Viaţă pe Enceladus?! Savanţii au găsit dovezi ale existenţei moleculelor organice complexe pe satelitul lui Saturn. Folosind datele de spectrometrie de masă culese de sonda Cassini a NASA, savanţii au găsit că moleculele organice mari de carbon sunt ejectate prin crăpăturile de pe suprafaţa îngheţată a lui Enceladus, unul dintre mulţii sateliţi naturali ai gigantului gazos, Saturn. Cercetătorii de la Southwest Research Institute, care au descoperit prezenţa acestor molecule, consideră că reacţiile chimice dintre miezul solid al satelitului şi apa caldă din oceanul de sub gheaţă sunt responsabile pentru aceşti compuşi complecşi, scrie Phys, citează Descoperă.

Un inginer a descoperit o metodă de a asfalta șoselele cu plastic reciclat. Un inginer din Scoția vrea să asfalteze șoselele cu plastic reciclat. Mai precis, a dezvoltat o metodă de înlocuire a bitumului obișnuit, produs din petrol, cu un liant obținut din pet-uri, pungi și alte ambalaje de pastic, aruncate zi de zi, în cantități uriașe, pe tot globul. Susține, și testele de laborator îl confirmă, că acest asfalt nu doar că este mai prietenos cu mediul înconjurător, ci și mai rezistent!, potrivit stirileprotv.ro.

Vrei să devii astronaut? Îți poți începe pregătirea cu această aplicație. Space Nation este o companie ce a lansat o aplicație de smartphone care te antrenează să devii astronaut. Space Nation Navigator este gratis și disponibilă pentru Android și iOS. În aplicație găsești tot felul de mini-jocuri, teste și alte provocări care să determine dacă ești pregătit pentru următoarea fază pentru că nu totul se rezumă la o aplicație de smartphone. Space Nation vrea să înceapă un proces de selecție al jucătorilor începând cu luna octombrie, scrie Playtech.

Măsură inedită în orfelinatele din Coreea de Nord. Ce pățesc copiii străzii. Autoritățile nord-coreene au instituit puncte de control la orfelinatele și școlile din întreaga țară, pentru ca gardienii să verifice identitățile tuturor celor care pătrund în aceste instituții, dar și din cauza dispariției frecvente a orfanilor la granița cu China. În plus, autoritățile de la Phenian iau măsuri și în ceea ce privește orfanii care rătăcesc pe străzi și prin piețe sau în gări, iar cei fără un adăpost sunt dați în grija orfelinatelor, potrivit unor surse citate de Daily North Korea, citează Libertatea.

Arheologii au descoperit cel mai mare sarcofag din granit din Alexandria. Are o vechime de peste 2.000 de ani şi 2,65 metri lungime. Sarcofagul masiv era îngropat la aproape 5 metri adâncime, alături de el fiind sculptura unui craniu din alabastru ce probabil înfăţisează persoana înhumată. Mail Online scrie că sicriul străvechi ar fi rămas neatins din momentul îngropării, în urmă cu mii de ani, în perioada Ptolemeică. Cercetătorii au inspectat terenul unui localnic înainte de a fi construită o locuinţă. Aceştia au descoperit sicriul îngropat la 5 metri adâncime, potrivit Descoperă.

Racheta cu care China vrea să îi eclipseze până și pe cei de la NASA. China lucrează la o rachetă extrem de puternică, care să le facă concurență celor de la NASA. Cel puțin așa susține un expert chinez, care a menționat că aceasta va fi capabilă să transporte sarcini impresionante pe orbita joasă a Pământului. Long Lehao, oficial al Academiei chineze de inginerie, spune că racheta Long March-9 se află în curs de dezvoltare. Până în 2030, aceasta ar trebui să fie capabilă să transporte 140 de tone pe orbita joasă a Pământului – acolo unde se află sateliții de telecomunicații și observație a Pământului, scrie Playtech.