-a lungul timpului parintii lor n-au fost magari provinciali, chiar daca veneau din provincie. adica au avut bun simt, au invatat, s-au purtat frumos cu toata lumea, au muncit pe rupte ca sa-si ridice copiii. si in timp, din provinciali au devenit 'de oras'; multi dintre cei de oras insa au ajuns intr-o stare mult mai proasta decat cei de la tzara pentru ca si-au pierdut bunul simt, simtul muncii si respectul pentru valori.
    deci nicidecum orasean nu inseamna superior taranului dar nici taran nu inseamna automat superior oraseanului. in cele doua categorii s-au strecurat arivisti, genul de magar provincial.
    el vrea sa ajunga domn direct din opinci si da coate in stanga si-n dreapta ca sa iasa in fata.
    dar dupa opinia mea, mult mai domn este insusi taranul in opinci, cel care stie sa dea buna ziua, se duce la biserica sa se roage si nu ca sa-l vada lumea, munceste pentru banii sai in mod cinstit si-si da copiii la scoala, ca sa fie mai mult decat a fost el. acela este materialul din care provine domnia, nu nesimtirea, hotia, aroganta magarului de provincie.
  • +1 (3 voturi)    
    boc (Joi, 14 octombrie 2010, 13:20)

    geo12 [utilizator]

    Cred ca boc are "ză aviara gripa" ... e paranoic rau...l-am vazut aseara ca pe un nebun in camasa de forta in genul reclamei : "Daaa, halatu’, cât e halatu’?", mai lipsea sa goneasca niste muste imaginare. Asta e prim-ministru in Romania ???
  • 0 (0 voturi)    
    nesimtire (Joi, 14 octombrie 2010, 13:33)

    Pasteur street [anonim]

    Sunt apolitic, deci nu arunc cu pietre in PDLi si nici nu-i apar.

    Dar acest Boc e foarte nesimtit in ultimul timp.

    Probabil cand nu o sa mai fie premier o sa avem ocazia sa ne mai intalnim (locuiesc in aceasi curte cu Boc, la alta scara, la Cluj) si sa-i spun in fata tot ce cred.

    Consider ca pe langa incompetanta lui evidenta, a ajuns si la o aroganta urata de tot tinand cont de realizarile lui.

    Oricum TVR-ul e postul subordanat puterii (dintotdeauna), jurnalistul a pus o intrebare total pertinenta tinand cont de o situatie curenta ce se ivise.

    Va garantez ca daca maine ar candida sa fie primar la Cluj nu ar mai iesi primar in veci.
  • +1 (3 voturi)    
    Bah..... baieti (Joi, 14 octombrie 2010, 13:48)

    Gimi [anonim]

    nu fiti haini, nu mai dati cu pietre-n caini
    ca si ele va dau voua:
    lapte, brinza, carne, oo

    Daca n-as fi perfect oare cum as fi?
    Cred ca asta va intrebati si voi cand va expuneti inteligenta pe net s-o vad toata lumea. S-a intrebat cineva de ce ar vrea PD-L-ul sa se puna rau cu profii, cu pensionarii, cu bugetarii saraci de la finante? Care ar fi avantajul lui si al colegilor lui?
    Nu am auzit o solutie viabila, doar injuraturi si ceva de genul "eu sunt destept si tu esti prost" fara sa demonstreze asta.
    Voi ce salariu aveti si unde munciti? Am vazut la Realitatea fluturasul profei cu 3200 RON cu tot cu sporuri. La noi la privat salariul brut este de doua ori mai mic si sporul de vechime a fost inclus in salariu acum 6 ani, practic nu mai exista ca salariul nostru este inghetat de vreo 3 ani. Eu nu pot fi de acord cu bugetarii si pentru asta imi cer scuze fata cei care sunt mai milosi decat mine. Poate ar fi bine ca bugetarii sa lucreze o luna la privat sa vada cum e. Poate am uitat cine a inventat votul cu autocare (PSD), poate am uitat cine a privatizat fabrici in mod fraudulos (PSD, apoi CDR), afacerea tigareta (CDR adica PNL+PNT), Bancorex, B. Agricola, FNI, FNA, Trafic de benzina la Yugoslavia, cine a vandut resursele naturale (PSD; PNL), etc. Astia daca vor sa fure au doar firimituri.
    Poate si de asta suntem in situatia de azi.
    • +1 (1 vot)    
      si flota? (Joi, 14 octombrie 2010, 16:05)

      Avogardo [anonim] i-a raspuns lui Gimi

      cine a distrus-o?
  • -1 (3 voturi)    
    raspuns (Joi, 14 octombrie 2010, 14:25)

    popa.d [anonim]

    Cand vad ca uni zic ,de problemele noastre vin din urma iti vine rau.Pai nu vedeti ca astia au lut bani de 5 ori mai multi decat tot au taiat si au dat afar o gramada de oameni si tot nu au bani,.Venirea lor la putere asa de saraci a provocat tot.Noi suntem de vina ca i-am ales,hai sa fim sinceri,caci rautatea din noi ia adus,stiam toti ca nu sunt competenti.
    • +1 (1 vot)    
      Ha.... (Joi, 14 octombrie 2010, 15:01)

      Gimi [anonim] i-a raspuns lui popa.d

      Dupa cate imi dau seama nu ai prea trait in Romania sau esti minor daca nu-ti dai seama cat s-a furat pana au venit PDL-istii singuri la guvernare.
      Astia nu mai au ce fura ca doar cateva sute de mii de euro nu se compara cu miliardele papate de PSD sau patriciu. sa fim seriosi nu la toti ni s-a spalat creierul. Si nu toti suntem atat de redusi incat sa fim manipulati de televiziuni.
  • 0 (2 voturi)    
    Boc e aproape sa faca poc. (Joi, 14 octombrie 2010, 14:56)

    DanBruma [anonim]

    Boc vede numai Antene si Realitati, saracu de el, in schimb nu vede realitatea :) si anume ca e in kk.
    • 0 (2 voturi)    
      Treaba (Joi, 14 octombrie 2010, 15:15)

      Gimi [anonim] i-a raspuns lui DanBruma

      Poate aveti treaba si noi va retinem. daca nu veniti cu idei constructive poate ar fi mai bine sa puneti mana pe o carte sau chiar sa munciti, functie de pregatirea pe care o aveti. nu vreu sa jignesc pe nimeni, dar nu va mai pierdeti vremea incercand sa-i copiati pe cei de la TV (ei sunt platiti sa arunce cu noroi, asta le este meseria)
      • 0 (2 voturi)    
        de exemplu... (Joi, 14 octombrie 2010, 16:12)

        Avogardo [anonim] i-a raspuns lui Gimi

        cu ce idee constructiva ai venit tu?
  • 0 (0 voturi)    
    Naspa ce se intampla! (Joi, 14 octombrie 2010, 16:42)

    pdl-ist de frunte in judet [anonim]

    Nu credeam nici noi de la pdl ca se va ajunge aici! Pacat! Credeam ca se intampla sa fie bine si asta e! O sa ne dam la o parte sa lasam pe altii... Nu are rost sa stam la putere, pentru nimic!
  • 0 (0 voturi)    
    Nu-mi vine sa cred... (Joi, 14 octombrie 2010, 18:50)

    Costica [anonim]

    ...ce citesc in posturile voastre...POta sa va spun ca demonstrati de ce in Romania "reforma" e doar un cuvant si este impiedicata de 20 de ani. NU ati inteles nimic din ce se intampla si mai ales dece. Ati ramas la prostia cu "banii furati de PDl" fara sa intelegeti ca celalata solutie e cea ce a facut PSD atatia ani, fabrica de bani care distruge toate economiile , capitatlul si viitorul alaora ce mai sunt romani de dragul salvarii imediate a unei parti neproductive din economie (bugetarii depind de ceilalti si nu invers. Daca noi murim, oricat ar incerca bugetarii sa ne stoarca de bani, n-or sa aiba de unde...
    E clar , tara asta are prea multi idioti. Acum inteleg de ce i-au sarit lui Basescu in gat cand a spus ca gfacem prea multi "intelectuali" . Ei sunt , multi si degeaba...
    • 0 (0 voturi)    
      cealalta solutie (Joi, 14 octombrie 2010, 19:46)

      geo12 [utilizator] i-a raspuns lui Costica

      multumim prealuminatule, inteligentule si intelectualule ca ne arati calea "cea buna"... voi astia "chiori" aveti o fixatie cu cealalta solutie? adica recunoasteti si voi ca actuala solutie nu prea da roade dar o acceptati doar de frica PSD-ului? cealalta solutie ar fi putut fi de exemplu un guvern PDL-PNL cu premier de la PNL(amiteste-ti ca Antonescu a propus asta dupa alegeri)..., dar NU, Base a vrut un lingau premier si multe multe locuri in guvern pt famiglia portocalie... rezultatele le culegem cu totii, inclusiv "intelectualii" ca tine.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by