Cum a fost construit Stonehenge? Arheologii au descoperit ruta pe care erau transportaţi megaliţii. În cadrul unui nou studiu, specialiştii au descoperit rutele pe care inginerii străvechi au cărat megaliţii uriaşi. Conform Tech Times, cercetătorii consideră că pietrele au fost transportare pe o reţea de drumuri şi ape curgătoare, spre deosebire de teoriile anterioare în care se spunea că au fost aduse cu barca, pe mare. În 1920, geologul Herbert Henry Thomas a propus o teorie care sugera că pietrele utilizate la construirea Stonehenge-ului au fost luate dintr-o carieră din lanţul muntos Preseli aflat la 225 de kilometri depărtare, potrivit Descopera.ro.

O lume nebunaFoto: Colaj foto

Operațiune de salvare pentru un tânăr rămas blocat cu piciorul în asfaltul topit. Intervenție inedită în Marea Britanie. Pompierii au fost solicitați să elibereze un bărbat care a rămas blocat cu piciorul într-o gaură produsă în asfaltul topit, relatează BBC. Incidentul s-a produs în Newcastle. Un tânăr de 24 de ani a sunat după ajutor după ce a intrat cu piciorul până la gleznă într-o gaură formată când a călcat pe asfaltul topit, potrivit stirileprotv.ro.

Cu Google Maps prin Târgu Neamț, orașul pus pe hartă de bătaia în stradă. Târgu Neamț a ajuns pe harta țării pe 5 iulie, după ce mai mulți conaționali s-au apucat să-și arunce lemne în cap, de la distanță, în mijlocul străzii. Nici nu mai e nevoie să-ți descriu, pentru că probabil știi deja care-i treaba cu bătaia din Târgu Neamț. Mulți indivizi și individe, la grămadă, s-au apucat să-și arunce de la o distanță semi-sigură diverse scânduri, lemne și chiar topoare în cap, scrie Playtech.ro.

Astronomii au realizat cea mai detaliată imagine a unei planete nou-născute. Cercetătorii conduşi de un grup de la Max Planck Institute for Astronomy din Heidelberg, Germania, au realizat o imagine spectaculoasă a formării unei planete în jurul unei stele pitice tinere numite PDS 70. Cu ajutorul utilizării instrumentului SPHERE al VLT (Very Large Telescope) al ESO - unul dintre cele mai performante instrumente de „vânătoare” de planete care există - echipa internaţională a putut realiza prin detectare robustă a unei planete tinere, numită PDS 70b, care apare în materialul din jurul stelei tinere, relatează Phys, citată Descopera.ro.

Plimbarea „romantică” a doi pinguini, pe o plajă Africa de Sud. Un filmuleț în care apar doi pinguini, pe o plajă, a devenit viral pe rețelele de socializare, fiind vizualizat de 3,4 milioane de ori în doar patru zile. Cele două păsări ar fi fost surprinse în timp ce par să se bucure de o plimbare romantică, pe o plajă din Africa de Sud. Filmulețul a fost postat pe Twitter de o tânără din California după ce l-a primit de la mătușa sa care era în vacanță când a surprins momentul, potrivit stirileprotv.ro.