Formele de viata necunoscute care stapanesc Pamantul: ce este materia neagra microbiana? Desi invizibile cu ochiul liber, ele sunt cele care domina planeta: microorganismele sunt cele mai abundente forme de viata de pe Terra, constituind 60% din biomasa terestra. Si totusi, abia 1% din aceasta fantastica bogatie de specii de vietuitoare este cunoscuta oamenilor de stiinta - putinele specii care pot fi cultivate in laborator. Celelalte - imensa majoritate, adica - alcatuiesc o uriasa enigma vie: mii de specii aproape nestiute, o fabuloasa diversitate de creaturi in privinta carora cunoasterea umana este extrem de firava. Este unul dintre cele mai mari mistere ale vietii pe Pamant, la fel de fascinant, de greu de cuprins cu mintea si dificil de studiat ca si faimoasa materie neagra din care este alcatuit, in cea mai mare parte, Universul in care traim. Asta a si inspirat numele pe care il poarta, in cercul putinilor cercetatori care exploreaza acest imens mister al lumii vii, ansamblul de microorganisme aproape necunoscute care domina aproape toate ecosistemele planetei: materia neagra microbiana, noteaza descopera.ro.

Faze tariFoto: Colaj foto

Inventia care te ajuta sa dormi oriunde si oricand. Pentru persoanele care calatoresc foarte mult, o ora de somn este suficienta pentru ati incaarca bateriile si pentru a putea merge mai departe. Ce te faci daca in momentul in care iti este somn te afli in sala de asteptare a aeroportului si mai este si ora doua dupa amiaza? Un grup de tineri antreprenori se lauda ca au gasit solutia problemei descrise mai sus. Au conceput o casca care iti permite sa blochezi lumina solara, sa respiri normal si daca preferi sa dormi pe birou iti ofera un loc moale unde sa pui capul. Inspiratia pentru aceasta inventie pare sa fie casca de scanfandru pe care o vedeam in filmele din anii 30-40, informeaza Click.

Satul din India unde toti barbatii sunt culturisti, nu fumeaza si nu consuma bauturi alcoolice. Explicatia acestui fenomen. Satul indian Asola-Fatehpur Beri a devenit cunoscut in intreaga lume drept locul unde toti barbatii se antreneaza si devin culturisti, totul cu un scop precis. Pana de curand, satenii se bazau pe agricultura pentru traiul de zi cu zi, insa, recent, oamenii au descoperit o alta metoda de a castiga bani, potrivit Oddity Central. Barbatii din sat s-au transformat in adevarati culturisti pentru a obtine joburi de bodyguarzi, serviciu care se plateste cu 25 de dolari pe zi. Circa 90% dintre barbatii din satul cu 50.000 de locuitori sunt angajati la barurile sau cluburile din orasele aproapiate, cum ar fi New Delhi, noteaza stirileprotv.ro.

"Un lucru pe care credeam ca il stim despre Univers nu e adevarat": astronomii sunt derutati de o noua enigma a Cosmosului. Observatiile realizate cu telescopul spatial Hubble arata ca 80% din lumina ultravioleta care ar trebui sa existe in Univers... vine... de niciunde. Ce s-a intamplat cu lumina? "E ca si cum te-ai afla intr-o incapere mare, foarte intens luminata, dar uitandu-te in jur ai vedea doar cateva becuri de 40 de wati", spune Juna Kollmeier, de la Carnegie Institution for Science, autor principal al unui studiu publicat recent in The Astrophysical Journal Letters. "De unde vine toata lumina aceasta? Ea lipseste din observatiile noastre." Cercetatorii au analizat fasciculele de hidrogen care leaga intre ele vastele spatii vide dintre galaxii. Cand atomii de hidrogen sunt bombardati cu radiatii ultraviolete cu energie inalta, ei ei se transfirma in particule incarcate electric - ioni de hidrogen. Astronomii au fost surprinsi sa descopere mult mai multi ioni de hidrogen decat ar corespunde nivelului cunoscut de lumina ultravioltea dn Univers. Diferenta este uriasa - 400%. Ciudat este si faptul ca aceasta discrepanta apare doar in regiunile apropiate (de noi) ale cosmosului, relativ bine studiate. In galaxiile mai indepartate, in care observatiile arata ce s-a intamplat cand Universul era tanar, lucrurile par sa se potriveasca, scrie descopera.ro.

Cine face sex cu ea ajunge la Urgenta! Sa ai o iubita balerina poate fi visul oricarui barbat, dansatoarele fiind renumite pentru flexibilitatea de care pot da dovada in intimitate. O partida de sex cu Anastasia Volochkova, 38 de ani, te baga insa in spital. Fosta balerina de la Teatrul Bolsoi, Anastasia Volochkova (38 de ani), e cea mai periculoasa femeie din lume la capitolul sex! Ea i-a frant spatele iubitului ei, Bakhtiyar Salimov (45 de ani), cand a incercat o pozitie acrobatica de amor. Anastasia a devenit faimoasa la nivel mondial in 2003, cand a fost data afara de la Bolsoi pentru ca s-a ingrasat si isi desela partenerii de dans. Ea s-a judecat atunci cu intreaga conducere, dar a acceptat ca trebuie sa se retraga, noteaza Click.