A facut palat cu piscina pentru cainele lui. Americanul Aaron Franks (40 de ani) a muncit doi ani ca sa faca palat cu piscina pentru cainele lui, pittbull-ul Tessa, de 5 ani. Are dimensiuni mai reduse, fata de un palat adevarat, insa este la fel de luxos. I-a amenajat si piscina, scari monumentale, paturi confortabile, numeroase perne. Recent, i-a adus ca sa-i tina tovarasie inca trei caini, Bruno, Coupe si Mia, cu totii pitbulli, in varsta de 1 an. Palatul a fost amenajat de Franks in gradina casei lui, scrie Click.

Faze tariFoto: Colaj foto

"Furnica Iadului'' a primit denumirea lui Vlad Tepes. Natura poate crea unele dintre cele mai uimitoare creaturi. Recent, cercetatorii au descoperit ''furnica iadului'' care detine un corn metalic cu care isi intepa si sugea sangele inamicilor. Cercetatorii au descris recent descoperirea unei noi specii (Linguamyrmex vlad) in jurnalul Systematic Entomology. Denumirea de ''vlad'' provine de la cunoscutul domnitor Vlad Tepes, care si-a dobandit faima internationala datorita asocierii cu legenda vampirului, informeaza IFL Science, potrivit Descopera.

Stiinta arata ca ne asemanam cu sobolanii la un capitol important. Inainte sa desconsideri sobolanii, stiinta iti arata ca intre om si ei exista o asemanare importanta, chiar daca pare greu de crezut. Sobolanii stocheaza harti mentale ale lumii pe care o experimenteaza in hipocampi (doua structuri din creier). Lucrurile cu care nu s-au mai intalnit sunt prelucrate de grupe distincte de neuroni in hipocamp. Mai tarziu, dupa ce au explorat un astfel de mediu, secventele ruleaza pe masura ce animalele dorm, de parca ar visa, iar acest proces a fost recent detectat la oameni pentru prima data, noteaza Descopera.

Ekaterina Lisina (29 de ani) din orasul Penza, Rusia, a intrat oficial in Cartea Recordurilor. Ea detine recordul de a fi femeia cu cele mai lungi picioare de pe planeta, de 1,33 metri. Recent, tanara a fost distribuita intr-un film la Hollywood. Ekaterina, care are inaltimea de 2,04 metri, sustine ca e asaltata de cereri de casatorie de la barbati din intreaga lume. Chiar si tineri mult mai scunzi o curteaza. Ea s-a pozat langa o prietena in fata Domului din Milano, Italia, ca sa le arate ca acestia s-ar ridica abia la inaltimea picioarelor ei nesfarsite, conform Click.

Ultima descoperire despre Marte ar arata cum s-a format planeta rosie. O noua harta a dimensiunii crustei Marte arata mai putine variatii intre regiunile mai groase (rosii) si regiunile mai subtiri (albastre). Oameni de stiinta de la NASA au dovedit ca scoarta de pe Marte nu este la fel de densa pe cat se credea. Acest indiciu ar putea ajuta cercetatorii sa inteleaga mai bine structura si evolutia interioara a Planetei Rosii. O densitate mai mica inseamna ca cel putin o parte din crusta planetei Marte este relativ poroasa. In acest moment, totusi, echipa nu poate exclude posibilitatea unei compozitii minerale diferite, informeaza Playtech.