Ce a aflat o femeie despre sotul ei pe Facebook. A fost condamnat la trei luni de inchisoare. Britanicul Brian Frain a fost condamnat la trei luni de inchisoare, dupa ce sotia sa a facut o descoperire socanta pe Facebook. Barbatul a fost condamnat dupa ce prima sa sotie, Anne-Marie Sim, a incercat sa dea de el pentru a-i cere divortul si a descoperit, pe Facebook, ca Frain s-a casatorit cu o alta femeie, potrivit Daily Mail. Femeia a vazut poze de la a doua casnicie a barbatului, care s-a petrecut in acelasi loc unde si ea s-a casatorit cu Frain, in urma cu zece ani. Sim incerca sa divorteze inca din 2004, insa nu a reusit sa dea de urma sotului ei. Cand a vazut pozele de pe Facebook, a decis sa-l reclame pentru bigamie, potrivit stirileprotv.ro

O lume nebunaFoto: Colaj foto

Ce au facut acesti tineri pe epava din Costinesti! Vasul este considerat un simbol al Costinestiului , insa pentru ca multi binevoitori si-au lasat amprenta asupra ei, scriind tot felul de mesaje, cattva tineri talentati s-au gandit sa-i dea un aspect mai frumos. Astfel, incarcati cu materialele necesare, acestia au navigat pana la nava si in cateva ore au realizat un desen de toata frumusetea. Daca inainte o priveai cu tristete, iata ca pe faimoasa epava in prezent domneste un peste urias, scrie Cancan.ro

Prima nunta homosexuala televizata din Romania. Invitatii au plans de emotie. Producatorii noii emisiuni "Patru nunti si o provocare" de la Pro TV au ales sa inlcuda printre cele patru cupluri aflate in competitie si un cuplu de homosexuali. Astfel, cei doi barbati, Mihai si Daniel, au acceptat ca ceremonia lor de casatorie sa fie filmata si transmisa pe postul de televiziune. Ceremonia organizata de cei doi a fost insa una simbolica, intrucat pe teritoriul Romaniei, casatoriile intre persoanele de acelasi sex nu sunt legale. Evenimentul s-a desfasurat pe malul Lacului Buftea, iar ceremonia a fost organizata de o femeie pastor din Marea Britanie, Diane Fischer, scrie Click.ro

Un satelit de o tona se va prabusi in curand pe Terra. Nu se stie exact locul impactului. Satelitul GOCE, lansat in 2009 pentru a masura gravitatia Terrei, va ceda, definitiv, in fata fortei de atractie exercitata de planeta noastra si se va prabusi in saptamanile viitoare pe Pamant, intrucat a ramas fara carburant, a avertizat Agentia Spatiala Europeana (ESA). Lansat in 2009, GOCE pluteste de atunci pe o orbita extrem de joasa, la o altitudine de doar 260 kilometri, pentru a cartografia campul gravitational terestru si pentru a furniza oamenilor de stiinta date foarte importante pentru a studia evolutia climei si a seismelor, potrivit Mediafax.

Capturarea unui asteroid: NASA a gasit trei candidati potentiali. NASA a gasit trei mici asteroizi care corespund potential criteriilor de marime si de greutate pentru viitoarea ei misiune robotizata ce vizeaza capturarea unui astfel de corp ceresc, a anuntat miercuri un cercetator de la agentia spatiala americana. "Am gasit in trecut, chiar fara sa cautam, 14 asteroizi care se incadrau in aceasta categorie, cu o marime cuprinsa intre sapte si zece metri, un parametru dictat de capacitatea sacului si a vehiculului care il va tracta", a explicat Paul Chodas, unul dintre cercetatorii principali de la NASA specializati in studierea obiectelor ceresti care trec aproape de orbita terestra, potrivit stirileprotv.ro